BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer brengt gudde een stokerige media bericht naar buiten...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Beenhakker: minnelijke regeling niet aan de orde
Leo Beenhakker weigert om Feyenoord tegemoet te komen. De ontslagen technisch directeur eist salaris tot 1 juli, vertelt directeur Eric Gudde in De Telegraaf.

Feyenoord was in eerste instantie van mening dat Beenhakker vorige week zelf zijn ontslag zou hebben ingediend, maar de td maakte direct duidelijk dat dit niet het geval is. De Rotterdammers ondernamen vervolgens een poging om Beenhakker alsnog van de loonlijst te schrappen.

Maar via zijn zaakwaarnemer heeft Leo aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is, zegt Gudde. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit-regeling in zijn contract.

Feyenoord nam maandagavond op basis van een vertrouwensbreuk voortijdig afscheid van Don Leo.

Gudde heeft zeker geen zin in rust!!!
Word tijd dat hij de volgende is die verdwijnt!!!!!
**DeKoiHoek**
 **DeKoiHoek** - dinsdag 25 januari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
ha ha ha er is geen geld (((((( LEON )))))) om hem te ontslaan.
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Hoezo stokerig bericht: dit zijn gewoon de feiten, toch?
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 25 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Leo heeft de onrust veroorzaakt doordat zijn ego groter en belangrijker is dan Feyenoord. Leo veroorzaakt onhoudbare situatie door in persbijeenkomst kritiek op bestuur te geven. Met welk doel ? Zijn eigen ego oppoetsen. Resultaat: onrust, trainer die zich met verkeerde zaken bezighoudt, 2 verlieswedstrijden en teringzooi waar we nu inzitten. Maar wel nog 6 maanden salaris opstrijken van een technisch failliete club, waar je zogenaamd zo van houdt.
Dat Gudde nog een beetje natrapt is misschien niet chique maar wel begrijpelijk.

Voor de laatste keer: bedankt Leo. LUL ! Ouwe verzuurde egotripper !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
LEO IS EEN LUL...

Maar wie bracht dat bericht naar buiten in NOVEMBER!!!van:LEO KAN EEN NIET MOOI NIEUWS BERICHT VERWACHTEN!!!!!!!!!!
Juist Feyenoord onder leiding van GUDDE!!!!
Niks mis mee maar als LEO de LUL er dan naar vroeg hoe dat zat GING LUL GUDDE daar omheen draaien.BEST MISSELIJK MAKENT WAT ER ROND LUL LEO EN LUL GUDDE IS GEBEURD..

NIVEAU KLEUTERSCHOOL ,en nu gaat LUL GUDDE ,LUL LEO NOG FF NASCHOPEN en zeg ik
weg met die prutser van een LUL GUDDE!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Stelletje kanker beunhazen.
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 25 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Lullo's
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat modder gooien in de media, dat is feyenoord onwaardig. Heb je Rust nodig, gaan die infantiele bvtjes ff ruzie maken...
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 25 januari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
En nu moet ie zelf nog even oprotten die Gudde
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 13:42 schreef craven het volgende:
Ongelooflijk dat modder gooien in de media, dat is feyenoord onwaardig. Heb je Rust nodig, gaan die infantiele bvtjes ff ruzie maken...
+1
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:10 schreef Ronnie W het volgende:
En nu moet ie zelf nog even oprotten die Gudde
Gaat ook gebeuren. Die blijft hier geen twee jaar meer.
dobias
 dobias - dinsdag 25 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 12:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
LEO IS EEN LUL...

Maar wie bracht dat bericht naar buiten in NOVEMBER!!!van:LEO KAN EEN NIET MOOI NIEUWS BERICHT VERWACHTEN!!!!!!!!!!
Juist Feyenoord onder leiding van GUDDE!!!!
Niks mis mee maar als LEO de LUL er dan naar vroeg hoe dat zat GING LUL GUDDE daar omheen draaien.BEST MISSELIJK MAKENT WAT ER ROND LUL LEO EN LUL GUDDE IS GEBEURD..

NIVEAU KLEUTERSCHOOL ,en nu gaat LUL GUDDE ,LUL LEO NOG FF NASCHOPEN en zeg ik
weg met die prutser van een LUL GUDDE!!!!!!
Wie zegt dat gudde dit heeft gedaan. Heb je dat uit zijn mond gehoord.
Dis is normale gang van zaken gebeurd overal. Leo moet accepteren dat hij te oud is en niks heeft toegevoegd.

Iedereen loopt maar te zeiken op gudde en de rest maar vind ik nogal misplaatst. Gudde heeft een fout gemaakt door leo aan te nemen. Heb het namelijk nooit begrepen.

En de rust begint bij de supporters. Steun je ploeg en laat zien dat we Feyenoord zijn!
Unknown
 Unknown - dinsdag 25 januari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Dobias!
Beenhakker was een hele verkeerde keus!
Woorden maar geen daden, ondanks een lege portemenee, want dat wist hij, heeft hij niks maar dan ook niks toe weten te voegen aan Feyenoord!
Respect voor Gudde!
Morpheus
 Morpheus - dinsdag 25 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Ik vind ook dat Gudde het sinds 1,5 jaar prima doet. Beenhakker zat constant te klagen over het feit dat er financieel niets mogelijk is terwijl hij de club alleen maar geld heeft gekost. Gudde heeft geen gemakkelijke positie maar zorgt er wel voor dat de financiele situatie niet verder verslechterd. Sterker nog onder Gudde zijn de vrienden van Feyenoord eindelijk opgestaan. Mede door Gudde is nu een samenwerkingsverband gestart met Arsenal. Ik vind de keuze het contract van Beenhakker niet te verlengen ook uitstekend. Met andere woorden ook ik heb respect voor Gudde.
jantje33
 jantje33 - dinsdag 25 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Leo is weg!!! redelijk verstand van voetbal!!!

Die andere drie weten niks over voetbal maar gaan hun wel ovweral mee bemoeien!!!

Die laatste drie eruit!!

Leo terug met Willem van Hanegem met bronckhorst en wim Jansen!!!

Been blijft trainer en met de supervisie van die 4 hopla hoe bedoel je ERVARING op en rondom het veld!!!!!
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 25 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Ik kies in deze toch ff voor Gudde.
Degene die de hele tijd met zijn persvriendjes lult is Leo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
@ Dobias @Unknown.
Gudde haald Leo fout 1
Gudde laat Leo ontploffen,geeft niet maar is fout 2..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Lood om oud ijzer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:40 schreef hotjumper het volgende:
Lood om oud ijzer.
LOguddeOD om oud JleoIZER
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

LOguddeOD om oud JleoIZER
slecht....
lenstra
 lenstra - dinsdag 25 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Oh knudde gudde waar zijn de 10mln die je voor de guzman kon ontvangen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:51 schreef craven het volgende:

[..]

slecht....
SORRY hahaha

Maar zie gudde graag vertrekken ,dat dan weer wel!!
Ik heb niks met die man en ik vertrouw hem zover als ik m zie
als tie voor me staat!!
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Leon heeft volledig gelijk. Dit is geen manier van doen, niet chique, en ook niet menselijk. De verdediging omtrent Gudde is altijd dat hij zo'n crisismanager is, nou hebben we een crisis en blijkt hij er niet mee om te kunnen gaan. Deze genante vorm van natrapperij levert veel te veel commotie op, en in het normale bedrijfsleven zou dit elke advocaat een hele goede dag bezorgen. De teller zou nu echt gaan lopen.
Waarschijnlijk zou de persconferentie van Beenhakker een reden zijn voor ontslag op staande voet. Het feit dat Gudde die weg niet gaat bewandelen, duidt erop dat er meer aan de hand is.
D-010
 D-010 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 13:21 schreef hotjumper het volgende:
Stelletje kanker beunhazen.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:45 schreef Els het volgende:
Leon heeft volledig gelijk. Dit is geen manier van doen, niet chique, en ook niet menselijk. De verdediging omtrent Gudde is altijd dat hij zo'n crisismanager is, nou hebben we een crisis en blijkt hij er niet mee om te kunnen gaan. Deze genante vorm van natrapperij levert veel te veel commotie op, en in het normale bedrijfsleven zou dit elke advocaat een hele goede dag bezorgen. De teller zou nu echt gaan lopen.
Waarschijnlijk zou de persconferentie van Beenhakker een reden zijn voor ontslag op staande voet. Het feit dat Gudde die weg niet gaat bewandelen, duidt erop dat er meer aan de hand is.
En dan al die centen die Leo heeft meegekregen Els...
Centen waar de supporter echt hard voor hebben moeten werken..
Dat komt mij nog het meeste mijn strot uit...

LUL gudde heeft samen met directie het balletje opgegooit dus
ik zie in hun de hoofdschuldigen...Weg met die vent en laat hij
clown jacobs ook gelijk meenemen..
Maximus
 Maximus - dinsdag 25 januari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Ik denk dat er ergens binnen Feyenoord iemand is die continu "lekt" naar de bloedhonden van de "objectieve media"... Laatste jaren al meermaals voorgekomen dat er dingen in de pers verschijnen die iets laten escaleren. Diegene (of meerdere) zijn bezig om de club van binnen uit helemaal naar de verdommenis te helpen. Als je alle feiten van de laatste weken nog s goed bekijkt is het toch werkelijk te gek voor woorden dat het op zo'n ordinaire mensonterende manier escaleert? Net wat Els zegt: Er is meer aan de hand vrees ik... En herinneren alle pro-Mario mensen zich nog de wedstrijd tegen Nec toen Feyenoord met 1-0 verloor? Toen stond "onze" mario te juichen in de middencirkel... Hij zit er nu nog en van mij mag ie nog 4 weken proberen om er schot in te krijgen... lukt dit niet dan EXIT! Als gudde en co van m afgewild hadden ze hem na die 0-10 al moeten wippen en NIET nu!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzz
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:
zzzzzzzzzzzzz
Stylzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hahaha
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stylzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hahaha
Hij zag dat JanM(ulder) er weer was..
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 22:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij zag dat JanM(ulder) er weer was..
Je hebt me blijkbaar gemist?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Zou ook kunnen dat Leo naar believen lekt naar de media. Als er de media direct vindt is hij het wel. En zaagt en passant stoelpoten weg.
En gutgutgut, Leo kón niets want er was geen geld om spelers te halen.
Hij had die functie toen ook kunnen weigeren.

ZOU óók wel eens kunnen:
Het bestuur wordt een loer gedraaid, terwijl ze doet wat ze moet doen: saai opereren door saneren.

En nee, voor de wantrouwenden onder ons: ik ben niet pro-Gudde, ik ben pro-saneren!
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:35 schreef FR-Henk het volgende:
Zou ook kunnen dat Leo naar believen lekt naar de media. Als er de media direct vindt is hij het wel. En zaagt en passant stoelpoten weg.
En gutgutgut, Leo kón niets want er was geen geld om spelers te halen.
Hij had die functie toen ook kunnen weigeren.

ZOU óók wel eens kunnen:
Het bestuur wordt een loer gedraaid, terwijl ze doet wat ze moet doen: saai opereren door saneren.

En nee, voor de wantrouwenden onder ons: ik ben niet pro-Gudde, ik ben pro-saneren!
Denk dat je gelijk hebt!
Red
 Red - woensdag 26 januari 2011 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:35 schreef FR-Henk het volgende:
Zou ook kunnen dat Leo naar believen lekt naar de media. Als er de media direct vindt is hij het wel. En zaagt en passant stoelpoten weg.
En gutgutgut, Leo kón niets want er was geen geld om spelers te halen.
Hij had die functie toen ook kunnen weigeren.

ZOU óók wel eens kunnen:
Het bestuur wordt een loer gedraaid, terwijl ze doet wat ze moet doen: saai opereren door saneren.

En nee, voor de wantrouwenden onder ons: ik ben niet pro-Gudde, ik ben pro-saneren!
Ik denk dat je gelijk hebt. Zelf ben ik ook niet pro-Gudde maar ook niet anti-gudde.
quote:
terwijl ze doet wat ze moet doen: saai opereren door saneren
daaraan toegevoegt:
Dat ging goed tot Leo naar Feyenoord kwam. Hij gaf het bestuur en heel veel andere het vertrouwen door zijn sluwe brugman praatjes en men ging in hem geloven.
Als je eraan terug denkt heeft die eigenlijk vanaf dag 1 zitten zeiken, beginnend bij het feit dat die wist dat er niks was en toch iedere keer hierover ging klagen (hoofdzakelijk voor de camera's).
Gudde is hier altijd eerlijk over geweest naar hem toe.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 26 januari 2011 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 12:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Beenhakker: minnelijke regeling niet aan de orde
Leo Beenhakker weigert om Feyenoord tegemoet te komen. De ontslagen technisch directeur eist salaris tot 1 juli, vertelt directeur Eric Gudde in De Telegraaf.

Feyenoord was in eerste instantie van mening dat Beenhakker vorige week zelf zijn ontslag zou hebben ingediend, maar de td maakte direct duidelijk dat dit niet het geval is. De Rotterdammers ondernamen vervolgens een poging om Beenhakker alsnog van de loonlijst te schrappen.

Maar via zijn zaakwaarnemer heeft Leo aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde minnelijke regeling wat hem betreft niet aan de orde is, zegt Gudde. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit-regeling in zijn contract.

Feyenoord nam maandagavond op basis van een vertrouwensbreuk voortijdig afscheid van Don Leo.

Gudde heeft zeker geen zin in rust!!!
Word tijd dat hij de volgende is die verdwijnt!!!!!
Volgens mij ben jij degene die hier stookt -1
Els
 Els - woensdag 26 januari 2011 - 07:21   quote  deeplink  
Gudde moet eens ophouden met z'n gepruts. Het is duidelijk dat hij geen people-manager is, laat hem zich daar dan ook niet meer mee bemoeien, want het levert Feyenoord een hoop schade op. Laat hem zich nou maar richten op dat nieuwe stadion dat hij ons uiterlijk 2018 beloofd heeft.
Djee
 Djee - woensdag 26 januari 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 07:21 schreef Els het volgende:
Gudde moet eens ophouden met z'n gepruts. Het is duidelijk dat hij geen people-manager is, laat hem zich daar dan ook niet meer mee bemoeien, want het levert Feyenoord een hoop schade op. Laat hem zich nou maar richten op dat nieuwe stadion dat hij ons uiterlijk 2018 beloofd heeft.
Eens!
Milo
 Milo - woensdag 26 januari 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 01:28 schreef Red het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt. Zelf ben ik ook niet pro-Gudde maar ook niet anti-gudde.

[..]

daaraan toegevoegt:
Dat ging goed tot Leo naar Feyenoord kwam. Hij gaf het bestuur en heel veel andere het vertrouwen door zijn sluwe brugman praatjes en men ging in hem geloven.
Als je eraan terug denkt heeft die eigenlijk vanaf dag 1 zitten zeiken, beginnend bij het feit dat die wist dat er niks was en toch iedere keer hierover ging klagen (hoofdzakelijk voor de camera's).
Gudde is hier altijd eerlijk over geweest naar hem toe.
mee eens al komt gudde niet daadkrachtig over!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door Milo --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 08:29   quote  deeplink  
nou nou
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 07:21 schreef Els het volgende:
Gudde moet eens ophouden met z'n gepruts. Het is duidelijk dat hij geen people-manager is, laat hem zich daar dan ook niet meer mee bemoeien, want het levert Feyenoord een hoop schade op. Laat hem zich nou maar richten op dat nieuwe stadion dat hij ons uiterlijk 2018 beloofd heeft.
Heb nergens gelezen, noch in het profiel van de nieuwe Feyenoord-directeur dat hij primair ook People-manager moet zijn. Ik zie de door jou gerepte bemoeienissen ook niet.
Toelichting?
Crisis-management staat m.i. voorop, behoud van de organisatie staat bovenaan en daarin kijk je scherper naar de output van je duurder betaalde werknemers.
Niet leuk, maar wel noodzaak in een organisatie die financieel dreigt af te fikken.
Het is me bovenal allemaal te eenvoudig om een bestuur af te fikken: dat is -te snel- Feyenoord affikken.
Daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn. Al snap ik vele reacties heel goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 07:21 schreef Els het volgende:
Gudde moet eens ophouden met z'n gepruts. Het is duidelijk dat hij geen people-manager is, laat hem zich daar dan ook niet meer mee bemoeien, want het levert Feyenoord een hoop schade op. Laat hem zich nou maar richten op dat nieuwe stadion dat hij ons uiterlijk 2018 beloofd heeft.
ELS///HELDIN!!!!! GUDDE///LUL!!!
Red
 Red - woensdag 26 januari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft Beenhakker niet door te betalen
Feyenoord heeft een sterke zaak in handen om Leo Beenhakker per direct te ontslaan, zonder dat hij de laatste vijf maanden wordt doorbetaald.

Dat zegt Gerard Slager, oud-directeur van de FBO (werkgevers in het profvoetbal), woensdag in De Telegraaf. "Directeur Eric Gudde heeft alles goed gedaan na de veelbesproken persconferentie van Beenhakker. Hij heeft de rust bewaard, niet emotioneel gereageerd, Beenhakker een week later op non-actief gesteld en zou hem nu een ontslagbrief kunnen sturen met daarin ontslag op staande voet zonder doorbetaling van salaris."

"Volgens het arbeidsrecht heeft Beenhakker zijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht en beschadigd. Daarmee is ontslag gerechtvaardigd", gaat Slager verder. Beenhakker had in De Kuip nog een contract tot het eind van dit seizoen. Als hij zijn salaris tot dat moment niet krijgt doorbetaald, loopt hij ongeveer 180.000 euro mis.

Sport Promotion, het managementbureau met een aantal Feyenoord-spelers en trainer Mario Been, uitte felle kritiek op het handelen van het clubbestuur. Slager: "De werkgever heeft het altijd gedaan. Maar als Feyenoord wil, kan het die 180.000 euro van Beenhakker zo in de zak houden. Dat de club dat traject niet volgt en Beenhakker wel in zijn waarde laat, is chic en verdient lof."
Els
 Els - woensdag 26 januari 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Dat meneer Slager de afgelopen week als rustig betiteld, zegt al genoeg over het inschattingsvermogen van deze man.
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 13:42 schreef craven het volgende:
Ongelooflijk dat modder gooien in de media, dat is feyenoord onwaardig. Heb je Rust nodig, gaan die infantiele bvtjes ff ruzie maken...
oprotten met Gudde!!
Rovert
 Rovert - zondag 17 juli 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:05 schreef de flh het volgende:

[..]

oprotten met Gudde!!
oprotten met de flh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 20:46   quote  deeplink  
oprotten met alles,lekker rustig
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Oprotten met Oprotten!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 01:17   quote  deeplink  
Sneu.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer brengt gudde een stokerige media bericht naar buiten...









0.0090830