|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:51 schreef fc.twente het volgende:[..] ja als je dat tegen de gewone supporters doen nee die stoppen niet maar tegen de bussen van P waren wiuj wel gekomen wat denkje zelf Ik kom weer eens te laat binnen en ik weet weer eens van niks. Maar wat doe jij hier eigenlijk op dit forum??????? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:51 schreef Rovert het volgende:[..] Hahahahaha, ik had ook door gereden dan, als iemand in zijn eentje 5 bussen aanvalt moet hij wel gevaarlijk zijn hahaha leon is gek! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tja me maat moest ook erg lachen idd hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:51 schreef fc.twente het volgende:[..] ja als je dat tegen de gewone supporters doen nee die stoppen niet maar tegen de bussen van P waren wiuj wel gekomen wat denkje zelf Rot op ze zaten helemaal tegen het raam geplakt en sloegen op de ramen,de avond van me leven gek.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:51 schreef fc.twente het volgende:[..] ja als je dat tegen de gewone supporters doen nee die stoppen niet maar tegen de bussen van P waren wiuj wel gekomen wat denkje zelf de wiuj dat is de SS zeg maar? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:52 schreef fc.twente het volgende:[..] klopt internet hooli moet nu van mama van de computer maar we zullen zien of je dan ook zo stoer bent als je je nou voor doet pik want dan zal ik jou kop eens met een hamer bewerken nou ik ga dit bericht melden! ik voel me bedreigd! hahahahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:52 schreef fc.twente het volgende:[..] klopt internet hooli moet nu van mama van de computer maar we zullen zien of je dan ook zo stoer bent als je je nou voor doet pik want dan zal ik jou kop eens met een hamer bewerken ik ga aangifte doen voel me net zoals dat juffie uit dordt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:52 schreef fc.twente het volgende:[..] klopt internet hooli moet nu van mama van de computer maar we zullen zien of je dan ook zo stoer bent als je je nou voor doet pik want dan zal ik jou kop eens met een hamer bewerken Ik zie een winterkermis aankomen |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Els gooi die sprookjes boeken nu eens een keer weg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ben je bang dattie je gaat verkrachten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je weet het nooit met die boeren, ze neuken tenslotte ook hun koeien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Volgens mij ook hun moeders |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en geiten, voor als ze te klein zijn voor een koe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja want zelfs het elementaire gebruik van een keukentrap is al te hoog gegrepen voor ze. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Plintenleertje misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: werkeloos? In de haven? Gast! hahahaha!
serieus, ga wat doen met je leven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Stylzz de balensjouwert! Hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik overleef daar nog geen 15minuten man! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:52 schreef fc.twente het volgende:[..] klopt internet hooli moet nu van mama van de computer maar we zullen zien of je dan ook zo stoer bent als je je nou voor doet pik want dan zal ik jou kop eens met een hamer bewerken retteketet naar beter bed, ga slapen dreumes...flikker toch op pikkie, ga met je duplo spelen... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:51 schreef fc.twente het volgende:[..] ja als je dat tegen de gewone supporters doen nee die stoppen niet maar tegen de bussen van P waren wiuj wel gekomen wat denkje zelf Van P? De P van parkinghomo's bedoel je zeker? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: kut is kut zei de boer en hij neukte het varken............... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat had ik al gezegd, z'n moeder..... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: he! Beledig dat varken eens niet zo, wil je!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
waar is die leftukker eigenlijk gebleven? . . geband? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: terug naar Duitsland denk ik |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Weet niet waarom je dat wilt, maar gaat absoluut niet gebeuren. Vind de sprookjes van Grimm hartstikke leuk, en ga ook minimaal 1 keer per jaar naar de Efteling. |
|
|
|
|
vakkie-----P
|
|
|
jullie maken geen schijn van kans je wordt afgedroogd zondag
denk dat je daar eerder rekeningmee moet houden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ga toch fietsen gozer. Probeer je nou in elk topic je gram te halen? |
|
|
|
|
vakkie-----P
|
|
|
nee die gram haal ik zondag nu vast effe een voor proefje |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Discussieer daar dan lekker over in dat lege Twente forum van jullie. Mazzel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik ben bang dat ik moet toegeven dat we ook aan de zak krijgen manne..laten we reeel wezen, met het huidige beleid en instelling komen we nergens...
WEL HOOP IK OP STRIJD GVD..bloed zweet en tranen! ik gok/hoop op gelijkspel..
dramatische gedachte/voorspelling een blamage van onze zeide, 6-0 voor fct.. been stapt alsnog op dan vier ik alsnog feest, met pijn in mn hart uit medelijden voor ons, de supp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die hoop heb ik elke week. Niet dat gelijkspel, maar bloed, zweet en tranen. En welke week is de teleurstelling groot. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 14:25 schreef Bosifyable het volgende:Die hoop heb ik elke week. Niet dat gelijkspel, maar bloed, zweet en tranen. En welke week is de teleurstelling groot. zelfs tegen de graafschap thuis..pff.. mr buiten dat..
elke week weer een drama idd.. als die 11 spelertjes in het veld, onze hoop/instelling hadden he...damn, dan zouden ze vlammen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Daarom is het ook belangrijk die gasten te steunen als ze 12 februari tegen Heracles spelen. In eigen stadion moeten ze zelfvertrouwen hebben en dat kunnen wij ze bieden! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 14:30 schreef Bosifyable het volgende:Daarom is het ook belangrijk die gasten te steunen als ze 12 februari tegen Heracles spelen. In eigen stadion moeten ze zelfvertrouwen hebben en dat kunnen wij ze bieden! tuurlijk, dat zal elke wedstrijd gebeuren, de steun etc... maar als je in een wedstrijd tegen de graafschap niet eens weet te winnen, onder de omstandigheden van een geweldige herdenking mbt moulijn, de zang, het geklap, vuurwerk, kippenvel!!, daar zou je toch gvd een boost van moeten krijgen??
dus mijn hoop is niet best!
maaar..ik zal feyenoord nooit in de steek laten, begrijp me niet verkeerd;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst aan zien en toejuichen en als het weer drama is gewoon weer afbranden!!!! Geduld is op!!! Kom verdomme elke keer 200 km die kant op en gaat telkens weer 1000 km terug!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jij maakt ook al zo'n leuke reis? Zit welke keer weer 2u in de auto, om na een uur en 3 kwartier voetbal weer teleurgesteld naar huis te rijden.. Maar zoals er al op de website geadverteerd wordt;
Steunen is goud! |
|
|
|