|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Willem II wil Suk huren (Supportersvereniging Ajax)
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Willem II wil Hyun Jun Suk graag huren van Ajax. Zo meldt het AD. Afgelopen zomer had de hekkensluiter van de eredivisie ook al interesse in de spits. Suk komt dit seizoen niet aan spelen toe in de Amsterdamse hoofdmacht. Hij heeft nog een contract tot aan het einde van het seizoen.
Ik zou zeggen het contract met 1 seizoen verlengen en hem nu eerst een half jaar uitlenen aan Willem II. Kijken wat deze speler in zijn mars heeft. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Die jongen moet speel minuten hebben mooi laten gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Sphinx -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd maar laat ze dan wel zo slim zijn om eerst zijn contract te verlengen. Mocht die gozer nu een geweldige indruk achterlaten dan hebben we hem in ieder geval nog binnenboord. Maar het zou voor hem geweldig zijn om speelminuten te maken. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ajax heeft volgens mij een optie tot verlenging van 2 jaar. Geen zorgen dus. Denk toch dat er niet veel toekomst voor Suk is bij Ajax, zeker niet na verlenging contract Castillion. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 11:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Idd maar laat ze dan wel zo slim zijn om eerst zijn contract te verlengen. Mocht die gozer nu een geweldige indruk achterlaten dan hebben we hem in ieder geval nog binnenboord. Maar het zou voor hem geweldig zijn om speelminuten te maken. ik zeg doen!! |
|
|
|
|
bird
|
|
|
beter daar ervaring op doen daar |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Super goed (niet dus) Lekker ervarin op doen met degraderen, zonde van zo'n jongen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft al aangegeven het contract van Suk, niet te verlengen, veel succes dus. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
duidelijk!! maar in 5 maanden kan een hoop gebeuren, toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, maar niet bij Willem 2 denk ik. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Haha zo is dat....beter gaat hij bij een club in de middenmoot een nac breda ofzo of nec |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En die staan ook allemaal om hem te springen.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Nee, nie te springen maar als ze een extra talentvolle spits kunnen huren. Zouden ze dat geen probleem vinden. Dat weet jij ook wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus is het waarschijnlijk zo, dat hij niet "extra talentvol" is.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Zonde als hij straks weg is.. Ikzou hem dan toch berhuren aan willem2.. dat beter dat ajax2.. En zijn contract verlengen.. zoveel salaris krijgt hij toch niet en hij heeft laten zien goed te kunnen voetballen.. |
|
|
|
|
Collin-
|
|
|
waar halen jullie al dat vertrouwen in die vent vandaan? hij heeft nooit laten zien dat ie goed kan voetballen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
In het 2e van aajx heeft hij zich wel degelijk laten zien hoor! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ja, dat sowiezo. Maar als je eerlijk ben, heeft hij ook niet egt veel de kans gekregen in het eerste. |
|
|
|