|
|
Feyenoord-ultras
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-ultras
|
|
|
wat is oud dan volgens jou, heb het anders nog niet ergens gehoord of gelezen... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: denk jij serieus dat radio 538 bovenop het nieuws zit????
Ik las dit nieuws in 1989 al over de PVV |
|
|
|
|
Feyenoord-ultras
|
|
|
of er 100% bove op zitte wille niet toegegeven maar ken je wel met 100% zekerheid zeggen dat ze geen 22 jaar achterlopen :S |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 07:50 schreef Feyenoord-ultras het volgende:of er 100% bove op zitte wille niet toegegeven maar ken je wel met 100% zekerheid zeggen dat ze geen 22 jaar achterlopen :S nou als ik hun muziek en grappen hoor, lopen ze in ieder geval wel achter |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Punt leveren ze toch weer in zodra ze kunnen een regeerakkoord kunnen sluiten.. vraag maar aan de RET'ers.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Kijk even op pagina 3 bij de topic ado-heerenveen.Daar gaf ik het al aan dat ik dit van de mos had gehoord.Snap niet dat mensen dat niet geweldig vonden.Wat is nou mooier om lekker oldskool met je vrienden naar de voetbal te gaan,maar als je vervelend doet ben je de lul.Eindelijk krijgen de echte supporters weer de macht en niet dat groepje raddraaiers die het voor iedereen verpesten.Als je wel eens in Engeland bent geweest begrijp je wel wat ik bedoel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Combi Wort afgeschaft, hegten de burgermeesters gewoon: "geen uitpubliek" |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 10:28 schreef raket het volgende:Kijk even op pagina 3 bij de topic ado-heerenveen.Daar gaf ik het al aan dat ik dit van de mos had gehoord. Wat had je nog meer gehoord? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat je met oostenwind uit moet kijken voor kwallen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja, mevr. De Mos, die was aan het werk in het bos |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: mevr de mos, wat is dat voor dame? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
die zit normaal achter de ramen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Vergeet niet dat ze ook vertelde dat je nooit met tegenwind buiten moet pissen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Wat was mevrouw de Mos in het bos dan aan het doen dan? Waren de boodschappen van Aadje weer op?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Wat was mevrouw de Mos in het bos dan aan het doen dan? Waren de boodschappen van Aadje weer op? Nee ze was geil, dus neukt ze voor de poen, zodat ze, zodat ze, Aad, afkopen kan doen.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Het wijf van aad de mos aad de mos.... |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik hoop dat jullie die hier reageren,voor altijd met een combi naar uitwedstrijden moeten!!Ga ik lekker met eigen vervoer,met de mos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ga inderdaad liever met combi dan met de mos. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 14:54 schreef raket het volgende:Ik hoop dat jullie die hier reageren,voor altijd met een combi naar uitwedstrijden moeten!!Ga ik lekker met eigen vervoer,met de mos Ik krijg het gevoel dat dit bericht een negatieve lading heeft....... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: is een bericht van die appollo immer positief? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 14:54 schreef raket het volgende:Ik hoop dat jullie die hier reageren,voor altijd met een combi naar uitwedstrijden moeten!!Ga ik lekker met eigen vervoer,met de mos Gras en een inheemse giftige slang schieten me te binnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dus om dit idee stem jij voortaan op de pvv? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: De partij van Geert, die voetbalsupporters het liefst knee-capt? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dan snap ik er niets meer van
jij zegt pvv +1 maar dan zeg je dat je er al op stemde dus dan kun je toch niet meer +1 doen?
Ik word seniel |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 15:55 schreef Rovert het volgende:[..] Dan snap ik er niets meer van jij zegt pvv +1 maar dan zeg je dat je er al op stemde dus dan kun je toch niet meer +1 doen? Ik word seniel Dat klopt als een bus(combi) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Limburgers onder elkaar hè. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
hebben kiezers nodig denk ik |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wat hebben kiezers nodig? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lekkere wijven! Bier en lekker eten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heb niks met lekkere wijven. Overigens ook niets met bier. Lekker eten is een goede suggestie, zou in meer partijprogramma's moeten staan. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper