BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos geldwolf zonder clubhart!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
realistisch
 realistisch - dinsdag 25 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Luc Castaignos kan bij Feyenoord ook bijtekenen voor 3 jaar met een clausule dat als een club komt hij voor 6 miljoen weg mag, maar Luc speelt met Arie Treffers een vies spelletje en gaat Feyenoord voor een habbekrats verlaten. Wat een nagemaakt mannetje terwijl hij weet dat Feyenoord altijd goed voor hem geweest is en de supporters ook.
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
eens!
realistisch
 realistisch - dinsdag 25 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Zo jong en nu al vertieft zeg ik
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
ehm....of een topcompetitie in de bovenste regionen of in de Mickey Mouse competitie tegen degradatie .... tja moeilijke keuze
ik ben er ook niet blij mee, maar ik kan de keuze wel begrijpen
peer 2
 peer 2 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Zoon van Leo?
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:41 schreef henkie1969 het volgende:
ehm....of een topcompetitie in de bovenste regionen of in de Mickey Mouse competitie tegen degradatie .... tja moeilijke keuze
ik ben er ook niet blij mee, maar ik kan de keuze wel begrijpen
hij weet dat hij daar niet aan spelen toekomt, dat ziet stevie wonder nog wel, als hij dat doet dan is het idd een geldwolf...
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:42 schreef craven het volgende:

[..]

hij weet dat hij daar niet aan spelen toekomt, dat ziet stevie wonder nog wel, als hij dat doet dan is het idd een geldwolf...
hehehehehe stevie hehehe
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:42 schreef craven het volgende:

[..]

hij weet dat hij daar niet aan spelen toekomt, dat ziet stevie wonder nog wel, als hij dat doet dan is het idd een geldwolf...
dat zegt niet alles over z'n ontwikkeling.. van Persie heeft zich bij Arsenal ook gigantisch ontwikkeld in z'n eerste twee jaar zonder te spelen.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:46 schreef de flh het volgende:

[..]

dat zegt niet alles over z'n ontwikkeling.. van Persie heeft zich bij Arsenal ook gigantisch ontwikkeld in z'n eerste twee jaar zonder te spelen.
die was ouder
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:46 schreef de flh het volgende:

[..]

dat zegt niet alles over z'n ontwikkeling.. van Persie heeft zich bij Arsenal ook gigantisch ontwikkeld in z'n eerste twee jaar zonder te spelen.
maar droop het talent van af! die nam piar zelfs in de zeik!
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
dat noemden ze tóén hondsbrutale snotaap.. ;))
Dieren
 Dieren - dinsdag 25 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Lekker laten gaan. We hebben het geld nodig en met de huur optie schiet Feyenoord niks mee op. We moeten bouwen aan een vast team en misschien hebben we binnenkort weer een nieuwe jeugdspeler in de selectie. Knaken verdienen, dat moeten wij.
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Praten alsof Luc de messias bij ons is, heeft geen zin he!
GT5
 GT5 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Zal Luc ook niet een klein btje door die Treffers gek gemaakt worden, die zouden ze een nekschot mogen geven van me.
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:51 schreef GT5 het volgende:
Zal Luc ook niet een klein btje door die Treffers gek gemaakt worden, die zouden ze een nekschot mogen geven van me.
Eens.

Wat mensen allemaal niet doen voor 10%..
GT5
 GT5 - dinsdag 25 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Als we nou heel eerlijk naar Luc kijken..wtf moet die bij Inter?? Ook als die nog tijdje verhuurt wordt aan ons??
geert1908
 geert1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
heeft het in de eredivisie al moeilijk genoeg laat staan in de italiaanse serie a tegenover spelers als nesta of lucio maarja geld maakt veel goed clubliefde bestaat al lang niet meer zelfs niet op jonge leeftijd
Vnny
 Vnny - dinsdag 25 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
lekker nu verkopen, beter nu dan dat hij van de zomer transvervrij de deur uit loopt... Jammer dat hij geen clubhart lijkt te hebben maar dat zien we tegenwoordig nog maar heel erg weinig, maar goed dat hebben we al eerder geconstateerd hier.
realistisch
 realistisch - dinsdag 25 januari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:08 schreef Vnny het volgende:
lekker nu verkopen, beter nu dan dat hij van de zomer transvervrij de deur uit loopt... Jammer dat hij geen clubhart lijkt te hebben maar dat zien we tegenwoordig nog maar heel erg weinig, maar goed dat hebben we al eerder geconstateerd hier.
mee eens, maar hij weet heel goed dat Feyenoord geen geld heeft, waarom niet bijtekenen met clausule dan? Hij moet toch nog veel leren en bij Feyenoord kan dat, hij kan beter andere zaakwaarnemer zoeken!
GT5
 GT5 - dinsdag 25 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Beter helemaal geen zaakwaarnemer$$ meer..bloedhonden zijn t
Milo
 Milo - dinsdag 25 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:18 schreef realistisch het volgende:

[..]

mee eens, maar hij weet heel goed dat Feyenoord geen geld heeft, waarom niet bijtekenen met clausule dan? Hij moet toch nog veel leren en bij Feyenoord kan dat, hij kan beter andere zaakwaarnemer zoeken!
100% mee eens, maar in mijn ogen te laat! luc tot ziens en hopelijk speel je nooit meer in het feyenoordshirt!

iedereen die nu de club in de steek laat, krijgen geen steun meer!
Vnny
 Vnny - dinsdag 25 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:18 schreef realistisch het volgende:

[..]

mee eens, maar hij weet heel goed dat Feyenoord geen geld heeft, waarom niet bijtekenen met clausule dan? Hij moet toch nog veel leren en bij Feyenoord kan dat, hij kan beter andere zaakwaarnemer zoeken!
Ja dat snap ik dus ook niet en Milan snap ik al helemaal niet, kijken die nog steeds naar oude dvd's van het jeugd wk en hebben ze de wedstrijden van dit seizoen niet gezien.
Waarom willen we hem nu al hebben, in onze competitie komt hij er niet echt aan te pas laat staan in de serie A
GT5
 GT5 - dinsdag 25 januari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 15:54 schreef GT5 het volgende:
Als we nou heel eerlijk naar Luc kijken..wtf moet die bij Inter?? Ook als die nog tijdje verhuurt wordt aan ons??
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Kan beter nog 1,5 hier blijven spelen..
realistisch
 realistisch - dinsdag 25 januari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 16:26 schreef MMM het volgende:
Kan beter nog 1,5 hier blijven spelen..
ja denk wel een jaar of 3 die jongen komt net kijken snap die gozer niet, heeft hij geen ouders die een beetje kunnen nadenken?
el-loco
 el-loco - dinsdag 25 januari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Domme topic, dit is helaas het hedendaagse voetbal! Feyenoord moet nu cashen en dan wil ik weleens zien wat hij in milaan gaat doen!
el-loco
 el-loco - dinsdag 25 januari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Met name zaakwaarnemers zitten achter deze gang van zaken!
Vnny
 Vnny - dinsdag 25 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
speciaal voor "keeperrkvvheksenberg"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
hahahaha
Germen
 Germen - dinsdag 25 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
laat lekker lopen die jonge zou het hier niet redden ja miss op de bank bij de sub.
maar een top competitie speelt hij zeker niet.
maar opzich wel een goede zet van ze je koopt hem voor weinig en op z^n cv staat een goede club dus hij is meer waard SLIM
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - dinsdag 25 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
hij komt daar toch niet aan spelen in inter 1, daar zijn milito en eto'o te goed voor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 22:09 schreef keeperrkvvheksenberg het volgende:
hij komt daar toch niet aan spelen in inter 1, daar zijn milito en eto'o te goed voor
ja en Milito is voorlopig uitgeschakeld en dat is de reden dat hij direct word toegevoegd aan de selectie,dus speelminuten krijgt hij zeker + een hoop ruimte
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 25 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Maar ik geloof echt niet dat hij wordt gehaald om gelijk bij het 1e als versterking te dienen. Ga er maar vanuit dat ze dit doen omdat ze denken dat hij door kan groeien naar de top.
kraaitje
 kraaitje - donderdag 27 januari 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Een man zonder clubliefde hebben we niets aan ik zeg Feyenoord pak nu 3 a 3,5 miljoen en neem er Rivas gratis bij dan hebben we een top verdediging zoals Metgod en Wolf voor het geld koop je een spits erbij ik denk Dost niet duur en been krijgt hem weer aan het voetballen en meer altijd meer doelpunten dan 6 van onze vriend Castaignos dan komt het linkerrijtje weer in zicht want dit is toch een jaar van de verliezers want iedereen wint van iedereen
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 januari 2011 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 00:28 schreef kraaitje het volgende:
Een man zonder clubliefde hebben we niets aan ik zeg Feyenoord pak nu 3 a 3,5 miljoen en neem er Rivas gratis bij dan hebben we een top verdediging zoals Metgod en Wolf voor het geld koop je een spits erbij ik denk Dost niet duur en been krijgt hem weer aan het voetballen en meer altijd meer doelpunten dan 6 van onze vriend Castaignos dan komt het linkerrijtje weer in zicht want dit is toch een jaar van de verliezers want iedereen wint van iedereen
Spits kopen? Misschien kunnen we het salaris dat vrij is gekomen door de transfer van El Ahmadi ook wel gebruiken om zo'n spits te kopen.

Gast, leuk verhaal, maar ooit gehoord van categorie I, waar de KNVB ons ingedeeld heeft?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 27 januari 2011 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja en Milito is voorlopig uitgeschakeld en dat is de reden dat hij direct word toegevoegd aan de selectie,dus speelminuten krijgt hij zeker + een hoop ruimte
Die ruimte heeft ie hier ook, vooral in uitwedstrijden
Rovert
 Rovert - donderdag 27 januari 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 06:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gast, leuk verhaal, maar ooit gehoord van categorie I, waar de KNVB ons ingedeeld heeft?
Misschien moeten we dan alles regelen als de KNVB een teamdag heeft (vlotbouwen enzo)en dat ze dan savonds terug komen en het dan pas zien
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 januari 2011 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 07:46 schreef Rovert het volgende:

[..]

Misschien moeten we dan alles regelen als de KNVB een teamdag heeft (vlotbouwen enzo)en dat ze dan savonds terug komen en het dan pas zien
Oké, hier kon ik een kleine glimlach niet onderdrukken ;)

+1
el-loco
 el-loco - donderdag 27 januari 2011 - 08:07   quote  deeplink  
Nogmaals het ligt niet aan castaignos, het is de zaakwaarnemer. Mensen met een clubhart zijn in het hedendaagse voetbal bijna niet meer te vinden. Een grotere geldwolf is leo beenhakker die al binnen is en toch nog doorbetaald wil hebben dit ondanks dat hij weet dat het financieel heel slecht gaat met feyenoord. Dan stel je dus je eigen ego en belangen boven feyenoord dan ben je in mijn ogen een geldwolf. Aan castaignos verdient feyenoord wat geld, dus nee castaignos is geen geldwolf. Hij kan in een paar jaar verdienen waar jan met de korte achternaam een heel leven voor moet werken. Dat is het hedendaagse voetbal, verkracht door het grote geld!!
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - donderdag 27 januari 2011 - 08:23   quote  deeplink  
tuurlijk ligt het aan luc.
hij kan zelf beslissen of hij wil blijven.
hij zegt zelf ; een aanbod van inter deze winter kan ik niet afslaan
DAN LIGT HET AAN JEZELF!
Vnny
 Vnny - donderdag 27 januari 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:07 schreef el-loco het volgende:
Nogmaals het ligt niet aan castaignos, het is de zaakwaarnemer.
Ok dus iedereen met een zaakwaarnemer is zelf niet langer verantwoordelijk voor beslissingen en daden. Wordt tijd dat ik een zaakwaarnemer neem geloof ik
Rovert
 Rovert - donderdag 27 januari 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:24 schreef Vnny het volgende:

[..]

Ok dus iedereen met een zaakwaarnemer is zelf niet langer verantwoordelijk voor beslissingen en daden. Wordt tijd dat ik een zaakwaarnemer neem geloof ik
mag ik het worden?
Vnny
 Vnny - donderdag 27 januari 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

mag ik het worden?
Haha dat wil je niet!
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:23 schreef $-Smurf-$ het volgende:
tuurlijk ligt het aan luc.
hij kan zelf beslissen of hij wil blijven.
hij zegt zelf ; een aanbod van inter deze winter kan ik niet afslaan
DAN LIGT HET AAN JEZELF!
precies, hoop dat ze daar harde banken hebben, maar denk eerder aan tribune, goed voor zijn ontwikkeling ook
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Wat een gezeik weer. Toen hij naar Arsenal kon voor 4 miljoen en hij besloot te blijven was hij de held, nu gaat hij na een anderhalf jaar naar Inter is het een geldwolf....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:50 schreef Pietje1 het volgende:
Wat een gezeik weer. Toen hij naar Arsenal kon voor 4 miljoen en hij besloot te blijven was hij de held, nu gaat hij na een anderhalf jaar naar Inter is het een geldwolf....
Ja, dit Forum is net een veerboot.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:49 schreef Vnny het volgende:

[..]

Haha dat wil je niet!
Jawel wil ik wel
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 januari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:50 schreef Pietje1 het volgende:
Wat een gezeik weer. Toen hij naar Arsenal kon voor 4 miljoen en hij besloot te blijven was hij de held, nu gaat hij na een anderhalf jaar naar Inter is het een geldwolf....
+1
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 28 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
jongens, las net dat suarez naar liverpool is, denk meld t effe,(26 miljoen)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
No offense, plaatste het net ook al in een ander topic, maar in welk opzicht is dit relevant aan Feyenoord?

Ik val in herhaling, maar geef er geen klote om. Beide niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos geldwolf zonder clubhart!!









0.0100162