|
|
C. Eriksen
|
|
|
Wie kent er nog een paar goede, maar dan ook betaalbare afmaker die past in het plaatje van ajax? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Voor een goed bedrag wil ik best iemand afmaken voor je... verder via PB |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Suarez, Mounir, De Jong, Sulejmani. Cvitanich. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Voeg daar aan toe: Castillion, Suk en Bodul(waar is hij eigenlijk gebleven?) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Siem is allesbehalve een afmaker |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: inderdaad hij stelt teleur |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Siem is ook geen diepe spits, daar moet je een balvaste man vóór zetten |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Neej, ik vind siem absoluut geen echte afmaker, dat is wel zonde. Maar ook hij heeft zijn kwaliteiten. Ik zou siem tog maar gewoon op het middenveld laten voetballen, ik denk dat hij zelfs ook wel verdedigend op het middenveld zou kunnen. Wat denken julie dan? |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
En Suleymani is ook geen afmaker, dat heeft hij de laatste wedstrijden wel bewezen! Zeker 3 keer alleen op de keeper af en geen goal!!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, neej dat kan je wel zeggen ja. Ik erger me soms verrot. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Suarez gaat weg zoals het er nu naar uit ziet, Mounir word hij ooit beter?, De Jong geen afmaker, Sulejmani geen afmaker. Cvitanich is voorlopig uit de rolatie.
ik zeg Gudjohnsen kost weinig en kan zeker wat toevoegen aan dit Ajax want hij weet als geen ander hoe het ajax systeem werkt (aangezien zijn tijd bij Barca)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Dost en beerens kopen zou ik zeggen. Een afmaker en een ECHTE flankspeler |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Dost zou wel kunnen, maar beerens absoluut niet, flankspelers genoeg. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Sulejmani zeker hahahahaha die koekebakker. sorry hoor maar kan er dus echt niks meer van |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siem is geen afmaker is duidelijk ,sulejmani ook niet Suarez zal wel weg gaan en Mounir is dat wel maar ik weet niet of die nog wel wil dus je hebt nog maar een week Gudjohnson is een prima spits maar 32 dus is misschien drost een betere optie.Bodul is van de aardbodum verdwenen Suk mag weg van Ajax en Gastillon is er nog niet aan toe en nog geblesseerd.Dus hebben we echt een spitsen probleem. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
En hoe zit het, met de zwarte amerikaan freddy adu. Of Carew van aston villa. Of je kunt jovanovic/n'Gog in de deal met suarez gaan laten betrekken |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:51 schreef C. Eriksen het volgende:En hoe zit het, met de zwarte amerikaan freddy adu. Of Carew van aston villa. Of je kunt jovanovic/n'Gog in de deal met suarez gaan laten betrekken jovanovic zou wel passen bij ajax n'gog weinig zien spelen,carew denk ik te duur,adu de naam herken ik wel maar waar hij speelt weet ik niet. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Adu is 1 meter 43! Hou toch op. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja okey, geen 1.43 maar 1.72, maar alsnog te klein maar eigenlijk bedoelde ik jozy altidore die zit bij villareal, en speelt amper. en hij is bijna 1.90 en maar 25 jaar. Hoe vinden jullie die? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Altidore is pas 21! Van november 1989
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Verrek ja 21, nog beter Sorry, zijn rugnummer is 25 :P |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
'Liverpool biedt Kuijt aan bij Ajax als ruilobject in Suarez-deal' 25-01-11
Liverpool heeft zijn zinnen gezet op Luis Suarez, maar de vraagprijs van Ajax is te hoog. De hoofdstedelingen verlangen liefst dertig miljoen euro voor de 24-jarige Uruguayaan, die donderdag tijdens het thuisduel met NAC Breda in het KNVB-bekertoernooi de laatste van zijn zeven duels schorsing uitzit, en dat is vooralsnog te gortig voor de ploeg van manager Kenny Dalglish. AjaxF-side.NL Liverpool zou daarom een speler in de deal willen betrekken en aangezien Ryan Babel naar 1899 Hoffenheim verkast, zou Dirk Kuijt zijn aangeboden bij Ajax. Vraag is echter of de voormalig Feyenoorder wel zit te wachten op een overstap naar Amsterdam.
Ook VfL Wolfsburg zoekt naar een spits vanwege het vertrek van Edin Dzeko naar Manchester City. Aangezien de ploeg van trainer Steve McClaren liefst dertig miljoen euro ontving voor de Bosniër zijn ook de vraagprijzen van zijn mogelijke
kUYT ZIT DAN MISSCHIEN NIET TE W8TEN OP AJAX, MAAR WIJ ZEKER NIET OP HEM !!! WEGWEZEN MET DIE KAKKERLAK MET OOGKLEPPEN |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
Ik heb wel respect voor de voetballer Kuijt, hij werkt altijd als een paard, maar of hij de man is waar ajax op zit te wachten denk ik niet. Denk toch dat Liverpool met wat beters moet komen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
IK BLIJF BIJ JOZY ALTIDORE
of afonso alves :P |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ajax zit denk ik niet te wachten op Kuijt en andersom ook niet....bovendien zijn er denk ik wel meer buitenlandse clubs die Kuijt graag zouden willen hebben....Inter bijv. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, dat dagt. Maar JOZY ALTIDORE is gewoon top natuurlijk, en hoeft niet veel te kosten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
misschien is die nieuwe die op proef is wat ? 1.93 en de filmpjes op youtube zijn veel belovend |
|
|
|
|
bird
|
|
|
die spelers die we nu hebbe voorinis niks behalve suarez dan maar de rest heb je niks aan verkopen dus |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Valt mee, kheb er niet veel vertrouwen in, laat ajax maar gewoon JOZY ALTIDORE halen, wie heeft het mobiel nummer van frank de boer? ik regel het wel ff :P |
|
|
|
|
bird
|
|
|
als kuyt komt zou ik ook niet erg vinden harde werker kan menig voetballer een voorbeeld aannemen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hij zou niet de eerste zijn. oa Wim jansen heeft zowel voor feyenoordt als AJAX gespeeld en zo zijn er nog een paar geweest en andersom ook |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Dirk Kut....eeehhh....Kuijt |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 13:07 schreef bird het volgende:als kuyt komt zou ik ook niet erg vinden harde werker kan menig voetballer een voorbeeld aannemen qua arbeid wat hij vericht zeker, die vecht tot het laatste fluitsignaal, maar zoals ik al eerder zei, of hij de man is, denk het niet. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 0.25 per pot als middenvelder, niet verkeerd lijkt me. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:22 schreef Jeffreykoi het volgende:En Suleymani is ook geen afmaker, dat heeft hij de laatste wedstrijden wel bewezen! Zeker 3 keer alleen op de keeper af en geen goal!!! de laatste wedstrijden???? van de laatste 3 officiele wedstrijden, heeft hij er 2 beslist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:37 schreef nummer10 het volgende:Suarez gaat weg zoals het er nu naar uit ziet, Mounir word hij ooit beter?, De Jong geen afmaker, Sulejmani geen afmaker. Cvitanich is voorlopig uit de rolatie. ik zeg Gudjohnsen kost weinig en kan zeker wat toevoegen aan dit Ajax want hij weet als geen ander hoe het ajax systeem werkt (aangezien zijn tijd bij Barca) kijk eens naar het gemiddelde van gudjohnsen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ED of engeland spanje is wel een heel verschil of niet ? en wat is het gemiddelde van siem dit seizoen dan remco ? 3 goals 17 wedstrijden ? dat is dus geen gemiddelde van 0.25 maar goed ik ben eerlijk remco ik vind dejong gewoon niet van het niveau ajax.. zijn bal aaname en handelinssnelheid en startsnelheid zijn flink onder de maat.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, okey ik snap het maar als je siem de jong vergelijk met vorig seizoen dan zie je wel dat hij dit seizoen zwaar gedaald is. Maar daar kan je wel uithalen, dat hij het absoluut wel kan. Als ik frank de boer was, zou ik consequent zijn en gewoon de spelers die naar behoren presteren, laten spelen en daar valt siem de jong dus gewoon buiten. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen tegenover de trainer, zodat ze zeker zijn van een basisplaats. Met zo'n instelling word je kampioen, maar laat dat maar aan f. de boer over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:19 schreef nummer10 het volgende:ED of engeland spanje is wel een heel verschil of niet ? en wat is het gemiddelde van siem dit seizoen dan remco ? 3 goals 17 wedstrijden ? dat is dus geen gemiddelde van 0.25 maar goed ik ben eerlijk remco ik vind dejong gewoon niet van het niveau ajax.. zijn bal aaname en handelinssnelheid en startsnelheid zijn flink onder de maat.. Totaal van Siem is 0,25 per wedstrijd.
Carriere Gudjohnson 393 wedstrijden 94 goals - 0,24 per wedstrijd, en hij is 32 jaar oud.
Overigens zitten daar ook 2 jaar ED bij PSV tussen waar het gemiddelde nog lager ligt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:24 schreef C. Eriksen het volgende:Ja, okey ik snap het maar als je siem de jong vergelijk met vorig seizoen dan zie je wel dat hij dit seizoen zwaar gedaald is. Maar daar kan je wel uithalen, dat hij het absoluut wel kan. Als ik frank de boer was, zou ik consequent zijn en gewoon de spelers die naar behoren presteren, laten spelen en daar valt siem de jong dus gewoon buiten. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen tegenover de trainer, zodat ze zeker zijn van een basisplaats. Met zo'n instelling word je kampioen, maar laat dat maar aan f. de boer over. Dat is echt complete onzin, hij zet als spits tegen Feyenoord 4 keer iemand alleen voor de keeper, en krijgt zelf 2 goede kansen die hij mist, Suarez mist ook 4 kansen per wedstrijd, moet die dan ook maar opzouten?? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Zo is dat, dus ik zou gewoon voor een wat betere spits gaan als gudjohnson. Nu noem ik er een paar die ik beter bij ajax vind passen als gudjohnson:
* Afonso alves * Jan vennegoor of hesseling * Josy altidore * Milan Baros * Carew * Kiessling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:31 schreef C. Eriksen het volgende:Zo is dat, dus ik zou gewoon voor een wat betere spits gaan als gudjohnson. Nu noem ik er een paar die ik beter bij ajax vind passen als gudjohnson: * Afonso alves * Jan vennegoor of hesseling * Josy altidore * Milan Baros * Carew * Kiessling * De allen ongeschikt.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
doe normaal man Uitleg? Je kent ze niet eens joh lamlulle Sorry voor mun taalgebruik |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Pantelic!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: ik zou z'n naam nog 10 keer noemen. Want het is niet echt duidelijk over wie je het hebt nu. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Hahahaha, Mido! Charisteas! Anastasiou! :DDD |
|
|
|