|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord wil het aflopende contract van jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel verlengen. De verbintenis van de oud-speler van Feyenoord liep af en de club is zeer te spreken over zijn trainerskwaliteiten. Van Gastel werd al twee keer kampioen met de Landelijke Jeugd van Feyenoord. De Brabander stroomde talenten als Stefan de Vrij, Luc Castaignos, Kelvin Leerdam, Jerson Cabral en Ricky van Haaren door naar het eerste elftal. Hoofdopleidingen Stanley Brard heeft contractverlenging aangeboden en binnenkort gaat Van Gastel met algemeen directeur Eric Gudde om de tafel om te praten over de functie die hij de komende jaren bij Feyenoord gaat bekleden.
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=354 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi. Toch nog wat goed nieuws deze week. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Gastel op termijn de hoofdtrainer van Feyenoord. Duidelijk uitgestippelde route. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Inderdaad, alleen wanneer is de vraag. Te vroeg is nooit goed.
*edit: Hoe je het went of keert is Mario ook te onervaren voor het Feyenoord van dit moment
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 17:38 schreef Royaal het volgende:[..] Inderdaad, alleen wanneer is de vraag. Te vroeg is nooit goed. *edit: Hoe je het went of keert is Mario ook te onervaren voor het Feyenoord van dit moment Contractverlenging is prima. Maar hij zal ook een perspectief wensen? Vraag me alleen af wat nou zijn essentiƫle kwaliteiten zijn , zeker als hij met oudere spelers zal moeten gaan werken, in de -nabije- toekomst. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Contractverlenging is prima. Maar hij zal ook een perspectief wensen? Vraag me alleen af wat nou zijn essentiƫle kwaliteiten zijn , zeker als hij met oudere spelers zal moeten gaan werken, in de -nabije- toekomst. die nabije toekomst zal nog wel even duren ben ik bang... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en terecht. v gastel is een held man |
|
|
|