|
|
C. Eriksen
|
|
|
Kheb mezelf verdiept in een aantal opties, en ik ben uitgekomen op JOZY ALTIDORE. en ik vind, dat hij perfect in het ajax plaatje past.
Voor als je bewijzen wil, kijk dit filmpje. En dat filmpje zal je overtuigen.
http://www.youtube.com/watch?v=vqrrxho0Wb4 |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Filmpjes overtuigen me niet. Het gaat wel iets verder. Spel zonder bal, blessuregevoeligheid, persoonlijkheid, salaris etc etc
Daarnievan..laat dit maar aan de scouting van ajax over. Zijn naam staat er heus wel vermeld |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Jonge iedereen kent hem, en hij heeft zich goed bewezen op het WK. Ik vind dat hij voldoet aan veel eisen.
Ja, we kunnen trwns ook voor afonso alves gaan :P |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik denk dat Altidore te duur zal zijn |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik zeg doen maar salaris word een probleem denk salarisen in spanje ligge iets hoger dan hier maar nooit geschoten is altijd mis |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
LIONEL MESSI, 23 JAAR.....BIJNA 1.70M. KOPEN DUS |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Die jongen is overal gefaald... Waarom zou hij het bij Ajax dan wel goed gaan doen? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
huren kan mido halen we ook terug charisteas hebben gehad noem ze maar op alleen huntelaar en suarez zijn laatste jaren gelukt gewoon prberen met HUUR |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Wat gefaalt, hij is 21 zijn carriere moet haast nog beginnen. Hij heeft al bijna 30 interlands hoor? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Whahaha yordee for president!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
C eriksen.. er loopt er ook nog 1 stage bij Ajax en is 1.93 en de filmpjes zien er ook veel belovend uit.. en die is gratis.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Koby Briant, 24 jaar en 2.09m kopen dus.
WTF is dit voor topic zeg.............. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
BEN DIE ALTIDORE NU AL ZAT |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Haha, jah joh?
Maar ik hou het op JOSY ALTIDORE |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die zal ook wel gratis zijn, Suarez en Mounir zijn helemaal niet weg, en spelen nog bij ons, totaal geen reden om een andere spits te moeten kopen, kapitaalvernietiging noem je dat.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Gabrich is destijds ook gehaald op basis van een filmpje c.q. video... Was bepaald geen succes. Toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 14:34 schreef Pietje het volgende:[..] Gabrich is destijds ook gehaald op basis van een filmpje c.q. video... Was bepaald geen succes. Toch? +1 |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Whahaha remco for president!!!!
Er schijnt nog ergens een chinees van 2.32m rond te lopen en het schijnt dat hij geen transferbedrag hoeft te kosten. Ik zeg halen nu |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik ben ook boven de 1.90 (1.98) en ben ook transfervrij en beschikbaar. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
grafhond
|
|
|
Jongens maakje niet druk met Frankie aan het roer worden we weer een keer kampioen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Maar niet op deze manier, en dat zeg ik als een ajacied in hart en nieren. En dat weet elke egte ajacied, kom op je moet ook reeel blijven |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:28 schreef C. Eriksen het volgende:Maar niet op deze manier, en dat zeg ik als een ajacied in hart en nieren. En dat weet elke egte ajacied, kom op je moet ook reeel blijven Dus ik ben geen echte Ajacied? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Misschien wel een ajacied, maar dan een ajacied die geen normale kritiek geeft op zijn club, ook dat moet soms gebeuren, dat is voetbal. Maar in je hoofd, weet je dat zelf ook wel, dat ajax op dit moment, absoluut geen kampioen word, met geluk op deze manier worden ze 3e of 4e, maar ik geloof cker wel een kampioenschap, maar dan zal er nog veel werk verricht moeten worden, daar hoort vind ik sowiezo het aankopen van spelers bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:49 schreef C. Eriksen het volgende:Misschien wel een ajacied, maar dan een ajacied die geen normale kritiek geeft op zijn club, ook dat moet soms gebeuren, dat is voetbal. Maar in je hoofd, weet je dat zelf ook wel, dat ajax op dit moment, absoluut geen kampioen word, met geluk op deze manier worden ze 3e of 4e, maar ik geloof cker wel een kampioenschap, maar dan zal er nog veel werk verricht moeten worden, daar hoort vind ik sowiezo het aankopen van spelers bij. Lul toch niet zo dom, Iedereen was tot aan de afgelopen wedstrijd in hozanna stemming. En de Boer heeft zelf gezegd als deze selectie intact blijft, dat hij hiermee kampioen moet kunnen worden. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] Lul toch niet zo dom, Iedereen was tot aan de afgelopen wedstrijd in hozanna stemming. En de Boer heeft zelf gezegd als deze selectie intact blijft, dat hij hiermee kampioen moet kunnen worden. jongen jongen wat ben jij toch makkelijk op de kast te krijgen,ik volg het met veel interesse... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Wat hozanna stemming, Alsof ze tegen feyenoord goed voetbalde. Ja, met deze selectie intact houden jah, maar hij blijft niet intact. Suarez gaat weg, van der wiel, misschien el hamdaoui. Dat waren tog wel aardig belangrijke spelers he? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Suarez is nog steeds niet weg, El Hamdaoui missen we totaal niet en vdWiel is ook nog niet weg.. En zolang dit zo blijft, blijven zij ook gewoon. En ja, ik vond ze tegen Feyenoord goed voetballen. Ze scoorden niet veel, maar ze speelden wel degelijk goed. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] Lul toch niet zo dom, Iedereen was tot aan de afgelopen wedstrijd in hozanna stemming. En de Boer heeft zelf gezegd als deze selectie intact blijft, dat hij hiermee kampioen moet kunnen worden. Kampioen worden we vast wel een x met frank de boer, maar dit seizoen nog niet. Bij balverlies is het nog een puinhoop en van achteren opbouwen loopt ook nog niet. Het komt wel goed, maar het kost dit jaar de landstitel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:32 schreef verbrande harry het volgende:[..] jongen jongen wat ben jij toch makkelijk op de kast te krijgen,ik volg het met veel interesse... Valt wel mee met dat op de kast krijgen hoor, veel reageren, is niet op de kast zitten...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:42 schreef Robertos90 het volgende:[..] Kampioen worden we vast wel een x met frank de boer, maar dit seizoen nog niet. Bij balverlies is het nog een puinhoop en van achteren opbouwen loopt ook nog niet. Het komt wel goed, maar het kost dit jaar de landstitel. daar ben ik nog niet zo zeker van, met Suarez in de ploeg, draait het toch echt heel anders naar mijn mening, en hij is wel iemand met een winnarsmentaliteit, die ook andere spelers over de drempel kan krijgen.... We gaan het wel meemaken.. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
C. Eriksen een beetje respect voor je mede ajacied a.u.b!! Dat jullie het niet met elkaar eens zijn, uit dat dan in een goeie discussie, niet door een ander uit te maken voor een k*kkerl*k |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] daar ben ik nog niet zo zeker van, met Suarez in de ploeg, draait het toch echt heel anders naar mijn mening, en hij is wel iemand met een winnarsmentaliteit, die ook andere spelers over de drempel kan krijgen.... We gaan het wel meemaken.. Het komt ook wel aan het draaien, maar Twente heeft 5 punten voorsprong en denk dat ze niet veel punten meer laten liggen, en dan krijg je ook nog het probleem dat tegen ajax meer weerstand word gegeven dan tegen Twente, Verwacht niet dat clubs als Fc Utrecht en Ado tegen Fc twente als een stel stieren het veld opkomen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Oke, ik ga me maar wel een beetje professioneel en normaal gedragen excuses voor alles. Haha :P (ik meen het) |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:08 schreef C. Eriksen het volgende:Oke, ik ga me maar wel een beetje professioneel en normaal gedragen excuses voor alles. Haha :P (ik meen het) kijk daar worden we blij van |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Oke, meen je dat of niet :D |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:54 schreef C. Eriksen het volgende:Hee remco k(akkerlak) Je mag misschien hier al lang zitten enzo, of je mag al oud zijn. En denken dat je alles weet, maar khoop niet dat je nog ga denken, dat je egt alles weet. haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:54 schreef C. Eriksen het volgende:Hee remco k(akkerlak) Je mag misschien hier al lang zitten enzo, of je mag al oud zijn. En denken dat je alles weet, maar khoop niet dat je nog ga denken, dat je egt alles weet. stoere jongen ben je zeg.. internet hooligan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als het naar tegen mij bedoeld is he.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:54 schreef C. Eriksen het volgende:Hee remco k(akkerlak) Je mag misschien hier al lang zitten enzo, of je mag al oud zijn. En denken dat je alles weet, maar khoop niet dat je nog ga denken, dat je egt alles weet. HÈ DOE EENS OPEN.......IK STA VOOR JE DEUR!!!
Je kan maar beter weer een nieuwe naam nemen hier, want je ligt niet zo prettig in de groep! mannetje... |
|
|
|
|
rene
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Zoveel Scoort die jongen ook niet? In 85 wedstrijden scoort hij er 21. En hij zou niet in het ajaxplaatje passen omdat hij maar 1.75 m. is. En hij is net verkocht, bij zijn oude club naar fc metalist. Dus ik denk niet dat er nu een club hem zou kunnen inlijven. Maar het is geen slechte speler, alleen niet voor ajax op dit moment. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hij heeft gewoon gelijk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 08:28 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Zoveel Scoort die jongen ook niet? In 85 wedstrijden scoort hij er 21. En hij zou niet in het ajaxplaatje passen omdat hij maar 1.75 m. is. En hij is net verkocht, bij zijn oude club naar fc metalist. Dus ik denk niet dat er nu een club hem zou kunnen inlijven. Maar het is geen slechte speler, alleen niet voor ajax op dit moment. Saat nergens in het Ajax plaatje, dat hij lang moet zijn. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|