BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is koevermans een optie ????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 27 januari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Precies, die wil naar feyenoord.
Past hij wel, 't is een Lidl voetballer
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 27 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Gewoon Dost aantrekken zou ik zeggen. Niks met die oude Gudjohnson doen hoor....please! We hebben al genoeg uitgerangeerde voetballers gehad afgelopen jaren.

verder eens met Ronald....Remco K is nogal dominant. Zijn mening is wet en hij wordt boos als anderen zijn mening niet delen. Een beetje meer respect voor elkaars mening zou ik zeggen.
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 13:33 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Gewoon Dost aantrekken zou ik zeggen. Niks met die oude Gudjohnson doen hoor....please! We hebben al genoeg uitgerangeerde voetballers gehad afgelopen jaren.

verder eens met Ronald....Remco K is nogal dominant. Zijn mening is wet en hij wordt boos als anderen zijn mening niet delen. Een beetje meer respect voor elkaars mening zou ik zeggen.
Remco heeft een sterke mening. Als je die van jou kan onderbouwen bind hij in.
Dan geeft hij je gelijk, niet als je feiteloos en puur uit emotie reageert.
nora
 nora - donderdag 27 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Inderdaad belachelijk heertje Koevermans haat Ajax dus is een belachelijke optie.
Ik denk echt dat Suarez weg is eind v/d week dus snel een opvolger halen voor de spits Drost of Gudjohnson enz enz maar GEEN Koevnoen.
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 13:33 schreef echte ajaxfan! het volgende:

Als je een probleem met mij hebt, spreek dan richting mij via bijvoorbeeld PB, zo niet, heb ook jij gewoon mijn mening te accepteren, dat ik niet omdraai in een duiscussie en bij mijn mening blijf, zegt niet dat ik een ander zijn mening niet accepteer.
Misschien zou jij eens moeten leren hoe en waar een forum voor dient.

Trouwens heb ik het idee, dat jij en eriksen dezefde persoon zijn, heb jou namelijk nooit eerder gezien, en aangezien jij zijn mening verdedigt, zou dat best eens zo kunnen zijn..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 januari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 13:13 schreef alibabba het volgende:
Geen Koevermans bij AJAX. Die zak hooi was onlangs nog aan het koketteren dat Twente kampioen moest worden en niet Ajax! Opzouten met die droplul!
IDD DAT ZEI IE!! +437

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is koevermans een optie ????

0.0062918