|
|
bird
|
|
|
eeb ajax icoon stopt ermee ik zeg een afscheidswedstrijd op old trafford edwin onze held |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
ikvindhetookaltijdfijnalsereenspelerzoalsEdwinvanderSargeƫerdwordtdoorons. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
het is mooi geweest...mazzeltov |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote: Ja idd daar ben ik wel mee eens :) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
of een afscheidwedstrijd in de Arena bird ? tegen mUnited ? :D |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Edwin bedankt!! Edwin///HELD!! |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Edwin verdient niet alleen een afscheidswedstrijd tussen manU en ajax.. Hij hoort een medaille te verdienen.. hij is een modelprof en in mijn ogen de beste keeper van de wereld!! vind het enorm jammer dat hij deze zomer niet een jaartje terugkeert naar ajax en stekelenburg in die deal de omgekeerde weg maakt. aangezien ik het stekelenburg ook gun om carriere te maken bij de mooiste club uit engeland!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
had hem nog wel een jaartje bij ons onder de lat willen zien man....ruiltje met maarten eind van het seizoen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:had hem nog wel een jaartje bij ons onder de lat willen zien man....ruiltje met maarten eind van het seizoen...... Goed idee Joduh, bel jij, of moet ik bellen.......:-) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
idd. ergens had ik het ook wel verwacht van v d sar. ed thanks !! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahaha bel jij hem maar man....ik kom toch niet geloofwaardig over ...lol |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik hoop op een waardig afscheid van deze topkeeper. Een afscheid waar zijn voormalige club Ajax onderdeel van uit mag gaan maken. Dit is de keeper heel erg gegund. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: nee mij neemt ie serieus??? Whahahahaha, denk dat we pech hebben man....Jammer.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: yep,was een mooi gebaar geweest man.....ook naar ons toe van edwin....jammer man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep, inderdaad, het zegt toch wel weer iets, dat spelers als v/d Sar en waarschijnlijk ook Seedorf, hun carriere niet bij Ajax willen afsluiten.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Yep, inderdaad, het zegt toch wel weer iets, dat spelers als v/d Sar en waarschijnlijk ook Seedorf, hun carriere niet bij Ajax willen afsluiten.. ook dat zegt wat he.......1 woord...jammer.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar wij hebben johnny nog.....hahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heeft wel aangegeven terug te willen keren bij Ajax, en wel voordat hij af begint te takelen, ik denk dat we hem met zo'n twee drie jaar weer kunnen verwelkomen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Die heeft wel aangegeven terug te willen keren bij Ajax, en wel voordat hij af begint te takelen, ik denk dat we hem met zo'n twee drie jaar weer kunnen verwelkomen.. JOHNNY HEITINGA//////HELD
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Met oud spelers als Bergkamp, Stam en vd Sar in de jeugdopleiding van Ajax, is de kans vrij groot dat het niveau van de opleiding automatisch een hoger level bereikt.
Ik hoop echt dat vd Sar de ambitie heeft om in het voetbal actief te blijven. En dan vooral bij ons aller Ajax. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Bellen jullie allebei maar, ik zou het geweldig vinden, als Steek morgen wordt verkocht, dan hoop ik echt dat hij terigkomt op zijn beslissing en nog 1 jaar gaat keepen bij Ajax. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|