|
|
verbrande harry
|
|
|
Dat Ajax wel degelijk heel serieus rekening houdt met het vertrek van Luis Suarez, blijkt uit het feit dat een van de beoogde opvolgers van de Uruguayaan al staat te trappelen. Na Bas Dost en Eidur Gudjohnsen wordt nu ook het grote Turkse talent Sercan Yildirim (20) met de Amsterdammers in verband gebracht. De spits van Bursaspor is volgens Turkse media al benaderd door Ajax en voor circa zes miljoen euro over te nemen. De zaakwaarnemer van Yildirim zou zelfs al in Amsterdam zijn om de deal rond te kunnen maken, zodra Suarez weg is.
Ajax aast ook nog steeds op Dost, die in elk geval niet op huurbasis naar de ArenA mag. De Ajax-top hikt tegen de transfersom aan.
Zonder namen te noemen, gaf De Boer toe dat Ajax achter de schermen al met de opvolging van Suarez bezig is. Zoals het logisch was dat Liverpool Luis buiten ons om benaderde, hebben wij achter het boekje ook al een aantal spelers gepolst. Je moet als club toch eerst weten of een speler wel naar je toe wil komen.
Bron: Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8846082/__Ook_Yildirim_in_beeld_bij_Ajax__.html?sn=voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
zolang het niet die ex-speler van Heerenveen is vind ik het best, lol. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Selcan Yildirim
Volgens mij is dit hem |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ziet er wel goed uit....maar als het ongeveer het grootste talent van turkije is. Snap ik niet dat er nog geen echte grote clubs ons voor zijn geweest |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik kan ook wel filmpjes waarin Sno hele leuke acties maakt, dit is een compilatie van een paar goals van hem, daar kunnen we niet 1 2 3 van zeggen dat ie goed is.
Bedankt remco evengoed, voor de info! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad Youtube zegt helaam niks, we kunnen van iedere speler een filmpje maken dat het wel wat lijkt.
Al moet ik zeggen, dat het me wel heel lstig lijkt van Sno...:-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 14:54 schreef remco k het volgende:Inderdaad Youtube zegt helaam niks, we kunnen van iedere speler een filmpje maken dat het wel wat lijkt. Al moet ik zeggen, dat het me wel heel lstig lijkt van Sno...:-) Hahaha.. wat sneu... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha Sno die over de bal valt ;)
Deze ff doorspoelen naar 30 seconden |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
|
|
|
Joostbaas
|
|
|
Lijkt me leuk, maar wel de zoveelste speler die Ajax wilt he. De kans dat ie komt is alsnog klein. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Geruchten geruchten.. we horen zoveel de laatste tijd. Het moet eerst maar eens duidelijk worden of Suarez blijft/vertrekt. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Haha kapot gelachen om die van sno op 30 seconden, en dan suarez zien lachen hahaha. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
filmtje zegt me zowiezo niks. maar ook het soort doelpunten dat hij maakt lijkt mij nou niet het soort speler die frank zoekt. geen combinaties en niet tezien of hij ook balvast is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 19:26 schreef bully het volgende:filmtje zegt me zowiezo niks. maar ook het soort doelpunten dat hij maakt lijkt mij nou niet het soort speler die frank zoekt. geen combinaties en niet tezien of hij ook balvast is. Wie?? Evander SNO??????........ LOL |
|
|
|
|
bully
|
|
|
whahaha heb het over voetbal hoor. dus niet over sno. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hahahahahaha, die sno wat een slechte voetballer. Zegt ook wel wat als je in je hele carriere maar 5x scoor, haha :p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar hij is wel profvoetballer, en dat zal wel niet voor niets zo zijn, het is geen Ajax speler, dat niet, maar verdient wel ongeveer 100 keer zoveel als JIJ, lach jij hem dus maar uit... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 19:51 schreef remco k het volgende:Maar hij is wel profvoetballer, en dat zal wel niet voor niets zo zijn, het is geen Ajax speler, dat niet, maar verdient wel ongeveer 100 keer zoveel als JIJ, lach jij hem dus maar uit... Ja, haha joh! Ook als jou...duhu. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Haha, ja tog? Maar is geen schande hoor? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wie ben jij eigelijk ericsen??? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Uhm Cristian? Neej, haha hoezo nieuweling! Wattan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ok,ik begrijp jou man.....van mij krijg jij geen woord meer....van jouw slag lopen er al genoeg....niet mijn soort dus...garoeten knul!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hem wie...??? LOL...
Weer aanwezig?.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoi neman.hoe is ie dan nu?wat gaan we doen vanaaf? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor CE is iedereen nieuw hij zit hier net en hoezo weer aanwezig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had je vandaag nog niet gezien..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zat te denken aan zo'n raar bord waar je geesten mee kan oproepen en een glaasje hexespul dat groene wat Vincent van Gogh ook dronk Absind |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moet mijn allimentatie bij mekaar vergaren,werken dus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klasse man.... Ben ook helemaal kapot, extreem zware ween achter de rug op het werk... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: het probleempje van jou wordt opgelost,Ajax wint met 2-1,Suarez gaat weg,Psv wordt geen kampioen,jij en ik worden niet opnieuw vader,Remco start zijn eigen bedrijf,Altijd prijs wordt fotograaf,Ali volgt v/d Boog op,alle forumleden met uitzondering van CE krijgen hun eigen vipbox(dank je wel Ali)Maxima doet het met Johan Derksen,de wereld vergaat niet,gordon wordt gelukkig met El Hammie,robben krijgt blonde krullen ala shirley temple,rutte gaat het klooster in en over 5 minuten pak ik een biertje |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
HAHAHAHAH IK HEB ER AL EEN PAAR ACHTER DE KIEZEN MAN..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Composiet of amalgaam ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
WTF??????? wie ben jij man????socrates????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
de eerste is witte vulling de tweede grijze,loop in een magazijn rondt maar heb het IQ van Einstein,doe toch iets verkeerd,socrates was trouwens een filosoof,grapje man hahhahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah jij bent een neus en je bent wijs!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
An der man seine nase erkannt man die mase,grote neuzen grote lullen moet hem ook dertig keer per dag uit mijn rechter broekpijp trekken en weer recht leggen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah was jij dat bij jensen???35 cm????? |
|
|
|