BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 27 januari 2011 - 07:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken' (VoetbalZone)

roagma
 roagma - donderdag 27 januari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
moet je eens het forum van liverpool lezen---- ze zijn helemaal liries over suarez.

betaal toch het geld dat ajax vraagt-- 25miljoen vinden ze een schijntje want dzeko kostte 30miljoen en suarez vinden ze beter an dzeko
roagma
 roagma - donderdag 27 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
ik denk dat het vandaag wel rond gaat komen
alibabba
 alibabba - donderdag 27 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Ik kan niet geloven dat Suarez heeft gezegd dat wanneer hij niet weg kan dat hij dan niet meer speelt voor AJAX. Het is een apart kereltje, maar ik geloof niet dat ie nu ineens de rug keert. Ik hoop dat ie nog een half jaar blijft, want met Suarez is de kans op de derde ster zeker aanwezig en zonder Suarez word het een heel moeilijk verhaal. Bovendien verwacht ik dat Suarez zo belangrijk word bij Ajax met goals en assists, dat zijn transferwaarde alleen maar hoger word in de zomer!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
zolang er niets op AJAX.NL staat geloof ik het niet!!!
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 13:32 schreef alibabba het volgende:
Ik kan niet geloven dat Suarez heeft gezegd dat wanneer hij niet weg kan dat hij dan niet meer speelt voor AJAX. Het is een apart kereltje, maar ik geloof niet dat ie nu ineens de rug keert. Ik hoop dat ie nog een half jaar blijft, want met Suarez is de kans op de derde ster zeker aanwezig en zonder Suarez word het een heel moeilijk verhaal. Bovendien verwacht ik dat Suarez zo belangrijk word bij Ajax met goals en assists, dat zijn transferwaarde alleen maar hoger word in de zomer!
EENS
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Dalglish: 'Het geld is er'

Liverpool-trainer Kenny Dalglish geeft toe dat de transferperiode nog niet helemaal verloopt zoals men bij de club gehoopt had. Liverpool wist zich nog niet te versterken in het nieuwe jaar.

Voor Liverpool ligt de prioriteit bij het aantrekken van een nieuwe aanvaller. Luis Suarez is de belangrijkste kandidaat. De onderhandelingen over de Ajacied verlopen moeizaam. Liverpool wil bij lange na niet voldoen aan de vraagprijs van Ajax, de Amsterdammers houden voet bij stuk.

Ook Charlie Adam is in beeld bij Liverpool. De middenvelder van Blackpool moest volgens de club tien miljoen euro kosten, Liverpool wil niet verder dan vijf miljoen euro. Dalglish hoopt dat er snel een oplossing komt, maandag sluit de transfermarkt immers al.

"Het geld is er. Alles is er. Het is alleen moeilijk om spelers van andere clubs op dit moment aan te trekken. Als we niemand aantrekken kan het in elk geval niet zo zijn dat we het niet geprobeerd hebben", aldus Dalglish.
Ride
 Ride - donderdag 27 januari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Zie je.. het zijn halfgeld bieders..

ga maar naar die jankerds uit 010.. die hebben nog een spits te koop voordat die naar Inter Milan gaat.
Kost maar 1 miljoen
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 27 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 14:59 schreef Ride het volgende:
Zie je.. het zijn halfgeld bieders..

ga maar naar die jankerds uit 010.. die hebben nog een spits te koop voordat die naar Inter Milan gaat.
Kost maar 1 miljoen
NOGMAALS WE ZIJN DE LIDL NIEEEEEEEEEEET...
AFCA!
 AFCA! - donderdag 27 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Ik vind dit gespeculeer maar niets.. 29 miljoen, Suarez wil niet meer spelen en al dat soort geruchten.. hopen dat er snel duidelijkheid komt.
Dev
 Dev - donderdag 27 januari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Ik snap Suarez wel. Die gast heeft het een tijdje aangekeken met de nieuwe trainer en hij ziet nu ook dat het hele seizoen van AJAX weer van hem afhankelijk is. Hij is weer diegene die Ajax vooruit moet helpen, hij is diegene die weer als enige de doelpunten moet maken, hij is eigenlijk de hele motor waarop AJAX nu al drie seizoenen op loopt.

ik kan me best goed voorstellen dat als je al twee,drie seizoenen lang zo een druk op je schouders krijgt, dat je daar op een gegeven moment genoeg van hebt.
Psychologisch gezien is het dan ook niet raar dat hij zulke rare dingen doet als iemand bijten. Die gast was aan het stress van de druk eronder door aan het gaan en hij heeft gewoon geen zin om dat nu nog een half jaar te moeten ondergaan.
Helemaal niet als je weet dat er ook een andere optie is, namelijk bij Liverpool spelen in een team waar je weer helemaal met een nieuwe start kunt beginnen, waar je met en tegen de groten der aarden speelt en waar je ook nog eens meer verdient.

En dit kun je hem gewoon niet verwijten. DIt moet je Ajax verwijten. Die hadden moeten zien aankomen dat Suarez gewoon effe rust nodig had en effe een extra steuntje in de rug nodig had, hem beter moeten begeleiden. Maar Ajax heeft zich in een positie gebracht waarop ze niets anders kunnen dan parasiteren van Suarez.

Tuurlijk je zou kunnen zeggen dat ze zonder Suarez idd hebben gewonnen van Vitesse en Feyenoord..... Twee ploegen die op dit moment nog degredatie klanten zijn en in nog grotere misere zitten dan Ajax.
En ze hebben idd gewonnen van Milan..... Tweede garniteur elftal dat al door was naar volgende ronde van CL en misschien wel schrik effect van trainers wissel.
Maar zo gauw Ajax tegen een "normale" tegenstander ( utrecht) speelt, zonder Suarez, hebben ze meteen met 3-0 op de broek gekregen.

Iedereen die in de positie van Suarez zit, zou dan ook denken: daar gaan we weer! ik moet het weer doen, kunnen die gasten dan echt niets zonder mij???? Hier heb ik geen zin meer in.
En de "ajax fans" dan?? Ipv respect te hebben voor misschien wel de beste topschutter van de laatste 15 jaar ( samen met huntelaar en ibracadabra), gaan ze meteen kankeren en hem geen echte Ajacied noemen. De club Ajax is niet meer het echt Ajax. Suarez is wel een echte ajacied en ik gun hem het allerbeste!!!
Okay 15 miljoen is te weinig, maar op hem zitten kankeren dat hij nu weg wil, dat slaat helemaal nergens op!!
bully
 bully - donderdag 27 januari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
ben het niet helemaal met je eens.
is gewoon positie verbetering plus sterkere competitie.
en daarbij nog meer loon.
maar dat kan je hem niet kwalijk nemen.
als ik bij andere baas dubbele kan verdienen met zelfde werk ga ik ook weg.
je kan niet verwachten dat een buitenlandse speler nou clubliefde heeft.
vraag me zowiezo af of dat nog bestaat.
en of de verhalen waar zijn of niet,je kan natuurlijk zoiets verwachten alsje een droom transfer blokkeerd.
ook frank de boer heeft bij ajax zo zijn transfer afgedwongen naar barcelona.
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 18:56 schreef Dev het volgende:
Ik snap Suarez wel. Die gast heeft het een tijdje aangekeken met de nieuwe trainer en hij ziet nu ook dat het hele seizoen van AJAX weer van hem afhankelijk is. Hij is weer diegene die Ajax vooruit moet helpen, hij is diegene die weer als enige de doelpunten moet maken, hij is eigenlijk de hele motor waarop AJAX nu al drie seizoenen op loopt.

ik kan me best goed voorstellen dat als je al twee,drie seizoenen lang zo een druk op je schouders krijgt, dat je daar op een gegeven moment genoeg van hebt.
Psychologisch gezien is het dan ook niet raar dat hij zulke rare dingen doet als iemand bijten. Die gast was aan het stress van de druk eronder door aan het gaan en hij heeft gewoon geen zin om dat nu nog een half jaar te moeten ondergaan.
Helemaal niet als je weet dat er ook een andere optie is, namelijk bij Liverpool spelen in een team waar je weer helemaal met een nieuwe start kunt beginnen, waar je met en tegen de groten der aarden speelt en waar je ook nog eens meer verdient.

En dit kun je hem gewoon niet verwijten. DIt moet je Ajax verwijten. Die hadden moeten zien aankomen dat Suarez gewoon effe rust nodig had en effe een extra steuntje in de rug nodig had, hem beter moeten begeleiden. Maar Ajax heeft zich in een positie gebracht waarop ze niets anders kunnen dan parasiteren van Suarez.

Tuurlijk je zou kunnen zeggen dat ze zonder Suarez idd hebben gewonnen van Vitesse en Feyenoord..... Twee ploegen die op dit moment nog degredatie klanten zijn en in nog grotere misere zitten dan Ajax.
En ze hebben idd gewonnen van Milan..... Tweede garniteur elftal dat al door was naar volgende ronde van CL en misschien wel schrik effect van trainers wissel.
Maar zo gauw Ajax tegen een "normale" tegenstander ( utrecht) speelt, zonder Suarez, hebben ze meteen met 3-0 op de broek gekregen.

Iedereen die in de positie van Suarez zit, zou dan ook denken: daar gaan we weer! ik moet het weer doen, kunnen die gasten dan echt niets zonder mij???? Hier heb ik geen zin meer in.
En de "ajax fans" dan?? Ipv respect te hebben voor misschien wel de beste topschutter van de laatste 15 jaar ( samen met huntelaar en ibracadabra), gaan ze meteen kankeren en hem geen echte Ajacied noemen. De club Ajax is niet meer het echt Ajax. Suarez is wel een echte ajacied en ik gun hem het allerbeste!!!
Okay 15 miljoen is te weinig, maar op hem zitten kankeren dat hij nu weg wil, dat slaat helemaal nergens op!!
Je Vergeet AZ, waar we met Suarez helemaal van de mat worden gespeeld, en zonder Suarez hun helemaal zoek spelen.
bully
 bully - donderdag 27 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
geloof ook niet dat het wat had uitgemaakt tegen utrecht.
als je als team word weg gespeeld kan hij ook het verschil niet maken.
misschien dat hij wel doelpuntje had meegepikt maar denk meer niet.
dege
 dege - donderdag 27 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Update 21:45 uur - 'Liverpool en Ajax bereiken weer geen akkoord over Suárez'
Liverpool en Ajax hebben donderdagmiddag opnieuw onderhandeld over Luis Suárez. De partijen kwamen volgens Voetbal International weer niet tot een akkoord over een eventuele overgang van de Uruguayaan naar Engeland. Afgelopen maandag zocht Liverpool toenadering tot Ajax, maar zonder succes. Ook vandaag bleek het verschil tussen vraag en aanbod een struikelblok te zijn.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136064
joduh
 joduh - donderdag 27 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 18:56 schreef Dev het volgende:

heeeleeeemaaaal EENS!!!!
Ben Hofma
 Ben Hofma - donderdag 27 januari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Nederland is ook helemaal klaar met Suarez. Ajax zou dat ook moeten zijn. Als je ziet hoeveel wedstrijden hij geschorst is geweest in die tijd dat hij bij Ajax heeft gespeeld, dat is ongelooflijk voor een spits (aanvaller). Hij kan dan ook heel veel goede dingen hebben gedaan, maar dat haalt het niet bij zijn aantal gele en rode kaarten.
Conclusie: weg doen indien Liverpool 25 miljoen euro wil betalen en zoeken naar een goede spits die er echt voor wil gaan met passie en inzet.
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 22:51   quote  deeplink  
100 goals die hij heeft gemaakt, steken dus niet af tegen zijn rode kaarten??
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Hij heeft namelijk geen enkele rode kaart gekragen in de afgelopen 3 seizoenen Ajax, in de competitie. Ik snap dus niet helemaal wat je bedoelt..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 27 januari 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Hij heeft namelijk geen enkele rode kaart gekragen in de afgelopen 3 seizoenen Ajax, in de competitie. Ik snap dus niet helemaal wat je bedoelt..
Okee in de competitie niet maar wel in de JC schaal.
Toen de Zeeuw die bekeuring kreeg xd
remco k
 remco k - donderdag 27 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Tsjaa, iedereen lopt wel eens tegen een rode kaart aan toch... Ik bedoel alleen maar te zeggen, dat het onzin is wat ie zegt:-)
ajax21
 ajax21 - vrijdag 28 januari 2011 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:51 schreef remco k het volgende:
100 goals die hij heeft gemaakt, steken dus niet af tegen zijn rode kaarten??
als dat niet afweegt tegen zijn rode kaarten, hoe kan hij dan publiekslieveling geworden zijn :)
ajax21
 ajax21 - vrijdag 28 januari 2011 - 01:28   quote  deeplink  
Suarez = Held!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Suárez is klaar met Nederland en wil ten koste van alles vertrekken'

0.0067510