|
|
joey
|
|
|
Altidore lijkt mij btw ook een erg goede speler voor ajax.. Dat heb ik in de zomer al aangegeven volgens mij.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Verhoeven 2.03 in de breedte.. in de spits die gast! |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Ik heb een lul van bijna 1.90 meter kom ik ook in aanmerking? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: gewoon frankie effe bellen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Altidore is een blind paard man! Nooit naar AJAX halen, die koekebakker! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
En wij zijn Remco K (crimineeltje??) MEER dan zat.....ook al weer niet goed dit topic......zeiksnor! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:36 schreef echte ajaxfan! het volgende:En wij zijn Remco K (crimineeltje??) MEER dan zat.....ook al weer niet goed dit topic......zeiksnor! Bent u van adel of heeft u last van meerdere sprekende stemmen in je hoofd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:36 schreef echte ajaxfan! het volgende:En wij zijn Remco K (crimineeltje??) MEER dan zat.....ook al weer niet goed dit topic......zeiksnor! Spreken voor jezelf aub, waar staat dat ik dit topic niet goed vind, ik vind de speler niet ajax waardig, en ik zie hem liever niet komen, is dat nu echt zo mmoielijk om te accepteren voor sommige mensen dat er ook mensen zijn met een andere mening dan die van hun zelf??/ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:36 schreef echte ajaxfan! het volgende:En wij zijn Remco K (crimineeltje??) MEER dan zat.....ook al weer niet goed dit topic......zeiksnor! Echte fan? van jezelf zeker? ga lekker met C.eriksen een potje schaken met een glaasje limonade! ;) |
|
|
|
|
BD
|
|
|
El hamdaoui is er nog...Suarez is ook nog niet weg....waarom dan in vredesnaam Altidore? Als Ajax iets moet kopen is het een versterking achterin...linksachter..maar das mijn mening |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 14:39 schreef BD het volgende:El hamdaoui is er nog...Suarez is ook nog niet weg....waarom dan in vredesnaam Altidore? Als Ajax iets moet kopen is het een versterking achterin...linksachter..maar das mijn mening Hoe zit het eigenlijk met die Obradovic? Beter ff remco k vragen :P Die weet ZOVEEL??????????????? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 14:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Echte fan? van jezelf zeker? ga lekker met C.eriksen een potje schaken met een glaasje limonade! ;) Beetje lastig wanneer C. Eriksen en echte ajaxfan! een en dezelfde persoon zijn |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Ivan Obradović (Servisch: Иван Обрадовић) - Obrenovac, 25 juli 1988) is een Servische betaald voetballer die bij voorkeur als linksback speelt. Hij tekende in augustus 2009 een vijfjarig contract bij Real Zaragoza[1]. In september 2008 debuteerde hij in het Servische nationale voetbalelftal[2].
CarrièreAls product van de jeugdopleiding van Partizan Belgrado maakte Obradović op 22 april 2007 zijn debuut in het eerste elftal van de club. In het seizoen 2007-2008 speelde Obradović negentien wedstrijden in de Servische voetbalcompetitie, in zijn derde seizoen 29. In de zomer van 2009 tekende hij een vijfjarig contract bij Real Zaragoza.
Op 6 september 2008 maakte Obradović zijn debuut voor de Servische nationale ploeg in een WK-kwalificatiewedstrijd, een thuiswestrijd in Belgrado tegen het Faeröers voetbalelftal. Op 15 oktober maakte hij zijn eerste doelpunt in het shirt van de nationale ploeg, tegen Oostenrijk. Bondscoach Radomir Antić nam Obradović ook op in zijn 23-koppige selectie voor het WK 2010. Daar kwam hij voor het eerst in actie in de derde groepswedstrijd tegen Australië (2-1 verlies), die hij van begin tot eind speelde
Seizoen Club[3] Competitie Wedstrijden Doelpunten 2006-'07 FK Partizan Superliga 5 0 2007-'08 FK Partizan Superliga 19 0 2008-'09 FK Partizan Superliga 29 0 2009-'10 Real Zaragoza Primera División 9 0 |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 19:11 schreef Blokkie1974 het volgende:Ivan Obradović (Servisch: Иван Обрадовић) - Obrenovac, 25 juli 1988) is een Servische betaald voetballer die bij voorkeur als linksback speelt. Hij tekende in augustus 2009 een vijfjarig contract bij Real Zaragoza[1]. In september 2008 debuteerde hij in het Servische nationale voetbalelftal[2]. CarrièreAls product van de jeugdopleiding van Partizan Belgrado maakte Obradović op 22 april 2007 zijn debuut in het eerste elftal van de club. In het seizoen 2007-2008 speelde Obradović negentien wedstrijden in de Servische voetbalcompetitie, in zijn derde seizoen 29. In de zomer van 2009 tekende hij een vijfjarig contract bij Real Zaragoza. Op 6 september 2008 maakte Obradović zijn debuut voor de Servische nationale ploeg in een WK-kwalificatiewedstrijd, een thuiswestrijd in Belgrado tegen het Faeröers voetbalelftal. Op 15 oktober maakte hij zijn eerste doelpunt in het shirt van de nationale ploeg, tegen Oostenrijk. Bondscoach Radomir Antić nam Obradović ook op in zijn 23-koppige selectie voor het WK 2010. Daar kwam hij voor het eerst in actie in de derde groepswedstrijd tegen Australië (2-1 verlies), die hij van begin tot eind speelde Seizoen Club[3] Competitie Wedstrijden Doelpunten 2006-'07 FK Partizan Superliga 5 0 2007-'08 FK Partizan Superliga 19 0 2008-'09 FK Partizan Superliga 29 0 2009-'10 Real Zaragoza Primera División 9 0 http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_Obradovi%C4%87
ja dat kan ik ook wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahhahahahahahah messcherp |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
|
|
|
Piet de Visser
|
|
|
Volgens mijn laatste analyses loopt er al een prima spits rond in Nederland! Deze jongen is snel, behendig en heeft een flitsende actie in huis. Ajax zal perfect zijn voor deze jongen die ik al had gescout toen hij nog op de amateurvelden liep. Van Beukering komt bij Feyenoord niet aan spelen toe en is misschien een optie als vervanger van Suarez, die volgens mij connecties naar Engeland zal verkassen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax kon Obradovic 11/2 jaar geleden ovrnemen voor zo'n 2 miljoen Euro. Hij werd door de scouting niet goed genoeg bevonden.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 19:17 schreef remco k het volgende:Ajax kon Obradovic 11/2 jaar geleden ovrnemen voor zo'n 2 miljoen Euro. Hij werd door de scouting niet goed genoeg bevonden.. Dat is dus net wat ik al had gezegd, de verklaring van een slechte scouting. Man o man, weet je hoe goede back dat is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hoezo niet dan? Als ik vragen mag? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat ik hem op vrijwel alle vlakken te kort vind komen.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Dus jij vind hem minder dan Daily Blind? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Okey, dan ik ben benieuwd hoe hij zometeen speelt. Kdenk tegen leonardo he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Leonardo speelt normaal vanaf links bij NAC, maar het zou nu inderdaad maar zo kunnen dat hij op Blind staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 20:25 schreef remco k het volgende:Leonardo speelt normaal vanaf rechts bij NAC, maar het zou nu inderdaad maar zo kunnen dat hij op Blind staat. Maar tog denk ik dat Blind hem wel in zijn zak stopt, en daar laat zitten tot het eindsignaal! Owk al ben ik nog niet kapot van DAily, maar kan nog komen. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
er is op het moment geen betere invulling van de linksback positie, dus blind kan zich wat mij betreft gaan laten zien aan nederland en europa!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Leonardo heeft niks laten zien, 2 schoonheidsfoutjes van Blind, maar verder prima wedstrijd gespeeld.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
oneens,europees betekenen deze foutjes uitschakeling... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar je speelt nu niet Europees.
Ook Vertongen Alder, maar zeker Wiel, maken dit soort foutjes ook bij de fleet, zie bijvoorbeelde de 1-0 van NAC. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:05 schreef remco k het volgende:Maar je speelt nu niet Europees. Ook Vertongen Alder, maar zeker Wiel, maken dit soort foutjes ook bij de fleet, zie bijvoorbeelde de 1-0 van NAC. nee wees dus maar blij dat we niet europees speelde... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik bedoel alleen te zeggen, dat ook hij wat tijd nodig heeft in het eerste, en vrijwel iedereen speelt wat wisselvallig, vergelijk bijvoorbeeld gister eens de eerste helft tegen de tweede helft van Ebecilio, echt een wereld van veschil. En ik den kook dat het goed is dat hij juist nu sie foutjes maakt, hij weet namelijk zelf als geen ander, dat hij ze straks niet meer mag maken, laten we hopen dat hij hier van leert, en dat het Ajax geen punten kost, voor in de komende tijd moet die jonge jomngen gewoon 200% het vertrouwen krijgen.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:10 schreef remco k het volgende:[..] Ik bedoel alleen te zeggen, dat ook hij wat tijd nodig heeft in het eerste, en vrijwel iedereen speelt wat wisselvallig, vergelijk bijvoorbeeld gister eens de eerste helft tegen de tweede helft van Ebecilio, echt een wereld van veschil. En ik den kook dat het goed is dat hij juist nu sie foutjes maakt, hij weet namelijk zelf als geen ander, dat hij ze straks niet meer mag maken, laten we hopen dat hij hier van leert, en dat het Ajax geen punten kost, voor in de komende tijd moet die jonge jomngen gewoon 200% het vertrouwen krijgen.. ja snap het wel maar hebben we die tijd...nee denk het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je zal wel moeten, je kan niet verwachten dat het elftal er meteen staat onder de Boer en niks meer weggeeft. En mocht er een nieuwe back komen, wie zegt ons dat die jongen er direct staat dan??? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:13 schreef remco k het volgende:[..] Je zal wel moeten, je kan niet verwachten dat het elftal er meteen staat onder de Boer en niks meer weggeeft. En mocht er een nieuwe back komen, wie zegt ons dat die jongen er direct staat dan??? omdat frankie ze hersens gebruikt en een ervaren verdediger haaltn voor weinig centen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:18 schreef verbrande harry het volgende:[..] omdat frankie ze hersens gebruikt en een ervaren verdediger haaltn voor weinig centen. Kan jij er 1 verzinnen??? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: daar hebben we de scouting voor,volgens een bericht zou er gister over geproken zijn.
persoonlijk dacht ik aan die zweed van groningen,weet ze naam effe niet er spelen er namelijk twee... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:48 schreef verbrande harry het volgende:[..] daar hebben we de scouting voor,volgens een bericht zou er gister over geproken zijn. persoonlijk dacht ik aan die zweed van groningen,weet ze naam effe niet er spelen er namelijk twee... Even serieus kan jij 1 speler opnoemen, van de laatste 2/3 jaar die doorgebroken is? Ajax, moet alles kopen dat zie je met: Sulejmani, Suarez, el hamdaoui, de zeeuw. Maar de jeugd daarin tegen breekt, wel redelijk door...vooral ga ik dat hopen met frankie ant roer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet altijd een aantal spelers kopen, en alles wat je opnoemt, zijn gewoon hele goede aankopen geweest |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:05 schreef remco k het volgende:Ajax moet altijd een aantal spelers kopen, en alles wat je opnoemt, zijn gewoon hele goede aankopen geweest Maar dan denk ik, kan je zulke spelers niet scouten? OF loopt dat gewoon ook nie trond in de jeugd, spelers van dat kaliber. Wat is jou mening daarover dan Remco? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Suarez kopen voor 7,5 miljoen, de zeeuw voor 5, Mounir voor 5. dat zijn gewoon prima aankopen, die zichzelf op verschillende manieren terugbetalen...... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, okey. Maar die scouting, daar klopt niks meer van. Btw, zou paolo guerrero niet een goede voor ajax zijn. Hsv, heeft al aangegeven dat hij weg moet. Of zal hij veel te duur zijn, hij heeft wel vliegangst :DDD whahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:25 schreef C. Eriksen het volgende:Ja, okey. Maar die scouting, daar klopt niks meer van. Btw, zou paolo guerrero niet een goede voor ajax zijn. Hsv, heeft al aangegeven dat hij weg moet. Of zal hij veel te duur zijn, hij heeft wel vliegangst :DDD whahaha nee klopt ik hoop ook onder frankie dat het beter gaat met de scouting. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kpen omdat hij 1.90 is??????waar slaat dat nou op man???? |
|
|
|