|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
gvd ik wist het wel hij wil echt weg koste wat het kost... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat het allemaal Fake is, Hij wil toch niet echt naar Liverpool en dan volgend seizoen geen CL spelen. Kom op zeg!! Hij blijft en de prijs gaat verder omhoog de komende maanden!!! (hoop ik) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 10:45 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik denk dat het allemaal Fake is, Hij wil toch niet echt naar Liverpool en dan volgend seizoen geen CL spelen. Kom op zeg!! Hij blijft en de prijs gaat verder omhoog de komende maanden!!! (hoop ik) ik help je het hopen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Na aanleiding van de vele berichten van afgelopen zomer vanuit Engeland, neem ik dit bericht ook maar met een korrel zout. De ene dag publiceren de Engelsen dat iets rond is en nog geen 3 uur later komen ze met een heel ander bericht. Daarnaast weet ik niet hoe betrouwbaar deze krant is. Veel kranten in Engeland zijn namelijk nog erger dan de Story en Prive in Nederland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk inderdaad dat dit ook niet echt is, er zal ongetwijfeld een gesprek zijn met v/d Boog over de wel/niet afgeketste transfer van Suarez, maar zoals hier al vermeld werd, heb ook ik zo'n 3000 enegelse berichten gelzen over Mouinir Suarez, Jol destijds, Wiel van de zomer, Stekelenburg, en Alder en Vertongen. en tot nu toe is echt ieder bericht daarover BLABLABLABLABLABLA geweest, eigenlijk een beetje zoals het bij Feyenoord is, "veel woorden geen daden"...LOL
Ik moet uberhaubt nog maar zien, of Suarez wel perse wil vertrekken. |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
Waar rook is, is VUUR. Weg met die vent. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Weet iemand of er morgenavond (AJAX-nac) een aktie is waarbij duidelijk wordt gemaakt dat wij (supporters) willen dat hij in ieder geval het seizoen hier afmaakt? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Staat dit op Ajax.nl of is het weer eens een "insider" die wat probeert te forceren. Vergeet niet dat er best wat mensen geld verdienen aan transfers. Niet alleen de makelaar maar ook de persoonlijke sponsors of wat dacht je van de Premier League verkoop in Uruguay en Zuid Amerika... |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 11:09 schreef Ronald 1960 het volgende:Weet iemand of er morgenavond (AJAX-nac) een aktie is waarbij duidelijk wordt gemaakt dat wij (supporters) willen dat hij in ieder geval het seizoen hier afmaakt? Nou, wat zullen dit nou weer voor acties zijn? Ik hoop dat ze dit keer van wat hoger niveau zijn dan bijv. bij Ajax-Ac Milan in de CL. Dat was werkelijk TE triest. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Laten we ons nou niet steeds opnaaien door de dingen die in de media worden geroepen en geschreven. Veel is niet eens waar. Remco verwoord het wat dt betreft goed.....blablabla.
We kunnen toch alleen maar afwachten |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 11:26 schreef padvr het volgende:[..] Nou, wat zullen dit nou weer voor acties zijn? Ik hoop dat ze dit keer van wat hoger niveau zijn dan bijv. bij Ajax-Ac Milan in de CL. Dat was werkelijk TE triest. ho ho die pot waar jij over begint werd per ongeluk omggeduwd en viel naar beneden,dus niet bewust groot verschil... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En zo ga jij met ajacieden om? |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 11:09 schreef Ronald 1960 het volgende:Weet iemand of er morgenavond (AJAX-nac) een aktie is waarbij duidelijk wordt gemaakt dat wij (supporters) willen dat hij in ieder geval het seizoen hier afmaakt? Vak410 viert zijn 10 jarig bestaan dus ik denk niet dat ze een actie aan Suarez gaan besteden.. |
|
|
|