BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFMAKER GEZOCHT.............................!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 14:56   quote  deeplink  
Okey, dan gaan we voor....Wesley Sonck, Tom Soetaers, Stanley Aborah en niet te vergeten onze grote vriend Kennedy Bakircoglu
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 25 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:27 schreef remco k het volgende:

... hij zet als spits tegen Feyenoord 4 keer iemand alleen voor de keeper, en krijgt zelf 2 goede kansen die hij mist,...
Remco je moet de wedstrijd tegen Feyenoord niet als referentie nemen.
Zelfs in deze wedstrijd scoorde v/d Wiel en de Zeeuw een voldoende.

Ik ben met je eens dat je de Jong (nog) niet kan beoordelen op zijn prestaties op een voor hem vreemde plek(spits).
Maar de vraag is kun je het als AJAX maken om iemand in het eerste elftal 'op te leiden' als spits. Ik denk dat daar de tweede elftallen voor dienen. Laat hem daar enkele maanden voetballen, totdat hij er redelijk wat in de netten heeft gewerkt. Vorig jaar op de nr. 10 positie was hij in combinatie met een kaatsende spits een (groei) briljantje. Maar dit jaar is hij maar een zeer matige speler. Als ze Pantalic hadden behouden had hij waarschijnlijk nog steeds zijn niveau van vorig jaar gehaald.
Naar mijn menig heeft AJAX behoefte aan een goede, scorende spits en laat de Jong lekker op de nr. 10 positie spelen of spits in wording in het tweede elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Ride
 Ride - dinsdag 25 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:38 schreef C. Eriksen het volgende:
doe normaal man
Uitleg? Je kent ze niet eens joh lamlulle
Sorry voor mun taalgebruik
Jij kent Remco K. zeker niet...
Ik acht zijn kennis een stuk hoger dan het topicgestart van jou en je voorkeur voor een Sevilla speler die nooit Spanje zomaar zal verruilen voor een bankplaats in Amsterdam

en niet sorry voor je taalgebruik erbij plaatsen.
Dan wijzig je je bericht maar als je het meent
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:04 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Remco je moet de wedstrijd tegen Feyenoord niet als referentie nemen.
Zelfs in deze wedstrijd scoorde v/d Wiel en de Zeeuw een voldoende.

Ik ben met je eens dat je de Jong (nog) niet kan beoordelen op zijn prestaties op een voor hem vreemde plek(spits).
Maar de vraag is kun je het als AJAX maken om iemand in het eerste elftal 'op te leiden' als spits. Ik denk dat daar de tweede elftallen voor dienen. Laat hem daar enkele maanden voetballen, totdat hij er redelijk wat in de netten heeft gewerkt. Vorig jaar op de nr. 10 positie was hij in combinatie met een kaatsende spits een (groei) briljantje. Maar dit jaar is hij maar een zeer matige speler. Als ze Pantalic hadden behouden had hij waarschijnlijk nog steeds zijn niveau van vorig jaar gehaald.
Naar mijn menig heeft AJAX behoefte aan een goede, scorende spits en laat de Jong lekker op de nr. 10 positie spelen of spits in wording in het tweede elftal.
Ik denk dat heel veel mensen hier, niet begrijpen, dat je met Pantelic, absolut niet het zogenaamde Ajax voetbal kan spelen. En ik neem de wedstrijd tegen Feyenoord niet alleen als meetpunt, want ook tegen Milan, AZ en Vitesse heeft hij spelers voor de goal gezet.
Als hij de kansen gaat benutten die hij krijgt, en daar is hij toe in staat, dan is het een zeer bruikbare spits.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 25 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel mensen hier, niet begrijpen, dat je met Pantelic, absolut niet het zogenaamde Ajax voetbal kan spelen. En ik neem de wedstrijd tegen Feyenoord niet alleen als meetpunt, want ook tegen Milan, AZ en Vitesse heeft hij spelers voor de goal gezet.
Als hij de kansen gaat benutten die hij krijgt, en daar is hij toe in staat, dan is het een zeer bruikbare spits.
Klopt, het zou zomaar kunnen dat hij een topspits gaat worden, maar daar kunnen we in deze fase van de competitie niet op gaan wachten. We hebben doelpunten nodig.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:07 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik acht zijn kennis een stuk hoger dan het topicgestart van jou en je voorkeur voor een Sevilla speler die nooit Spanje zomaar zal verruilen voor een bankplaats in Amsterdam

Jonguh geen SEVILLA maar het is altijd nog VILLAREAL.
Maakt mij niet uit of de kennis hoger ligt, dat van jou is swso laag. anders wist je wel dat altidore niet bij sevilla voetbalt
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:12 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit of de kennis hoger ligt, dat van jou is swso laag. anders wist je wel dat altidore niet bij sevilla voetbalt
Ow, dus je kennis is laag als je niet weet waar een bepaalde speler voetbalt?
Rot toch op man! Ik wist ook niet waar hij voetbalt, en misschien wel meer mensen niet, en dan zijn we allemaal dom??
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 15:22   quote  deeplink  
* Afonso alves Onhaalbaar, te duur.242 wedstrijden 144 goals
* Jan vennegoor of hesseling, te oud en niet goed genoeg.
* Josy altidore. niet goed genoeg, en te duur. 93 wedstrijden 21 goals
* Milan Baros, niet goed genoeg. 350 wedstrijden 121 goals
* Carew. te duur 338 wedstrijden 110 goals
* Kiessling niet goed genoeg.247 wedstijden 80 goals

En als je mij ook maar ergens van probeert te beschuldigen, zorg dan wel dat jij zelf je statistieken goed hebt.
1.) het is niet JOSY ALTIDORE. Maar Josmer Volmy "Jozy" Altidore.
2.) het is helemaal geen tribuneklant, anders had hij niet al 14 wedstrijden gespeeld dit seizoen, waarin hij wel een fantastisch aantal van 2 goals heeft gemaakt.

Dus... LAMLUL..... Eerst zelf de feitjes goed kennen, pas dan een ander proberen aan te pakken ok??
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:53 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mafkees haha
Ik dacht dat jij hier de mafkees was... Maar het lijkt er verdomd veel op, dat je overtroffen wordt.....:-)
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:12 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Klopt, het zou zomaar kunnen dat hij een topspits gaat worden, maar daar kunnen we in deze fase van de competitie niet op gaan wachten. We hebben doelpunten nodig.
En die hebben we met Suarez en Mounir, die spelen beiden bij Ajax, en zijn de topscorders van de afgelopen 2 eredivisies....
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

En die van jou is nog lager, je weet namelijk niet eens hoe je zijn naam spelt, en dat ie helemaal geen tribuneklant is zoals jij het doet voorkomen.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij hier de mafkees was... Maar het lijkt er verdomd veel op, dat je overtroffen wordt.....:-)
precies hoe meer ziel hoe meer vreugd...
remco k
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow, dus je kennis is laag als je niet weet waar een bepaalde speler voetbalt?
Rot toch op man! Ik wist ook niet waar hij voetbalt, en misschien wel meer mensen niet, en dan zijn we allemaal dom??
Misschien komt dat omdat hij niet zo goed kan voetballen...
remco k
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:25 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

precies hoe meer ziel hoe meer vreugd...
hehe....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
maar remco. gudjohnson heeft dus eigenlijk in meer jaar zelfs het zelfde percentage als dejong.. met andere woorden stabieler, meer ervaring en daar komt bij dat hij dat percentage heeft gehaald in 2 competities die van een stuk hoger niveau zijn.. hij is al 32 dat klopt maar misschien een idee om voor 2 jaar vast te leggen zodat dejong het van hem kan leren?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En die hebben we met Suarez en Mounir, die spelen beiden bij Ajax, en zijn de topscorders van de afgelopen 2 eredivisies....
en beiden zullen niet meer uitkomen voor Ajax (misschien elham nog wel) maar daar achter hebben we niemand
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 25 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:24 schreef remco k het volgende:

Ten eerste is de vraag of deze twee spelers nog veel gaan spelen. En dan als je kijkt hebben we misschien wel twee topscoorders van de laatste 2 competities in onze selektie, maar het rendement van hun samen is maar 18 doelpunten. de Jong heeft er ook maar 3 inliggen.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 25 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Een wijs man (Cruijff) heeft ooit gezegd:

Als de voorhoede meer doelpunten maakt als de achterhoede doorlaat win je elke wedstrijd.

maar dat is logisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:12 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

eens!!!
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:22 schreef remco k het volgende:
* Afonso alves Onhaalbaar, te duur.242 wedstrijden 144 goals
* Jan vennegoor of hesseling, te oud en niet goed genoeg.
* Josy altidore. niet goed genoeg, en te duur. 93 wedstrijden 21 goals
* Milan Baros, niet goed genoeg. 350 wedstrijden 121 goals
* Carew. te duur 338 wedstrijden 110 goals
* Kiessling niet goed genoeg.247 wedstijden 80 goals

En als je mij ook maar ergens van probeert te beschuldigen, zorg dan wel dat jij zelf je statistieken goed hebt.
1.) het is niet JOSY ALTIDORE. Maar Josmer Volmy "Jozy" Altidore.
2.) het is helemaal geen tribuneklant, anders had hij niet al 14 wedstrijden gespeeld dit seizoen, waarin hij wel een fantastisch aantal van 2 goals heeft gemaakt.

bekijk jij dit maar eens:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=58224&typeofpage=84137

Dus... LAMLUL..... Eerst zelf de feitjes goed kennen, pas dan een ander proberen aan te pakken ok??
Ride
 Ride - dinsdag 25 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha

Internethooligan... chair.gif
Ride
 Ride - dinsdag 25 januari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:51 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

De lamlul himself hier...

http://en.wikipedia.org/wiki/Jozy_Altidore

en nu snel wegwezen voor dat ik een schapelul op mijn kop krijg

flyaway.gif
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 januari 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:07 schreef Ride het volgende:

[..]

Zo is het helemaal! +1
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Huh? Jammer Jaap... Leer eerst eens even fatsoenlijk Nederlands en kom dan pas maar weer terug! En "kennis" heeft helemaal niks te maken of je weet waar de een of andere voetballer speelt.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:
maar remco. gudjohnson heeft dus eigenlijk in meer jaar zelfs het zelfde percentage als dejong.. met andere woorden stabieler, meer ervaring en daar komt bij dat hij dat percentage heeft gehaald in 2 competities die van een stuk hoger niveau zijn.. hij is al 32 dat klopt maar misschien een idee om voor 2 jaar vast te leggen zodat dejong het van hem kan leren?
Ik weet niet, ik blijf erbij dat als er niks weggaat, dat er dan niks bij hoeft te komen..
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en beiden zullen niet meer uitkomen voor Ajax (misschien elham nog wel) maar daar achter hebben we niemand
Suarez is verre van verkocht volgens mij hoor, Ajax schijnt vast te houden aan een eis van 35 miljoen Euro.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:40 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ten eerste is de vraag of deze twee spelers nog veel gaan spelen. En dan als je kijkt hebben we misschien wel twee topscoorders van de laatste 2 competities in onze selektie, maar het rendement van hun samen is maar 18 doelpunten. de Jong heeft er ook maar 3 inliggen.
Onder een andere trainer, in een ander systeem. Overigens kan ik mij niet herinneren, dat er nu een ploeg is, die met een hele voorhoede meer dan 21 goals hebben gemaakt.

Ik heb dit niet nagezocht, dus weet dat trouwens niet zeker..
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik blijf erbij dat als er niks weggaat, dat er dan niks bij hoeft te komen..
Net als met die magere kaas in een reclamespotje ;-)
"wat er niet bijkomt hoeft er ook niet af" Hahaha.
Maar je hebt wel mooi gelijk, ik denk en schrijf er net zo over!
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Onder een andere trainer, in een ander systeem. Overigens kan ik mij niet herinneren, dat er nu een ploeg is, die met een hele voorhoede meer dan 21 goals hebben gemaakt.

Ik heb dit niet nagezocht, dus weet dat trouwens niet zeker..
Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben, ik had dat ook een beetje uitgezocht.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:51 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Whahahahahaha, je maakt nu echt jezelf belachelijk daar staat namelijk nog 74 wedstrijden terwijl dat er inmiddels meer zijn, nogmaals ken je feiten, en als je ze denkt te kennen, weet dan wel heel zeker dat ze kloppen.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Net als met die magere kaas in een reclamespotje ;-)
"wat er niet bijkomt hoeft er ook niet af" Hahaha.
Maar je hebt wel mooi gelijk, ik denk en schrijf er net zo over!
Begin echt moe te worden, van al die mensen, die naar 1 verloren wedstrijd, weer de halve wereld willen kopen. Ik heb volgens mij nog net niet gelezen, dat men de Boer al weer weg wilt hebben, ach wie weet, misschien van het weekend al weer zakdoejes zwaaien.... PPPfffffffffff
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
WAAR STAAT WAT!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahaha, je maakt nu echt jezelf belachelijk daar staat namelijk nog 74 wedstrijden terwijl dat er inmiddels meer zijn, nogmaals ken je feiten, en als je ze denkt te kennen, weet dan wel heel zeker dat ze kloppen.
Moet je eens naar de afgelopen wedstrijden kijken van die site die hij stuurde, daar gaat het door tot vorig jaar maart, en wat zie je? Allemaal nulletjes :P en 1 enkele 1 met de VS tegen Turkije..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

ik heb het er ook over als die 2 of 1 ervan verkocht word (waar ik persoonlijk wel van uit ga).. tuurlijk als hun niet verkocht worden dan ook niks kopen.. allhoewel hoe gemotiveerd zou suarez dan nog zijn ? of juist nog meer willen laten zien in de hoop op een nog mooiere club.. Munited misschien ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Begin echt moe te worden, van al die mensen, die naar 1 verloren wedstrijd, weer de halve wereld willen kopen. Ik heb volgens mij nog net niet gelezen, dat men de Boer al weer weg wilt hebben, ach wie weet, misschien van het weekend al weer zakdoejes zwaaien.... PPPfffffffffff
Idd, ik hoorde van vrienden waarom ze een hekel hebben aan Ajax. Ze zeiden dat als we ff een keer verliezen dat gelijk alles en iedereen weg moet. Ik dacht: 'Naja, daar klopt volgensmij geen reet van'. Maar nu ik snap ik het. Sjongejonge, gaat weer nergens over..
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik heb het er ook over als die 2 of 1 ervan verkocht word (waar ik persoonlijk wel van uit ga).. tuurlijk als hun niet verkocht worden dan ook niks kopen.. allhoewel hoe gemotiveerd zou suarez dan nog zijn ? of juist nog meer willen laten zien in de hoop op een nog mooiere club.. Munited misschien ?
Suarez zal nooi express er met de pet na gooien, dat ligt niet in hun cultuur, het is misschien nu ff zuur, en hij zal er misshien 1 wedstrijd last van hebben, maar verder denk ik niet dat het hem zal beinloeden in zijn spel bij Ajax...
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 25 januari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 08:35 schreef Ride het volgende:
Voor een goed bedrag wil ik best iemand afmaken voor je... verder via PB [ afbeelding ]
Heb je zeekoe al definitief bij de vissen achter gelaten...
Hahahahahahaha
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Christian Eriksen
Vorige week werd al bekend dat AC Milan interesse heeft in Eriksen en elf miljoen euro zou willen neerleggen voor de Deense Ajacied. Echter zou ook Arsenal-manager Arsène Wenger enorm gecharmeerd zijn van het grote talent en de oefenmeester hoopt de Ajacied vast te kunnen leggen voordat Milan dat doet. Dit wordt in verschillende Engelse media gemeld. Hierbij wil Wenger een beroep doen op Dennis Bergkamp die momenteel als jeugdtrainer werkzaam is bij Ajax. De voormalig sterspeler van Arsenal heeft nog altijd een goede band met zijn oud-oefenmeester en daarmee hoopt Wenger dat Bergkamp Eriksen kan adviseren om voor Arsenal te kiezen en niet voor de Italianen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Bergkamp zou dit niet willen doen denk ik, plus dat Eriksen het zelf ook niet wil..
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Betrouwbare info, ajaxinside.nl
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:49 schreef Hasjkoph het volgende:
Bergkamp zou dit niet willen doen denk ik, plus dat Eriksen het zelf ook niet wil..
je weet het niet he? Je zag het bijv, bij drenthe
als er een grote club komt en als ze veel verdienen doen ze het.
soms wel jammer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:49 schreef C. Eriksen het volgende:
Alles wat jij hier typt, neem ik met een KOKER zout mannetje...
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
OK doe maar ik geef je de link soepkip
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Alles wat jij hier typt, neem ik met een KOKER zout mannetje...
Whahaha, vandaar dat de strooizout voorraad op is...LOL
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/5987/Transfergeruchten-Update-25-januari
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:49 schreef C. Eriksen het volgende:
Hij heeft net getekend, als Ajax hem niet wil laten gaan, vertrekt hij helemaal nergens heen..
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Zoals in de link al staat. GERUCHT.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:50 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

je weet het niet he? Je zag het bijv, bij drenthe
als er een grote club komt en als ze veel verdienen doen ze het.
soms wel jammer.
Eriksen is niet zo'n persoon (lijkt me)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Hasjkoph --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 januari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, vandaar dat de strooizout voorraad op is...LOL
Hahahahaha, jij snapt het! ;)

Leg het ff iets simpeler uit, dan snapt Sony Ericson het misschien ook!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 januari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:50 schreef C. Eriksen het volgende:
OK doe maar ik geef je de link soepkip
Daar doe ik zelfs zout op, die soepkip!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFMAKER GEZOCHT.............................!

0.0065340