BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario wil af van randzaken,tenminste eentje die het begrijpt!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Op de ochtend na het ontslag van technisch directeur Leo Beenhakker probeerde Feyenoord de rijen gesloten te houden. Alleen Mario Been werd naar voren geschoven om de media te woord te staan. De geplaagde oefenmeester vertelde dat hij deze week nog met Willem van Hanegem gaat praten.

Een gesprek met Willem van Hanegem, het leek er maar niet van te komen. Waarom nu wel? Been in gesprek met het AD.
,,Ik heb Willem gebeld en deze week zal er tussen ons een gesprek plaatsvinden. Op deze manier maak ik meteen een eind aan alle columns en krantenartikelen over dit onderwerp. Er is heel veel gesproken over Willem van Hanegem in relatie tot Feyenoord. Nee, we zullen niet praten over een officiële functie voor Willem. Ik heb simpelweg te veel vertrouwen in mijn eigen technische staf. Ik laat mij ook niemand opdringen. Maar advies van iemand met de status van Willem van Hanegem is natuurlijk wel welkom.

Is het meteen een poging om het eindelijk rustig te krijgen in De Kuip?
,,We komen keer op keer negatief in het nieuws. Dat moet een keer afgelopen zijn. Feyenoord moet maar met één ding bezig zijn en dat is het pakken van punten. Daar moeten wij ons op focussen. Niet langer op randzaken.

Het ontslag van jouw leermeester Leo Beenhakker is een van de redenen waarom het maar niet rustig wil worden bij de club.Wat vind jij er van dat hij per direct is weggestuurd?
,,Ik heb mijn zegje over dit onderwerp verleden week gedaan toen duidelijk werd dat het contract van Leo hier niet zou worden verlengd. Het op non-actief stellen van Leo is weer iets waardoor wij negatief in het nieuws komen. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij weg is, maar ons bestuur heeft een beslissing genomen. Daar zullen zij goede redenen voor hebben.

Mario Been wil af van de randzaken.
,,Ik kan de massale aandacht voor ons wel plaatsen. De media en de fans roeren zich en dat heeft alles te maken met de tegenvallende resultaten. Wij moeten knokken voor de punten en de rest achter ons laten.

Karim El Ahmadi gaat naar Al-Ahli in Dubai. Je verliest een basisspeler.
,,Afgelopen weekeinde vroeg Karim mij of hij een kijkje mocht gaan nemen bij die club. Hij wilde afgelopen zomer al vertrekken bij Feyenoord. Ik heb ingestemd met een vertrek met de restrictie dat ik vrijgekomen salarisruimte mag benutten met het binnenhalen van een nieuwe spits. Karim verdiende een fors bedrag. Ik vind dat wij op het middenveld voldoende keuzemogelijkheden hebben, voorin ligt dat anders. Wij zullen ons daar nog versterken, anders zou ik zeer teleurgesteld zijn.

Bas Dost van Heerenveen is en blijft de gedroomde nieuwe spits?
,,Toen ik mijn eerste gesprek had met de leiding van Feyenoord, heb ik twee namen van spelers genoemd die ik dolgraag wilde hebben. Bas Dost, toen nog van Heracles en Jeremain Lens. Dat is toen niet gelukt. Dost is nu weer kandidaat nummer één, maar wij hebben nog meer ijzers in het vuur. Er moet een aanvaller bijkomen.

Ook omdat Luc Castaignos per direct vertrekt naar Internazionale?
,,Die situatie is onduidelijk. De interesse is bekend en er ligt een aanbieding van Inter. Er zou nu plotseling sprake zijn van een direct vertrek naar Italië in plaats van eerst nog anderhalf jaar rijpen in Rotterdam. Ook daarom is deze week erg belangrijk. Alleen deze dagen kunnen wij de selectie nog op peil brengen of houden.

En dat moet jij plotseling allemaal alleen doen nu Beenhakker weg is?
,,Dat doen wij met elkaar. Dus de technische staf en de directie. De situatie op de ranglijst is erg slecht, maar wij blijven geloven in een ommekeer. Maar daar moet wel voor geknokt worden.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 26 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
hopelijk blijft t deze week dan ook bij goed nieuws...
geert1908
 geert1908 - woensdag 26 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
ik had op het begin ook een goed gevoel bij de aanstelling van been/hakker , maar 1,5 jaar verder is beenhakker inmiddels ontslagen en had dat met been ook al moeten gebeuren want elke andere trainer met zulke prestaties en zo slecht voetbal was al lang de kuip uit gejaagd . Daarom is been zelf ook oorzaak van de randzaken door te zeggen leo trouw te blijven en daar weer op terug te komen , door willem te negeren en al bij voorbaat te zeggen dat er geen plek voor willem is !!! Dus been kijk eerst eens naar jezelf , zet je ego aan de kant en voel jezelf niet groter als de club feijenoord want dat zal je toch nooit lukken
de flh
 de flh - woensdag 26 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Beetje cynisch dat het AD nu de kop heeft :

'Been: Ik laat me niemand opdringen'

Zo zie je maar weer, media schrijft toch wat ze willen schrijven.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 januari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
begreep hij het maar helemaal en niet half!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
hey wat een leuk stukje gelul! :)
craven
 craven - woensdag 26 januari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
tos allemaal gelul...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 10:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Op de ochtend na het ontslag van technisch directeur Leo Beenhakker probeerde Feyenoord de rijen gesloten te houden. Alleen Mario Been werd naar voren geschoven om de media te woord te staan. De geplaagde oefenmeester vertelde dat hij deze week nog met Willem van Hanegem gaat praten.

Een gesprek met Willem van Hanegem, het leek er maar niet van te komen. Waarom nu wel? Been in gesprek met het AD.
,,Ik heb Willem gebeld en deze week zal er tussen ons een gesprek plaatsvinden. Op deze manier maak ik meteen een eind aan alle columns en krantenartikelen over dit onderwerp. Er is heel veel gesproken over Willem van Hanegem in relatie tot Feyenoord. Nee, we zullen niet praten over een officiële functie voor Willem. Ik heb simpelweg te veel vertrouwen in mijn eigen technische staf. Ik laat mij ook niemand opdringen. Maar advies van iemand met de status van Willem van Hanegem is natuurlijk wel welkom.

Is het meteen een poging om het eindelijk rustig te krijgen in De Kuip?
,,We komen keer op keer negatief in het nieuws. Dat moet een keer afgelopen zijn. Feyenoord moet maar met één ding bezig zijn en dat is het pakken van punten. Daar moeten wij ons op focussen. Niet langer op randzaken.

Het ontslag van jouw leermeester Leo Beenhakker is een van de redenen waarom het maar niet rustig wil worden bij de club.Wat vind jij er van dat hij per direct is weggestuurd?
,,Ik heb mijn zegje over dit onderwerp verleden week gedaan toen duidelijk werd dat het contract van Leo hier niet zou worden verlengd. Het op non-actief stellen van Leo is weer iets waardoor wij negatief in het nieuws komen. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij weg is, maar ons bestuur heeft een beslissing genomen. Daar zullen zij goede redenen voor hebben.

Mario Been wil af van de randzaken.
,,Ik kan de massale aandacht voor ons wel plaatsen. De media en de fans roeren zich en dat heeft alles te maken met de tegenvallende resultaten. Wij moeten knokken voor de punten en de rest achter ons laten.

Karim El Ahmadi gaat naar Al-Ahli in Dubai. Je verliest een basisspeler.
,,Afgelopen weekeinde vroeg Karim mij of hij een kijkje mocht gaan nemen bij die club. Hij wilde afgelopen zomer al vertrekken bij Feyenoord. Ik heb ingestemd met een vertrek met de restrictie dat ik vrijgekomen salarisruimte mag benutten met het binnenhalen van een nieuwe spits. Karim verdiende een fors bedrag. Ik vind dat wij op het middenveld voldoende keuzemogelijkheden hebben, voorin ligt dat anders. Wij zullen ons daar nog versterken, anders zou ik zeer teleurgesteld zijn.

Bas Dost van Heerenveen is en blijft de gedroomde nieuwe spits?
,,Toen ik mijn eerste gesprek had met de leiding van Feyenoord, heb ik twee namen van spelers genoemd die ik dolgraag wilde hebben. Bas Dost, toen nog van Heracles en Jeremain Lens. Dat is toen niet gelukt. Dost is nu weer kandidaat nummer één, maar wij hebben nog meer ijzers in het vuur. Er moet een aanvaller bijkomen.

Ook omdat Luc Castaignos per direct vertrekt naar Internazionale?
,,Die situatie is onduidelijk. De interesse is bekend en er ligt een aanbieding van Inter. Er zou nu plotseling sprake zijn van een direct vertrek naar Italië in plaats van eerst nog anderhalf jaar rijpen in Rotterdam. Ook daarom is deze week erg belangrijk. Alleen deze dagen kunnen wij de selectie nog op peil brengen of houden.

En dat moet jij plotseling allemaal alleen doen nu Beenhakker weg is?
,,Dat doen wij met elkaar. Dus de technische staf en de directie. De situatie op de ranglijst is erg slecht, maar wij blijven geloven in een ommekeer. Maar daar moet wel voor geknokt worden.
Kan ik mij wel in vinden. Ik hoor helaas tot het uitstervende ras welke Been nog steeds een goede trainer vindt. In dit stukje kun je toch lezen dat Been de vinger precies op de zere plek legt, en hij haalt de angel er zo toch uit? Het is wel goed dat hij dit doet. Ik zou er echter niet raar van opkijken dat hij het 'advies' heeft gekregen van hogerop dat hij dat gesprek met Willem moet houden, maar hij loopt er niet voor weg. En de mensen die (inmiddels) anti-Mario zijn, kunnen toch niet ontkennen dat hij ergens voor wegloopt. Ik blijf erbj dat mensen om koppen vragen omdat het wat minder gaat, maar dat kan alleen als er iets te verwijten valt. Dat we zo laag staan, komt toch echt niet omdat Been er niets meer van kan? Het zit 'm tussen de oren van die gasten plus dat we gewoon niet zo goed zijn op het moment. We zijn een club die aan het herstellen is. Dan kun je niet zomaar bovenin meedraaien. Neem Fc Twente maar even als voorbeeld: die lui gingen een tijdje geleden zelfs failliet; zijn daarna met gezond verstand beleid gaan voeren en zijn op moment misschien wel de beste club van nederland. Wat zij heel goed doen, is dat de waarde van de spelers niet meegenomen worden op de balans, dus als een speler voor noppes vertrekt, leid je geen schade. Hoe ze dit verder doen weet ik niet, maar het is wel gezonder dan wat ze bij ons doen... Misschien iets voor in de toekomst? Misschien moet Feyenoord Munsterman wel aantrekken. Die kerel doet het toch prima daar in deutschland..., maar goed, dat is nu niet aan de orde want wij hebben Gudde al en Munsterman gaat nu echt niet bij Twente weg.. alhoewel, misschien ziet hij Feyenoord juist wel als een uitdaging. Heeft hij dat niet eens gezegd?
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 26 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
vind Vlemmings en van Noortwijk ook randfiguren naast hem...
Zou die daar dan ook vanaf willen?!
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Moet je ontslag nemen en de rest van je salaris weigeren, dan zijn we van alle randzaken af. Halen we Willem binnen voor het komende halfjaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 26 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:37 schreef MMM het volgende:
Moet je ontslag nemen en de rest van je salaris weigeren, dan zijn we van alle randzaken af. Halen we Willem binnen voor het komende halfjaar.
Willem wordt geen hoofdtrainer meer na Utrecht en Been gooit de handdoek niet, dus Been blijft trainer en Willem mag zijn zegje doen en hopelijk kan hij op de een of andere manier betrokken worden bij het elftal! En hopelijk kapt hij dan ook met het schrijven van die columns, waardoor er weer allerlei discussies oplaaien!
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Willem wordt geen hoofdtrainer meer na Utrecht en Been gooit de handdoek niet, dus Been blijft trainer en Willem mag zijn zegje doen en hopelijk kan hij op de een of andere manier betrokken worden bij het elftal! En hopelijk kapt hij dan ook met het schrijven van die columns, waardoor er weer allerlei discussies oplaaien!
Ik sluit niet uit dat Willem het best over wilt nemen voor een half jaartje, bij zijn club.

Verder mag hij gewoon negatief zijn in z'n columns, wat is daar mis mee?
JanM
 JanM - woensdag 26 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat Willem het best over wilt nemen voor een half jaartje, bij zijn club.

Verder mag hij gewoon negatief zijn in z'n columns, wat is daar mis mee?
Stemmingmakerij waar Feyenoord - zijn club - uiteindelijk niet beter van wordt! Hetzelfde wat ik jou verwijt met alleen maar negatieve posts, sorry!
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Stemmingmakerij waar Feyenoord - zijn club - uiteindelijk niet beter van wordt! Hetzelfde wat ik jou verwijt met alleen maar negatieve posts, sorry!
Welnee, Willem mag gewoon zijn mening geven over z'n club. En anders moet hij stoppen met zijn columns omdat hij dan niet meer geloofwaardig is. Kritiek op elke club maar behalve op Feyenoord? Dat zou krom zijn.

Zie nou maar eens in dat het klote is bij Feyenoord in plaats van alleen maar positief te blijven.
JanM
 JanM - woensdag 26 januari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Welnee, Willem mag gewoon zijn mening geven over z'n club. En anders moet hij stoppen met zijn columns omdat hij dan niet meer geloofwaardig is. Kritiek op elke club maar behalve op Feyenoord? Dat zou krom zijn.

Zie nou maar eens in dat het klote is bij Feyenoord in plaats van alleen maar positief te blijven.
Ik blijf zorgen voor een 'tegengeluid' zolang als nodig! En Babovic? Die blijft lekker bij Partizan!
Vnny
 Vnny - woensdag 26 januari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Welnee, Willem mag gewoon zijn mening geven over z'n club. En anders moet hij stoppen met zijn columns omdat hij dan niet meer geloofwaardig is. Kritiek op elke club maar behalve op Feyenoord? Dat zou krom zijn.

.
+1 maar het is nu niet echt handig in een tijd waarin hij zichzelf aanbied bij Feyenoord
Vnny
 Vnny - woensdag 26 januari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:43 schreef JanM het volgende:

[..]
.En Babovic? Die blijft lekker bij Partizan!
Die is onder de gordel! Babovic//HELD
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:43 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik blijf zorgen voor een 'tegengeluid' zolang als nodig! En Babovic? Die blijft lekker bij Partizan!
Had je veel meer aan gehad dan aan onze nicht met nummer 10 en lichtgewichten als Leerdam en van Haaren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario wil af van randzaken,tenminste eentje die het begrijpt!!!









0.0105569