|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Al wat gehoord? Sorry mensen, maar mijn geduld raakt op. Ik weet dat dit het zoveelste topic over een spits is, maar ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig wie er komt, wie er gaat en of dit allemaal gaat gebeuren. Dus als er nieuws is, mag dat hierop gezet worden. Roddels zijn ook welkom, maar zet het er dan wel even bij, want we zijn al zo vaak dood gemaakt met een blij vogeltje. NIEUWS HIER!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Nieuwe ***** staat in de ochtendspits! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Het word gewoon bas dost.. extern gefinancierd.. let maar op |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Even voor mijn beeldvorming, wat gaat er precies gebeuren als jouw geduld echt op is???? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan opent hij een nieuw topic |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En wie gaan we halen voor de aanvoer??? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: In de wandelgangen hoor ik steeds vaker babovic |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: oei, dat zou wel erg zijn |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
geen geld , geen spits wie je gratis kunt ophalen dus geen nieuwe spits !! maar hoe zit het met die kazach was volgens been wel goed maar het te betalen salaris was te veel , maar nu karim verhuurd is kun je die toch halen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 11:40 schreef geert1908 het volgende:geen geld , geen spits wie je gratis kunt ophalen dus geen nieuwe spits !! maar hoe zit het met die kazach was volgens been wel goed maar het te betalen salaris was te veel , maar nu karim verhuurd is kun je die toch halen Tja....... |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 11:40 schreef geert1908 het volgende:geen geld , geen spits wie je gratis kunt ophalen dus geen nieuwe spits !! maar hoe zit het met die kazach was volgens been wel goed maar het te betalen salaris was te veel , maar nu karim verhuurd is kun je die toch halen Snap dat niet trouwens. Zoiets onderzoek je toch voordat je iemand op proef laat komen? Ik bedoel, ze wisten toch dat het iemand betrof van buiten de EU? Iemand op proef laten komen, kost ook geld. Reiskosten, trainingskamp Oman, vergoedingen, verblijf, etc. Allemaal weggegooig geld.
Vind ik amateuristisch. Wij maar geld overmaken, maar tegelijkertijd moet dat alles bij elkaar duizenden euro's hebben gekost, terwijl het bij voorbaat al een kansloos verhaal was. |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
WANDERSON!!! hahaha.. heb je hem weer! zou wat zijn een jaar later! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Henke voor die paar maandjes? |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
wanderson is zijn zakken aan het vullen in quatar bij dezelfde club als waar karim nu speelt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hèhèhè, word je bang van hè? Danoontje powerrrrrr
Nee hoor, was geen dreigement. Eerder een frustratie van hier tot Tokyo! |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Het wachten zal zijn op Liverpool; gaat Suarez daar naar toe dan zal Bas Dost naar 020 gaan.
Zo niet maken wij wellicht een minimiem kansje hem te huren. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 11:45 schreef Marsco het volgende:[..] Snap dat niet trouwens. Zoiets onderzoek je toch voordat je iemand op proef laat komen? Ik bedoel, ze wisten toch dat het iemand betrof van buiten de EU? Iemand op proef laten komen, kost ook geld. Reiskosten, trainingskamp Oman, vergoedingen, verblijf, etc. Allemaal weggegooig geld. Vind ik amateuristisch. Wij maar geld overmaken, maar tegelijkertijd moet dat alles bij elkaar duizenden euro's hebben gekost, terwijl het bij voorbaat al een kansloos verhaal was. Volgens Been was hij niet goed genoeg... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je moet toch zien welk vlees je in de kuip hebt? Je kunt al die kosten besparen en iemand op basis van een dvd halen... (zegt de naam Ignatovic je nog wat)? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 11:45 schreef Marsco het volgende:[..] Snap dat niet trouwens. Zoiets onderzoek je toch voordat je iemand op proef laat komen? Ik bedoel, ze wisten toch dat het iemand betrof van buiten de EU? Iemand op proef laten komen, kost ook geld. Reiskosten, trainingskamp Oman, vergoedingen, verblijf, etc. Allemaal weggegooig geld. Vind ik amateuristisch. Wij maar geld overmaken, maar tegelijkertijd moet dat alles bij elkaar duizenden euro's hebben gekost, terwijl het bij voorbaat al een kansloos verhaal was. Stel dat hij de nieuwe Messi, Rovert of Ronaldo was geweest, dan was het een ander verhaal, maar nu hij niet dermate goed was, was hij blijkbaar het hoge salaris niet waard |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Welke, misschien haalbare, spits willen wij wel? En dan niet weer komen met Babovic... Nee, ik bedoel welke spits reëel is... Ik hoop op Dost, maar die komt vast niet, dus wie dan wel? Wat vinden jullie van die Boymans (of hoe heet die gast) van VVV? Vind ik wel een aardig spitsje en hij heeft volgens mij een aflopend contract... Weet ik trouwens niet zeker hoor... |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
zojuist is uitgelekt dat geert den ouden onderweg naar feyenoord is. |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zijn meer fans van hem, kijk maar uit, misschien besmettelijk hehehe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: je weet t niet stylzz.... |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:16 schreef Rovert het volgende:[..] Stel dat hij de nieuwe Messi, Rovert of Ronaldo was geweest, dan was het een ander verhaal, maar nu hij niet dermate goed was, was hij blijkbaar het hoge salaris niet waard Zo'n speler wordt toch ook bekeken neem ik aan? Mocht het overduidelijk zijn dat het een grote meerwaarde is, dan zou je iemand ook niet op proef laten komen. Ach, ik snap je punt daarentegen wel, maar in zulke situaties is het toch bijna kansloos dat een speler zo goed is, dat hij een relatief hoog salaris rechtvaardigt. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
nieuwe spits?? HAHAHAHAHAHAHAHA,,,die komt er niet.. wake up! en als die er al komt, is het niet in deze transfer tijd, want die spits moet nog gemaakt worden volgens mij... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is die kogel al door de kerk dan? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: als datmaar 1 kogel is bij az..hoeveel kogels zijn er al welniet door onze tempel gevlogen?:S |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Ik heb het gevoeld dat er niks komt. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ik ook niet.. laatste tijd niet des feyenoords niet des''geen woorden maar daden''.. alleen simon is miss een evt aanwinst..voor de rest flop flop flop of waardeloze geruchten..flop dus. |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
En als er wat komt zou het wel weer een waardeloze speler zijn. Wij hebben niet de beste scouting van Nederland. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Die kogel mag door heel AZ, zijn we daar ook meteen vanaf. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:06 schreef Dieren het volgende:En als er wat komt zou het wel weer een waardeloze speler zijn. Wij hebben niet de beste scouting van Nederland. apart he..en wel de beste opleiding van nederland.. mm vreemd |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik begin ook te geloven dat het weer gebakken lucht is en dat er geen spits komt... tenminste niet op korte termijn... Maar zolang de transferperiode nog niet voorbij is, blijf ik hopen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
spits tover je niet zomaar tervoorschijn he |
|
|
|
|
pjedro
|
|
|
ik hoop maar op een mooie verrassing |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Charisteas is transfervrij. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Over spits en toveren gesproken... wat mis ik de tovenaar van Tatabanja... Dat was nog eens een spits!! |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
junker , matavz , van wolfswinkel , vlemminx ,bulykin (gehuurd) allemaal spelers die voor ong 1 milj gehaald zijn en die het meer dan goed doen bij hun club waarom zien scouts bij die clubs dat wel en bij ons niet , heet de scout bij ons soms stevie wonder |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
wie heeft er gezegd dat er een echte spits komt? Mario zei alleen dat er een nieuwe speler komt. Die komt ook. Die Japanees van Arsenal. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou,als dat die aanvaller is (Been gaf toch alleen maar zijn toestemming als hij voor het geld een aanvaller mocht halen) slaat het nergens op. Die japanner zou toch al komen (al voor dat El Ahmadi zou gaan)? Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hem dan bedoelen... |
|
|
|