BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been wil De Kromme niet naast zich

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 25 januari 2011 - 17:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Mario Been wil De Kromme niet naast zich (FR-Fanatic)

MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Nou, wegwezen dan maar tactisch onbenul!
daag gj
 daag gj - dinsdag 25 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Opzouten MariGO
GT5
 GT5 - dinsdag 25 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Einde Been..
el-loco
 el-loco - dinsdag 25 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Dag mario en vlemmings!
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 25 januari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Mario Been wil niet dat Willem van Hanegem de rest van het seizoen naast hem op de bank komt zitten om Feyenoord uit het slop te halen. Dat doe ik niet, omdat ik voldoende vertrouwen in de technische staf heb. Ik laat me geen mensen opdringen, aldus Been vanmiddag na de training tegen dagblad Sp!ts.

De oefenmeester gaf wel aan deze week met De Kromme om de tafel te gaan zitten. Van Hanegem heeft in zijn column in AD Sportwereld aangegeven dat hij het vreemd vindt dat Feyenoord nog nooit bij hem heeft aangeklopt voor advies. Over voetbal praten kan altijd, maar ik kan Willem geen baan aanbieden, zei Been daar eerder over. Vandaag voegde hij daaraan toe: De staf blijft zoals die nu is.

-----------------------------------

Dit is logisch omdat iedereen weet dat de Kromme geen assistent wilt worden. Willem word adviseur van de club en héél misschien staat die 1x per week op het veld, wat ik toe zou juichen.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:48 schreef Crisismanager het volgende:
Mario Been wil niet dat Willem van Hanegem de rest van het seizoen naast hem op de bank komt zitten om Feyenoord uit het slop te halen. Dat doe ik niet, omdat ik voldoende vertrouwen in de technische staf heb. Ik laat me geen mensen opdringen, aldus Been vanmiddag na de training tegen dagblad Sp!ts.

De oefenmeester gaf wel aan deze week met De Kromme om de tafel te gaan zitten. Van Hanegem heeft in zijn column in AD Sportwereld aangegeven dat hij het vreemd vindt dat Feyenoord nog nooit bij hem heeft aangeklopt voor advies. Over voetbal praten kan altijd, maar ik kan Willem geen baan aanbieden, zei Been daar eerder over. Vandaag voegde hij daaraan toe: De staf blijft zoals die nu is.

Dit is logisch omdat iedereen weet dat de Kromme geen assistent wilt worden. Willem word adviseur van de club en héél misschien staat die 1x per week op het veld, wat ik toe zou juichen.
Liever de Kromme naast Been dan die vette v noortwijk....
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:42 schreef craven het volgende:

[..]

dus de Kromme gaat nu alle faciliteiten regelen? auto's naar de garage brengen enzo?

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000030977-999-10010000000003.aspx
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:47 schreef de flh het volgende:

[..]

dus de Kromme gaat nu alle faciliteiten regelen? auto's naar de garage brengen enzo?

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000030977-999-10010000000003.aspx
worden allemaal golfkarretjes
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:48 schreef craven het volgende:

[..]

worden allemaal golfkarretjes
hehe
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 25 januari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 17:48 schreef Crisismanager het volgende:

+1
raket
 raket - dinsdag 25 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik doe mee +1
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat sowieso.
Germen
 Germen - dinsdag 25 januari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
ik zie liever Gio van JP naast Been!!
Denk niet dat het een goed koppel wordt Been en Willem, en trouwens wat weet Willem nou van het voetbal van nu! Ja oke het spel is het zelfde maar deze jongens zijn toch wel van een andere tijdperk die Willem kent!
Dus daarom denk ik dat je met Gio en JP veel meer kan bereiken die kunnen de jongens en weet ook meer wat er in ze omgaat
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

ben ook voor
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:29 schreef Germen het volgende:
Denk niet dat het een goed koppel wordt Been en Willem, en trouwens wat weet Willem nou van het voetbal van nu! Ja oke het spel is het zelfde maar deze jongens zijn toch wel van een andere tijdperk die Willem kent!
Dus daarom denk ik dat je met Gio en JP veel meer kan bereiken die kunnen de jongens en weet ook meer wat er in ze omgaat
je hebt kijk op voetbal of je hebt 't niet, . . . neem maar van mij aan dat Willem 't wel heeft
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Ontopic vindt ik Been te snel met zijn oordeel, waarom Willem niet in de staf? Vindt hij dat dan een zwaktebod? Het gaat om de club...
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:29 schreef Germen het volgende:
gezwets!
simondehongaar
 simondehongaar - dinsdag 25 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
En gelijk hheeft hij.
Willem is een geweldige vent(Feyenoorder) maar Been moet dit
gewoon zelf afmaken,dus of gaan presteren of opstappen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:35 schreef craven het volgende:

[..]

gezwets!
dacht ik ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:34 schreef craven het volgende:
Ontopic vindt ik Been te snel met zijn oordeel, waarom Willem niet in de staf? Vindt hij dat dan een zwaktebod? Het gaat om de club...
+1,ik krijg bij mario het gevoel dat hij bang is dat als willem morgen komt Feyenoord opeens met sprankeld voetbal twente met 0-3 van de mat speeld....
Laat Been aub Willem toevoegen,dat is het beste voor iedereen zijn gemoedstoestand!
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1,ik krijg bij mario het gevoel dat hij bang is dat als willem morgen komt Feyenoord opeens met sprankeld voetbal twente met 0-3 van de mat speeld....
Laat Been aub Willem toevoegen,dat is het beste voor iedereen zijn gemoedstoestand!
niet voor de mijne iig. van Hanegem is over de hill, te oud. hooguit bruikbaar als adviseur op afstand.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Willem als elftalbegeleider kan mooi functioneren als klankbord voor de spelersgroep, hij hoeft zich verder helemaal niet bezig te houden met zaken als tactiek e.d.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:39 schreef de flh het volgende:

[..]

niet voor de mijne iig. van Hanegem is over de hill, te oud. hooguit bruikbaar als adviseur op afstand.
oneens...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

dat is ook iets wat gunstig zou kunnen zijn...alleen bij Feyenoord word een
oordeel op afstand al helemaal niet geaccepteerd en altijd onder een vergrootglas gehouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

zooooooooooooo hé! . . . . . jij hebt er echt een goede kijk op hè?

(of toch niet?)
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Je kan Willem van veel betichten , maar de man heeft echt wel voetbalverstand...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:44 schreef craven het volgende:
Je kan Willem van veel betichten , maar de man heeft echt wel voetbalverstand...
En nog belangerijker hij weet de jeugd goed te stimuleren//
kekum
 kekum - dinsdag 25 januari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Been kan wel vertrouwen hebben in deze staf, maar 40000 man in de Kuip en tig duized andere denken daar toch heel anders over , jij krijgt ze niet meer aan het voetballen Mario, vindt het heel jammer maar het zij zo. En ik denk dus dat Mario voor vrijdag pasee is met deze instelling.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En nog belangerijker hij weet de jeugd goed te stimuleren//
Dutroux ook...sorry..je hebt gelijk
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Hij geeft toch ook aan dat hij wel met Willem gaat praten? Dat hij loyaal aan zijn staf blijft spreekt alleen maar voor hem. Als Willem gewoon eerst met Mario had gesproken voor hij zijn beleid liep af te kammen in diverse collumns was het voor Mario ook een stuk makkelijker geweest Willem in zijn armen te sluiten.
Sander
 Sander - dinsdag 25 januari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Ik kan me herinneren dat Mario een keer heeft gezegd in een TV interview "Niemand is groter dan Feyenoord, ik dus ook niet" ... waarom dan de halsstarrigheid ? Ik snap er niets van ... hoe kan je nu zeggen dat de technische staf goed functioneert ??????
Kijk naar de ranglijst en het vertoonde spel ... En dan jl.zaterdag ... de bezoekers spelen met 1,5 aanvaller en wat doen we ... een spits voor een spits wisselen en vier verdedigers achterhouden ... Zou er dan niemand zijn die tegen hem zegt "Mario ... volgens mij is de bedoeling van dit spel doelpunten maken en dan krijg je drie punten !" Maar ... Mario blijft maar in de waan dat er niet zo veel aan de hand is en de technische staf uitstekend functioneert .... onvoorstelbaar. Ik denk dat ik al weet waarom er geen plaats is voor Willem op de bank (als dit al aan de orde zou zijn) ... daar moet Mario zijn ego zitten natuurlijk ....
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:53 schreef hotjumper het volgende:
Hij geeft toch ook aan dat hij wel met Willem gaat praten? Dat hij loyaal aan zijn staf blijft spreekt alleen maar voor hem. Als Willem gewoon eerst met Mario had gesproken voor hij zijn beleid liep af te kammen in diverse collumns was het voor Mario ook een stuk makkelijker geweest Willem in zijn armen te sluiten.
Misschien wel, maar je de loyaliteit in zijn staf valt steeds minder te billijken.
Soms moet je over dingen heen kijken en veranderingen brengen
Vnny
 Vnny - dinsdag 25 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:34 schreef craven het volgende:
precies, niets is groter dan Feyenoord! Mario moet zijn ego maar eens aan de kant zetten. Ik begin een beetje Mario moe te worden, tot op de dag van vandaag heeft hij mijn steun altijd gehad maar nu ik dit weer lees begin ik ook te twijfelen.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:56 schreef Vnny het volgende:

[..]

precies, niets is groter dan Feyenoord! Mario moet zijn ego maar eens aan de kant zetten. Ik begin een beetje Mario moe te worden, tot op de dag van vandaag heeft hij mijn steun altijd gehad maar nu ik dit weer lees begin ik ook te twijfelen.
heb nog steed wel vertrouwen in Been maar vindt wel dat er voor Willem een plek moet komen in de staf of organisatie
Vnny
 Vnny - dinsdag 25 januari 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:59 schreef craven het volgende:

[..]

heb nog steed wel vertrouwen in Been maar vindt wel dat er voor Willem een plek moet komen in de staf of organisatie
Klopt maar ik ben bang dat Mario te graag wil bewijzen dat hij het zelf kan en daar heb ik niet 100% vertrouwen in, ik denk echt dat Willem op dit moment noodzaak is.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:00 schreef Vnny het volgende:

[..]

Klopt maar ik ben bang dat Mario te graag wil bewijzen dat hij het zelf kan en daar heb ik niet 100% vertrouwen in, ik denk echt dat Willem op dit moment noodzaak is.
I agree, been wil het voor zichzelf bewijzen dat het alsnog kan lukken komend half jaar. Falen staat niet in zijn woordenboek, Dit zegt al hoe ontzettend eigenwijs hij is en waarom hij niet snel een ander pad in slaan. Met jezelf blindstaren bereik je niets been, sta open voor andere mogelijkheden, wees een vent ook al doet dit je ego'tje zeer.
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Mario HEEFT nog niet eens gepraat -met wie dan ook!- , en begint al te piepen!
Wie staat nu eens op, om de zaken eens voorgoed te regelen!
WIJ gaan hier aan kapot! (of ik alleen???)
Dat gekloot gaat godverdomme nu ECHT te lang duren!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzz
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Mario praat met Willem en daarna wordt Willem weer afgeserveerd. Jammer dan.
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Totdat Mario word afgeserveerd door de supporters.
klick
 klick - maandag 31 januari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
ongelovelijk. de laatste weken twijfel ik sterk aan de kwaliteiten van mario. gewoon tactisch heel slecht. zaterdag van beukering era halen voor luc. laat willem gewoon komen.!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 januari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:34 schreef klick het volgende:

klack
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 januari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klack
naaldhak.
joop zuid
 joop zuid - maandag 31 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
MARIO IS DE WEG KWIJT MOET VERTREKKEN EN HEEL SNEL VOOR DAT HET TE LAAT IS
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 31 januari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 17:45 schreef joop zuid het volgende:
Kwam ie bij jouw door de straat rijden dan? Moet ie thuis eten dan?
Vnny
 Vnny - maandag 31 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
heb je altzheimer of vertel je graag 500x het zelfde
Els
 Els - maandag 31 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
TomTom stuk?
sevillana
 sevillana - maandag 31 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2011 - 16:34 schreef klick het volgende:
ongelovelijk. de laatste weken twijfel ik sterk aan de kwaliteiten van mario. gewoon tactisch heel slecht. zaterdag van beukering era halen voor luc. laat willem gewoon komen.!
ach joh, . . 't is gewoon een kwestie van de juiste klik zien te vinden
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Kan je het niet lezen als je niet met hoofdletters typt?
MMM
 MMM - maandag 31 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Willem is schandalig behandeld.. Iets meer respect voor deze man is op z'n plaats.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been wil De Kromme niet naast zich

0.0074620