|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Nog geen optie tot koop in contract Simon bij Feyenoord' (FeyenoordTime)
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmmm, naja afwachten dan maar.
Verder een heel mooi stukje over/van Simon! Nu nog de lijn voortzetten van de wedstrijd tegen Sparta.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
is toch mooi, een voorbeeld van iemand die (nog) niet gek is gemaakt door het geld, en gewoon zijn afspraken houd. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 22:47 schreef MMM het volgende:Hmmm, naja afwachten dan maar. Verder een heel mooi stukje over/van Simon! Nu nog de lijn voortzetten van de wedstrijd tegen Sparta. Topic openen? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
hehe eindelijk een puber die wel weet wat verantwoordelijkheid is
nu al beter dan luc |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee hoef je niet te doen, heb ik al gedaan. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Was me opgevallen, dat Simon 1 van de weinigen is, die "belaagd" werd (de Graafschap, bal over de achterlijn, Simon erbij)niet reageerde. En dat terwijl, als dit bij de NL spelers gebeurt, er gelijk opstootjes zijn! Toch een zekere klasse van de man! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
alleen zijn voorzetten zijn op knie hoogte, dus daar moet hij aan werken. |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Optie tot koop nog niet in orde. Weer die Beenhakker die zijn zaakjes niet op orde heeft. Gelukkig nu pleitte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed stukje! Geeft in korte zinnen aan waar 'm de schoen wringt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: de bal was te zwaar denk ik.. het lukte cabral ook al niet. daarom ook die tegengoal, niemand had gedacht dat die bal de lucht in kon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 11:10 schreef de flh het volgende:[..] de bal was te zwaar denk ik.. het lukte cabral ook al niet. daarom ook die tegengoal, niemand had gedacht dat die bal de lucht in kon. was sowieso iets met de zwaartekracht, Wijnaldum kon ook al niet de lucht in bij die boeren-goal. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 11:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] was sowieso iets met de zwaartekracht, Wijnaldum kon ook al niet de lucht in bij die boeren-goal. hehehehe we zijn er weer |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 11:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] was sowieso iets met de zwaartekracht, Wijnaldum kon ook al niet de lucht in bij die boeren-goal. hmmm.. de instabiele zwaartekrachttheorie. kunnen we nog best rijk mee worden denk ik |
|
|
|