BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oók een invalshoek.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 08:27   quote  deeplink  
Bron: Voetbalzone.nl
"Feyenoord nam maandag alvast afscheid van Leo Beenhakker en zal de technisch directeur tot het einde van het seizoen zijn salaris blijven betalen. Volgens Gerard Slager, oud-directeur van de FBO, heeft de club echter een sterke zaak in handen om Beenhakker zonder betaling van vijf maanden salaris (zon 180.000 euro) te ontslaan. Dat zegt hij in De Telegraaf.

Directeur Eric Gudde heeft alles goed gedaan na de veelbesproken persconferentie van Beenhakker, zegt Slager. Hij heeft de rust bewaard, niet emotioneel gereageerd, Beenhakker een week later op non-actief gesteld en zou hem nu een ontslagbrief kunnen sturen met daarin ontslag op staande voet zonder doorbetaling van salaris. Volgens het arbeidsrecht heeft Beenhakker zijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht en beschadigd. Daarmee is ontslag gerechtvaardigd.

Volgens Slager zou Beenhakker (nota bene voorzitter van de Coaches Betaald Voetbal en voorvechter van normen en waarden) na zon ontslagbrief een rechts- of arbitragezaak tegen Feyenoord kunnen aanspannen. Dan moet hij bewijzen dat hij Feyenoord niet beschadigde met zijn uitlatingen. Maar hij heeft niet alleen de directie geschoffeerd maar ook de raad van commissarissen en de hele organisatie. Beenhakker zou kansloos zijn. Als Feyenoord wil, kan het die 180.000 euro van Beenhakker zo in de zak houden. Dat de club dat traject niet volgt en Beenhakker wel in zijn waarde laat, is chic en verdient lof."
(einde)

Dit is óók een invalshoek wat mij betreft.
Het bestuur doet het kut en bla bla bla. Dit Forum laat weer veel meningen zien. Bovenstaande is ook een mening.
Maar alle commotie overziende vind ik voor bovenstaande benadering óók veel te zeggen.
En die 180.000? Doorbetalen? of niet? Ik zeg ja, hou het dan chic idd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 08:29   quote  deeplink  
zo zo
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 08:30   quote  deeplink  
Oke gooi maar op slot deze, ik was later. Ga maar verder op die andere.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oók een invalshoek.









0.0059719