|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Mario Been wil De Kromme niet naast zich (FR-Fanatic)
|
|
|
Els
|
|
|
Willem is in mijn ogen niet schandalig behandeld, en respect is zeker op z'n plaats. Ik vind dat ze allebei een beetje onhandig zijn geweest. Maar als ze nou allebei zoveel van Feyenoord houden, dan moet je er vanuit die gemeenschappelijke basis toch uit kunnen komen? Zit VI te kijken, en als ik dan hoor dat Boskamp zo geëmotioneerd was, odat het zo slecht gaat met Feyenoord, dan begrijp ik niet waarom er van dit soort mensen geen gebruik wordt gemaakt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Pfffffffffff. Voor de voetballer van Hanegem heb ik alle respect van de wereld, voor de charlatan een stuk minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:33 schreef hotjumper het volgende:[..] Pfffffffffff. Voor de voetballer van Hanegem heb ik alle respect van de wereld, voor de charlatan een stuk minder. Viel al mee dat ie gratis mocht praten van zn biootch. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Er worden hier wel meer mensen zonder respect behandeld ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:15 schreef Els het volgende:Willem is in mijn ogen niet schandalig behandeld, en respect is zeker op z'n plaats. Ik vind dat ze allebei een beetje onhandig zijn geweest. Maar als ze nou allebei zoveel van Feyenoord houden, dan moet je er vanuit die gemeenschappelijke basis toch uit kunnen komen? Zit VI te kijken, en als ik dan hoor dat Boskamp zo geëmotioneerd was, odat het zo slecht gaat met Feyenoord, dan begrijp ik niet waarom er van dit soort mensen geen gebruik wordt gemaakt. Helemaal mee eens Els,het is gewoon aandoenlijk als zo`n grote bootwerker in tranen schiet (Boskamp) omdat het zo slecht gaat met z`n cluppie... En dat z`n vrouw dan zegt kom op Jan we gaan naar huis ,en dat van der Gijp en snor vol ontzag hebben gekeken naar de voor hun onbegrijpelijke clubliefde.. Ik meen het als ik zeg dat ik daarvan een brok in me keel kreeg!!!
En wat betreft Willem van Hanegem,als een ieder 100% FR forumlid benaderd zou worden omdat hij of zij een kunstje kan zullen hij of zij de kans met beide handen aanpakken.. Iedereen weet dat Willem voetbaltechnische kunstjes kan dus waarom pakken ze die kans niet aan van de nog grootste overgebleven Feyenoord icoon...!!!
Ik vind wel dat Willem gewoon had moeten bellen met Mario en het niet moeten spelen via de media..Dat Mario daarna gepiekeerd is dat er is uitgelekt dat ze een uitsmijter en een broodje kroket hebben gegeten vind ik ook weer zielig.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja MMM wordt wel eens heel onheus bejegend, haha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik zou Willem ook niet naast me op de bank willen als ik trainer van Feyenoord was. je wordt dagelijks in de zeik gezet tegenover de hele spelers groep. Hij heeft het wel eens eerder geprobeerd... NL-11tal... samen met Dick Advocaat... Werd een grote machtstrijd van Willem.
Die man moet er nu maar eens mee kappen de boel te saboteren bij Feyenoord. Hij maakt zich volstrekt belachelijk en dat gun ik hem ook niet.
Ik wil hem liever herinneren als de held, de kromme met zijn geweldige acties en schoten vanaf de 2e en 3e lijn. De goals tegen AC Milan en Celtic. Willem die de cup met de grote oren liet zien aan het legioen.
Straks wordt hij alleen nog maar herinnerd als een oude sikkeneurige lastpak en daar is hij te groot voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Zo ken ik hem anders al een paar jaar |
|
|
|
|
Marsss
|
|
|
Ten eerste... wat heeft Mario nu nog te willen nadat hij met ons Feyenoord alle negatieve records aan het verbreken is. Ten tweede... hij zou hulp van wie dan ook niet direct naast zich neer moeten leggen. Hij praat als iemand die al zes keer de europa cup heeft gewonnen, maar het zg. zelfvertrouwen dat hij wil uitstralen weet hij op de groep duidelijk niet over te brengen. Ik lees dat iemand het idee van Gio naast hem neerzetten naar voren heeft gebracht. Dat lijkt mij een hele goede. Willem was een geweldige voetballer en had bovendien de mentaliteit die we nu missen, maar.... zeg nou eerlijk wat voegt hij nu toe. Hij is vooral cynisch over iedereen, maar ik heb hem nog maar weinig op opbouwende opmerkingen kunnen betrappen. Wie staat er op om Mariotje duidelijk te maken dat hij god op z'n blote knieen mag bedanken dat hij nog steeds niet op straat is geschopt en hem niet vraagt of, maar zegt dat er iemand naast hem komt om het verder samen met hem te doen.... Gudde hier is de kans om te laten zien dat je weldegelijk ballen hebt! Succes! |
|
|
|
|
Marsss
|
|
|
Ten eerste... wat heeft Mario nu nog te willen nadat hij met ons Feyenoord alle negatieve records aan het verbreken is. Ten tweede... hij zou hulp van wie dan ook niet direct naast zich neer moeten leggen. Hij praat als iemand die al zes keer de europa cup heeft gewonnen, maar het zg. zelfvertrouwen dat hij wil uitstralen weet hij op de groep duidelijk niet over te brengen. Ik lees dat iemand het idee van Gio naast hem neerzetten naar voren heeft gebracht. Dat lijkt mij een hele goede. Willem was een geweldige voetballer en had bovendien de mentaliteit die we nu missen, maar.... zeg nou eerlijk wat voegt hij nu toe. Hij is vooral cynisch over iedereen, maar ik heb hem nog maar weinig op opbouwende opmerkingen kunnen betrappen. Wie staat er op om Mariotje duidelijk te maken dat hij god op z'n blote knieen mag bedanken dat hij nog steeds niet op straat is geschopt en hem niet vraagt of, maar zegt dat er iemand naast hem komt om het verder samen met hem te doen.... Gudde hier is de kans om te laten zien dat je weldegelijk ballen hebt! Succes! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:41 schreef Marsss het volgende:Ten eerste... wat heeft Mario nu nog te willen nadat hij met ons Feyenoord alle negatieve records aan het verbreken is. Ten tweede... hij zou hulp van wie dan ook niet direct naast zich neer moeten leggen. Hij praat als iemand die al zes keer de europa cup heeft gewonnen, maar het zg. zelfvertrouwen dat hij wil uitstralen weet hij op de groep duidelijk niet over te brengen. Ik lees dat iemand het idee van Gio naast hem neerzetten naar voren heeft gebracht. Dat lijkt mij een hele goede. Willem was een geweldige voetballer en had bovendien de mentaliteit die we nu missen, maar.... zeg nou eerlijk wat voegt hij nu toe. Hij is vooral cynisch over iedereen, maar ik heb hem nog maar weinig op opbouwende opmerkingen kunnen betrappen. Wie staat er op om Mariotje duidelijk te maken dat hij god op z'n blote knieen mag bedanken dat hij nog steeds niet op straat is geschopt en hem niet vraagt of, maar zegt dat er iemand naast hem komt om het verder samen met hem te doen.... Gudde hier is de kans om te laten zien dat je weldegelijk ballen hebt! Succes! quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:41 schreef Marsss het volgende:Ten eerste... wat heeft Mario nu nog te willen nadat hij met ons Feyenoord alle negatieve records aan het verbreken is. Ten tweede... hij zou hulp van wie dan ook niet direct naast zich neer moeten leggen. Hij praat als iemand die al zes keer de europa cup heeft gewonnen, maar het zg. zelfvertrouwen dat hij wil uitstralen weet hij op de groep duidelijk niet over te brengen. Ik lees dat iemand het idee van Gio naast hem neerzetten naar voren heeft gebracht. Dat lijkt mij een hele goede. Willem was een geweldige voetballer en had bovendien de mentaliteit die we nu missen, maar.... zeg nou eerlijk wat voegt hij nu toe. Hij is vooral cynisch over iedereen, maar ik heb hem nog maar weinig op opbouwende opmerkingen kunnen betrappen. Wie staat er op om Mariotje duidelijk te maken dat hij god op z'n blote knieen mag bedanken dat hij nog steeds niet op straat is geschopt en hem niet vraagt of, maar zegt dat er iemand naast hem komt om het verder samen met hem te doen.... Gudde hier is de kans om te laten zien dat je weldegelijk ballen hebt! Succes! Ik heb je verhaal proberen te lezen, maar ik kwam er niet door heen |
|
|
|
|
Marsss
|
|
|
nog een x proberen dan. ik had wat vaker op een nieuwe regel kunnen beginnen. dan was het wel wat beter leesbaar geweest. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:50 schreef Marsss het volgende:nog een x proberen dan. ik had wat vaker op een nieuwe regel kunnen beginnen. dan was het wel wat beter leesbaar geweest. ja begin eens vaker op een nieuwe regel, lees ik je stukje straks wel even |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Prima vent willem, alleen timing van beide partijen is niet om naar huis te schrijven!
Bij het NL was hij fantastisch samen met dikkie! lekker lullen met de jeugdige internationals humor, heerlijk! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: marsss, gestopt met lezen, ben meer van de snickers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:41 schreef Marsss het volgende:Ten eerste... wat heeft Mario nu nog te willen nadat hij met ons Feyenoord alle negatieve records aan het verbreken is. Ten tweede... hij zou hulp van wie dan ook niet direct naast zich neer moeten leggen. Hij praat als iemand die al zes keer de europa cup heeft gewonnen, maar het zg. zelfvertrouwen dat hij wil uitstralen weet hij op de groep duidelijk niet over te brengen. Ik lees dat iemand het idee van Gio naast hem neerzetten naar voren heeft gebracht. Dat lijkt mij een hele goede. Willem was een geweldige voetballer en had bovendien de mentaliteit die we nu missen, maar.... zeg nou eerlijk wat voegt hij nu toe. Hij is vooral cynisch over iedereen, maar ik heb hem nog maar weinig op opbouwende opmerkingen kunnen betrappen. Wie staat er op om Mariotje duidelijk te maken dat hij god op z'n blote knieen mag bedanken dat hij nog steeds niet op straat is geschopt en hem niet vraagt of, maar zegt dat er iemand naast hem komt om het verder samen met hem te doen.... Gudde hier is de kans om te laten zien dat je weldegelijk ballen hebt! Succes! kan er geen chocola van maken. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:33 schreef hotjumper het volgende:[..] Pfffffffffff. Voor de voetballer van Hanegem heb ik alle respect van de wereld, voor de charlatan een stuk minder. Eens |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Alle respect voor van Hanegem, zonder discussie, maar dit heeft hij echt helemaal verkeerd aangepakt. Als hij echt iets voor de club had willen doen, had hij gewoon in stilte moeten aanschuiven. Nu begon hij met een column in de krant dat hij wel iets zou willen betekenen voor Feyenoord. Zou hij zich niet gerealiseerd hebben dat die column gelezen wordt en dat als van Hanegem iets zegt dat onmiddellijk publiciteit oplevert. Dat levert meteen druk op bij de Feyenoord organisatie. Doen ze niets begint iedereen te morren dat een autoriteit als van Hanegem niet serieus wordt genomen. Dus Mario doet het keurig netjes en gaat met Willem praten (golfen). Kennelijk beviel de rol die Mario te bieden had Willem niet, want Willem heeft geen interesse meer. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Willem als vrijwilliger ook nog gaat uitmaken wat hij bij Feyenoord kan gaan doen. Ook dat komt weer uitgebreid in de krant. Weer een hoop gesodemieter in de media. Johan de Snor had er gisteren ook weer een heel item over. Als Willem de club echt had willen helpen had hij het mediatechnisch gezien rustig moeten houden. Nu heeft hij ongewild (wellicht in zijn onschuld) weer voor veel publiciteit gezorgd die Feyenoord absoluut niet kan gebruiken. Minimaal 15 punten hebben we nodig, dat is prioriteit één. Dat betekent minimaal vijf keer winnnen. Als je maar vier keer wint, moet je minimaal ook al drie keer gelijkspelen. Drie keer winnen betekent zes keer gelijkspelen. Het is nog maar de vraag of de nieuwe aanwinsten daarvoor gaan zorgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:16 schreef salemi het volgende:Alle respect voor van Hanegem, zonder discussie, maar dit heeft hij echt helemaal verkeerd aangepakt. Als hij echt iets voor de club had willen doen, had hij gewoon in stilte moeten aanschuiven. Nu begon hij met een column in de krant dat hij wel iets zou willen betekenen voor Feyenoord. Zou hij zich niet gerealiseerd hebben dat die column gelezen wordt en dat als van Hanegem iets zegt dat onmiddellijk publiciteit oplevert. Dat levert meteen druk op bij de Feyenoord organisatie. Doen ze niets begint iedereen te morren dat een autoriteit als van Hanegem niet serieus wordt genomen. Dus Mario doet het keurig netjes en gaat met Willem praten (golfen). Kennelijk beviel de rol die Mario te bieden had Willem niet, want Willem heeft geen interesse meer. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Willem als vrijwilliger ook nog gaat uitmaken wat hij bij Feyenoord kan gaan doen. Ook dat komt weer uitgebreid in de krant. Weer een hoop gesodemieter in de media. Johan de Snor had er gisteren ook weer een heel item over. Als Willem de club echt had willen helpen had hij het mediatechnisch gezien rustig moeten houden. Nu heeft hij ongewild (wellicht in zijn onschuld) weer voor veel publiciteit gezorgd die Feyenoord absoluut niet kan gebruiken. Minimaal 15 punten hebben we nodig, dat is prioriteit één. Dat betekent minimaal vijf keer winnnen. Als je maar vier keer wint, moet je minimaal ook al drie keer gelijkspelen. Drie keer winnen betekent zes keer gelijkspelen. Het is nog maar de vraag of de nieuwe aanwinsten daarvoor gaan zorgen. eerste zin helemaal met je eens.
De rest lees ik als ik een bril koop. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik kwam maar 5 woorden ver, toen gaf ik het op, wat staat er dan in de rest van de eerste zin? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 16:36 schreef Rovert het volgende:[..] ik kwam maar 5 woorden ver, toen gaf ik het op, wat staat er dan in de rest van de eerste zin? Koop voor jou de gratis 2e bril, Rovert, sterkere glazen neem ik aan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Doe maar lekker dikke glazen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Borrelglazen zijn besteld. Graag gedaan! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:16 schreef salemi het volgende:Alle respect voor van Hanegem, zonder discussie, maar dit heeft hij echt helemaal verkeerd aangepakt. Als hij echt iets voor de club had willen doen, had hij gewoon in stilte moeten aanschuiven. Nu begon hij met een column in de krant dat hij wel iets zou willen betekenen voor Feyenoord. Zou hij zich niet gerealiseerd hebben dat die column gelezen wordt en dat als van Hanegem iets zegt dat onmiddellijk publiciteit oplevert. Dat levert meteen druk op bij de Feyenoord organisatie. Doen ze niets begint iedereen te morren dat een autoriteit als van Hanegem niet serieus wordt genomen. Dus Mario doet het keurig netjes en gaat met Willem praten (golfen). Kennelijk beviel de rol die Mario te bieden had Willem niet, want Willem heeft geen interesse meer. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Willem als vrijwilliger ook nog gaat uitmaken wat hij bij Feyenoord kan gaan doen. Ook dat komt weer uitgebreid in de krant. Weer een hoop gesodemieter in de media. Johan de Snor had er gisteren ook weer een heel item over. Als Willem de club echt had willen helpen had hij het mediatechnisch gezien rustig moeten houden. Nu heeft hij ongewild (wellicht in zijn onschuld) weer voor veel publiciteit gezorgd die Feyenoord absoluut niet kan gebruiken. Minimaal 15 punten hebben we nodig, dat is prioriteit één. Dat betekent minimaal vijf keer winnnen. Als je maar vier keer wint, moet je minimaal ook al drie keer gelijkspelen. Drie keer winnen betekent zes keer gelijkspelen. Het is nog maar de vraag of de nieuwe aanwinsten daarvoor gaan zorgen. Goed stuk. Bijna volledig mee eens. Alleen, Willem moet geweten hebben dat dit heel veel publiciteit zou opleveren. Daar loopt ie te lang voor mee. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: tot die er zijn ga ik die tekst echt niet weggekauwd krijgen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 14:16 schreef salemi het volgende:Alle respect voor van Hanegem, zonder discussie, maar dit heeft hij echt helemaal verkeerd aangepakt. Als hij echt iets voor de club had willen doen, had hij gewoon in stilte moeten aanschuiven. Nu begon hij met een column in de krant dat hij wel iets zou willen betekenen voor Feyenoord. Zou hij zich niet gerealiseerd hebben dat die column gelezen wordt en dat als van Hanegem iets zegt dat onmiddellijk publiciteit oplevert. Dat levert meteen druk op bij de Feyenoord organisatie. Doen ze niets begint iedereen te morren dat een autoriteit als van Hanegem niet serieus wordt genomen. Dus Mario doet het keurig netjes en gaat met Willem praten (golfen). Kennelijk beviel de rol die Mario te bieden had Willem niet, want Willem heeft geen interesse meer. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Willem als vrijwilliger ook nog gaat uitmaken wat hij bij Feyenoord kan gaan doen. Ook dat komt weer uitgebreid in de krant. Weer een hoop gesodemieter in de media. Johan de Snor had er gisteren ook weer een heel item over. Als Willem de club echt had willen helpen had hij het mediatechnisch gezien rustig moeten houden. Nu heeft hij ongewild (wellicht in zijn onschuld) weer voor veel publiciteit gezorgd die Feyenoord absoluut niet kan gebruiken. Minimaal 15 punten hebben we nodig, dat is prioriteit één. Dat betekent minimaal vijf keer winnnen. Als je maar vier keer wint, moet je minimaal ook al drie keer gelijkspelen. Drie keer winnen betekent zes keer gelijkspelen. Het is nog maar de vraag of de nieuwe aanwinsten daarvoor gaan zorgen. Het feit is dat Mario in eerste instantie Willem al als een bedreiging zag. Willem is columnist en zijn taak is om zijn mening te geven voor het AD. Voor de buitenwereld wil Been laten merken dat ie zijn uiterste best heeft gedaan m.b.t. Willem, maar in zijn achterhoofd zou ie liever niet met v.Hanegem over diens rol willen praten. Waarom alleen een analyse voor een man die veel meer voetbalverstand heeft dan degene die nu in de technische staf zitten? Hij is bang zijn gezag te verliezen, maar Been zou juist gezag winnen als ie de Kromme in zijn technische staf zou toevoegen.
Het is nu einde verhaal voor Mario, want hij is degene die de deur dichtgooit en niet iemand anders. V.Hanegem wilde het ook nog leuk brengen door te zeggen wat ze gegeten hadden, maar juist daarover is Been op zijn pik getrapt? Bij het minste geringste wilde hij de Kromme om de oren slaan, maar het slaat helemaal nergens op! Willem had ook kunnen schrijven over hetgeen ze allemaal besproken hebben, maar zo dom is hij niet en dom kun je Mario hierin wél noemen.
Been repte er ook over dat Willem eigenbelang heeft. Ik denk wel dat dat enigzins waar is, omdat de Kromme 100% zeker is dat het met hem beter gaat. Hij zou voor Feyenoord op dit moment de juiste man zijn, want hij heeft een losse aanpak, die bevrijdend zal werken waardoor ze minimaal 10 punten meer pakken dan nu! Mario heeft met het buitensluiten van WILLEM V.HANEGEM zijn eigen kuil gegraven! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: hahahahaha! Enige goeie antwoord Vnny! Wat een lang geleuter van die ali b. Heb het allemaal al 100 x eerder gelezen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 22:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] hahahahaha! Enige goeie antwoord Vnny! Wat een lang geleuter van die ali b. Heb het allemaal al 100 x eerder gelezen. ik stop eigenlijk al met lezen als ik zijn naam zie, snap niet wat hij hier doet, zeker saai op het neuzenforum |
|
|
|
|
cato
|
|
|
hij heb toch volledig gelijk, bij oranje probeerde ie ook advocaat eruit te naaien en uiteindelijk wil ie nu hetzelfde, laat mario maar lekker gaan, vorig seizoen was ie de keizer en nu opeens de nar, ik vindt het maar kortzichtig hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Willem werkt binnenkort gewoon in de Kuip als adviseur of als trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Om na een half jaar weer af te haken met een hoop gezeik! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Maar Marioheeft met deze resultaten en geen of nauwelijks individuele vooruitgang bijspelers eigenlijk niks te willen. Alleen Stefn de Vrij is volgens mij zichtbaar vooruit gegaan. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: heb jij in die glazenbol gekeken van die dwaas? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en dan gaat hij al mopperend er direct columns over schrijven |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: hahaha, ja idd. ik zie het nu al voor me. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 02 februari 2011 - 22:32 schreef Vnny het volgende:[..] ik stop eigenlijk al met lezen als ik zijn naam zie, snap niet wat hij hier doet, zeker saai op het neuzenforum Ik zal mijn verhaal dan f voor je:) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|