BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo nooit meer welkom in de kuip?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 januari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155630/Beenhakker_minnelijke_regeling_niet_aan_de_orde.html

ergens begrijpelijk dat hij zijn centen wil. maar alleen al zou hij mijn financien hebben, de immer blutte normale burger. maar leo,s zakken zijn al vol. dus wat vinden we hiervan?
gekzat
 gekzat - dinsdag 25 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
ik ben het met je eens... ze zakken zitten al bvomvol moet hij nu nog laatste beetje geld wat er zit ook nog meenemen?
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 09:00 schreef obiku010 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155630/Beenhakker_minnelijke_regeling_niet_aan_de_orde.html

ergens begrijpelijk dat hij zijn centen wil. maar alleen al zou hij mijn financien hebben, de immer blutte normale burger. maar leo,s zakken zijn al vol. dus wat vinden we hiervan?
Ja, begrijp ik ook, maar wellicht ooit een baantje voor hem in de kuip: ass. terreinknecht?
Kan hij meimerem, over "hoe het vroeger was"!
Candy
 Candy - dinsdag 25 januari 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Nooit meer welkom vind ik onzin, maar hoef 'm nu ff niet te zien.

Beenhakker: "minnelijke regeling niet aan de orde"

en zo flikt hij ons toch nog ff zijn allerlaatste kunstje......
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 09:10 schreef Candy het volgende:
Nooit meer welkom vind ik onzin, maar hoef 'm nu ff niet te zien.

Beenhakker: "minnelijke regeling niet aan de orde"

en zo flikt hij ons toch nog ff zijn allerlaatste kunstje......
Dat bedoel ik!
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 09:25   quote  deeplink  
Wat ik dus samen met hotjumper van het begin al heb geroepen komt dus uit! BEENJAKKER///JUDAS!!!!!!!!!!!!!!!!
gekzat
 gekzat - dinsdag 25 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
joh maar dat wist niemand
freduc
 freduc - dinsdag 25 januari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
ben blij dat ie weg is die onruststoker heeft in 2 jaar werkelijk niks goeds gebracht en louter b keus spelers binnengebracht die de club een hoop geld heeft gekost en ons niks verder heeft gebracht en nu wil ie nog het volle pond mee ook terwijl hij dondersgoed weet dat er geen geld is , hij is al dik gevuld en krijgt zijn geld nooit meer op
als ie werkelijk zo'n feyenoord hart heeft maakt ie een regeling die lamzak
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 09:26 schreef gekzat het volgende:
joh maar dat wist niemand
wacht ff, nu moet niet iedereen ons naar de mond toe praten! want daar heb ik een hekel aan! maar een excuus is prima!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 25 januari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
BEENHAKKER//JODENHART!!
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - dinsdag 25 januari 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Beenhakkert heb zelf toch al gezegd niet te weten ooit nog terug te keren in de Kuip, ook niet om wedstrijden te kijken. Mooie zaak, opgepleurt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Net als Milo waarschijnlijk ben ik niet verbaast.
jantje33
 jantje33 - dinsdag 25 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Heren

Allemaal leuk en aardig wat jullie hier zeggen over LEO!!

Maar denk nou eens na over die andere drie die er nu nog zitten!! die waren bang voor LEO omdat die mischien wel eens hun baantje konden verliezen door LEO!!!!

Leo moest er wel uit gepest worden door deze drie omdat die hun zakken ook genoeg vullen!!

De vrienden van Feyenoord willen nu Willem Van Hanegem de club inloodsen maar dat houden deze drie weer tegen omdat ze dan weten dat HUN baantje weer op de tocht komt te staan omdat WILLEM de drie eruit zou willen hebben (lees zijn colums er op na)

Dus val Leo nou niet aan maar denk eens na over die andere DRIE
freduc
 freduc - dinsdag 25 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
he jantje , kan jij ons vertellen wat voor goeds hij heeft gebracht de afgelopen 2 jaar ??? buiten een hoop bla bla
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Gudde wil gewoon dat Sparta weer de grootste club van Rotterdam wordt.
freduc
 freduc - dinsdag 25 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
gudde moet puin ruimen van zijn voorgangers en ga er maar aan staan 40 milj , ik vind dat hij toch wel goede dingen heeft gedaan en de schuld slinkt ook aardig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:35 schreef freduc het volgende:
gudde moet puin ruimen van zijn voorgangers en ga er maar aan staan 40 milj , ik vind dat hij toch wel goede dingen heeft gedaan en de schuld slinkt ook aardig
ik zeg,gaat toch weg man met die gudde...
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 25 januari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:19 schreef jantje33 het volgende:
Heren

Allemaal leuk en aardig wat jullie hier zeggen over LEO!!

Maar denk nou eens na over die andere drie die er nu nog zitten!! die waren bang voor LEO omdat die mischien wel eens hun baantje konden verliezen door LEO!!!!

Leo moest er wel uit gepest worden door deze drie omdat die hun zakken ook genoeg vullen!!

De vrienden van Feyenoord willen nu Willem Van Hanegem de club inloodsen maar dat houden deze drie weer tegen omdat ze dan weten dat HUN baantje weer op de tocht komt te staan omdat WILLEM de drie eruit zou willen hebben (lees zijn colums er op na)

Dus val Leo nou niet aan maar denk eens na over die andere DRIE
Mee eens. LB heeft ook zijn verdienste gehad bij Feyenoord. We zijn met hem de laatste keer Kampioen geworden. Het bestuur brengt er niets van terecht laat zich leiden door omstandigheden. Zo als de wind waait .... Voor mij is hij nog steeds welkom in de kuip.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 25 januari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:35 schreef freduc het volgende:
gudde moet puin ruimen van zijn voorgangers en ga er maar aan staan 40 milj , ik vind dat hij toch wel goede dingen heeft gedaan en de schuld slinkt ook aardig
Hahahahahahahhahaa!! Gudde is ook een Judas!!
Beenhakker weg oke maar de manier waar op klopt niet!
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - dinsdag 25 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
lekker makkelijk om elke keer achteraf te lullen zokan iedereen een juist antwoord vormen..
kekum
 kekum - dinsdag 25 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
laten we ons niet te druk maken, wij veranderen er toch niets aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door kekum --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
vriendje van been, nooit kritisch naar hem geweest...dus goed dat hij is opgetyft
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 25 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Niet Beenhakker overal de schuld van geven.
De grootste boosdoener is Gudde Jacobs en zijn homo vriendjes
el-loco
 el-loco - dinsdag 25 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Nooit meer binnen laten die viese beenhakker!
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Totaal geen clubliefde.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:32 schreef MMM het volgende:
Totaal geen clubliefde.
precies, . . een SV moet ie krijgen
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
ik vind dat hij zijn contract uit moet dienen! we moeten hem betalen ook, dus zeg ik in een portacabine zonder koffie, en lekker laten verrimpelen tot einde contract. die vuile verader!! vroeger als klein jochie, bla bla bla. wat een vermomde graf snavel is dat zeg. ik zeg kijken bij de portacabine en hem uitlachen is 10 eu voor vvf. hem bekogelen met tomaten is 50 eu. stenigen is 1500 eu (leuk als groepsuitje) dat laatste is natuurlijk een grapje politie en andere boetes uitschrijvende instanties. :-)
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:16 schreef obiku010 het volgende:
ik vind dat hij zijn contract uit moet dienen! we moeten hem betalen ook, dus zeg ik in een portacabine zonder koffie, en lekker laten verrimpelen tot einde contract. die vuile verader!! vroeger als klein jochie, bla bla bla. wat een vermomde graf snavel is dat zeg. ik zeg kijken bij de portacabine en hem uitlachen is 10 eu voor vvf. hem bekogelen met tomaten is 50 eu. stenigen is 1500 eu (leuk als groepsuitje) dat laatste is natuurlijk een grapje politie en andere boetes uitschrijvende instanties. :-)
of zullen we hem anders voorlopig het water en de ballen laten dragen?
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:16 schreef obiku010 het volgende:
ik vind dat hij zijn contract uit moet dienen! we moeten hem betalen ook, dus zeg ik in een portacabine zonder koffie, en lekker laten verrimpelen tot einde contract. die vuile verader!! vroeger als klein jochie, bla bla bla. wat een vermomde graf snavel is dat zeg. ik zeg kijken bij de portacabine en hem uitlachen is 10 eu voor vvf. hem bekogelen met tomaten is 50 eu. stenigen is 1500 eu (leuk als groepsuitje) dat laatste is natuurlijk een grapje politie en andere boetes uitschrijvende instanties. :-)
Dat laatste stond me juist het meeste aan!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:20 schreef Djee het volgende:

[..]

Dat laatste stond me juist het meeste aan!
dat dnap ik. maar ik wil geen ip zoekende agenten op de stoep. die toevallig niets beters te doen hebben als de immert goedwillende obiku te stalken omdat ze denken dat ik een gevaar ben voor de samenleving. hahaha. verder zou het een jaar of 500 geleden normaal zijn geweest. ik ben dan ook te laat geboren :-)
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:23 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat dnap ik. maar ik wil geen ip zoekende agenten op de stoep. die toevallig niets beters te doen hebben als de immert goedwillende obiku te stalken omdat ze denken dat ik een gevaar ben voor de samenleving. hahaha. verder zou het een jaar of 500 geleden normaal zijn geweest. ik ben dan ook te laat geboren :-)
Tja jongen, soms zit het mee, maar meestal............
giel
 giel - dinsdag 25 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
ouwe hakker zakken vuller

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo nooit meer welkom in de kuip?









0.0073339