BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blessures spelers afgelopen 2 seizoenen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - dinsdag 25 januari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind het allerminst opmerkelijk dat er elke keer zoveel spelers geblesseerd zijn, in het begin denk je dat kan voorkomen maar er komt steeds meer en vaker structuur in dit lijkt me niet goed..alleen waar zit het in? gebrek aan krachttraining of uberhaupt conditie gebrek het moet toch ergens liggen..kbedoel nu is schaken weer een seizoen vertrokken de zoveelste..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Als het slecht gaat heb je eerder blessures.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
en bij een smalle matige selectie valt t eerder op.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 21:11   quote  deeplink  
En we hebben veel zaterdagavond wedstrijden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Ja, kroegtijd, staat je hoofd niet naar voetbal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:06 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind het allerminst opmerkelijk dat er elke keer zoveel spelers geblesseerd zijn, in het begin denk je dat kan voorkomen maar er komt steeds meer en vaker structuur in dit lijkt me niet goed..alleen waar zit het in? gebrek aan krachttraining of uberhaupt conditie gebrek het moet toch ergens liggen..kbedoel nu is schaken weer een seizoen vertrokken de zoveelste..
Als ze vanaf S aan de rechterzijde lopen dan krijgen ze op hun beurt de woorden.
godverredomme klootzak lopen met die luie flikker of gaat godverredomme die vent nou
eens voorbij droplul......Tja dan laat je jezelf aan je knie opereren en hoor je dat
een paar maanden niet meer!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Was het 2/3 seizoenen geleden? Een continue lijst van 8 a 10 geblesseerden? Is ook niet bijzonder hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 januari 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de afgelopen jaren altijd redelijk veel blessures gehad (ook voor de seizoenen onder Been), geen idee waar het aan ligt. We schijnen een goede medische staf te hebben en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het daaraan zou liggen. Misschien dat spelers zich graag willen bewijzen en daarom soms teveel risico nemen oid. Ik zou het echt niet weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
de flh
 de flh - woensdag 26 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Hoe heet ook alweer die ene conditietrainer die voor Hiddink werkt op de EK's en WK's???
sinds hij weg is... :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
+1
Milo
 Milo - woensdag 26 januari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als ze vanaf S aan de rechterzijde lopen dan krijgen ze op hun beurt de woorden.
godverredomme klootzak lopen met die luie flikker of gaat godverredomme die vent nou
eens voorbij droplul......Tja dan laat je jezelf aan je knie opereren en hoor je dat
een paar maanden niet meer!!
hahahaha lekker rustig zonder stress

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blessures spelers afgelopen 2 seizoenen









0.0046300