BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins mag niet meer opgesteld worden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DY
 DY - dinsdag 25 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

Bruins kan gewoon heel goed voetballen, heeft alleen de pech dat veel spelers om hem heen het niet (willen) zien
met het eerste ben ik het eens, maar hoe bedoel je het niet zien?
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:53 schreef craven het volgende:
3 jaar lang?
vind jij hem dan al 3 jaar lang constant niet goed spelen?
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:48 schreef craven het volgende:
Maar Els vindt je Bruins nou echt zo goed in de afgelopen 3 jaar?
Nee, ik vind dat hij 3 jaar geleden bij Excelsior een grote belofte was. Ik zie hem te weinig ontwikkelen.Onder Verbeek begreep ik dat wel, een te grote bullebak met een te gevoelige jongen. Ik had gedacht dat hij onder Been zich sterk zou ontwikkelen, omdat ik van mening ben, dat Been jonge talenten kan (helpen zich te) ontwikkelen. Er zijn mensen die nooit verder komen dan talent zijn, ik wijt dat over het algemeen aan arrogantie en een gebrek aan zelfkennis. Ik heb de indruk dat dat het niet is bij Bruins. Dus is er iets anders. En dan komen al die spelers in mijn gedachten, die elders goed functioneren, en niet bij ons. Ik vind dat Feyenoord dat fenomeen moet leren herkennen, en als het enigzins mogelijk is, het moet elimineren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:53 schreef craven het volgende:
3 jaar lang?
eerste seizoen was hij zo slecht nog niet in iedergeval..
dan blijven er nog 2 over..
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
heb jij nooit het idee er zit veel meer in?, is dit echt alleen maar aan de andere te wijten? Ik vindt hem idd niet constant spelen nee.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

eerste seizoen was hij zo slecht nog niet in iedergeval..
dan blijven er nog 2 over..
is veel te weinig...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

vind jij hem dan al 3 jaar lang constant niet goed spelen?
wat sevi zegt haha
DY
 DY - dinsdag 25 januari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
ik las ook dat mario nooit eens 1 op 1 traint bijvoorbeeld. misschien heeft bruins iemand nodig die bijvoorbeeld eventjes een half uurtje 1 op 1 met hem oefent op bepaalde dingen?
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Dit is één van de slechtste spelers ooit in het Feyenoord shirt gecombineerd met dat nichterige gedrag van 'm
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Hahaha Bruins een gevoelige jongen? Vandaar dat hij zo arrogant is als wat en dat hij een meeloper is. Getuige zijn Marokkaanse accent ;)
Nee Bruins denkt gewoon dat hij alles is omdat hij nummer 10 heeft. Altijd maar zeggen dat in potentie het een geweldige voetballer is. Bahbah...
Als het voetballend niet gaat moet je er boven op klappen, nou om eerlijk te zijn ik heb vlinders gezien die nog agressiever zijn dan Bruins...
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

eerste seizoen was hij zo slecht nog niet in iedergeval..
dan blijven er nog 2 over..
Seizoen Club Land Competitie Wedstrijden Goals
2007/2008 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 27 6
2008/2009 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 22 1
2009/2010 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 21 2
2010/2011 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 16 2

Bruins groeide in zijn eerste jaar bij Feyenoord uit tot vaste waarde in de basis. Bruins wist in 27 competitiewedstrijden, 6x te scoren. In het bekertoernooi speelde Bruins ook de meeste wedstrijden mee. In de finale stond Bruins in de basis, en stond aan de basis van de 1-0. Bruins wist zijn eerste jaar bij Feyenoord met een winst in de Nederlandse Beker af te sluiten. Hiermee stond hij als echte Rotterdammer, op de Coolsingel.

Het tweede jaar verliep moeizamer voor Bruins. Hij werd niet geselecteerd voor de Olympische Spelen. Ook was hij de eerste wedstrijden bij Feyenoord in de competitie geen basisspeler. Door schorsingen en blessures wist hij zich echter terug te knokken in de basis de laatste wedstrijden voor de winterstop. Na de winterstop begon Luigi niet als bassisspeler, maar na enkele wedstrijden gaf trainer Leon Vlemmings, de tijdelijke opvolger van de ontslagen Gertjan Verbeek, hem toch weer een basisplaats. Deze wedstrijden speelde Bruins niet geweldig, waardoor hij weer op de bank belande.
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:00 schreef evh112 het volgende:
Hahaha Bruins een gevoelige jongen? Vandaar dat hij zo arrogant is als wat en dat hij een meeloper is. Getuige zijn Marokkaanse accent ;)
Nee Bruins denkt gewoon dat hij alles is omdat hij nummer 10 heeft. Altijd maar zeggen dat in potentie het een geweldige voetballer is. Bahbah...
Als het voetballend niet gaat moet je er boven op klappen, nou om eerlijk te zijn ik heb vlinders gezien die nog agressiever zijn dan Bruins...
Dus als je een marokkaans accent hebt, ben je arrogant? Gaat leuk worden in de grote steden.
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Een echte goalgetter is het ook..
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

Seizoen Club Land Competitie Wedstrijden Goals
2007/2008 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 27 6
2008/2009 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 22 1
2009/2010 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 21 2
2010/2011 Feyenoord Rotterdam Nederland Eredivisie 16 2

Bruins groeide in zijn eerste jaar bij Feyenoord uit tot vaste waarde in de basis. Bruins wist in 27 competitiewedstrijden, 6x te scoren. In het bekertoernooi speelde Bruins ook de meeste wedstrijden mee. In de finale stond Bruins in de basis, en stond aan de basis van de 1-0. Bruins wist zijn eerste jaar bij Feyenoord met een winst in de Nederlandse Beker af te sluiten. Hiermee stond hij als echte Rotterdammer, op de Coolsingel.

Het tweede jaar verliep moeizamer voor Bruins. Hij werd niet geselecteerd voor de Olympische Spelen. Ook was hij de eerste wedstrijden bij Feyenoord in de competitie geen basisspeler. Door schorsingen en blessures wist hij zich echter terug te knokken in de basis de laatste wedstrijden voor de winterstop. Na de winterstop begon Luigi niet als bassisspeler, maar na enkele wedstrijden gaf trainer Leon Vlemmings, de tijdelijke opvolger van de ontslagen Gertjan Verbeek, hem toch weer een basisplaats. Deze wedstrijden speelde Bruins niet geweldig, waardoor hij weer op de bank belande.
Dus eens???
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Wel goed lezen he :) Want dat slaat op het feit dat hij een meeloper is.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Ik zou liever Bruins op 10 zien dan Wijnaldum, in tegenstelling tot Wijnaldum heeft Bruins wel oog voor zijn medespelers. Het zou echter mooi zijn als zijn medespelers wat beter de ruimte zouden gebruiken. Door het statische spel is het moeilijk voor een creatieve middenvelder openingen te creeëren. Dat is dezelfde reden waarom onze beste middenvelder (volgens sommigen hier) wekelijks een draaideur imiteerde.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:56 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat hij 3 jaar geleden bij Excelsior een grote belofte was. Ik zie hem te weinig ontwikkelen.Onder Verbeek begreep ik dat wel, een te grote bullebak met een te gevoelige jongen. Ik had gedacht dat hij onder Been zich sterk zou ontwikkelen, omdat ik van mening ben, dat Been jonge talenten kan (helpen zich te) ontwikkelen. Er zijn mensen die nooit verder komen dan talent zijn, ik wijt dat over het algemeen aan arrogantie en een gebrek aan zelfkennis. Ik heb de indruk dat dat het niet is bij Bruins. Dus is er iets anders. En dan komen al die spelers in mijn gedachten, die elders goed functioneren, en niet bij ons. Ik vind dat Feyenoord dat fenomeen moet leren herkennen, en als het enigzins mogelijk is, het moet elimineren.
Gedeeltelijk wel eens, alleen heb ik me twijfels bij bruins, dat had ik niet bijv v persie
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:04 schreef evh112 het volgende:
Wel goed lezen he :) Want dat slaat op het feit dat hij een meeloper is.
Ok, dus iedereen met een marokkaans accent is een meeloper? Gaat leuk worden in de grote steden.
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ja als je als Nederlander zijnde een Marokkaans accent hebt wel ja.
Vrij logisch te verklaren toch? Of is dat te veel gevraagd voor je?
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:06 schreef evh112 het volgende:
Ja als je als Nederlander zijnde een Marokkaans accent hebt wel ja.
Vrij logisch te verklaren toch? Of is dat te veel gevraagd voor je?
hohoho....btje dimmen...
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:04 schreef hotjumper het volgende:
Ik zou liever Bruins op 10 zien dan Wijnaldum, in tegenstelling tot Wijnaldum heeft Bruins wel oog voor zijn medespelers. Het zou echter mooi zijn als zijn medespelers wat beter de ruimte zouden gebruiken. Door het statische spel is het moeilijk voor een creatieve middenvelder openingen te creeëren. Dat is dezelfde reden waarom onze beste middenvelder (volgens sommigen hier) wekelijks een draaideur imiteerde.
heb jij Willem toevallig gesproken?
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Lol, nou als iemand mij de les probeert te lezen mag ik toch zeker wel reageren?
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

heb jij Willem toevallig gesproken?
heeft toch wel inzicht die Willem he ;)
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:06 schreef craven het volgende:

[..]

hohoho....btje dimmen...
eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 19:58 schreef MMM het volgende:
Dit is één van de slechtste spelers ooit in het Feyenoord shirt gecombineerd met dat nichterige gedrag van 'm
Hij komt bij mij over alsof hij met een groot probleem zit...
Tenminste zo`n uitstraling heeft hij!!!
Goed of slecht maar als er vanuit mijn vak eentje is
die de meest verschrikkelijke scheldkanonnades over
hem heen heeft gehad dan is dat bruins geweest...

Ik weet zeker dat hij daar niet beter van geworden is...
Luc wil nu opeens per direct weg...werd zaterdag verrot
gescholden MMM ,hij moest onder bescherming van de oude
harde kern naar zijn auto gebracht worden..

ik begrijp de boosheid van de supporters maar ze
moeten wel beseffen dat ze er niet beter van gaan spelen...
en het zal hun besluit om te blijven of te vertrekken
makkelijker maken...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:06 schreef evh112 het volgende:
Ja als je als Nederlander zijnde een Marokkaans accent hebt wel ja.
Vrij logisch te verklaren toch? Of is dat te veel gevraagd voor je?
Helaas gebeurt dat niet alleen bij het voetbal. Maar kom op zeg al z'n vrienden praten zo, heeft lekker veel met zijn voetballen te naken.
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Willem liet een tijd terug weten 2 spelers sowieso NOOIT op te stellen. 1 daarvan is Bahia en ik hoop dat de 2e Bruins is. Dan is Willem nog meer welkom!

Laat Willem het dit half jaar maar overnemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door MMM --
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Helaas gebeurt dat niet alleen bij het voetbal. Maar kom op zeg al z'n vrienden praten zo, heeft lekker veel met zijn voetballen te naken.
v Persie had dat ook...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Willem ligt wel goed bij marrokaanse jongens.
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:06 schreef evh112 het volgende:
Ja als je als Nederlander zijnde een Marokkaans accent hebt wel ja.
Vrij logisch te verklaren toch? Of is dat te veel gevraagd voor je?
Je hebt een buitengewoon vriendelijke manier van discussieren. Nog nooit door in de problemen gekomen? Ik spreek zelf abn, en hou niet van accenten, ik vind dat snel een beetje dommig overkomen. Maar ik begrijp ook de keerzijde, de manier van spreken leren we aan dmv horen. Als er in jouw omgeving dus veel Limburgs wordt gesproken, is het waarschijnlijk, dat je dat een beetje overneemt. Als er in jouw omgeving veel marokkanen zitten, zal jouw spraak daar dus door beinvloed worden. Ik vind dat iedereen in Nederland nederlands dient te kunnen spreken, accentloos is te prefereren, maar voor mij geen halszaak.
craven
 craven - dinsdag 25 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:11 schreef hotjumper het volgende:
Willem ligt wel goed bij marrokaanse jongens.
ja wat dat betreft pech voor El Amadhi
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Wel met het karakter van iemand, en het karakter heeft weer te maken met hoe je als voetballer bent toch?
Ik heb er ook niets op tegen dat al zijn vrienden dat doen, maar hij heeft een bepaald karakter en dat stip ik even aan.
En als je het mij vraagt hoort iemand met een dergelijk karakter niet eens in de selectie van onze mooie club. Coen was ook door zijn karakter een echte Feyenoorder, Bruins daarentegen absoluut niet.
Maar dat is slechts mijn mening :)
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Sorry als ik je op je tenen trap Els, is niet mijn bedoeling. Het zit me gewoon hoog hoe het met Feyenoord gaat. En dat wil zich wel eens uiten in verbale agressie, of in dit geval literaire agressie :P
No offense Els!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door evh112 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Nu heb ik gehoord dat Fer als een negert praat.
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:15 schreef evh112 het volgende:
Sorry als ik je op je tenen trap Els, is niet mijn bedoeling. Het zit me gewoon hoog hoe het met Feyenoord gaat. En dat wil zich wel eens uiten in verbale agressie, of in dit geval literaire agressie :P
No offense Else!
No offence taken. Ik begrijp dat het hoog zit, dat zit het bij bijna iedereen. Allen ben ik bang dat wij zo gefrustreerd zijn, dat we alles om ons heen kort en klein slaan (figuurlijk dan he) en als we de frustratie geuit en verwerkt hebben, alles kapot blijkt te zijn wat ons eigenlijk heel erg lief was. Ik ben daar een beetje een rare in, heb zondermeer het temperament om, als ik boos ben, alles stuk te slaan, maar net voordat ik dat doe, verdwijnt de rode waas en bedenk ik me wat het allemaal gekost heeft.... Diep in mijn hart ben ik dus gewoon een zeeuw.
evh112
 evh112 - dinsdag 25 januari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Hahaha ons ben zunig :P Ik ben geen Zeeuw wat dat betreft, ik heb pas geleden nog onze kledingkast en de muur daar achter even bewerkt.
Achteraf echt dom en duur, en het luchtte ook niet echt op...
Aangezien het de dag erna gewoon weer het zelfde liedje was bij Feyenoord
JanM
 JanM - dinsdag 25 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:04 schreef hotjumper het volgende:
Ik zou liever Bruins op 10 zien dan Wijnaldum, in tegenstelling tot Wijnaldum heeft Bruins wel oog voor zijn medespelers. Het zou echter mooi zijn als zijn medespelers wat beter de ruimte zouden gebruiken. Door het statische spel is het moeilijk voor een creatieve middenvelder openingen te creeëren. Dat is dezelfde reden waarom onze beste middenvelder (volgens sommigen hier) wekelijks een draaideur imiteerde.
Jij begrijpt het! Jammer genoeg denk ik dat juist spelers als Bruins kapot zullen gaan aan het begatieve gelul en zelfs uitfluiten door eigen 'supporters'. Schande!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 20:22 schreef Els het volgende:

[..]

.... Diep in mijn hart ben ik dus gewoon een zeeuw.
zeeuwsmeisje01.jpg
DY
 DY - dinsdag 25 januari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
je kan zeggen wat je wil, maar bruins is wel 1 van de weinigen die nu al een paar jaar bij feyenoord speelt, die nooit heeft gezegd dat ie perse weg wil of dat er geen uitdaging bij feyenoord is en hij zeurt ook nooit.
Els
 Els - dinsdag 25 januari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
hahahahaha
Alleen dat blonde haar klopt, Hotjumper. Kledingstijl is gelukkig iets anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Els --
Djee
 Djee - dinsdag 25 januari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Wat dwalen we weer af! Sjeezus, het ging toch over Bruins?
"mag niet meer opgesteld worden"?
Maakt mij geen reet meer uit!
Iedereen raakt op deze manier de weg kwijt.(including myself!)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins mag niet meer opgesteld worden









0.0086958