|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord niet laatste klus van Leo Beenhakker (ELF Voetbal)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoor hier al zijn geklop aan de poorten van de Arena... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dan tekent hij zijn doodvonnis! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
verbaasd me niks, deze zwerver moet nog bij minimaal 20 clubs thuiskomen voordat de cirkel rond is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Toen ik dat kas van Leo, dacht ik meteen aan jou....circel is rond blabla, ben weer thuis, blabla. JumperT had gelijk over de Judas, jammer dat we niet meteen geluisterd hebben ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:22 schreef Red het volgende:[..] Toen ik dat kas van Leo, dacht ik meteen aan jou....circel is rond blabla, ben weer thuis, blabla. JumperT had gelijk over de Judas, jammer dat we niet meteen geluisterd hebben ;) idd de credits gaan naar jumper, die had het vanaf het begin door... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wordt Denemarken..
De Deense regering wil op termijn naar een pensioenleeftijd van 71 jaar. Het vroegpensioen zal daarbij komen te vervallen. De rechts-liberale minister-president Lars Lokke Rasmussen wil met dergelijke radicale maatregelen de komende decennia een dreigend tekort aan arbeidskrachten bestrijden. Vandaag presenteerde hij zijn hervormingsplannen voor een nieuw pensioenstelsel.
Rasmussen zei dat de ''levensvatbaarheid van de Deense economie'' in het geding is. Het in de jaren '90 ingevoerde recht op vervroegde uittreding op 60-jarige leeftijd zal voor werknemers onder de 45 jaar worden afgeschaft. Voor oudere werknemers zal dit gefaseerd gebeuren. Het huidige pensioenstelsel geldt als te duur voor de staatskas. Denemarken kampt sinds de economische crisis met toenemende tekorten op de begroting. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Misschien kan hij met Ruud Gullit mee, loopt hij misschien wel tegen een verdwaalde kogel aan in Tsjetsjeniƫ |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:Dat wordt Denemarken.. De Deense regering wil op termijn naar een pensioenleeftijd van 71 jaar. Het vroegpensioen zal daarbij komen te vervallen. De rechts-liberale minister-president Lars Lokke Rasmussen wil met dergelijke radicale maatregelen de komende decennia een dreigend tekort aan arbeidskrachten bestrijden. Vandaag presenteerde hij zijn hervormingsplannen voor een nieuw pensioenstelsel. Rasmussen zei dat de ''levensvatbaarheid van de Deense economie'' in het geding is. Het in de jaren '90 ingevoerde recht op vervroegde uittreding op 60-jarige leeftijd zal voor werknemers onder de 45 jaar worden afgeschaft. Voor oudere werknemers zal dit gefaseerd gebeuren. Het huidige pensioenstelsel geldt als te duur voor de staatskas. Denemarken kampt sinds de economische crisis met toenemende tekorten op de begroting. Hij heeft wel een Noors hoofd die beenhakker. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is toch zo'n toiletrolhouder bij Ikea "Leo" |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leo is er dus zo'n eentje:
En die eten?
De rest is voor:
En met wat soort mensen worden zij vergeleken?
Leo had gelijk. De cirkel is rond
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|