BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord geïnteresseerd in Frantisek Kubík

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Frantisek Kubik
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 26 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
4e topic?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
doe maar niet
Collin
 Collin - woensdag 26 januari 2011 - 13:17   quote  deeplink  
lijkt me niet geschikt
Vnny
 Vnny - woensdag 26 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
we hebben een echte spits nodig geen buitenspelert
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Doe dan die Rus maar, Bulykin.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
De mneesten van de selectie kunnen prima buiten spelen.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
vleminx is de enige die van mij hoeft te komen. denk dat je die voor 4 miljoen kan hebben. en daar ga je winst op maken als kuijt straks geruild kan worden plus een bedrag voor vleminx. dus el dramadi weg, luc weg, vleminx erin
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
ik zie in vleminx een potentiele liverpool speler. en ik weet zeker dat hij zich door blijft ontwikkelen. we zullen het zien in de toekomst. als we hem niet halen komt er nog wel een club voor bjorn straks. je hoefd het niet met me eens te zijn. dit is wat ik erover denk. en ik ben ook blij dat ik niet aan het roer sta. zou gek worden van ons. hahahaha
Milo
 Milo - woensdag 26 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 14:33 schreef obiku010 het volgende:
vleminx is de enige die van mij hoeft te komen. denk dat je die voor 4 miljoen kan hebben. en daar ga je winst op maken als kuijt straks geruild kan worden plus een bedrag voor vleminx. dus el dramadi weg, luc weg, vleminx erin
+1
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Vleminx is niet gek. Wel een lekkere doorjagert.
Maar die komt niet hoor.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 14:41 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

Haha dat zeg je alleen maar omdat ie qua uiterlijk op kuyt lijkt!
nee man. hij doet me wel aan dirk denken. maar als suarez nooit naar 020 had gewild. en hij had bij ons lopen sleuren en trekken, vallen douwen opstaan scoren zeiken zuigen scoren. dan had ik suarez ook qua manier van spelen een Feyenoord speler gevonden. en dat vind ik van bjorn ook. alleen heefd bjorn nooit de wens uitgesproken voor 020 te spelen. en die cavia wel. en dost ook, en de koef had als ie een echte rotterdammert (schiedammer) was geweest ook liever bij ons gezeten. dus ook geen echte. bjorn is nog blanco. en dus zou hij hier een publiekslieveling alla kuit kunnen worden. net zoals soarez dat had gekunt voor hij naar 020 wilde en dat duidelijk maakte.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 26 januari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 14:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nee man. hij doet me wel aan dirk denken. maar als suarez nooit naar 020 had gewild. en hij had bij ons lopen sleuren en trekken, vallen douwen opstaan scoren zeiken zuigen scoren. dan had ik suarez ook qua manier van spelen een Feyenoord speler gevonden. en dat vind ik van bjorn ook. alleen heefd bjorn nooit de wens uitgesproken voor 020 te spelen. en die cavia wel. en dost ook, en de koef had als ie een echte rotterdammert (schiedammer) was geweest ook liever bij ons gezeten. dus ook geen echte. bjorn is nog blanco. en dus zou hij hier een publiekslieveling alla kuit kunnen worden. net zoals soarez dat had gekunt voor hij naar 020 wilde en dat duidelijk maakte.
We hebben je gemist man! We merken dat je terug ben hehe
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - woensdag 26 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Mijn grootste wens zou zijn, dat van Wolfswinkel zou komen.. maarja.. Dat blijft denk ik een droom.. Hij wordt echt een grote later..
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:02 schreef Sanchos Diego het volgende:
Mijn grootste wens zou zijn, dat van Wolfswinkel zou komen.. maarja.. Dat blijft denk ik een droom.. Hij wordt echt een grote later..
ik vind hem ook wel een redelijk goede speler. maar het is niet de sleurder die wij nodig hebben vind ik. vind v wolfswinkel meer een speler voor 020. qua spel. v wolfswinkel is te licht in totaliteit om de omslag te maken. vleminx vind ik wel een Feyenoord speler qua spel. een strijdert. echt waar. ik betaal ter plekke 500eu aan vvf als ze die deze week nog halen
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:09 schreef El Aanmeldi het volgende:
we moeten kubiko010 hebben
hahahaha. als het niet erg gevonden word dat ik kots op de heilige mat (wel van inzet) dan wil ik best eens een laatste 10 minuten laten zien dat ik sneller ben als v beukering
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Dan moet je Schaken dumpen bij het grofvuil anders krijg je wel erg veel buitenspelers.

Kubik vind ik verder geen onaardige speler maar zie liever Verhoek komen! Helaas is hij onhaalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door MMM --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 17:59   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Germen
 Germen - woensdag 26 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Waarom Kubik, we hebben Cabral, diego en die jap van Arsenal bijna dus Kubink goede speler maar niet nodig lijkt me
Vnny
 Vnny - woensdag 26 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 18:18 schreef Germen het volgende:
Waarom Kubik, we hebben Cabral, diego en die jap van Arsenal bijna dus Kubink goede speler maar niet nodig lijkt me
en Simon!
MMM
 MMM - woensdag 26 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 17:59 schreef El Aanmeldi het volgende:
Schaken moet onvoorwaardelijk de selectie uit naar mijn mening.
+100
sevillana
 sevillana - woensdag 26 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 14:39 schreef obiku010 het volgende:
ik zie in vleminx een potentiele liverpool speler. en ik weet zeker dat hij zich door blijft ontwikkelen. we zullen het zien in de toekomst. als we hem niet halen komt er nog wel een club voor bjorn straks. je hoefd het niet met me eens te zijn. dit is wat ik erover denk. en ik ben ook blij dat ik niet aan het roer sta. zou gek worden van ons. hahahaha
ben 't met je eens, . . overigens heeft Mario verteld dat Feyenoord behoefte heeft aan een spits, een doelpuntenmaker dus, . . . . maar dat wisten wij toch ook al?
Jeli
 Jeli - woensdag 26 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:02 schreef Sanchos Diego het volgende:
Mijn grootste wens zou zijn, dat van Wolfswinkel zou komen.. maarja.. Dat blijft denk ik een droom.. Hij wordt echt een grote later..
Dat vind ik echt de meest overschatte spits in Nederland. Behalve penalty's benutten en in een reclame door een muur heen schieten kan hij echt niet veel. Dan nog liever vleminx. Die heeft tenminste nog een aanstekelijk enthousiasme.

En die Kubik hoeft van mij ook niet zo nodig. Liever een intelligente middenvelder of een echte spits.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 20:12 schreef Jeli het volgende:

[..]

Dat vind ik echt de meest overschatte spits in Nederland. Behalve penalty's benutten en in een reclame door een muur heen schieten kan hij echt niet veel. Dan nog liever vleminx. Die heeft tenminste nog een aanstekelijk enthousiasme.

En die Kubik hoeft van mij ook niet zo nodig. Liever een intelligente middenvelder of een echte spits.
Vlemminx is een mooi mannetje idd
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 20:12 schreef Jeli het volgende:

[..]

Dat vind ik echt de meest overschatte spits in Nederland. Behalve penalty's benutten en in een reclame door een muur heen schieten kan hij echt niet veel. Dan nog liever vleminx. Die heeft tenminste nog een aanstekelijk enthousiasme.

En die Kubik hoeft van mij ook niet zo nodig. Liever een intelligente middenvelder of een echte spits.
eens vriend!! vleminx is de man die we moeten hebben! alle pijlen op bjorn! en het word weer leuk!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
ach jongens wat moeten we met deze jongen ????????????? nick name kubieke meter
maak me blij met een goede naam
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
ja alle ploegen staan al in de rij voor hem ???????????we hebben een ervaren jongen nodig
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
idd!!! VLEMINX!!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 21:24   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 21:24 schreef El Aanmeldi het volgende:
nee vleminckx is niet goed genoeg, en daarbij nu ook niet te betalen voor ons. Wij kunnen alleen huren.
niet goed genoeg? de rest is waar.....
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 26 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Niet goed genoeg is misschien overdreven, maar niet het niveau wat we nastreven. en is ook niet het type dat we nodig hebben. Zo'n toivonen zou ideaal zijn.
Vnny
 Vnny - donderdag 27 januari 2011 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 21:36 schreef El Aanmeldi het volgende:
Niet goed genoeg is misschien overdreven, maar niet het niveau wat we nastreven. en is ook niet het type dat we nodig hebben. Zo'n toivonen zou ideaal zijn.
heb je die zien spelen de laatste weken? Is ook een drama
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 januari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Leuk hoor die Kubik, maar wat moeten we hier mee?

kubik7.jpg
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 januari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:
Leuk hoor die Kubik, maar wat moeten we hier mee?

[ afbeelding ]
Nieuwe kuip?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 27 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
leuke nachtclub!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 27 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 - 15:42 schreef MMM het volgende:
Dan moet je Schaken dumpen bij het grofvuil anders krijg je wel erg veel buitenspelers.

Kubik vind ik verder geen onaardige speler maar zie liever Verhoek komen! Helaas is hij onhaalbaar.
Ach kubik wil niet eens, dus topic kan dicht.

Verhoek mag altijd komen, maar ja... ik denk dat er weinig spelers van Ado naar Feyenoord willen na de verhalen van Derrijk, Bosschaart en Buijs gehoord te hebben...
Rovert
 Rovert - donderdag 27 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 14:46 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ach kubik wil niet eens, dus topic kan dicht.

Verhoek mag altijd komen, maar ja... ik denk dat er weinig spelers van Ado naar Feyenoord willen na de verhalen van Derrijk, Bosschaart en Buijs gehoord te hebben...
Dan komen ze toch lekker niet
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 27 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 15:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dan komen ze toch lekker niet
Inderdaad. Vroeger zouden we ook gespuugt hebben op spelers van Ado en nu zouden we ze graag willen, maar willen zij niet....

Vreemde zaken allemaal.
Rovert
 Rovert - donderdag 27 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 15:35 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Inderdaad. Vroeger zouden we ook gespuugt hebben op spelers van Ado en nu zouden we ze graag willen, maar willen zij niet....

Vreemde zaken allemaal.
nou, willen we ze graag......
dat zijn niet mijn woorden
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 15:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

nou, willen we ze graag......
dat zijn niet mijn woorden
Laat ze lekker hun reiger in de reet nemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord geïnteresseerd in Frantisek Kubík









0.0110371