|
|
jair
|
|
|
GANSO wordt de nieuwe zidane genoemdt hij is een talent haaallluuu |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wat was jou vorige nichname? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kap effe met nutteloze topics man. of vraag het voortaan effe via een pmtje. als meer als 10 het er mee eens zijn dan mag het. zo deed ik het ook vroeger. gewoon een pm aan allemaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Roberto Gonzales???? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:01 schreef obiku010 het volgende:kap effe met nutteloze topics man. of vraag het voortaan effe via een pmtje. als meer als 10 het er mee eens zijn dan mag het. zo deed ik het ook vroeger. gewoon een pm aan allemaal Hahahahaha!
En graag in cursief gedrukte letters. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: feyenoord-rotterdam toch? Die van de buitenlandse websites, en die van 'over enkele uren tekent Luc'.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij is het Antonio! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] feyenoord-rotterdam toch? Die van de buitenlandse websites, en die van 'over enkele uren tekent Luc'.... nee is van 2 jaar voor jou tijd hier Henk ... Hij kwam altijd met Arabische talenten aanzetten om te kopen voor Feyenoord!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha zou zomaar kennen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee is van 2 jaar voor jou tijd hier Henk ... Hij kwam altijd met Arabische talenten aanzetten om te kopen voor Feyenoord!! Hahaha, effe wachtuh....Mido! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat zou een pure peter bosz aankoop kunnen zijn... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Peter Bosz...Was dat niet uh.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 januari 2011 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee is van 2 jaar voor jou tijd hier Henk ... Hij kwam altijd met Arabische talenten aanzetten om te kopen voor Feyenoord!! haha, ja inderdaad ik weet wie je bedoelt... zou zomaar de zelfde kunnen zijn.
EDIT dit soort topics waren dat dan: http://forum.headliner.nl/topic-11367/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
of het is jozo? dat kan ook nog... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die prutser en verrader ,achter nichtje van janssen?...ja klopt!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zou het hahaha? nee heeft een ban voor het leven man... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lijkt mij ook niet. jozo is in den here momenteel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: bij een goede vergiffenis achter het biechtstoeltje in het maasgebou kan de ommekeer worden......JOZO///IS///BACK!!!!! BRRRRRRRRRrrrrrrrr hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik denk z'n neefje, die nu denkt "laat ik 't zelf maar eens doen" . . . . . . |
|
|
|