|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Liverpool heeft Dirk Kuyt al aangeboden bij 020. Dat betekent dus dat hij wel misschien weg mag. Ook wil hij ooit met Feyenoord kampioen worden dat zal dit jaar niet meer gebeuren maar hij kan dit seizoen Feyenoord wel enorm gaan helpen als hij echt zo groot feyenoord hart heeft komt hij nu terug en helpt hij Feyenoord uit de NOOD.
DIRKKIE KOM TERUG NAAR ROTTERDAM !!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ja dat zal Liverpool wel willen en we gaan wij betrekken in deze deal?
Misschien willen ze Schaken hebben of van Beukering? |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
dirk zit prima, en die komt nog echt niet terug. hij zou gek zijn als ie het deed. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Fabeltje...... liverpool heeft kuyt niet aangeboden. Ze zien hem tot de top 5 beste spelers van de club. Misschien kan feyenoord Bruins aanbieden in de deal:) hou toch op zeg hahaha |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Ik geloof er niets van . Kuyt is voor Liverpool een van de belangrijkste spelers Kuyt gaat de komende jaren echt nog niet weg bij Liverpool |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
ja en ik hoorde dat van nistelrooy ook niet verder na dit seizoen bij hsv |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Kan gewoon niet. Dan doe je een van de betere speler weg en haal je een veel mindere speler terug.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gaat niet gebeuren, zinloos topic dit, doe maar een slotje . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trouwens. Nu ze daar die knabbelaar gekocht hebben, en met Torres een topspits hebben, word t wel lastiger voor Dirk bij L'pool. Of speelt ie daar op rechts? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:Trouwens. Nu ze daar die knabbelaar gekocht hebben, en met Torres een topspits hebben, word t wel lastiger voor Dirk bij L'pool. Of speelt ie daar op rechts? Volgens mij keept hij daar |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Dirk ruilen voor Schaken, Auassar, Leerdam, Indi, de Cler en de Beuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
dit vind ik de meest stomme topic van de eeuw.. niks persoonlijks..maar hier hebben we t al 10000000000x over gehad, en hij wil niet komen, punt uit. ketting+ring+slot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Joh, multifuncti die Dirk. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ach ja, ik ga straks lekker chelsea-everton kijken..voetbal/arbitrage op niveau |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk-naar-feyenoord wordt ondertussen ook zo'n luchtkasteel. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Wat dat maar waar.......... keep on dreaming |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
jongens wij moeten de halve selectie opofferen om kuyt 1 seizoen t emogen huren kom op zeg wat een onzin zeg ! we zijn toch niet afhankelijk van 1!! speler ?! |
|
|
|