|
|
verbrande harry
|
|
|
In tegenstelling tot wat veel media de afgelopen weken beweerden is Ricky Van Wolfswinkel niet in beeld om Luis Suarez op te volgen. Dat valt te lezen de site van Voetbal International dat zich baseert op uitlatingen vanuit Ajax zelf. Nieuwssite nu.nl bracht eerder deze week nog naar buiten dat Van Wolfswinkel bij alle scouts op de shortlist stond.
Bas Dost, een spits die wel in de concrete belangstelling van Ajax staat, ziet zijn keuzemogelijkheden toenemen. Naast Feyenoord en Ajax heeft ook Groningen een oogje laten vallen op de spits. Dost zou in Groningen Tim Matavz moeten opvolgen die mogelijk voor een buitenlands avontuur kiest
http://ajaxfans.net/nieuws-7983_Van-Wolfswinkel-niet-in-beeld-bij-Ajax.html |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Terecht als ze hem al wilden halen hadden ze dat moeten doen toen hij bij Vitesse speelde. Zou nu een zak geld moeten kosten en ik ben niet overtuigd van hem. Gewoon Dost halen en snel want dat is een echte Ajaxspits! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb altijd al gezegd dat Van Wolfswinkel niet de ideale kandidaat is voor de spitspositie. Het is een iel mannetje en heeft bij mij nog geen goede indruk achtergelaten. Daarnaast was hij vroeger fervent Feyenooit-supporter en heeft hij vaak geroepen niet naar Ajax toe te willen gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap dan toch ook veerlopig niet wat men in Dost zien dat van Wolfswinkel niet zou hebben, behalve een lomp lichaam..
Dat je kan discussieren of van Wolfswinkel goed genoeg is ok, dat snap ik. Maar wat heeft Dost ooit laten zien, waardoor hij goed genoeg zou zijn voor het eerste van Ajax?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 10:58 schreef remco k het volgende:Snap dan toch ook veerlopig niet wat men in Dost zien dat van Wolfswinkel niet zou hebben, behalve een lomp lichaam.. Dat je kan discussieren of van Wolfswinkel goed genoeg is ok, dat snap ik. Maar wat heeft Dost ooit laten zien, waardoor hij goed genoeg zou zijn voor het eerste van Ajax?? Ik snap de eventuele interesse in Dost ook niet helemaal, maar zo goed heb ik Dost de afgelopen seizoenen ook niet gevolgd dus kan ik daar niet heel goed over oordelen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-jaja-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik denk dat van Wolfswinkel nog beter bij ajax past. Ook omdat hij dit seizoen in 18 wedstrijden 11x scoort en dat wel op het niveau van fc utrecht. Dat een stuk hoger ligt dan dat van sc-heerenveen, waar dost in 18 wedstrijden 8x scoort. Ik ben bang dat Dost als hij naar ajax zou komen, het erg moeilijk krijgt. En dat dat met van Wolfswinkel minder is. Maar ik denk gewoon dat Suarez blijf en el hamdaoui ook, dus er komt voorlopig geen nieuwe spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind jou stom.. en dat is mijn mening,,, |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Wat een reactie, op mijn verhaal! Volgens mij ben je er wel mee eens he? Anders had je er wel wat tegen commentaar op gegeven. BTW, beginnen we nou alweer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja we beginnen alweer, want ik moet je niet, en als je zou lezen, dan had je kunnen zien dat ik Dost niet een grote versterking vind, datzelfde geld voor van Wolfswinkel, al zou hij veel beter bij Ajax passen, maar is hij veel te duur, en kun je een spits van dat soort kaliber, beter zelf scouten. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:44 schreef remco k het volgende:Ja we beginnen alweer, want ik moet je niet, en als je zou lezen, dan had je kunnen zien dat ik Dost niet een grote versterking vind, datzelfde geld voor van Wolfswinkel, al zou hij veel beter bij Ajax passen, maar is hij veel te duur, en kun je een spits van dat soort kaliber, beter zelf scouten. Oke je mag me niet....leuk. Maar jij weet veel, ik vraag je nu ff wat okey? Ajax heeft scouts overal rondlopen, zuid-amerika, Heel europa enz. Iedereen weet bij ajax, hee we hebben een extra spits nodig. Vooral als suarez of el hammie weg gaat. Waarom kopen ze elk seizoen maar weer wat? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 10:07 schreef verbrande harry het volgende:In tegenstelling tot wat veel media de afgelopen weken beweerden is Ricky Van Wolfswinkel niet in beeld om Luis Suarez op te volgen. Dat valt te lezen de site van Voetbal International dat zich baseert op uitlatingen vanuit Ajax zelf. Nieuwssite nu.nl bracht eerder deze week nog naar buiten dat Van Wolfswinkel bij alle scouts op de shortlist stond. Bas Dost, een spits die wel in de concrete belangstelling van Ajax staat, ziet zijn keuzemogelijkheden toenemen. Naast Feyenoord en Ajax heeft ook Groningen een oogje laten vallen op de spits. Dost zou in Groningen Tim Matavz moeten opvolgen die mogelijk voor een buitenlands avontuur kiest http://ajaxfans.net/nieuws-7983_Van-Wolfswinkel-niet-in-beeld-bij-Ajax.html En daar ben ik hartstikke blij om!! Ik moet er niet aan denken, dat Van Wolfswinkel in het shirt van Ajax speelt. Dat vind ik nou een overgewaardeerde speler. Meer dan de helft van zijn doelpunten komen voort uit het benutten van strafschoppen. Ik zeg niet dat hij "niks" is, maar ik vind hem en zijn stijl niet bij Ajax passen. Als ik dan toch moet kiezen, dat vind ik Bas Dost vele malen beter bij Ajax passen. Ik vind sowieso dat Ajax een "nummer 9" moet halen, omdat ik vermoed dat Luis Suárez gedemotiveerd is geraakt door de weigering van Ajax om (tot nu toe) aan zijn transfer naar Liverpool mee te werken. Ook Mounir El Hamdaoui zie ik niet (meer) voor Ajax uitkomen. Griepje hier, griepje daar, keelontstekinkje, knieklachten die komen en gaan en weer terugkeren, hij kan het mentaal niet opbrengen na een slechte boodschap van de trainer, wellicht last van liefdesverdriet, niet goed geboerd op de pokertafel, weet ik veel, maar ik word doodziek van die kerel! Gewoon Bas Dost halen, voordat hij tekent bij FC Groningen. Ik heb namelijk begrepen dat Groningen gisteren al contact met hem heeft gezocht. Ik eis van Ajax nu eens doortastendheid en dat zij weer niet als "Jan-achteran" te laat komen voor een target! Maar on-topic: Geen van Wolfswinkel en zeker ook geen Koevermans (ander topic hier) !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat het scoutingsapparaat van Ajax belachelijk slecht is, en omdat de laatste trainer, daar 0,0 gebruik van heeft gemaakt, en als er al iets werd gevonden, dan stonden de hoofd scouting ( staat nu op non actief) en het bestuur in de vorm van v/d Boog lijnrecht tegenover elkaar. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Ik ben zeker voor Dost ok hij is groot en niet super snel maar kennen we kluivert nog?
In mijn optiek is dit een zelfde soort spits kopsterk en een kaatser/balvasthouder en pikt veel goals mee dus |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:50 schreef remco k het volgende:Omdat het scoutingsapparaat van Ajax belachelijk slecht is, en omdat de laatste trainer, daar 0,0 gebruik van heeft gemaakt, en als er al iets werd gevonden, dan stonden de hoofd scouting ( staat nu op non actief) en het bestuur in de vorm van v/d Boog lijnrecht tegenover elkaar. Wat is er nu dan zoveel veranderd, in tegenstelling tot een paar jaar trug. Toen we bijvoorbeeld een ibrahimovic hadden gescout |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:51 schreef tommie77 het volgende:Ik ben zeker voor Dost ok hij is groot en niet super snel maar kennen we kluivert nog? In mijn optiek is dit een zelfde soort spits kopsterk en een kaatser/balvasthouder en pikt veel goals mee dus Ik ben het helemaal met je eens, tommie! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:52 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Wat is er nu dan zoveel veranderd, in tegenstelling tot een paar jaar trug. Toen we bijvoorbeeld een ibrahimovic hadden gescout ALLES |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ik snap dan ook niet, dat ajax niet meer met ajax Cape Town doet. Ik geloof zeker dat daar genoeg talent loopt. En ik heb ook zo'n gevoel dat ajax, spelers als bodul weer te makkelijk verhuurt wat denk jij daarvan? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De kandidaten in Nederland zijn volgens mij Matavz en Dost. Waarbij niet eens zeker is dat die allebei zouden slagen. Misschien is Adi wat.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:55 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik snap dan ook niet, dat ajax niet meer met ajax Cape Town doet. Ik geloof zeker dat daar genoeg talent loopt. En ik heb ook zo'n gevoel dat ajax, spelers als bodul weer te makkelijk verhuurt wat denk jij daarvan? Onzin, en bodul is gewoon te slecht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:56 schreef Robinho het volgende:De kandidaten in Nederland zijn volgens mij Matavz en Dost. Waarbij niet eens zeker is dat die allebei zouden slagen. Misschien is Adi wat.... Matavz vind ik wel echt heel erg goed, ook die goal afgelopen weekend tegen Twente was echt van hele grote klasse, Douglas had het de hele pot erg zwaar met hem.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Matavz is goed ja, maar Groningen vraagt waarschijnlijk erg veel voor hem. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zijn contract (en die van Suk) worden toch niet verlengd? Beide spelers moeten verdwijnen. Dat zegt volgens mij wel genoeg! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tsjaa, wat moet je daar van vinden, is het een tweede Suarez (niet wat zijn spel betreft maar financieel gezien) dan kun je daar best 7/8 miljoen voor uittrekken. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:58 schreef remco k het volgende:[..] Matavz vind ik wel echt heel erg goed, ook die goal afgelopen weekend tegen Twente was echt van hele grote klasse, Douglas had het de hele pot erg zwaar met hem.. Denk nou allemaal maar niet dat matavz komt, hij kan naar verschillende europese subtoppers, waar hij veel meer zou gaan verdienen als bij ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 13:01 schreef Pietje het volgende:[..] Zijn contract (en die van Suk) worden toch niet verlengd? Beide spelers moeten verdwijnen. Dat zegt volgens mij wel genoeg! Inderdaad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 13:02 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Denk nou allemaal maar niet dat matavz komt, hij kan naar verschillende europese subtoppers, waar hij veel meer zou gaan verdienen als bij ajax Wie zegt dat ie denkt dat ie komt dan..... LEZEN!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:58 schreef remco k het volgende:[..] Matavz vind ik wel echt heel erg goed, ook die goal afgelopen weekend tegen Twente was echt van hele grote klasse, Douglas had het de hele pot erg zwaar met hem.. Klopt, Remco, maar ik denk dat Matavz financieel onhaalbaar is, het geen Robinho hierboven ook al schrijft. Helaas.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 12:44 schreef remco k het volgende:Ja we beginnen alweer, want ik moet je niet, en als je zou lezen, dan had je kunnen zien dat ik Dost niet een grote versterking vind, datzelfde geld voor van Wolfswinkel, al zou hij veel beter bij Ajax passen, maar is hij veel te duur, en kun je een spits van dat soort kaliber, beter zelf scouten. +500 |
|
|
|