BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twitter de Cler

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Ze was 42
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 21:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens. want iedere eigenschap heeft voor en nadelen. altijd open zijn maakt je ook kwetsbaar. maar te gesloten maakt eenzaam. en boven de rest uitstijgen vind ik onzin. als je bijvoorbeeld leon een beetje zou kennen zou je zien en merken dat hij geliefd is bij iedereen. ik heb nog wel tegenstanders. hij is een soort link tussen mijn grenseloosheid en de wat serieuzere forum lezer. soms botst het soms niet. wel met respect voor alle Feyenoorders. al is het alleen maar om dezelfde soms zelf destructieve liefde. maar ik gun wel iedereen het beste. ook al zijn de meningen anders, en daag je elkaar wel eens uit. dat moet kunnen vind ik.
Kwetsbaar maakt je ook weerbaar,Leon heeft hele goede topics,maar maakt zich daarmee ook kwetsbaar,waarom?alles wat hij schrijft wordt hij op afgerekend,
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 februari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 21:58 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Kwetsbaar maakt je ook weerbaar,Leon heeft hele goede topics,maar maakt zich daarmee ook kwetsbaar,waarom?alles wat hij schrijft wordt hij op afgerekend,
nee man! leon post echt wel inhoudelijk, en soms een dolletje. maar is wel degelijk door iedereen gewaardeert. maar het begint een alco gesprek te worden. geen zin in. het beste litmanen!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 februari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 21:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens. want iedere eigenschap heeft voor en nadelen. altijd open zijn maakt je ook kwetsbaar. maar te gesloten maakt eenzaam. en boven de rest uitstijgen vind ik onzin. als je bijvoorbeeld leon een beetje zou kennen zou je zien en merken dat hij geliefd is bij iedereen. ik heb nog wel tegenstanders. hij is een soort link tussen mijn grenseloosheid en de wat serieuzere forum lezer. soms botst het soms niet. wel met respect voor alle Feyenoorders. al is het alleen maar om dezelfde soms zelf destructieve liefde. maar ik gun wel iedereen het beste. ook al zijn de meningen anders, en daag je elkaar wel eens uit. dat moet kunnen vind ik.
Op een digitaal kletsveld als dit kun je, volgens mij, nooit een hekel aan iemand hebben. In feite is iedereen okee. Het blijft immers buitenkant en zegt niets over iemand in z'n geheel.
De één spreekt mogelijk meer aan dan de ander. Meer moet je er niet van maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 21:44 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

niet bewust voor gekozen door daran of drugs,mijn vrouw is overleden aan kanker
Het spijt mij oprecht voor jou Litmanen...
Het moet zwaar en moeilijk voor jou zijn...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nee man! leon post echt wel inhoudelijk, en soms een dolletje. maar is wel degelijk door iedereen gewaardeert. maar het begint een alco gesprek te worden. geen zin in. het beste litmanen!
Nee hij heeft gelijk en dat weet ik maar al te goed!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 februari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hij heeft gelijk en dat weet ik maar al te goed!!
ik vind wel dat jij ook wel onzin topics opend. zekert de laatste tijd. uiteraard geniet ik ervan. en dat je dan over je werksituatie praat, dan is dat ook kwetsbaar opstellen. zeker weten. wat dat betreft ben je een gozert naar me hart! en dan snap ik wel wat nemam-til bedoeld. een slag appart zijn we leon held vriend!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 06 februari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
we stijgen echt boven de rest uit man! dat is echt waar. hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik vind wel dat jij ook wel onzin topics opend. zekert de laatste tijd. uiteraard geniet ik ervan. en dat je dan over je werksituatie praat, dan is dat ook kwetsbaar opstellen. zeker weten. wat dat betreft ben je een gozert naar me hart! en dan snap ik wel wat nemam-til bedoeld. een slag appart zijn we leon held vriend!!!
Ja natuurlijk Obiku///HELD wij lopen de polonaise met z`n tweetjes man van de westwijk tot de holy hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 21:45 schreef nemam-tiL het volgende:
Ze was 42
Wat ontzettend erg voor je. Dan is bijna niets meer belangrijk. Hoop dat je wel terug kan kijken op een gelukkige tijd voordat het noodlot toesloeg.
LaSpliff
 LaSpliff - maandag 07 februari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:12 schreef obiku010 het volgende:
we stijgen echt boven de rest uit man! dat is echt waar. hahaha
hahaha... behalve als ik mijn scroll-wieltje de andere kant op draai... :P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 april 2011 - 07:23   quote  deeplink  
timdecler5

Club heeft me toch een nieuw contract aangeboden. Volgende week beginnen de onderhandelingen. Hopelijk komen we eruit.

18 April

------------------

bovenstaande postte Timmie op zn twittert paar dagen geleden. geloof niet dat ik het al ergens anders ben tegengekomen. maar dit lijkt me goede zaak, mocht dit waar zijn. aan Tim weet je wat je hebt, niet de best back, maar een behoorlijke spelert, als een van de weinige ervaring en bovendien is zijn hart ook rood-wit.
MMM
 MMM - vrijdag 22 april 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Is een nepaccount..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 april 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 09:31 schreef MMM het volgende:
Is een nepaccount..
zeker weten?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 22 april 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 09:31 schreef MMM het volgende:
Is een nepaccount..
Dat mag ik hopen
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 22 april 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Kon wel vaak lachen om die tweets, voor er serieuze berichten kwamen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twitter de Cler









0.0083589