BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Directeur Gudde heeft alles goed gedaan, Feijenoord chique

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 26 januari 2011 - 08:19   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135921
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 08:29   quote  deeplink  
jemig.
Djee
 Djee - woensdag 26 januari 2011 - 08:31   quote  deeplink  
Tja, je kunt ze nu eenmaal niet allemaal over 1 kam scheren he...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:
jemig.
De totale verbijstering, hier beschreven, moet zeker niet achteloos terzijde worden geschoven.
joop zuid
 joop zuid - woensdag 26 januari 2011 - 09:01   quote  deeplink  
ik weet niet of jullie het weten maar die gudde is een stinkert hij met zijn vriendjes moeten op rotten jacobs en goevermans weg er mee
ruko66
 ruko66 - woensdag 26 januari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Beenhakker had een aflopend contract, wat gewoon niet verlengd word.
Zelfs hij weet dat dit niet nieuw is in de voetbalwereld. Beenhakker moest niet zo melodramatisch doen en had gewoon z'n mond moeten houden. Dit Feyenoord heeft een harde hand nodig, die aai over de bol werkt niet meer.
Ik hoop dat iedereen zich dat beseft, anders staan we volgend jaar in de Jupiler league.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:05   quote  deeplink  
GUDDE///LUL BEENHAKKER///LUL ALLEMAAL///LULLEN !!!!!!!!!!!

(((((((((SLOTJE)))))))))))
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:31 schreef ruko66 het volgende:
Beenhakker had een aflopend contract, wat gewoon niet verlengd word.
Zelfs hij weet dat dit niet nieuw is in de voetbalwereld. Beenhakker moest niet zo melodramatisch doen en had gewoon z'n mond moeten houden. Dit Feyenoord heeft een harde hand nodig, die aai over de bol werkt niet meer.
Ik hoop dat iedereen zich dat beseft, anders staan we volgend jaar in de Jupiler league.
Volledig mee eens natuurlijk. Zal echter iedereen beseffen dat Feyenoord die harde hand nodig heeft?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:31 schreef ruko66 het volgende:

Beenhakker moest niet zo melodramatisch doen en had gewoon z'n mond moeten houden.
Zeker alleen had feyenoord onderleiding van gudde dan ook niet eerst via de media
moeten melden dat Leo zijn contract niet verlengd zou worden....

Guddelul,makkelijk weggeven he geld van een ander
freduc
 freduc - woensdag 26 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
als we naar de eiten kijken heeft leo gewoon een wanprestatie geleverd , daarom is zijn contract niet verlengt , heel normaal wat gebruikelijk is in de voetbal en zaken wereld
maarja leo vind zich groter als de club en moet weer een theater stukje opvoeren en de club zwart maken , en daarna wil meneer het volle pond meenemen terwijl hij al afgevuld is
en dan is gudde een klootzak ??!?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:13 schreef freduc het volgende:
als we naar de eiten kijken heeft leo gewoon een wanprestatie geleverd , daarom is zijn contract niet verlengt , heel normaal wat gebruikelijk is in de voetbal en zaken wereld
maarja leo vind zich groter als de club en moet weer een theater stukje opvoeren en de club zwart maken , en daarna wil meneer het volle pond meenemen terwijl hij al afgevuld is
en dan is gudde een klootzak ??!?
Gelukkig kan ik het wel van 2 kanten bekijken ;) GUDDE///LUL BEENHAKKER///LUL
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 26 januari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Beenhakker heeft tenminste nog wat gedaan voor zijn geld. De heren Gudde, Jacobs en Koevermans hebben de club alleen maar naar de afgrond laten glijden. Wat ik me trouwens afvraag wie neemt de post van Beenhakker waar? Zo te zien zijn ze nog steeds bezig op de transfer markt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:33 schreef Dubble O ms het volgende:
Beenhakker heeft tenminste nog wat gedaan voor zijn geld. De heren Gudde, Jacobs en Koevermans hebben de club alleen maar naar de afgrond laten glijden. Wat ik me trouwens afvraag wie neemt de post van Beenhakker waar? Zo te zien zijn ze nog steeds bezig op de transfer markt.
Dat zegt dan ook wel weer wat over Beenhakker he??
Als er nu nog wat gehaald word en het is nog goed ook
dan heeft Leo///lul daar dus voor niks rond gehobbeld!!!
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 26 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Precies mannen dat zeg ik dus al een week; "Volgens het arbeidsrecht heeft Beenhakker zijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht en beschadigd. Daarmee is ontslag gerechtvaardigd".
Die egotripper heeft heel veel onrust en zelfs een teringzooi veroorzaakt. Ook onrust bij Mario en dus het team. Twee shit wedstrijden waren het gevolg en de derde komt eraan, let maar op. Mario moet heel gauw weer gaan focussen anders is zijn positie ook totaal onhoudbaar geworden.
Ik zeg Beenhakker : LUL. Probeer maar weer ergens op te duiken, liefst weer bij 020. Kan je er daar ook een zooi van maken.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 26 januari 2011 - 10:45   quote  deeplink  
dubbel o ms wat lul je nou man. Gudde etc proberen die club weer financieel gezond te maken !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:45 schreef de kromme2 het volgende:
dubbel o ms wat lul je nou man. Gudde etc proberen die club weer financieel gezond te maken !
ja en daarom geeft Gudde///lul zomaar 2 ton mee aan lul///Leo !!!
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 26 januari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
ja Leon, ik vind dat ie die ook beter had kunnen besparen, maar een langslepende zaak met LUL Leo is ook niemand bij gebaat. Met veel advokaatkosten etc. Zo zal ie wel gedacht hebben...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja en daarom geeft Gudde///lul zomaar 2 ton mee aan lul///Leo !!!
Netjes van Feuyenoord/Gudde enerzijds, maar zou Beenhakker nou eens niet een hele vent zijn om die twee ton aan VvF te doneren?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Netjes van Feuyenoord/Gudde enerzijds, maar zou Beenhakker nou eens niet een hele vent zijn om die twee ton aan VvF te doneren?
Henk je heb last van Gudde blindheid,geeft niks man ik heb dat met Willem///HELD!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Henk je heb last van Gudde blindheid,geeft niks man ik heb dat met Willem///HELD!!!!!
Ech nie, ech waar nie!:)

Nee, Leon, Voor mijn part gaan ze allemaal bij de kinderopvang werken, als er maar goede vervangers klaar staan voor de club.
En die zie ik nog niet.
de flh
 de flh - woensdag 26 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
WOW wat chique en wat een lof.. applaus!

.. Alleen heeft Mario Been Beenhakker gesteund, dus dat maakt ontslag op staande voet een beetje lastig.. is het niet juridisch dan wel organisatorisch..

wat een nepjurist!
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 26 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:45 schreef de kromme2 het volgende:
dubbel o ms wat lul je nou man. Gudde etc proberen die club weer financieel gezond te maken !
Dat wel natuurlijk, maar er is toch noch 7 miljoen door Leo zijn handjes gegaan wordt er gezegd. Daar moet Gudde op hebben toegezien. Een slaaplul dan?
de flh
 de flh - woensdag 26 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 11:19 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk, maar er is toch noch 7 miljoen door Leo zijn handjes gegaan wordt er gezegd. Daar moet Gudde op hebben toegezien. Een slaaplul dan?
hahaha, die had ik nog niet. Goeie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 11:23 schreef de flh het volgende:

[..]

hahaha, die had ik nog niet. Goeie!
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 januari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
MAASGEBOUW//LULLEN!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 11:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:
MAASGEBOUW//LULLEN!!!
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 januari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
+2 O shit, was mijn eigen bericht!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
GUDDE///LUL BEENHAKKER///LUL ALLEMAAL///LULLEN !!!!!!!!!!!

(((((((((SLOTJE)))))))))))
maasgebouw vol met lullen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 11:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:
+2 O shit, was mijn eigen bericht!
hahahahahaha! Wel erbij blijven, ftid!
Els
 Els - woensdag 26 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Interessant artikel. En het werpt een aantal vragen op. Zoals ik al eerder had gepost, onbegrijpelijk dat Feyenoord niet kiest voor ontslag op staande voet, terwijl er wel alle mogelijkheden voor waren.
1 Tot nu toe hebben we gelezen dat Beenhakker zo'n 750.000 euro verdient. In dit artikel wordt gesproken over 180.000 euro. Dat is dus voor 5 of 6 maanden. Hoe komen ze dan aan een jaarsalaris van 750.000?
2 Het zoveelste bericht dat in de media verschijnt. Weer gelekt, en zeer ws door iemand die zeer dicht bij de directie zit.
3 Zelfs de meest verstokte verdediger van Gudde noemde de actties rondom Beenhakker niet chique. Vanwaar deze ommezwaai? En is het wel een ommezwaai? Of is er voor gekozen om niet via de rechter te ontbinden, omdat de verdediging van Beenhakker wat akelige dingen boven water zou halen.Maw: Is er misschien meer aan de hand?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:21 schreef Els het volgende:
Interessant artikel. En het werpt een aantal vragen op. Zoals ik al eerder had gepost, onbegrijpelijk dat Feyenoord niet kiest voor ontslag op staande voet, terwijl er wel alle mogelijkheden voor waren.
1 Tot nu toe hebben we gelezen dat Beenhakker zo'n 750.000 euro verdient. In dit artikel wordt gesproken over 180.000 euro. Dat is dus voor 5 of 6 maanden. Hoe komen ze dan aan een jaarsalaris van 750.000?
2 Het zoveelste bericht dat in de media verschijnt. Weer gelekt, en zeer ws door iemand die zeer dicht bij de directie zit.
3 Zelfs de meest verstokte verdediger van Gudde noemde de actties rondom Beenhakker niet chique. Vanwaar deze ommezwaai? En is het wel een ommezwaai? Of is er voor gekozen om niet via de rechter te ontbinden, omdat de verdediging van Beenhakker wat akelige dingen boven water zou halen.Maw: Is er misschien meer aan de hand?
Gudde///lul heeft het stokkie van leo///lul afgekocht voor 2 ton,het stokkie om mee terug te kunnen slaan!!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 26 januari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:21 schreef Els het volgende:
Interessant artikel. En het werpt een aantal vragen op. Zoals ik al eerder had gepost, onbegrijpelijk dat Feyenoord niet kiest voor ontslag op staande voet, terwijl er wel alle mogelijkheden voor waren.
1 Tot nu toe hebben we gelezen dat Beenhakker zo'n 750.000 euro verdient. In dit artikel wordt gesproken over 180.000 euro. Dat is dus voor 5 of 6 maanden. Hoe komen ze dan aan een jaarsalaris van 750.000?
2 Het zoveelste bericht dat in de media verschijnt. Weer gelekt, en zeer ws door iemand die zeer dicht bij de directie zit.
3 Zelfs de meest verstokte verdediger van Gudde noemde de actties rondom Beenhakker niet chique. Vanwaar deze ommezwaai? En is het wel een ommezwaai? Of is er voor gekozen om niet via de rechter te ontbinden, omdat de verdediging van Beenhakker wat akelige dingen boven water zou halen.Maw: Is er misschien meer aan de hand?
Het is een stinkhol en een slangenkuil. 180.000 vakantiegeld?
Els
 Els - woensdag 26 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Ik hoop dat de dag dag dat Gudde vertrekt héééél dichtbij is.
gizmo72
 gizmo72 - woensdag 26 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Ik hoop dat de dag dag dat Gudde vertrekt héééél dichtbij is.

Ik ook Els.Een directeur blijft verantwoordelijk voor alles.je zegt toch ook niet op je werk dat het door jouw personeel komt,je blijft verantwoordelijk.Dus Gudde jij ook.OPROTTEN anders gaan we echt naar de klote
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
@Els @ Gizmo jullie zijn hele fijne mensen :)))))))!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - woensdag 26 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Els @ Gizmo jullie zijn hele fijne mensen :)))))))!!!!
En jij uiteraard ook.... en Jumper, en Rovert, en MMM, Stylzz, en Sevillana, en zelfs raket, en..... Ook al hebben we wel eens een andere mening.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 26 januari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
ik ook dat Gudde oprot en Munsterman van Twente komt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:40 schreef Els het volgende:

[..]

En jij uiteraard ook.... en Jumper, en Rovert, en MMM, Stylzz, en Sevillana, en zelfs raket, en..... Ook al hebben we wel eens een andere mening.
Uiteraard!!!Maar ik hou alleen van jou hoor hahahaha
Els
 Els - woensdag 26 januari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uiteraard!!!Maar ik hou alleen van jou hoor hahahaha
En we houden uiteraard ook van Obiku. Hele dik mik, tegenwoordig, met Obiku.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:54 schreef Els het volgende:

[..]

En we houden uiteraard ook van Obiku. Hele dik mik, tegenwoordig, met Obiku.
Ja dat is waar,wie houd er nou niet van Obiku010 ????
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 26 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Ik hou alleen van Feyenoord!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Vrolijk onderwerp.
JanM
 JanM - donderdag 27 januari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:40 schreef Els het volgende:

[..]

En jij uiteraard ook.... en Jumper, en Rovert, en MMM, Stylzz, en Sevillana, en zelfs raket, en..... Ook al hebben we wel eens een andere mening.
Alleen bij MMM heb ik lichte twijfel hahaha
craven
 craven - donderdag 27 januari 2011 - 12:41   quote  deeplink  
toch nog een love topic hier...
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 27 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
zou gudde betaald hebben voor dat artikel>?
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 27 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
zou gudde betaald hebben voor dit bericht?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 27 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:21 schreef Els het volgende:
Interessant artikel. En het werpt een aantal vragen op. Zoals ik al eerder had gepost, onbegrijpelijk dat Feyenoord niet kiest voor ontslag op staande voet, terwijl er wel alle mogelijkheden voor waren.
1 Tot nu toe hebben we gelezen dat Beenhakker zo'n 750.000 euro verdient. In dit artikel wordt gesproken over 180.000 euro. Dat is dus voor 5 of 6 maanden. Hoe komen ze dan aan een jaarsalaris van 750.000?
2 Het zoveelste bericht dat in de media verschijnt. Weer gelekt, en zeer ws door iemand die zeer dicht bij de directie zit.
3 Zelfs de meest verstokte verdediger van Gudde noemde de actties rondom Beenhakker niet chique. Vanwaar deze ommezwaai? En is het wel een ommezwaai? Of is er voor gekozen om niet via de rechter te ontbinden, omdat de verdediging van Beenhakker wat akelige dingen boven water zou halen.Maw: Is er misschien meer aan de hand?
Zo zie je maar weer dat de verhalen over slarissen uit hele dikke duimen komen. Zo ook het miljoen van Mario. Ik geloof er nog steeds gee ndrol van.
MMM
 MMM - donderdag 27 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 19:40 schreef Els het volgende:

[..]

En jij uiteraard ook.... en Jumper, en Rovert, en MMM, Stylzz, en Sevillana, en zelfs raket, en..... Ook al hebben we wel eens een andere mening.
Bedankt Els! (///heldin)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door MMM --
Rovert
 Rovert - donderdag 27 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:01 schreef joop zuid het volgende:
ik weet niet of jullie het weten maar die gudde is een stinkert hij met zijn vriendjes moeten op rotten jacobs en goevermans weg er mee
Waarom ook alweer?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 27 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 09:01 schreef joop zuid het volgende:
ik weet niet of jullie het weten maar die gudde is een stinkert hij met zijn vriendjes moeten op rotten jacobs en goevermans weg er mee
wie is eigenlijk Goevermans... Is dat de vriendelijk broer van Koevermans? Diegene die wel alles goed doet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Directeur Gudde heeft alles goed gedaan, Feijenoord chique









0.0116670