|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
Aldus Feyenoord-watcher van Megastad.NL Edward van Cuilenborg @ Twitter. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
nou ben benieuwd naar die "top" spits |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ja tob spits zeker feyenoord bedankt, feyenoord bedankt!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kan dat nergens terug vinden. broodje aap!! |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
quote: Moet je beter zoeken gozert.
http://twitter.com/wardCuil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Oude Garde VAK T -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
@ feyenoord-rotterdam, jij misschien de Osloƫr Courant voor je? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord trekt per direct een Noorse topspits aan? Feyenoord trekt per direct onze spaarpot leeg!!! Geeft niet maar om daar Beenhakker nu een fijne oude mee te bezorgen? |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
Tuurlijk is dit een broodje aap, zoals alles op dit forum... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
quote: Nee er staat 'Per Direct' |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Bericht daarboven staat dat het een grap is, hij heet "Per Direct", echt heel grappig Edward. |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
quote: Haha goedzo :D
Vond hem best leuk gevonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Oude Garde VAK T -- |
|
|
|
|
zeerroo
|
|
|
haha. Per Direct is zijn naam. deal moet nog belonken worden. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ben wel blij dat het een grap is, zoveel voor Feyenoord haalbare topspitsen zijn er niet geloof ik |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 09:55 schreef Vnny het volgende:[..] Ben wel blij dat het een grap is, zoveel voor Feyenoord haalbare topspitsen zijn er niet geloof ik Denk het ook niet, of je moet aan Charisteas denken? ^^ |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Haha geloof niet dat ik daar echt vrolijk van word |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vond deze wel leuk:
Leo deed het niet pro deo maar pro Leo. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
die van Pro Leo is inderdaad leuk |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
ga het eens bij sjoerd ars van zwolle proberen is een goeie spits , schiet ze er makkelijk in , is kopsterk en heeft een mooie leeftijd (25) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: was al bang dat niemand dat zou zien |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: weet iemand het adres van die grappenmaker al? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Humor hoor die van Cuilenborg.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Jij lult allemaal onzin,net als die 40 hooligans in diemen.Zit echt niet op die onzin te wachten nu het zo kut gaat met Feyenoord.Pleur lekker op met je onzin.Je doet je naam ook geen eer aan.Had wel meer verwacht van zo'n naam. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:48 schreef geert1908 het volgende:ga het eens bij sjoerd ars van zwolle proberen is een goeie spits , schiet ze er makkelijk in , is kopsterk en heeft een mooie leeftijd (25) +1 |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Per Direkt schoot er in de Noorse competitie 28 goals in vorig seizoen...dus halen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:26 schreef raket het volgende:Jij lult allemaal onzin,net als die 40 hooligans in diemen.Zit echt niet op die onzin te wachten nu het zo kut gaat met Feyenoord.Pleur lekker op met je onzin.Je doet je naam ook geen eer aan.Had wel meer verwacht van zo'n naam. Zit jij op T? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Zat op T,maar dat wist je al.Jij zit wel op T.Maar wat heeft dat er mee te maken? Ja,oude garde schaar ik me ook wel tussen met m'n 39.Had in het begin zo'n gele seizoenskaart,waar ze met zo'n condecteursknipper een gaatje in je seizoenskaart knipte als je was geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door raket -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Voor de hele club een heel jaar lang.
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:40 schreef raket het volgende:[..] Zat op T,maar dat wist je al.Jij zit wel op T.Maar wat heeft dat er mee te maken? Ja,oude garde schaar ik me ook wel tussen met m'n 39.Had in het begin zo'n gele seizoenskaart,waar ze met zo'n condecteursknipper een gaatje in je seizoenskaart knipte als je was geweest. Ik was het vergeten. Was gewoon een oprechte vraag. Niet zo achterdochtig allemaal! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja Els, volgens mij heb je snode plannen! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Sorry Els.M'n oprechte excuuus.Komt allemaal door dat gezeik bij Feyenoord,daar word je wel achterdochtig van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: beetje aangebrand zooitje niet? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:57 schreef raket het volgende:[..] Sorry Els.M'n oprechte excuuus.Komt allemaal door dat gezeik bij Feyenoord,daar word je wel achterdochtig van. Zal er de komende tijd bijzetten wat ik bedoel (= lullige opmerking) :-) |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: anders was het eten te duur |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oja beter iets dan niets idd.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,prima kunnen er geen misverstanden ontstaan,ben erg prikkelbaar op dit moment.Misschien waren die medicijnen nog geen eens zo'n slecht idee. |
|
|
|