|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
misschien op z`n meisie maar bij feyenoord is het erg stil.... |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
misschien een idee om excelsior en feyenoord door elkaar te gooien ?
HA HA HA ,,,,,,,, JAPANS grapje ,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
BUKKAKE!!! (ook een japans grapje!!) ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hij is er al piemel.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is nog wachten op de nodige papieren |
|
|
|
|
ruko66
|
|
|
Gelijk in de basis deze japanner, brengt meer dan de rest. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Klopt Sevi, maar we wachten nu al ruim een week op z'n "papieren", en verder horen we niks meer................! Zou alleen om zijn werkvergunning gaan, dus, zal wel met de huidige malaise te maken hebben, vrees ik. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 09:42 schreef Djee het volgende:[..] Klopt Sevi, maar we wachten nu al ruim een week op z'n "papieren", en verder horen we niks meer................! Zou alleen om zijn werkvergunning gaan, dus, zal wel met de huidige malaise te maken hebben, vrees ik. Nee de Japanse bond moest hem vrijgeven en vervolgens moesten de Engelse en Nederlandse bond nog wat regelen. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 10:14 schreef hotjumper het volgende:[..] Nee de Japanse bond moest hem vrijgeven en vervolgens moesten de Engelse en Nederlandse bond nog wat regelen. Okee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
26 januari 2011
Radio Rijnmond meldt dat Feyenoord dichtbij een overeenkomst met Arsenal is om de Japanner Ryo Miyaichi voor de rest van het seizoen te huren. De Rotterdammers moeten alleen de laatste papieren nog op orde brengen. Hij is inmiddels in training bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
is oud nieuws toch of leg het aan mij |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: duidelijk nu? . . . . hij is fijn! |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Neem aan dat ook Miyachi ook voor 12 uur morgen getekend moet hebben? Dan mogen ze wel opschieten.
Of zullen er morgen 3 tegelijk gepresenteerd worden? Meeuwis, Miyachi en ???? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kunnen huurovereenkomsten ook niet buiten de transfer periode getekend worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
markw3
|
|
|
nee, dat bedoel ik. En aangezien er totaal geen nieuws komt, zie ik het nog wel afketsen. Hoop het niet btw, kunnen hem wel gebruiken. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:39 schreef markw3 het volgende:nee, dat bedoel ik. En aangezien er totaal geen nieuws komt, zie ik het nog wel afketsen. Hoop het niet btw, kunnen hem wel gebruiken. Want jij weet dat hij goed is? Ik ben erg benieuwd, had nog nooit van deze knul gehoord eerlijk gezegd |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:40 schreef Vnny het volgende:[..] Want jij weet dat hij goed is? Ik ben erg benieuwd, had nog nooit van deze knul gehoord eerlijk gezegd jaa, hij heeft een x markw3 ze tas vast gehouden, dat deed ie goed, dus mag die vaker komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:43 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] jaa, hij heeft een x markw3 ze tas vast gehouden, dat deed ie goed, dus mag die vaker komen ok dan snap ik het ook Miyachi//HELD |
|
|
|
|
splie09
|
|
|
ik dacht dat feyenoord miyachi al had , alleen dat ie nog niet speelgerechtigd was. dat laatste kan wel na de tranfer deadline toch ? |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Nou ja goed je zal toch wel iets kunnen als Arsenal je voor 5 jaar vastlegd?? |
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
Wacht ie niet nog op een werkvergunning? Kan nog wel ff duren als dat zo is.. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:49 schreef splie09 het volgende:ik dacht dat feyenoord miyachi al had , alleen dat ie nog niet speelgerechtigd was. dat laatste kan wel na de tranfer deadline toch ? Nergens is het bevestigd, alleen dat hij op stage was. Meer niet. |
|
|
|
|
splie09
|
|
|
quote: ok, dan zullen er morgen 3 nieuwe erbij komen, meeuwis, miyachi en die spits als het allemaal goed is. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:43 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] jaa, hij heeft een x markw3 ze tas vast gehouden, dat deed ie goed, dus mag die vaker komen Heb geen tas, dus dat kan niet... ;-) |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Dost in ieder geval niet:
Bas Dost heeft bij de KNVB een spoedarbitrage aangevraagd tegen sc Heerenveen teneinde een transfer naar Ajax af te dwingen. Maandag zal in Zeist de spoedarbitrage bij de KNVB dienen. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:55 schreef markw3 het volgende:Dost in ieder geval niet: Bas Dost heeft bij de KNVB een spoedarbitrage aangevraagd tegen sc Heerenveen teneinde een transfer naar Ajax af te dwingen. Maandag zal in Zeist de spoedarbitrage bij de KNVB dienen. BRON AUB |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
www.sc-heerenveen.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door markw3 -- |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote: jup, alles verkocht en opbrengst (16,50) gestort naar Feyenoord... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Ja die paar centen heb ik eergister ook nog ff gestort... :-D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: past bij de shirts. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Tony-soprano
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zou 'k ook wel eens willen weten. |
|
|
|
|
Tony-soprano
|
|
|
Jongens de tijd gaat dringen. Niemand wat gehoord van mr myagi |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hij moet eerst zijn auto's in de was zetten en dan zijn hek verven, als dat klaar is komt hij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Komt hij nog miyachi of heeft gudde weer gelogen |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Gudde weer met zijn leugens hij moest alleen maar papierwerk in orde maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dikke vandalen.. geĀ·duld het; o vermogen om rustig af te wachten |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Nu hiij nog en we zijn compleet voor het seizoen |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Mario Been kan spoedig beschikken over de Japanner Ryo Miyaichi. De aanvaller wordt geleend van Arsenal, de club waar hij eind 2010 een vijfjarig contract ondertekende. Zodra de formaliteiten aangaande zijn werkvergunning zijn geregeld, zal de 18-jarige Ryo aansluiten bij de selectie van Feyenoord 1. Ryo Miyaichi is een aanvaller die zowel vanaf links als vanaf rechts uit de voeten kan.
De pas 18 jaar geworden Miyaichi genoot zijn opleiding bij de Chukyodai Chuyko High School in Japan en werkte zon vier jaar geleden op uitnodiging van Hoofd Opleidingen Stanley Brard al eens stages af op Varkenoord en bij Ajax. Eind vorig jaar werd hij door Arsenal voor liefst vijf seizoenen vastgelegd. In Engeland komt de tweebenige aanvaller evenwel nog niet in aanmerking voor een werkvergunning. Om die reden ziet de Londense club graag dat de speler zich bij Feyenoord verder kan ontwikkelen. Beide clubs kwamen daarop een tijdelijke overgang van Miyaichi naar Rotterdam overeen.
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20110131Ryo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
mooi ben benieuwd of die gozer een beetje kan ballen |
|
|
|