BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij zijn Feyenoord en niemand anders

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 25 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
De laatste paar dagen zijn er veel forums geopend hoe het wel en niet moet bij Feyenoord.
Op dit moment is het balangrijkste dat wij de rust bewaren.
Veel mensen willen geen geld meer in een bodemloze put stoppen. Maar we kunnen het ook anders bekijken. Hoe meer wij als supporters doneren hoe verder wij de club financieel kunnen helpen. En hoe meer zeggenschap. Rondom de vrienden van Feyenoord blijft het heel erg stil. Er is geen terugkoppeling naar de supporters en er is nu een machtstrijd gaande binnen Feyenoord. De ene vind dat Beenhakker weg moet en de ander wil dat hij blijft. Wij weten niet het exacte motief waarom hij weg moest maar dit was niet het goede moment.De achterban is het spel van Feyenoord zat en wil nu weleens resultaat zien. Zaterdag was gewoon dramatisch, maar het geeft ook wel aan in wat voor zwaar weer wij als club verkeren. Niet alleen financieel maar het wordt ons ook niet erg makkelijk gemaakt. Neem een voorbeeld dat ze misschien de oude Kuip weer willen renoveren. Dit lost ook niets op als wij als club verder willen moet er een nieuw stadion komen. Daar kan Feyenoord veel geld uit genereren. Dus op allerlei fronten heeft Feyenoord niet het geluk aan hun zijde. Daarom moeten wij als supporters niet onze club de rug toekeren. Maar als een ieder in de mogelijkheid is om een substantieel bedrag te missen stort dit dan. Elk beetje helpt en neem maar van mij aan dat wij dan volgend jaar een grote stap vooruit kunnen zetten. Kom op zie het positief in en ik hoop dat het bestuur zijn conclusies trekt en vertrekt.
Dieren
 Dieren - dinsdag 25 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Ze kunnen van mij voorlopig een dikke middelvinger krijgen. Ik heb al geld gedoneerd en je hoort er niks van. Een slechte terugkoppeling naar de fans vind ik en wat er nu gaande is kan echt niet. De bestuurders maken de club kapot, bedankt.
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 25 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ben ik helemaal met je eens. Ik zit ook kapot.
Maar jammer genoeg hebben wij geen invloed daaro
GT5
 GT5 - dinsdag 25 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
En toch blijven we positief, zal gvd echt wel goed komen.
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:03 schreef GT5 het volgende:
En toch blijven we positief, zal gvd echt wel goed komen.
Dat siert een ECHTE Feyenoorder dan ook!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij zijn Feyenoord en niemand anders









0.0042490