BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord niet laatste klus van Leo Beenhakker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 25 januari 2011 - 14:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord niet laatste klus van Leo Beenhakker (ELF Voetbal)

hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Ik hoor hier al zijn geklop aan de poorten van de Arena...
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
dan tekent hij zijn doodvonnis!
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
verbaasd me niks, deze zwerver moet nog bij minimaal 20 clubs thuiskomen voordat de cirkel rond is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door craven --
Red
 Red - dinsdag 25 januari 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:05 schreef hotjumper het volgende:
Ik hoor hier al zijn geklop aan de poorten van de Arena...
Toen ik dat kas van Leo, dacht ik meteen aan jou....circel is rond blabla, ben weer thuis, blabla.
JumperT had gelijk over de Judas, jammer dat we niet meteen geluisterd hebben ;)
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:22 schreef Red het volgende:

[..]

Toen ik dat kas van Leo, dacht ik meteen aan jou....circel is rond blabla, ben weer thuis, blabla.
JumperT had gelijk over de Judas, jammer dat we niet meteen geluisterd hebben ;)
idd de credits gaan naar jumper, die had het vanaf het begin door...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Dat wordt Denemarken..

De Deense regering wil op termijn naar een pensioenleeftijd van 71 jaar. Het vroegpensioen zal daarbij komen te vervallen. De rechts-liberale minister-president Lars Lokke Rasmussen wil met dergelijke radicale maatregelen de komende decennia een dreigend tekort aan arbeidskrachten bestrijden. Vandaag presenteerde hij zijn hervormingsplannen voor een nieuw pensioenstelsel.

Rasmussen zei dat de ''levensvatbaarheid van de Deense economie'' in het geding is. Het in de jaren '90 ingevoerde recht op vervroegde uittreding op 60-jarige leeftijd zal voor werknemers onder de 45 jaar worden afgeschaft. Voor oudere werknemers zal dit gefaseerd gebeuren. Het huidige pensioenstelsel geldt als te duur voor de staatskas. Denemarken kampt sinds de economische crisis met toenemende tekorten op de begroting.
Vnny
 Vnny - dinsdag 25 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Misschien kan hij met Ruud Gullit mee, loopt hij misschien wel tegen een verdwaalde kogel aan in Tsjetsjeniƫ
raket
 raket - dinsdag 25 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:
Dat wordt Denemarken..

De Deense regering wil op termijn naar een pensioenleeftijd van 71 jaar. Het vroegpensioen zal daarbij komen te vervallen. De rechts-liberale minister-president Lars Lokke Rasmussen wil met dergelijke radicale maatregelen de komende decennia een dreigend tekort aan arbeidskrachten bestrijden. Vandaag presenteerde hij zijn hervormingsplannen voor een nieuw pensioenstelsel.

Rasmussen zei dat de ''levensvatbaarheid van de Deense economie'' in het geding is. Het in de jaren '90 ingevoerde recht op vervroegde uittreding op 60-jarige leeftijd zal voor werknemers onder de 45 jaar worden afgeschaft. Voor oudere werknemers zal dit gefaseerd gebeuren. Het huidige pensioenstelsel geldt als te duur voor de staatskas. Denemarken kampt sinds de economische crisis met toenemende tekorten op de begroting.
Hij heeft wel een Noors hoofd die beenhakker.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Is toch zo'n toiletrolhouder bij Ikea "Leo"
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 22:38 schreef hotjumper het volgende:
Is toch zo'n toiletrolhouder bij Ikea "Leo"
Pleeborstel toch?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 januari 2011 - 00:42   quote  deeplink  
Leo is er dus zo'n eentje:

leo.gif

En die eten?

zebras_paarung_dsparil.jpg

De rest is voor:

gier+op+zebra.jpg

En met wat soort mensen worden zij vergeleken?

111gier.jpg

Leo had gelijk. De cirkel is rond

2wflg0x.jpg
Milo
 Milo - woensdag 26 januari 2011 - 08:14   quote  deeplink  
hehehehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord niet laatste klus van Leo Beenhakker









0.0079500