|
|
verbrande harry
|
|
|
In tegenstelling tot wat veel media de afgelopen weken beweerden is Ricky Van Wolfswinkel niet in beeld om Luis Suarez op te volgen. Dat valt te lezen de site van Voetbal International dat zich baseert op uitlatingen vanuit Ajax zelf. Nieuwssite nu.nl bracht eerder deze week nog naar buiten dat Van Wolfswinkel bij alle scouts op de shortlist stond.
Bas Dost, een spits die wel in de concrete belangstelling van Ajax staat, ziet zijn keuzemogelijkheden toenemen. Naast Feyenoord en Ajax heeft ook Groningen een oogje laten vallen op de spits. Dost zou in Groningen Tim Matavz moeten opvolgen die mogelijk voor een buitenlands avontuur kiest
http://ajaxfans.net/nieuws-7983_Van-Wolfswinkel-niet-in-beeld-bij-Ajax.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ging effe fout me internet zat effe te kutten...verwijderen of slotje |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik laat me maar (aangenaam) verrassen met welke naam/ namen Ajax op de proppen komt in het geval dat Suarez of El Hamdaoui wordt verkocht.
In de wandelgangen hoor je zoveel namen vallen. En iedereen hier op de Ajax forums noemt wel een optie wat mogelijke versterkingen kunnen zijn. Soms kan ik me daar dan wel in vinden, maar vaak ook weer niet.
Ik hou er overigens wel rekening mee dat Suarez wordt verkocht. Stiekem denk ik in mijn achterhoofd dat het misschien ook nog wel eens goed zou kunnen zijn. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Harry verander deze titel dan in verwijderen en verwijder je eerste post. Boudewijn zet er dan vanzelf een slotje op. Dit om te verkomen dat er in twee verschillende topics gereageerd gaat worden. Dat zou de discussie wegnemen. |
|
|
|