|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Nou,als dat die aanvaller is (Been gaf toch alleen maar zijn toestemming als hij voor het geld een aanvaller mocht halen) slaat het nergens op. Die japanner zou toch al komen (al voor dat El Ahmadi zou gaan)? Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hem dan bedoelen... Hij wil Dost, maar de kans is denk ik groter dat hij of bij Hoerenveen blijft of Jood wordt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:19 schreef Arie.Klooster het volgende:.......? Wat vinden jullie van die Boymans (of hoe heet die gast) van VVV? Vind ik wel een aardig spitsje en hij heeft volgens mij een aflopend contract... Weet ik trouwens niet zeker hoor... spelers van VVV, ik weet het niet ! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Nou, we hebben toch een stel toppers daar vandaan gehaald... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
als ze geld hebben, haal dan gewoon die khiznichenko anders alsnog, bespaart je waars weer geld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: bij elkaar nog geen kwart |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Kwartje waard bedoel je? ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze halen gewoon niks maar laten El Ahmadi wel gaan.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: het doet hem wel pijn lees ik net |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind het ook wel jammer. Nu krijg je, bij blessures/schorsingen van Fer en Mokotjo, spelers als van Haaren, Leerdam of Bruins.. Pffff |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: tja die kamelen in je reet is wat anders dan een paar kleine marokkaantjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 15:51 schreef MMM het volgende:[..] Vind het ook wel jammer. Nu krijg je, bij blessures/schorsingen van Fer en Mokotjo, spelers als van Haaren, Leerdam of Bruins.. Pffff Bruins staat al in de basis remember! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Fer fit was niet, dan kon je met Mokotjo, Fer en El Ahmadi spelen. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Gehoord dat Mario van de week bij de veteranen van DHZ de spits stond te bekijken. Was iets sneller dan de Burgerking- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 16:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Gehoord dat Mario van de week bij de veteranen van DHZ de spits stond te bekijken. Was iets sneller dan de Burgerking- gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou Mokotjo er naast gestaan hebben, dus die krijgt nu mooi de kans om veel te spelen. En Van Haaren wil ik toch ook best wat meer zien (invallen)! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, heel mooi, maar nu moeten we punten halen. Die jonkies opleiden is mooi, maar we moeten punten halen en daar hebben we een spits voor nodig. Daar gaat dit topic dan ook over en niet over welke middenvelders basiswaardig zijn enzovoort... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 16:23 schreef Arie.Klooster het volgende:Ja, heel mooi, maar nu moeten we punten halen. Die jonkies opleiden is mooi, maar we moeten punten halen en daar hebben we een spits voor nodig. Daar gaat dit topic dan ook over en niet over welke middenvelders basiswaardig zijn enzovoort... Welke spits? |
|
|
|
|
JMar
|
|
|
Amoah van NAC wordt gehuurd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou ik iig een hele verrassende keuze vinden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 16:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Gehoord dat Mario van de week bij de veteranen van DHZ de spits stond te bekijken. Was iets sneller dan de Burgerking- Keken een par jaar geleden altijd bij de veteranen van dhz voor we naar de kuip gingen, was vaak nog leuker ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik denk dat het wordt: de Griekse spits papalaatmepenislos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: papalamapiemelos bedoel je. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of papalaatmelullos alle gekheid op een stokje ,het zal wel geen topper worden. en sla castagnette ook weg gaat dan moeten de doelpunten zeker komen van Bahia ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Bodul of Suk niet iets voor Feyenoord? Mogen tog weg bij Ajax XD |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: laten we maar niets hierop zeggen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat is exact wat ik dacht. Aangezien ik niet iets kon bedenken wat door de beugel kon. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Denk dat marco L een gele kaart verdient |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Tis maar een geintje hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ooh je maakt een mopje.... leuk! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
De Koef? Nilsson? Boerrigter? Dost?
of zal het uit het buitenland zijn? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Zelfs niet door een paarden beugel |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ohh, wacht even, ik heb daar wel eens van gehoord? Valt dat onder humor? Ik vind humor wel leuk namelijk! |
|
|
|
|
Piet de Visser
|
|
|
Volgens mijn laatste analyse loopt er al een prima spits bij Feyenoord rond, snel, behendig en bovendien een flitsende spits! Van Beukering had ik al gescout toen hij nog op de amateurvelden liep en ik ben ervan overtuigd dat hij Feyenoord het kampioenschap kan schenken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Piet de Visser -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 17:42 schreef Rovert het volgende:[..] Ohh, wacht even, ik heb daar wel eens van gehoord? Valt dat onder humor? Ik vind humor wel leuk namelijk! Dat is toch om te lachen? Grappig! Ha. Ha. Ha! |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Waarom niet die Ars van FC Zwolle. Prima voetballer en doelpuntenmaker. Ik weet wel dat veeelsupporters minachtend over de Jupiter leaque praten, maar waar zijn De Zeeuw, Mertens, Chadli en nog wel een aantal boven komen drijven. Maar ja, Mario weet hetallemaal véél beter. |
|
|
|
|
Piet de Visser
|
|
|
Ik, als meesterscout van Sjelsie kijk vaak in de Jupiler League, maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat jullie een flitsende spits in heus hebben in de persoon van Van Beukering. In de Jupiler League heb ik niets beters kunnen vinden voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Je maakt het ons wel makkelijk zo |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 19:26 schreef Piet de Visser het volgende:Ik, als meesterscout van Sjelsie kijk vaak in de Jupiler League, maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat jullie een flitsende spits in heus hebben in de persoon van Van Beukering. In de Jupiler League heb ik niets beters kunnen vinden voor Feyenoord.. Hey piet hoe gaat het met Ghana? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij mag hier links aanhouden . . . . . en de weg gewoon blijven volgen
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
heidi
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: moet je niet naar een ander forum om hierover te praten? |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: hoe oud is die? en even snel (langzaam)als Burgerking. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
toch een aardige voorhoede volgend jaar :bellamy kuyt koevermans!P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|