BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is koevermans een optie ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ronald
 ronald - dinsdag 25 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
koevermans stopt aan het eind van dit seizoen bij pisvee en kan dus gratis naar een andere club

zou dit iets voor ajax zijn ?????

ik denk het wel
dege
 dege - dinsdag 25 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Is zowieso onbegrijpelijk hoe pisvee met hem is omgegaan, uitstekende spits met een goed scorend vermogen.
Zou zeker wel een optie zijn voor Ajax en ons systeem ligt hem ook denk ik beter.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 januari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
nou...
Robinho
 Robinho - dinsdag 25 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Koevermans?? Hebben we het hier over Ajax of Sparta. Come on!!!!!!!! Sjoerd Ars of Jack Tuyp zijn nog beter.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
ik denk het niet
ronald
 ronald - dinsdag 25 januari 2011 - 23:46   quote  deeplink  
nou robinho ,jij spoort denk ik niet helemaal met deze uitspraak

koevermans is een echte afmaker ,dat heeft hij vaak genoeg bewezen in de wedstrijden waar hij een half uurtje mee mocht doen
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Nietgoed genoeg voor PSV= zeker nietgoed genoeg voor Ajax.

Nogmaals. we hebben Suarez en Mounir, wat wil je nog meer..
Robinho
 Robinho - dinsdag 25 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Ik bedoel het ook cynisch. Alsjeblieft, als je hier met Koevermans aan komt zetten reageer ik echt niet serieus. Teveel naar schaatsen en curling gekeken zeker de laatste tijd.
ajax21
 ajax21 - dinsdag 25 januari 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Koevermans vind ik een goede spits maar niet ajax-waardig..
zoals remco al zei, je hebt suarez en elham nog, wat moet je dan met koevermans..
ronald
 ronald - dinsdag 25 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
wie zegt dat hij niet goed genoeg is ? niemand volgens mij

hij krijgt alleen de kans niet ,zo zijn er bij ons ajax ook zoveel

zijn die allemaal niet goed genoeg ,nee ,alleen het is wat de trainer wil ,en die mag er maar 11 opstellen ,dus die stelling is niet terecht denk ik
ik denk dat koevermans bij ajax juist een veel scorende spits zou zijn met buitenspelers ,hijis kop sterk een een neusje voor de goal
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 25 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:32 schreef dege het volgende:
Is zowieso onbegrijpelijk hoe pisvee met hem is omgegaan, uitstekende spits met een goed scorend vermogen.
Zou zeker wel een optie zijn voor Ajax en ons systeem ligt hem ook denk ik beter.
Het systeem? Een spits krijgt bij PSV meer dan genoeg voorzetten vanaf links en in mindere mate vanaf rechts. Nog wel meer dan bij Ajax, waar het meeste door het centrum gaat. Koevermans rendeert als hij een koppel vormt met een andere spits. Alleen kan hij het niet in de punt aan. Bij AZ zorgde Arveladze ervoor dat hij kon scoren. Zelf creƫert hij weinig.

Ik vond Koevermans al een sympathieke speler toen hij nog bij Sparta speelde. Wanneer bij mij het moment kwam dat hij door de mand viel was in de kampioenswedstrijd uit bij Vitesse. Hij kon het vanwege de spanning niet opbrengen om te spelen en ging met zijn jas boven zijn hoofd in de kleedkamer liggen de 2de helft. Afellay gaf toen een dieptepass op Farfan, Farfan op Lazo en toen werd het 0-1. Als je er dan op dat soort momenten niet staat, dan ben je in mijn optiek gewoon topclubonwaardig. Verder is hij niet bewegelijk, moet vanwege gebrek aan snelheid op het randje staan en staat dus vaak buitenspel. Mido kan beter een bal vasthouden dan Koevermans. Had dan de Egyptenaar gehouden.
ronald
 ronald - dinsdag 25 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:54 schreef ajax21 het volgende:
Koevermans vind ik een goede spits maar niet ajax-waardig..
zoals remco al zei, je hebt suarez en elham nog, wat moet je dan met koevermans..
suarez is echt wel weg hoor aan het einde van de week ,geloof mij maar
ik heb nog geen tastbare bron voor je ,maar het hangt in de lucht
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 23:57 schreef ronald het volgende:
wie zegt dat hij niet goed genoeg is ? niemand volgens mij

hij krijgt alleen de kans niet ,zo zijn er bij ons ajax ook zoveel

zijn die allemaal niet goed genoeg ,nee ,alleen het is wat de trainer wil ,en die mag er maar 11 opstellen ,dus die stelling is niet terecht denk ik
ik denk dat koevermans bij ajax juist een veel scorende spits zou zijn met buitenspelers ,hijis kop sterk een een neusje voor de goal
ik zeg dat hij niet goed genoeg is.
ajax21
 ajax21 - woensdag 26 januari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
mocht suarez vertrekken, zul je nooit een waardige vervanger terug krijgen..
en dan bedoel ik dus, dat ze niet zomaar iemand kunnen halen die in dit systeem gelijk of zeer snel mee kan.
dat kan je dus dit seizoen het kampioenschap schelen, gezien het feit dat suarez of veel gevaar brengt, of scoort..
ronald
 ronald - woensdag 26 januari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

ik zeg dat hij niet goed genoeg is.
en wie ben jij dan ,zie dat je wel vaker komentaar op iedereen heb ,en dat iedereen maar meneertje remco k moet geloven ,en een ander mag zijn mening niet geven ,
denk niet dat jij zo goed bent om te bepalen of koevermans niet goed genoeg is,dus als je reageert op mijn topic of hij een optie is geef je mening en ga niet doen of je er verstand van heb
frans-jozef
 frans-jozef - woensdag 26 januari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
suarez is volgend week weg (reken daar maar op) Mounir kan ook weg (bordeaux) en dan heb je niks. Dost is een optie gudjohnson ook (maar vind ik geen goede keus) Had nog niet nagedacht over Koevermans...zeker een mogelijkheid. Lang-afmaker- een echte 9
biba1970
 biba1970 - woensdag 26 januari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
koevermans??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????gudjonson of dost of van wolfswinkel dat zijn de spitsen waar ajax zich op moet richten kom op zeg koevermans leuke spits voor vitesse
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 26 januari 2011 - 00:48   quote  deeplink  
Bij ajax hebben we een spits nodig die van ajax houd en niet iemand die de schaal liever naar fc twente zag gaan dan naar ajax. Duidelijk Ronald?
Ride
 Ride - woensdag 26 januari 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Hou toch op man... Koevermans...
Ride
 Ride - woensdag 26 januari 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Van Wolfswinkel ook niet... bij Utreg zijn ze ook niet kapot van hem.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 26 januari 2011 - 08:22   quote  deeplink  
Jongens wat moet ajax met koevermans!
Dan je net zo goed nourdin boukhari halen, of anastasiou halen.
Als de noodhet hoogst is kan je dan ook nog Henk Vos halen.
ronald
 ronald - woensdag 26 januari 2011 - 09:09   quote  deeplink  
het getuigd weer van weinig hersencellen als je boukhari en anastasiou met koevermans gaat vergelijken ,en als je dan ook nog henk vos gaat zeggen moeten ze echt een hersen operatie bij je uitvoeren
dus ga snel naar school de bel gaat zo
Brandje
 Brandje - woensdag 26 januari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:09 schreef ronald het volgende:
het getuigd weer van weinig hersencellen als je boukhari en anastasiou met koevermans gaat vergelijken ,en als je dan ook nog henk vos gaat zeggen moeten ze echt een hersen operatie bij je uitvoeren
Geldt dat niet voor jou aangezien je er serieus op in gaat wat C. Eriksen schrijft???????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door Brandje --
ronald
 ronald - woensdag 26 januari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
het was zo dom ,dat ik wel iets moest zeggen gewoon
Brandje
 Brandje - woensdag 26 januari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Het was cynisch bedoeld van C Eriksen, beste Ronald
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik heb in de afgelopen 2 dagen meer nutteloze namen gehoord dan de media in het afgelopen half jaar naar buiten heeft gebracht. Van Wolfswinkel, Koevermans, Altidore e.d. zijn niet van het kaliber Ajax. Daarnaast is Koevermans al op leeftijd en hebben we nog steeds Suarez en El Hamdoei voorin lopen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
-daar gaan we weer-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door amsterdammer113 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:47 schreef amsterdammer113 het volgende:
-daar gaan we weer-
Nu alweer op je werk?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nu alweer op je werk?
Ja snik snik. Ik ben echt een ongeluksvogel, en heb met een beetje geluk er 4 uurtjes slaap op zitten dus zie nu zeker weten een beetje dubbel. Hahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:51 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja snik snik. Ik ben echt een ongeluksvogel, en heb met een beetje geluk er 4 uurtjes slaap op zitten dus zie nu zeker weten een beetje dubbel. Hahaha
Da's nogal kut :O
Mag ik vragen wat voor werk je doet?
Maar 4 uurtjes slapen.. Pfff Ik vind het al kut als ik maar 8 uurtjes kan slapen (wat ik bijna elke dag doe)
Kick Schouten
 Kick Schouten - woensdag 26 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Absurd! Hij is fel anti Ajax en je gaat toch niet een afgekeurde PSV spits overnemen,
We zijn toch niet wanhopig? We zijn AJAX!!!!!
Kick
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 26 januari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
hey gappie je hoeft niet te eindigen met je naam hoor hij staat al boven je post.
JOOD
 JOOD - woensdag 26 januari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Kom op zeg, koevermans...
Hebben jullie geen verstand ofzo?
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 26 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
nee de topic starter schijnbaar niet nee...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Da's nogal kut :O
Mag ik vragen wat voor werk je doet?
Maar 4 uurtjes slapen.. Pfff Ik vind het al kut als ik maar 8 uurtjes kan slapen (wat ik bijna elke dag doe)
Whaha ik heb je vraag beantwoord middels een PB, maar 8 uurtjes slaap kan ik alleen maar van dromen ;-)
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Zijn mensen nu echt zo achtelijk om te denken, dat Ajax met Suarez en Mounir in de gelderen, nu geld gaat spenderen aan een spits. Dat zal pas gebeuren als 1 van beide daadwerkelijk weggaat, en eerlijk gezegd, zie ik dat niet zo snel gebeuren..
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 26 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:09 schreef ronald het volgende:
Ik wil daar mee zeggen, dat koevermans zo slecht is dat je dan net zo goed hun nog kunt halen.
Al hoewel anastasiou al trainer is en henk vos al gestopt is.
AFCA!
 AFCA! - woensdag 26 januari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Ik vind Koevermans best een goede spits alleen ik zie hem niet bij Ajax spelen
sjasphere
 sjasphere - woensdag 26 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 00:07 schreef ronald het volgende:

[..]

en wie ben jij dan ,zie dat je wel vaker komentaar op iedereen heb ,en dat iedereen maar meneertje remco k moet geloven ,en een ander mag zijn mening niet geven ,
denk niet dat jij zo goed bent om te bepalen of koevermans niet goed genoeg is,dus als je reageert op mijn topic of hij een optie is geef je mening en ga niet doen of je er verstand van heb
dat is toch zijn mening, en ook die van mij
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 00:07 schreef ronald het volgende:

[..]

Deze post had ik even gemist, maar wil er wel even op reageren als hat mag in JOU TOPIC...

Jij opent een topic, en als je dat doet, dan vraag je om een ander zijn mening, die van mij is dat hij niet goed genoeg is. Is dat moeilijk voor jou om te begrijpen ofzo??

Je voelt je blijkbaar nogal aangevallen, en reageert hier als een of andere achtergestelde.

En als je een topic opent, is het niet JOU topic, dat is namelijk van het FORUM, en jij bepaalt al hemaal niet hoe ik hier wel of niet reageer, dat kan ik prima zelf, dus als ik kortaf wil zeggen dat Koevermans niet goed genoeg is, dan doe ik dat, en is dat ook zo in mijn mening.

ONTOPIC:

Als jij Koevermans, een speler die bij lange na niet goed genoeg is voor PSV, graag bij Ajax ziet, dan is mijn mening, dat jij Ajax liever achteruit ziet gaan dan vooruit..

Een speler die bij onze Concurrent niet aan minuten toekomt, omdat men vind dta hij niet goed genoeg is, is in mijn optiek, per definitie al niet goed genoeg voor Ajax (uitzonderingen daar gelaten).
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:47 schreef verbrande harry het volgende:
nee de topic starter schijnbaar niet nee...
Pas op wat je zegr, dadelijk wordt ie boos op je omdat hij hem wel goed vind...
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 26 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Pas op wat je zegr, dadelijk wordt ie boos op je omdat hij hem wel goed vind...
jaja pfffffffffffff
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:25 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

jaja pfffffffffffff
Tis maar dat je het weet:-)
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 26 januari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Tis maar dat je het weet:-)
nou nou tuuuut tuuuut...
joey
 joey - woensdag 26 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Ik heb gehoord dat Freddy Adu transfervrij is..
Misschien een try-out gunnen? KAn nog wel wat worden.. Echt een speler voor het ajax-systeem. Maar meer al buitenspeler dan offcourse..

Toch lijkt het me niet slecht om hem een kans te gunnen..
Mocht hij z'n vleugeltjes terugkrijgen.. IS het wel een geweldige speler!!
joduh
 joduh - woensdag 26 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
joh,dit is toch geen serieuze vraag in topictitel????
cvita
 cvita - woensdag 26 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Freddy Adu was op zijn 18e al over zijn top, dat is dus niks en over koevermans kan ik alleen maar zeggen, niet hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahalen !!!
joey
 joey - woensdag 26 januari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Kris Boyd misschien iets voor ajax?!
Sterke spits.. scoorde in schotland erg veel..

http://en.wikipedia.org/wiki/Kris_Boyd
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 27 januari 2011 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 23:44 schreef joey het volgende:
Kris Boyd misschien iets voor ajax?!
Sterke spits.. scoorde in schotland erg veel..

http://en.wikipedia.org/wiki/Kris_Boyd
Neej, boyd heeft al sinds 14 februari 2010 niet meer gevoetbald.
Is erg blessuregevoelig, maar okey het klopt dat hij veel in Schotland heeft gescoord.
279 wedstrijden scoort hij 164x dat is gigantisch goed, maar dan heb je het wel over clubs als Kilmarnock en glasgow, kweet eigenlijk niet hoe het niveau daar ligt in tegenstelling tot de Eredivisie. En hij heeft in 2006 ook zijn laatste wedstrijd gespeeld, voor Schotland. dus dat is ook niet erg positief.
alibabba
 alibabba - donderdag 27 januari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Geen Koevermans bij AJAX. Die zak hooi was onlangs nog aan het koketteren dat Twente kampioen moest worden en niet Ajax! Opzouten met die droplul!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is koevermans een optie ????

0.0082070