|
|
Stylzz
|
|
|
27 januari 2011
Pim Blokland sprak gisteren samen met commercieel directeur Mark Koevermans opnieuw met een delegatie fans. Het was een uitvloeisel van het langdurige gesprek diep in de nacht na de nederlaag tegen De Graafschap. Blokland had daarbij aangegeven de gevoelens en meningen over te brengen en terugkoppeling te geven. Die terugkoppeling kregen de fans nu. 'Ik heb benadrukt dat er niemand in de organisatie ter discussie staat. Feyenoord moet nu vooral de rust bewaren. Die boodschap heb ik nogmaals overgebracht,' aldus Blokland in het Algemeen Dagblad. Achter de schermen blijft gewerkt worden aan versterking van de selectie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
giel
|
|
|
Moet het nog zien gebeuren |
|
|
|
|
FR mike
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
het gaat weer over voetbal.? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ja laten we het gewoon weer hebben over voetbal. Twente gisteren een loodzware pot gehad. Dat is misschien in ons voordeel. Hoewel ik duizend maal liever win van 020 dan van Twente. Die ploeg gun ik het kampioenschap. Maar dat telt even niet. We hebben nu echt een opsteker nodig ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze gaan pas ingrijpen als het te laat is.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Heerlijk, die positieve mensen, die brengen ons verder |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als ze dat zeggen dan is het oppassen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als ze dat zeggen dan is het oppassen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
zeker als ze het twee keer zeggen ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan is het dubbel oppassen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik lees alleen nog de betrouwbare sites (2 of 3). Voorkomt geleuter of geroddel lezen die niet klopt. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:Ik lees alleen nog de betrouwbare sites (2 of 3). Voorkomt geleuter of geroddel lezen die niet klopt. groot gelijk ik lees alleen dit forum en geloof eigenlijk alleen maar "feyenoord-rotterdam", die gast zit bovenop het laatste nieuws en het klopt altijd |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 18:49 schreef Vnny het volgende:[..] groot gelijk ik lees alleen dit forum en geloof eigenlijk alleen maar "feyenoord-rotterdam", die gast zit bovenop het laatste nieuws en het klopt altijd eens! +1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 18:49 schreef Vnny het volgende:[..] groot gelijk ik lees alleen dit forum en geloof eigenlijk alleen maar "feyenoord-rotterdam", die gast zit bovenop het laatste nieuws en het klopt altijd ja, helemaal nu we dankzij hem twee weken terug weten dat 'Luc over enkele uren tekent bij Inter'... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] ja, helemaal nu we dankzij hem twee weken terug weten dat 'Luc over enkele uren tekent bij Inter'... ik begrijp net van 'm dat het nu echt niet lang meer gaat duren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat me raden: nog enkele uren? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja je gaat door voor de koelvriescombi |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: I.pv. de koelvriescombi kies ik de hamsterkooi. Loopt er nog 1 vrij rond in 020. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
pim spanbandje erom en opruimen het bestuur |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Dat moet te regelen zijn! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: en feyenoord-rotterdam voor TD! De nieuwe Leo is geboren. Wel gratis dan, he. |
|
|
|