BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 27 januari 2011 - 07:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken' (VoetbalZone)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 januari 2011 - 07:37   quote  deeplink  
'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken'

Luis Suárez heeft na de mislukte transferonderhandeling van afgelopen maandag tussen Ajax en Liverpool aan iedereen binnen Ajax kenbaar gemaakt dat hij ten koste van alles wil vertrekken, zo schrijft De Telegraaf. Volgens het dagblad is de aanvaller klaar met Nederland, mede vanwege de langdurige schorsing, de snoeiharde kritiek na het bijtincident en de matige sportieve prestaties.

Als Suárez zijn huidige totaal van zeven goals niet fors opschroeft en ook niet in de Champions League uitkomt, keldert zijn prijs volgens De Telegraaf naar een slordige twaalf miljoen euro. De directie van Ajax kan vandaag een pokerspel spelen met de Uruguayaan als inzet, maar het risico op een grote financiële misser en sportief verlies is groot. Frank de Boer weet dat Liverpool een serieuze partij is. "Uiteindelijk moet de juiste keuze worden gemaakt tussen Luis houden of voor een goed bedrag verkopen, zegt De Boer desgevraagd in het dagblad.

"Liverpool moet met een heel groot bedrag komen en dan ook nog voor de 29e. En als ze de 30e komen? Dan komt er nog vijf miljoen euro bij", geeft De Boer met een knipoog aan. "Maar serieus, het zal heel snel moeten gaan, binnen twee dagen. Anders is het over." Liverpool schatte Suárez de eerste keer in op vijftien miljoen euro, Ajax dacht aan ruim 25 miljoen. De kans is aanwezig dat beide clubs elkaar vandaag of morgen halverwege zullen ontmoeten.

Volgens De Boer staat Ajax nog steeds op het standpunt dat de club Suarez niet wil verkopen. "Hij is van cruciaal belang", stelt de hoofdtrainer van Ajax. "Luis maakte 35 goals en gaf veel assists. Die vervang je niet zo maar. Eerst moet je iemand vinden die 25 keer kan scoren. En die zal dan ook nog eens moeten acclimatiseren en zit niet een-twee-drie op het niveau van Suárez."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Boudewijn --
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 27 januari 2011 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 07:37 schreef Boudewijn het volgende:
'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken'

Luis Suárez heeft na de mislukte transferonderhandeling van afgelopen maandag tussen Ajax en Liverpool aan iedereen binnen Ajax kenbaar gemaakt dat hij ten koste van alles wil vertrekken, zo schrijft De Telegraaf. Volgens het dagblad is de aanvaller klaar met Nederland, mede vanwege de langdurige schorsing, de snoeiharde kritiek na het bijtincident en de matige sportieve prestaties.

Als Suárez zijn huidige totaal van zeven goals niet fors opschroeft en ook niet in de Champions League uitkomt, keldert zijn prijs volgens De Telegraaf naar een slordige twaalf miljoen euro. De directie van Ajax kan vandaag een pokerspel spelen met de Uruguayaan als inzet, maar het risico op een grote financiële misser en sportief verlies is groot. Frank de Boer weet dat Liverpool een serieuze partij is. "Uiteindelijk moet de juiste keuze worden gemaakt tussen Luis houden of voor een goed bedrag verkopen, zegt De Boer desgevraagd in het dagblad.

"Liverpool moet met een heel groot bedrag komen en dan ook nog voor de 29e. En als ze de 30e komen? Dan komt er nog vijf miljoen euro bij", geeft De Boer met een knipoog aan. "Maar serieus, het zal heel snel moeten gaan, binnen twee dagen. Anders is het over." Liverpool schatte Suárez de eerste keer in op vijftien miljoen euro, Ajax dacht aan ruim 25 miljoen. De kans is aanwezig dat beide clubs elkaar vandaag of morgen halverwege zullen ontmoeten.

Volgens De Boer staat Ajax nog steeds op het standpunt dat de club Suarez niet wil verkopen. "Hij is van cruciaal belang", stelt de hoofdtrainer van Ajax. "Luis maakte 35 goals en gaf veel assists. Die vervang je niet zo maar. Eerst moet je iemand vinden die 25 keer kan scoren. En die zal dan ook nog eens moeten acclimatiseren en zit niet een-twee-drie op het niveau van Suárez."
Maar ik snap het niet, waarom hij dan een paar dagen geleden nog aangeeft nog 1 keer kampioen met ajax te willen worden.
Maar okey, ja voor 25 a 30 miljoen mag hij cker weg.
Rogier
 Rogier - donderdag 27 januari 2011 - 07:45   quote  deeplink  
Die is weg. begrijp het ook niet....kwaad over 7 wedstrijden vor het bijten vanm een tegenstander ? Moet je in Engeland eens doen...hoef je nooit meer terug te komen. Kom op Luis...de fans hebben je jaren gesteund en toegezongen...je verdient een echt afscheid. Mischien dat de fans hem vanavond moeten toezingen !!
bird
 bird - donderdag 27 januari 2011 - 07:52   quote  deeplink  
die is weg het is jammer hopen dat we een goede vervanger krijgen ben benieuwd wat er vandaag allemaal gebeurd maar als ie gaat LUIS VEEL SUCCES het is je gegunt
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 07:57   quote  deeplink  
Tsja,

ik riep dat al tijden dat hij zich hier niet meer gewenst voelt door dat bijtincident.
Zo zie je maar..

Misschien ook maar beter ook. Scheelt een hoop druk van de tegenstanders.
Nobody likes us and we don't care maar zonder Suarez hebben ze geen stok meer om mee te slaan..
Laat staan die klote-slechte scheidsrechters.
BRW
 BRW - donderdag 27 januari 2011 - 08:00   quote  deeplink  
Grappenmaker die Suarez, ik neem aan dat ie boos op zichzelf is n.a.v. dat bijtincident? Op wie moet ie anders boos zijn? Op Ajax, omdat hun zijn schorsing hebben geaccepteerd? Die schorsing is volledig terecht en van mij had ie nog wel hoger uit mogen vallen..

Als de citaten kloppen die meneertje Verweij heeft overgenomen van Suarez dan hebben wij ook kennis gemaakt met de andere kant van Suarez! Met andere woorden, als klopt wat hier staat dan hoop ik van ganser harte dat Liverpool een mooi bod voor hem neerlegt.. Suarez, het ga je goed jongen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 27 januari 2011 - 08:40   quote  deeplink  
Jongens dit bericht komt uit de Telegraaf. Deze krant heeft de laatste tijd wel meer van dit soort onzinberichten, danwel stookberichten. Daarnaast vind ik dhr. Verweij een echt onruststokertje en dat hebben we allemaal afgelopen zomer mee kunnen maken rond de transfer van El Hamdoei en het mogelijk vertrek van Jol. Mijnheer heeft toen diverse malen dingen geroepen die achteraf helemaal niet waar bleken te zijn.

Toch ben ik er bang voor dat Suarez alsnog vertrekt bij Ajax. Niet doormiddel van een breuk, maar doordat Liverpool met het benodigde geld over de balk gaat komen.
BRW
 BRW - donderdag 27 januari 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 08:40 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jongens dit bericht komt uit de Telegraaf. Deze krant heeft de laatste tijd wel meer van dit soort onzinberichten, danwel stookberichten. Daarnaast vind ik dhr. Verweij een echt onruststokertje en dat hebben we allemaal afgelopen zomer mee kunnen maken rond de transfer van El Hamdoei en het mogelijk vertrek van Jol. Mijnheer heeft toen diverse malen dingen geroepen die achteraf helemaal niet waar bleken te zijn.

Toch ben ik er bang voor dat Suarez alsnog vertrekt bij Ajax. Niet doormiddel van een breuk, maar doordat Liverpool met het benodigde geld over de balk gaat komen.
Ik ben allang blij als Liverpool met het "benodigde" geld over de balk komt!
Dat liever dan een breuk die geforceerd wordt..
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 januari 2011 - 09:11   quote  deeplink  
zou me tegen vallen van luis.. maar dan heeft hij de supporters mooi voor de gek gehouden... en waar houden wij niet van ?
Rogier
 Rogier - donderdag 27 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
ik kan gewoon niet begrijpen wat nu het probleem is om nog 5 maanden bij Ajax te spelen ? Waar hebben we het over ?
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 09:39   quote  deeplink  
wat ik al dacht maakte er gister nog een topic over,ik wist het gvd...
Per4manc
 Per4manc - donderdag 27 januari 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Dat de club-liefde van Luis niet zo groot was had ik wel verwacht, maar Suarez moet toch zelf ook snappen dat hij niet "voor een appel en een ei" kan vertrekken naar Liverpool. En 15 mlj is niet veel. Als hij nou ook nog begint te dreigen met motivatieverlies dan valt hij mij helemaal tegen. Laat het een vent zijn en zelf een paar miljoen bijleggen als hij dan toch zo graag weg wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Per4manc --
BRW
 BRW - donderdag 27 januari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:26 schreef Rogier het volgende:
ik kan gewoon niet begrijpen wat nu het probleem is om nog 5 maanden bij Ajax te spelen ? Waar hebben we het over ?
Ik begrijp er ook geen reet van!

Het enige wat Suarez ziet is of 5 maanden bij Ajax voor 1,8 miljoen.. Of bij liverpool voor het dubbele! GELD duss.. Geld verneukt de voetballerij!

Ze zouden de salarissen gewoon gelijk moeten trekken.. Iedere voetballer zou het zelfde moeten verdienen.. Uiteraard kun je wel onderscheid maken in Ere en eerste divisies
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:43 schreef BRW het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook geen reet van!

Het enige wat Suarez ziet is of 5 maanden bij Ajax voor 1,8 miljoen.. Of bij liverpool voor het dubbele! GELD duss.. Geld verneukt de voetballerij!

Ze zouden de salarissen gewoon gelijk moeten trekken.. Iedere voetballer zou het zelfde moeten verdienen.. Uiteraard kun je wel onderscheid maken in Ere en eerste divisies
Communist... :P
thomASS
 thomASS - donderdag 27 januari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Oké 20 miljoen + torres
Benno
 Benno - donderdag 27 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:39 schreef verbrande harry het volgende:
wat ik al dacht maakte er gister nog een topic over,ik wist het gvd...
We moeten ons de kop niet gek laten maken.
De media zegt zoveel. Plakken de ene quote aan de ander en we hebben weer een hype!
Denk wel dat hij gaat, na een goed bod, maar zo niet wil ik eerst nog wel zien of hij echt stennis gaat schoppen.
BRW
 BRW - donderdag 27 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 09:49 schreef Ride het volgende:

[..]

Communist... :P
Haha.. ;-) Maar dan ben je wel van een hoop gezeik af!
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - donderdag 27 januari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Hahaha
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
lees net liverpool komt vandaag naar mokum voor de ultime poging we gaan het beleven,tip van mijn kamt 35 MILJOEN EN GEEN CENT MINDER GVD...
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 27 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Inpakken en wegwezen met dit soort lastpakken!! 20 miljoen is eenmooi bedrag!
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:13 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Inpakken en wegwezen met dit soort lastpakken!! 20 miljoen is eenmooi bedrag!
man rot toch op,WE ZIJN DE LIDL NIET...
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - donderdag 27 januari 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Haha dus dat!!
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:15 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Hahahahaha, een bekende regel ;)
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:23 schreef Robin-am*dam het volgende:
Haha dus dat!!
[/quote

nope
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:23 schreef Ride het volgende:

[..]

Hahahahaha, een bekende regel ;)
ok dus jij was de grondlegger...hehe
Per4manc
 Per4manc - donderdag 27 januari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:15 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

haha We zijn ook al jaren geen Albert Hein meer hoor.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:28 schreef Per4manc het volgende:

[..]

haha We zijn ook al jaren geen Albert Hein meer hoor.
man vul in wat je wil geen gezeik,ze denken dat ze in een boogaard staan en maar kunnen plukken oprotten die gasten...
Brandje
 Brandje - donderdag 27 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Jammer maar het is niet anders. Wel klote dan zijn laatste aktie in de competitie een aktie is van een kanibaal.
Luis het ga je goed en bedankt voor bewezen diensten.
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:35 schreef Brandje het volgende:
Jammer maar het is niet anders. Wel klote dan zijn laatste aktie in de competitie een aktie is van een kanibaal.
Luis het ga je goed en bedankt voor bewezen diensten.
mooie reactie ergens vandaan geknipt

quote:

Suarez heeft aan zichzelf te danken dat er kritiek was op het bijtincident dat, dat Ajax verder achterop is geraakt komt mede ook hierdoor.
7 wedstrijden schorsing. daarmee dupeer je je club ernstig.
Al die 7 wedstrijden heeft hij wel gewoon salaris gehad. Liverpool is een mooie club maar als het niet lukt dan niet! Het is bijna beschamend om te zien dat spelers alles maar kunnen maken.
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 27 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
haha We zijn ook al jaren geen Albert Hein meer hoor.....Misschien zijn het nu wel de hamsterweken ;-)
bird
 bird - donderdag 27 januari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
jammer van die verhalen die nu komen dat ie weg wil of anders niet meer speelt ik weet niet wat er van waar is
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 januari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
afwachten!!! niets meer en niets minder!!!
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
volgens vi bied liverpool 29 miljoen euro...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door verbrande harry --
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 27 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:09 schreef verbrande harry het volgende:
Doen zou ik dan zeggen
Per4manc
 Per4manc - donderdag 27 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 10:55 schreef Blaatkoe het volgende:
haha We zijn ook al jaren geen Albert Hein meer hoor.....Misschien zijn het nu wel de hamsterweken ;-)
haha Ja OK, Krijgen ze ook nog zegeltjes. haha
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 27 januari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:10 schreef Per4manc het volgende:

[..]

haha Ja OK, Krijgen ze ook nog zegeltjes. haha
alleen als ze ze kopen he ;-) ze krijgen wel voetbalplaatjes
(misschien zit Suarez er wel bij)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Blaatkoe --
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:10 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Doen zou ik dan zeggen
ja de bekende kogel zal ondertussen wel door de kerk zijn,gvd...hehe
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 27 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:11 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja de bekende kogel zal ondertussen wel door de kerk zijn,gvd...hehe
even zoeken naar een kogelgat zou ik dan maar zeggen
dege
 dege - donderdag 27 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
die is weg hoor, zoals ook verwacht. hopen dat ajax een goede vervanger binnenhaalt en snel ook.
Per4manc
 Per4manc - donderdag 27 januari 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Lees net dat Liverpool bod wil verhogen naar 29 mlj. Ajax zou 35 vragen. Geloof dus geen reet van dit soort bedragen. Zal meer iets zijn van verhoging 15 naar 19 mlj en Ajax vraagd 25 mlj. Klote journalisten.
PETER111
 PETER111 - donderdag 27 januari 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:49 schreef Per4manc het volgende:
Lees net dat Liverpool bod wil verhogen naar 29 mlj. Ajax zou 35 vragen. Geloof dus geen reet van dit soort bedragen. Zal meer iets zijn van verhoging 15 naar 19 mlj en Ajax vraagd 25 mlj. Klote journalisten.
Inderdaad, dacht ik ook al. Welke club verhoogt nou zijn bod van 15 naar 29 miljoen.
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Grappig weer om te lezen, dat iedereen direct weer de telegraaf geloofd.

Ik zeg niet dat hij wel blijft, maar de media hoeft maar iets te roepen hier, en het gehele forum staat weer op z'n kop. En ja, waar rook is, is vuur, maar voorlopig heb ik helemaal niks uit de mond van Suarez gehoord, en al helemaal niet van Ajax zelf.

Geloof niet direct alles wat er wordt geschreven.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 27 januari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Het is 1 groot spel wat er gespeeld wordt, als ik niet uit zijn eigen mond hoor dat hij niet meer voor Ajax speelt als de transfer afketst geloof ik er geen snars van. En al helemaal niet als het uit de telegraaf komt.

Wat wel een feit is dat hij toen de tijd bij groningen ook zo dwars deed. Dus het kan heel goed mogelijk zijn.

Ajax ruled als het om transfers gaat, pootje stijf houden en uiteindelijk de hoofdprijs vangen. Als ze maar niet telaat zijn met een vervanger.
Robinho
 Robinho - donderdag 27 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
morgenmiddag is het rond als je het mij vraagt
BRW
 BRW - donderdag 27 januari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Het is allemaal gissen maar als het vandaag rond komt zal Ajax het morgen pas bekend maken.. Ik denk dat ze namelijk geen onrust willen voor de wedstrijd vanavond!

We zullen het zien.. Ik geloof geen reet van die 29 miljoen! Dan zou Liverpool het bood direct met 14 miljoen verhoogd hebben..
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Hahaha..

werelds man die Televaag...

iedereen bezoekt direkt die website
Lijkt wel het begin van het seizoen met Jol en Fulhamm of Newcastle.

hahahahahahahaha
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 27 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 12:46 schreef BRW het volgende:
Het is allemaal gissen maar als het vandaag rond komt zal Ajax het morgen pas bekend maken.. Ik denk dat ze namelijk geen onrust willen voor de wedstrijd vanavond!

We zullen het zien.. Ik geloof geen reet van die 29 miljoen! Dan zou Liverpool het bood direct met 14 miljoen verhoogd hebben..
Die 29 miljoen geloof ik geen ene drol van. Dat is allemaal maar de media die dat speculeert.
Weet je wat ik denk?
Dat suarez lekker, in amsterdam dit seizoen afmaakt.En als dat niet het geval is, gaat hij maar voor hooguit 22 a 23 miljoen weg!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 11:09 schreef verbrande harry het volgende:
Gelijk doen, wat een achetrlijk gezwam! Je maakt mij niet wijs dat ze in één keer hun bod verdubbelen. Zal wel net zo een grap zijn als van Frank de Boer; elke dag komt er 5 miljoen bij ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 januari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
gewoon AFWACHTEN!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 27 januari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Ajax.nl afwachten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken'

0.0146420