|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou dat gaat allemaal al weer lekker, in de aanloop naar de wedstrijd van komende zondag. Feyenoord trainde gisteren met een uitgedunde selectie omdat Jhon van Beukering en Krisztian Simon ontbraken wegens ziekte. Ook reservedoelman Darley en verdediger Bruno Martins Indi kwamen wegens kleine fysieke ongemakken niet in actie op het trainingsveld. Been, die eerder deze week middenvelder Karim El Ahmadi naar Dubai zag vertrekken, werkte de oefensessie uiteindelijk af met slechts veertien veldspelers en twee keepers. De Rotterdamse coach hoopt voor het verstrijken van de transfertermijn eind deze maand nog op versterking, vooral in aanvallend opzicht. Ik ben benieuwd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is waar,ik krijg nu al de kouwe koorts Roony |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
jammer leon ............ mario wilden je net bellen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Spits? of bank hahaha. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
volgens mij is iedereen ziek in Nederland. Allemaal keelontsteking en buikgriep...
Kan nog wel een weekje duren... |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:14 schreef Pietje1 het volgende:volgens mij is iedereen ziek in Nederland. Allemaal keelontsteking en buikgriep... Kan nog wel een weekje duren... of anders wel last van een teen :-/ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:14 schreef Pietje1 het volgende:volgens mij is iedereen ziek in Nederland. Allemaal keelontsteking en buikgriep... Kan nog wel een weekje duren... Ik heb nergens last van, ik ga staan waar Mario mij nodig heeft |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: stuur hem een e-mail naar; ikzoekeenspits@feyenoord.nl |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik ben niet echt een diepe spits, meer een linksback |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die hebben we nog wel nodig! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En ik kom altijd op kniehoogte binnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Wij hadden toch ooit eens een elftal samen gesteld??? Waar stond jij? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
topic: Feyenoord mist zieke aanvallers
Eigenlijk een rare titel, want volgens mij heeft Feyenoord juist een overvloed aan zieke/geblesseerde aanvallers, toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 16:32 schreef JanM het volgende:topic: Feyenoord mist zieke aanvallers Eigenlijk een rare titel, want volgens mij heeft Feyenoord juist een overvloed aan zieke/geblesseerde aanvallers, toch? +1 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
piet de paler