BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gudjohnsen: 'Ik wil naar Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Eidur Gudjohnsen houdt de verrichtingen bij Ajax intussen nauwlettend in de gaten en wil niets liever dan zijn loopbaan bij Ajax voortzetten. "Ik denk dat ik van waarde kan zijn, aldus de IJslandse aanvaller, die 186 keer voor Chelsea uitkwam en 72 maal voor FC Barcelona speelde

"Ik ben wel 32, maar altijd heel zuinig op mijn lichaam geweest. Ik voel me topfit en hoop de club met mijn ervaring en kwaliteiten te kunnen helpen. Dat ik bij FC Barcelona in hetzelfde systeem heb gevoetbald en vloeiend Nederlands spreek, is daarbij een voordeel.

De aanvaller raakte bij Stoke City op een zijspoor. "Ik kon grote contracten tekenen in Amerika en Doebai, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar Amsterdam. Het gaat me niet om het geld. De sportieve uitdaging staat voorop, omdat ik mijn carrière een nieuwe impuls wil geven. Vorige week liet Ajax-trainer Frank de Boer zich nog positief uit over een eventuele komst van Gudjohnsen.

Ajax hoeft volgens hem niet diep in de buidel te tasten. "Omdat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, mag ik nu al gratis weg bij Stoke City. En ik denk zelfs dat Ajax het voor elkaar moet krijgen dat Stoke een gedeelte van mijn salaris betaalt. Daarnaast ben ik bereid met veel minder genoegen te nemen, aldus de 63-voudig IJslands international, die ook werd begeerd door psv, maar te duur was voor de armlastige Eindhovenaren. Eerder werd hij ook aangeboden aan Aron Winter, de nieuwe trainer van het Canadese FC Toronto

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15256

gaarne jullie mening,ik twijfel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door verbrande harry --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Ja, joh Nep...Nep...Nep.
Kijk dan hij kon bij "doebai" grote contracten tekenen. ja daar ja
maar niet in "dubai" :D
rickyy
 rickyy - dinsdag 25 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Meteen doen!
Ervaring, kan goed zijn voor de jonge jongens om hem heen! En is niet duur!

Iig iemand die de 2de seizoenshelft als aanspeeltpunt/afmaker kan dienen!
ik zeg zeker halen die vent!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 januari 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Owwww het gaat hem niet om het geld. Das heel mooi. We zorgen elke avond dat hij een dampend bord eten krijgt en een slaapplaats voor de nacht. Dat moet toch wel een minimale investering zijn? ;-) Of zal hij dan toch nog een beetje salaris willen hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door amsterdammer113 --
rickyy
 rickyy - dinsdag 25 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:34 schreef amsterdammer113 het volgende:
Owwww het gaat hem niet om het geld. Das heel mooi. We zorgen elke avond dat hij een dampend bord eten krijgt en een slaapplaats voor de nacht. Dat moet toch wel een minimale investering zijn? Of zal hij dan toch nog een beetje salaris willen hebben?
Jij gaat ook elke dag voor nop werken?
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:31 schreef rickyy het volgende:
Meteen doen!
Ervaring, kan goed zijn voor de jonge jongens om hem heen! En is niet duur!

Iig iemand die de 2de seizoenshelft als aanspeeltpunt/afmaker kan dienen!
ik zeg zeker halen die vent!
ik zit meteen al met ze leeftijd in me maag en ik weet het is zeker geen slechte speler, als ajax hem toch vastlegd had je net zo goed pantelic kunnen verlengen vorig seizoen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 januari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:44 schreef rickyy het volgende:

[..]

Jij gaat ook elke dag voor nop werken?
Ik zal nooit roepen dat het me niet om het geld gaat, maar om de sportieve uitdaging?? Hij wel. Dus idd ik ga niet voor nop werken.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 25 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Verbrande harry ik vind dat je iemand zijn werk en een profvoetballer zijn werk niet mag vergelijken. Als ik zoveel verdient zou hebben als een meneer gudjohnsen zou ik ook in de nadagen van mijn carriere niet naar het geld kijken.
Die jonge komt heus wel uit met zijn centjes,

Als jij een paar maanden niet betaald krijgt zit je met een dik probleem lijkt me.

En daarbij zou ik Gudjohnson nooit aantrekken mids hij vrijwel gratis komt.
Voor hem in de plaats zie ik 10 x liever bas dost ( die zelf graag ook naar ajax wil )
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 januari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:44 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik zit meteen al met ze leeftijd in me maag en ik weet het is zeker geen slechte speler, als ajax hem toch vastlegd had je net zo goed pantelic kunnen verlengen vorig seizoen.
persoonlijk denk ik alleen wel dat gudjohnson meer kwaliteit heeft dan pantelic..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:55 schreef AFCA MARCO het volgende:
Verbrande harry ik vind dat je iemand zijn werk en een profvoetballer zijn werk niet mag vergelijken. Als ik zoveel verdient zou hebben als een meneer gudjohnsen zou ik ook in de nadagen van mijn carriere niet naar het geld kijken.

Als jij een paar maanden niet betaald krijgt zit je met een dik probleem lijkt me.

Voor hem in de plaats zie ik 10 x liever bas dost ( die zelf graag ook naar ajax wil )
bas dost kost daarintegen 3 miljoen.. en gudjohnson kan gratis komen.. bas dost zou ik daarom ook alleen halen als suarez/elham word verkocht. gudjohson kan nooit kwaad om erbij te hebben ook al om zijn ervaring etc etc
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:

huuuuh,Verbrande harry ik vind dat je iemand zijn werk en een profvoetballer zijn werk niet mag vergelijken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door verbrande harry --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 25 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Ja klopt dat dost 3 miljoen gaat kosten maar die gooi je niet in die bodemloze put.
Dost krijg je later je geld wel weer voor terug.
Het loon van Gudjohnson verdwijnt daarintegen wel weer in die put.
En daarbij betwijfel ik of deze jonge wel nog goed genoeg is voor ons aller ajax.
Als je bij Stoke niet meer nodig bent dan ben je dat bij ajax zeker niet lijkt me
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

persoonlijk denk ik alleen wel dat gudjohnson meer kwaliteit heeft dan pantelic..
ok dat kan maar de leeftijd zit me eigenlijk meer tegen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:

Bas Dost koos voor Heerenveen omdat hij dan min of meer de zekerheid had (dacht hij) dat hij dan een basisplaats zou hebben en AJAX net even een stapje te hoog vond op dat moment. Dat hij nu wel naar AJAX wil, is omdat hij denkt hier wel te kunnen (denk ik overigens ook) als Luis Suarez weg is en straks misschien Mounir El Hamdaoui ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Ronald 1960 --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Kwee nie, maar ik heb totaal geen goed gevoel bij gudjohnson.
Maar ik kan fout zitten, ik heb mij gevoel meer bij een dost.
nora
 nora - dinsdag 25 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Hij komt zonder transfersom is dus alleen kwestie van salaris waarbij hij ook wil inleveren,het is een goede spits die zeker van waarde kan zijn bij Ajax ,en als ik terug kijk naar Pantelic toen zijn wij ook gaan draaien,maar ik moet ook toegeven dat een jonge Bas drost ook een prima optie is,mochten allebei de spitsen Suarez en eL Ham. weg gaan dan zou het geen extra weelde zijn om ze allebei aan te trekken.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:17 schreef nora het volgende:
Hij komt zonder transfersom is dus alleen kwestie van salaris waarbij hij ook wil inleveren,het is een goede spits die zeker van waarde kan zijn bij Ajax ,en als ik terug kijk naar Pantelic toen zijn wij ook gaan draaien,maar ik moet ook toegeven dat een jonge Bas drost ook een prima optie is,mochten allebei de spitsen Suarez en eL Ham. weg gaan dan zou het geen extra weelde zijn om ze allebei aan te trekken.
ik snap wel dat hij bijna niks kost,maar is hij en speler die bij ajax past en ajax zoekt.
en ja ik ken ze tijd bij barcelona en die speelt het zelfde spelletje als ajax.
ik hik meer tegen ze leeftijd aan dan wat anders maar oke....

verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
lees net dat gudjohnssen een serieuze optie is of suarez nou weggaat of niet dus voor de breedte...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 januari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Dan heb je Suarez, El Hamdaoui, de Jong en Gudjohnson....
kan nog meer bij......
Robinho
 Robinho - dinsdag 25 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Mido, Zeegelaar, Suk, waarschijnlijk Suarez en misschien El Hamdaoui weg. De jong is meer middenvelder en zeker met twee jonge vleugelspitsen ernaast.
Meteen vastleggen die Ijslander!
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Ik zou zeggen JOSY ALTIDORE.....
1.90 en 21 jaar oud, nu een bankzitter bij villareal.
Maximaal 4 of 5 miljoen........halen die amerikaan.
Kga gelijk, frank de boer ff bellen. :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door C. Eriksen --
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
WTF zeg, wordt echt het hele fucking forum hier verpest met die debiel van een ATLIDORE..

Nu al genoeg van die gast, en hij speelt nog niet eens bij ons. PPPppfffffffffffff
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Haha, neej hoor?

BTW, tis geen forum maar een 'topic'
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:57 schreef C. Eriksen het volgende:
Haha, neej hoor?

Dan moet je 'es naar andere topics gaan, dan krijg je jouw gezeik weer over die Altidore..
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:57 schreef C. Eriksen het volgende:
Haha, neej hoor?

NEE KEREL< HET HELE FORUM KLAD JIJ VOL OVER DIE DEBIEL, dus is het wel het hele forum...
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

NEE KEREL< HET HELE FORUM KLAD JIJ VOL OVER DIE DEBIEL, dus is het wel het hele forum...
Beetje overdreven he?
Het hele forum, voel uns aan je voorhoofd joh, gelukkig zet jij er niks op.(sarcastisch)
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:54 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Beetje overdreven he?
Het hele forum, voel uns aan je voorhoofd joh, gelukkig zet jij er niks op.(sarcastisch)
Vrijwel ieder topic dat nu besproken word, moet jij lopen zeiken over een matig genaamde voetballer Altidore.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Matig?
Hij is nog maar 21 jaren oud he?
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:55 schreef C. Eriksen het volgende:
Matig?
Hij is nog maar 21 jaren oud he?
Sorry ik bedoel niet matig, ik bedoel gewoon SLECHT....... Suk is ook nog geen 21, en die is ook SLECHT.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 25 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Hee als hij egt slecht is, waarom zou villareal hem dan halen?
En als hij egt heel erg slecht is waarom is hij international dan?
En heeft al bijna 30 interlands op zijn naam staan op 21 jarige leeftijd?
En brak hij door als prof op 16 jarige leeftijd?
En als hij heel slecht is waarom, zit ajax al 2 seizoenen lang al achter hem aan?
Met uitzondering van dit seizoen.....?
En je zegt zelf dat hij dit seizoen al 12 x heeft gevoetbald voor villareal, en daarion 2x scoort en dat het mooie goals waren. Waarom zou hij dan zo slecht zijn?
Beetje jammer vind ik dat hoor? Kijk mij boeit het niet wat je van hem vind, maar ff eerlijk he?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:04 schreef C. Eriksen het volgende:
En als hij heel slecht is waarom, zit ajax al 2 seizoenen lang al achter hem aan?
En je zegt zelf dat hij dit seizoen al 12 x heeft gevoetbald voor villareal, en daarion 2x scoort en dat het mooie goals waren. Waarom zou hij dan zo slecht zijn?
Beetje jammer vind ik dat hoor? Kijk mij boeit het niet wat je van hem vind, maar ff eerlijk he?
WOW, voor de VS! Da's een goed voetballand zeg!
Wie zegt dat Ajax al 2 seizoen achter hem aan zit? De media? Ja, want die moet je geloven, natuurlijk.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:04 schreef C. Eriksen het volgende:
Omdat Villareal een matige ploeg is.
Omdat het Amerika is, en daar hebben ze weinig goede voetballers
Hij is niet doorgebroken als prof, en Musampa debuteerde ook op z'n 16e, dat zegt dus niks.
Ajax heeft nooit gezegd achter hem aan te zitten, Jol heeft gezegd gecharmeerd van hem te zijn, dat betekent niet dat AJax achter hem aanzit.
Het zijn 14 wedstrijden, en ik heb niet gezegd dat het 2 mooie goals waren
Guyt
 Guyt - dinsdag 25 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:07 schreef C. Eriksen het volgende:
Kwee nie, maar ik heb totaal geen goed gevoel bij gudjohnson.
Maar ik kan fout zitten, ik heb mij gevoel meer bij een dost.
Ik heb het dan toch andersom liever gudjohnson dan dost.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gudjohnsen: 'Ik wil naar Ajax'

0.0086441