|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: goeie deal,had ik er maar 1/26ste van .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je z'n te verdienen jaarsalaris daar nog niet gehoord...Verziekt...Volkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: maakt niet uit henk ik gun het die gasten en zou het mezelf ook niet misgunnen!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik gun het ze niet
ik gun ze een geweldig salaris, ik gun ze geen exorbitant salaris en vooral niet die varkenskop van een suarez |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:28 schreef Rovert het volgende:[..] ik gun het ze niet ik gun ze een geweldig salaris, ik gun ze geen exorbitant salaris en vooral niet die varkenskop van een suarez eens |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Omdat stefan bedoelde dat wij 3 miljoen krijgen en zij 26 hahaha. Nou is Suarez ook wel van een ander niveau dan Castaignos, maar goed. Toch halen ze castaignos voor de toekomst, ze zien dus toch potentie in hem. Ik denk dat we blij moeten wezen dat we wat geld krijgen. Eerst die schulden weg en dan maar weer eens echt mee doen, zodat we de jeugd niet te snel in het 1e hoeven te laten debuteren. Dan gaan ze minder snel zweven en leveren ze later meer op. (denk/hoop ik ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:28 schreef Rovert het volgende:[..] ik gun het ze niet ik gun ze een geweldig salaris, ik gun ze geen exorbitant salaris en vooral niet die varkenskop van een suarez nee ik gun niemand tandje toe... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahaha die castaignos!een draaicirkel van een man van tachtig!het orakel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet mee eens,dit ventje word goed en dan is het voor de supporters over 2 jaar weer tranen met tuiten.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] niet mee eens,dit ventje word goed en dan is het voor de supporters over 2 jaar weer tranen met tuiten.. nog meer tranen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
echt wat denk je dat ik ben een oneindige bron? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ben er bang voor..... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
geef dit mannetje is ongelijk om niet voor inter te gaan. als hij daar niet slaagt kan hij nog altijd bij een andere topclub terecht(zo gaat dat met die selectiespelers) de meeste spelers van feyenoord zijn nooit via een omweg naar de echte top toegegroeid,op cruz na. maar zijn als talenten(drenthe/persie enz.) of vaste(kuyt,kalou enz) krachten gehaald. zo kon guzzie naar city en had ie een beter vooruitzicht gehad dan nu vanaf de spaanse middenmoot in vergetenheid te raken. en van vpersie en kalou kon je van te voren al weten dat het toppers zouden worden. van luc is dat nog de vraag.(al heb ik er weinig twijfels over) |
|
|
|
|
harm87
|
|
|
lekker laten gaan die gast bakte er de laatste tijd tog nix van :S hij speelt al een hele tijd bij feyenoord maar de gedachten van hem de laatste tijd was bij inter nou ik hoop dat hij keihard op zijn snuffert valt en dat hij dan spijt krijgt dat hij bij feyenoord weg is gegaan ik zeg mensen steun feyenoord als de spelers het al niet doen zijn wij (de supporters) de enigste die feyenoord nog overeind kunnen houden fuck het bestuur fuck de spelers die ons in de steek laten de 12 man is de echte feyenoord en niemand krijgt ons klein |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 03:43 schreef harm87 het volgende:lekker laten gaan die gast bakte er de laatste tijd tog nix van :S hij speelt al een hele tijd bij feyenoord maar de gedachten van hem de laatste tijd was bij inter nou ik hoop dat hij keihard op zijn snuffert valt en dat hij dan spijt krijgt dat hij bij feyenoord weg is gegaan ik zeg mensen steun feyenoord als de spelers het al niet doen zijn wij (de supporters) de enigste die feyenoord nog overeind kunnen houden fuck het bestuur fuck de spelers die ons in de steek laten de 12 man is de echte feyenoord en niemand krijgt ons klein maar waar gaan we dan naar kijken in de kuip als we alle spelers hebben weggestuurd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 03:43 schreef harm87 het volgende:lekker laten gaan die gast bakte er de laatste tijd tog nix van :S hij speelt al een hele tijd bij feyenoord maar de gedachten van hem de laatste tijd was bij inter nou ik hoop dat hij keihard op zijn snuffert valt en dat hij dan spijt krijgt dat hij bij feyenoord weg is gegaan ik zeg mensen steun feyenoord als de spelers het al niet doen zijn wij (de supporters) de enigste die feyenoord nog overeind kunnen houden fuck het bestuur fuck de spelers die ons in de steek laten de 12 man is de echte feyenoord en niemand krijgt ons klein Gaaaaap, saaiste post van de week, gefeliciteerd |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Geef een deel van de selectie en technische staf een triangel en het lijkt er al aardig op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vond hem al goed maar ik vind hem steeds beter worden.. nogmaals Luc word een grote.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vond hem al goed maar ik vind hem steeds beter worden.. nogmaals Luc word een grote.... Nou ik heb echt mijn twijfels gehad, maar na gisteren begrijp ik dat Inter hem nu al haalt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: het ventje was een paar maanden terug pas 17 en had 6 doelpunten uit 7 wedstrijden. nooit getwijfeld aan dat ventje,neemt niet weg dat hij het niet zwaar gaat krijgen bij inter maar hij is een klein winnaartje... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
maar even eerlijk, jullie vinden dat ie een geldwolf is, maar als jij als 18jarig ventje, een contract bij inter aangeboden krijg, dan gaat jij toch ook? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:15 schreef Stefan-FR-08 het volgende:maar even eerlijk, jullie vinden dat ie een geldwolf is, maar als jij als 18jarig ventje, een contract bij inter aangeboden krijg, dan gaat jij toch ook? Ik denk dat de meesten dat aanbod met 2 handen aan zouden grijpen, alleen neem je daarmee wel een risico als je nog zo jong bent. Waarom niet bedingen dat je eerst nog 2 of 3 jaar bij je huidige club kunt blijven. Maar blijkbaar werkt het niet zo ... hoop voor die jongen dat 'ie niet mislukt daar in Milaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:15 schreef Stefan-FR-08 het volgende:maar even eerlijk, jullie vinden dat ie een geldwolf is, maar als jij als 18jarig ventje, een contract bij inter aangeboden krijg, dan gaat jij toch ook? zelfs op 42 jarige leeftijd kan jou melden... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: dat bedoel ik nou ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: oneens milo luc is een pracht mannetje! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dit is bijna net zo'n ommezwaai als wanneer ik Babovic///HELD! zou gaan posten ... gaat het verder goed met je? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hahaha goed zo jongen!! ;-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
On-topic:
100% eens!! Ik hoop bijna dat hij zijn hele carriere zo naar de klote helpt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1 LUC CASTAIGNOS///HELD!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Luc verrader! Laat je club maar in de steek! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Castaignos heeft zich nog niet echt volkomen bewezen. Neus voor de goal, maar ook tekortkomingen. Denk dat de verkoop in de huidige financ. situatie een verstandige is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach Luc zal wel op de bank verdwijnen of uitgeleend aan Fc Frosinone in de serie B en dan gaat hij roepen feyenoord blijft in mijn hart..............maar dan hebben wij een ouwetje Koevermans daaaaaaaaaaaaaaaaag Luc without Luck |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Wat is de bron van dit verhaal? |
|
|
|