BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Einde gesprekken tussen Supporters en Club / Geen voldoening eisen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 27 januari 2011 - 19:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Einde gesprekken tussen Supporters en Club (FR12.nl)

sevillana
 sevillana - donderdag 27 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:14 schreef hotjumper het volgende:
Kapsalon in de kuip....

quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

kan Wijnaldum meteen zn haar laten doen.

coupe shoarma?
Red
 Red - donderdag 27 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:49 schreef Els het volgende:

[..]

2: Logische eis, ook de andere suggesties die je doet, maar volstrekt logisch dat de directie hier niet op in kan gaan. Wij weten de ins en outs niet, en beleid is geen democratie, maar een visie.
Met vrij onlogisch doelde ik ook op het feit dat het dus vrij onlogisch is om te denken dat iemand hun zin gaat krijgen mbt die eis, dat ze het eisen is ook voor mij logisch. Jacobs heeft hier niks te zoeken, kost alleen maar geld en slingert maar wat achter Gudde aan. Echter zal een eis mbt het vertrek van Gudde mij niet logisch lijken.
En inderdaad, wij weten eigenlijk he-le-maal niks mbt het rijlen en zeilen binnen de club. Dat het er stormt is duidelijk maar wat er precies afspeeld blijft voorlopig een vraag. Hopen dat het mensen zijn met de juiste visie ;)
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:07 schreef Red het volgende:

[..]

Met vrij onlogisch doelde ik ook op het feit dat het dus vrij onlogisch is om te denken dat iemand hun zin gaat krijgen mbt die eis, dat ze het eisen is ook voor mij logisch. Jacobs heeft hier niks te zoeken, kost alleen maar geld en slingert maar wat achter Gudde aan. Echter zal een eis mbt het vertrek van Gudde mij niet logisch lijken.
En inderdaad, wij weten eigenlijk he-le-maal niks mbt het rijlen en zeilen binnen de club. Dat het er stormt is duidelijk maar wat er precies afspeeld blijft voorlopig een vraag. Hopen dat het mensen zijn met de juiste visie ;)
Ik vind dat Gudde meerdere keren heeft aangetoond onvoldoende capabel te zijn voor deze baan, dat Jacobs er een grote janboel van heeft gemaakt en dat Koevermans nog nooit heeft laten zien waarom hij een betaalde functie heeft bij onze club. Ik zou ze alledrie graag zien vertrekken, maar dat zij daar anders over denken, begrijp zelfs ik.
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
ongeloofelijk gewoon jacobs nog steunen ook wat een mongolen sorry
Wallyone
 Wallyone - donderdag 27 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Eis 2 is een logische eis.Omdat meneer Dhr Jacobs voor een heel groot gedeelte verantwoordelijk is voor deze ellende.
Dus weg ermee.De andere schuldige Bosz is toch ook weg.
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Het zou prettig zijn als de directie van Feyenoord zelfreinigend vermogen zou hebben, en dat Jacobs dus door de eigen organisatie zou worden afgerekend op zijn prestaties, en zou mogen vertrekken. Luisteren naar de supporters biedt ruimte voor lafheid en verschuilend gedrag, en geeft in de toekomst heel veel ruimte voor manipulatie. Iets waar de 3 koppige draak, die er nu nog zit, samen met de RvC, in mijn ogen al veel te bedreven in is.
MMM
 MMM - donderdag 27 januari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
* Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.
* Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.
* De actie rondom de Vrienden van Feyenoord-wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.
* Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters.
* Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.
* Beenhakker per direct wegsturen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:19 schreef MMM het volgende:
* Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.
* Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.
* De actie rondom de Vrienden van Feyenoord-wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.
* Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters.
* Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.
* Beenhakker per direct wegsturen.
Wat is dit? Van wie?
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Het bericht Einde gesprekken tussen supporters en club zoals eerder vanavond door diverse Feyenoord-sites gelijktijdig gepubliceerd, heeft veel los gemaakt. En even zovele vragen opgeroepen. Deze vragen zullen wij de komende tijd allemaal beantwoorden. Immers hebben wij de club er met regelmatig op gewezen niet naar de gepredikte Openheid & Transparantie te handelen. Deze openheid en transparantie mogen en kunnen alle Feyenoord dus ook van ons verwachten.

Dit laatste betekent dat er veel -heel veel- naar buiten zal komen. Over datgene zich de voorbije maanden achter de schermen heeft afgespeeld. En dat daarbij bepaalde mensen binnen de club beschadigd zullen worden, is een consequentie die de bewuste personen aan zichzelf te danken hebben. Wij hebben immers altijd maar één belang voor ogen gehad: het clubbelang. Helaas geldt niet voor iedereen die in de loop van de tijd is aangeschoven

Zoals gesteld zullen we de komende tijd op alle vragen een antwoord geven. Om te beginnen met de belangrijkste: Welke eisen zijn er door de supporters bij de club neergelegd? Op deze vraag zullen wij antwoorden door het publiceren van de brief zoals zondag -naar aanleiding van het bekende nachtelijke overleg- naar Mark Koevermans en Pim Blokland verstuurd:

Beste Pim en Mark,

Hierbij herinneren wij jullie er aan dat wij binnen één week zullen vernemen welke acties zijn genomen naar aanleiding van het gesprek in de nacht van 22 januari op 23 januari 2011. Hieronder is als leidraad (en ter herinnering) een aantal punten opgenomen. De ratio achter het merendeel van deze punten is in het gesprek naar voren gebracht.

Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.

Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.

De actie rondom de Vrienden van Feyenoord-wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.

Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters.

Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.

Beenhakker per direct wegsturen.
Niet alles van hetgeen hierboven is aangegeven zal binnen één week daadwerkelijk te realiseren zijn, maar een deadline van twee weken moet haalbaar zijn. Hetzij door daden, hetzij door uitspraken over hetgeen men wanneer wil realiseren.

De directie en de RvC van de club dienen er zorg voor te dragen dat op 1 juli 2011 Feyenoord klaar is voor de wederopstanding. Dit betekent onder andere dat de organisatie er staat (inrichting van de organisatie en juiste mensen op de juiste plaats), de bedrijfsprocessen zijn ingericht zoals het hoort en de spelers respect tonen voor de club en haar supporters. Voorts de afweging maken of een TD wel noodzakelijk is of dat een manager Topsportbeleid niet meer toegevoegde waarde kan hebben. Ook de afweging maken of een financieel directeur wel echt nodig is, of dat kan worden volstaan met een controller.

Daarnaast dient de club te worden vertegenwoordigd door een echt boegbeeld. Dat dit consequenties heeft voor Eric Gudde moge duidelijk zijn. Behoeft niet direct zijn ontslag te betekenen, maar een rol op de achtergrond ligt voor de hand. Ook Van Well dient zijn conclusies te trekken. Als voorzitter van de RvC is ook hij verantwoordelijk voor de huidige malaise. Zoals eerder aangegeven trachten Dhr. Poelman aan de RvC toe te voegen. Ingrepen op diverse vlakken zijn nodig. Rekening houden met persoonlijke belangen van mensen is nu niet opportuun meer. Het clubbelang prevaleert boven alles!

Wij zouden het op prijs stellen als wij inzage krijgen in het nieuwe vijfjaren beleidsplan zodra een gedegen concept versie gereed is. Wij menen vanuit onze achtergrond hiervoor een kwalitatieve bijdrage te kunnen leveren.

Voor ons is het aanspreekpunt van de directie nu alleen nog maar Mark Koevermans. Eric Gudde heeft zich in eerdere crisissituaties niet laten zien en gisterenavond ook niet. Ondanks het feit dat intern misschien afspraken zijn gemaakt over de gesprekspartners van Feyenoord in het overleg van gisterenavond.

Als Feyenoord nu geen daadkracht toont, dan komen wij nooit het dal meer uit. Alle goede bedoelingen ten spijt. Hetgeen in deze brief is vermeld, wordt gedragen door alle supportersgeledingen.

Met rood/witte groet,

Namens de Feyenoordsupporters

Bron: Feyenoordnet.nl
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat is dit? Van wie?
'namens de Feyenoordsupporters' zeggen ze... maar volgens mij is het overgrote deel niets gevraagd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Kan me in veel punten vinden, in een aantal niet. En Mark Koevermans lijkt tot nu toe meer te doen dan door mij gezien werd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:57 schreef sevillana het volgende:
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:14 schreef hotjumper het volgende:
Kapsalon in de kuip....

[..]

coupe shoarma?
yup. als nou het hele team zo'n mooie coupe neemt dan ligt elke wedstrijd de tegenstander dubbel... misschien krijgen we het dan voor mekaar om nog wat meer punten te pakken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:19 schreef MMM het volgende:
* De actie rondom de Vrienden van Feyenoord-wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.
wat wordt hiermee bedoelt? de supportersactie om geld op te halen??
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

'namens de Feyenoordsupporters' zeggen ze... maar volgens mij is het overgrote deel niets gevraagd...
Wanneer stopt het gelazer nou eens. Die eisen die ze stellen, jezus, lijkt wel Mongolenland.
Eens: openheid en transparantie!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 27 januari 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Wat een nonsens zeg die eisen, en ook nog namens het hele Legioen spreken, pff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
* Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep. is inmiddels gedaan, maar vind het vrij belachelijk om daaraan een ontslag te verbinden.
* Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom. Zoals ik al eerder zei: nu nog ontslaan om basis van fouten die hij jaren eerder heeft gemaakt is een zwaktebod, dat moment is voorbij. Beslissing over het al dan niet aanblijven zou altijd in de handen van de RvC moeten liggen (in samenspraak met het bestuur) en niet bij supporters. Laat de mensen beslissen die daarvoor zijn aangesteld en inzicht hebben in hun functioneren. Uitzonderingsgevallen daargelaten (Jacobs beschouw ik nu niet meer als een uitzondering, RvC beslist!)
* De actie rondom de Vrienden van Feyenoord-wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.weet niet wat hiermee bedoeld wordt
* Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters. Beetje een nutteloze eis. Volgens mij is iedereen heel goed van de situatie doordrongen.
* Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.eens
* Beenhakker per direct wegsturen. is reeds gedaan, bovendien ook mee eens. Van normale functionering kon geen sprake meer zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - donderdag 27 januari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat is dit? Van wie?
Feyenoordnet.nl
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:40 schreef Quiroz het volgende:
Wat een nonsens zeg die eisen, en ook nog namens het hele Legioen spreken, pff
+1
MMM
 MMM - donderdag 27 januari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:40 schreef Quiroz het volgende:
Wat een nonsens zeg die eisen
Hoezo?
de.fan
 de.fan - donderdag 27 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
belachelijk dat Feyenoord uberhaupt praat met deze randfiguren die denken dat ze belangrijk zijn!!!Feyenoord moet gewoon verder gaan op de ingeslagen weg om de financien zo snel mogelijk op orde te krijgen.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 27 januari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo?
Dit is toch in elkaar gezet door een amateur? Overal in het Maasgebouw zitten Juristen maar deze meneer die rechtstreeks van Vak S is geplukt denkt het allemaal beter te weten. Beenhakker per direct wegsturen, oké is gebeurd, maar is er toen nagedacht over de afkoopsom? Jacobs, afkoopsom? Geld. Opvolger? Geld. En hoe kun je nou als eis stellen dat Mario met Willem moet praten, het is geen hond! De selectie aanspreken op het slechte gedrag richting supporters, word als eis gesteld. Lachwekkend. Wat een onzin, blij dat ze er mee gekapt zijn.
Wtje
 Wtje - donderdag 27 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Baal ook al jaren van deze toestanden. Wat denken ze nu wel niet, dat ze in een miljoenen bedrijf eisen kunnen gaan stellen. Ben het er helemaal mee eens dat alle interne issues wat dit ook betekend voor sommige mensen in de directie naar buiten moet komen. Laat dit aub door mensen uitzoeken die daar verstand van hebben. Supporters inzagen geven in je bedrijf, ben benieuwd hoelang onze club dan nog bestaat.
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 27 januari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
We zetten iedereen op straat. Opvolging???????? Afkopen???????? Lekker korte termijn politiek en totaal inzichtloos.
We krijgen ons zin niet en we lopen weg. Lekker volwassen.
Royaal
 Royaal - donderdag 27 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 23:15 schreef Trouwe hond het volgende:
We zetten iedereen op straat. Opvolging???????? Afkopen???????? Lekker korte termijn politiek en totaal inzichtloos.
We krijgen ons zin niet en we lopen weg. Lekker volwassen.
+ 1
Je kan ook nooit namens miljoenen supporters praten

en mensen als Blokland weten ook wat er mis is en proberen ook zoveel mogelijk alles op rails te krijgen. Ik vind het ronduit belachelijk dat er nu zo wordt geprovoceerd.
fr emiel
 fr emiel - donderdag 27 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Feyenooord moet gewoon gaan voetballen!!!!!!!
En niet als een stel pussy's de middenlijn overgaan... En dan weer gauw terug
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 23:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dit is toch in elkaar gezet door een amateur? Overal in het Maasgebouw zitten Juristen maar deze meneer die rechtstreeks van Vak S is geplukt denkt het allemaal beter te weten. Beenhakker per direct wegsturen, oké is gebeurd, maar is er toen nagedacht over de afkoopsom? Jacobs, afkoopsom? Geld. Opvolger? Geld. En hoe kun je nou als eis stellen dat Mario met Willem moet praten, het is geen hond! De selectie aanspreken op het slechte gedrag richting supporters, word als eis gesteld. Lachwekkend. Wat een onzin, blij dat ze er mee gekapt zijn.
Helemaal mee eens. Beschamende eisen, die nooit ingewilligd kunnen worden. En nu de poeha dat ze geen gesprekken meer willen, want Feyenoord werkt niet mee. Vind je het gek!!! Been moet met Willen praten, Jacobs MOET weg,
Dit is nu je reinste ONRUST zaaien! En die laffe internetsites vreten dit! De stemming jegens het bestuur wordt opnieuw opgerakeld!
Ik walg hiervan.
Sommigen willen geen rust rond de club...
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Ik voel mij door dit soort supporters ook totaal niet vertegenwoordigd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Rovert --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 januari 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 00:03 schreef Rovert het volgende:
Ik voel mij door dit soort supporters ook totaal niet vertegenwoordigd
inderdaad... waar sommigen het lef vandaan halen om zomaar even namens 'alle Feyenoordsupporters' te spreken en bovendien de arrogantie hebben om te denken dat zij zomaar alles even gaan bepalen is mij een raadsel.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 00:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

inderdaad... waar sommigen het lef vandaan halen om zomaar even namens 'alle Feyenoordsupporters' te spreken en bovendien de arrogantie hebben om te denken dat zij zomaar alles even gaan bepalen is mij een raadsel.
Ja dat is dus wat ik ook dacht toen ik de brief las. Wat een misplaatste arrogantie.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 07:29   quote  deeplink  
Maar ze krijgen wel alle aandacht
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 januari 2011 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:29 schreef Rovert het volgende:
Maar ze krijgen wel alle aandacht
ja inderdaad. en als je dan die Eric van Dorp hoort leuteren...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja inderdaad. en als je dan die Eric van Dorp hoort leuteren...
Die man neem ik al heel lang niet meer serieus.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 28 januari 2011 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 23:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Beschamende eisen, die nooit ingewilligd kunnen worden. En nu de poeha dat ze geen gesprekken meer willen, want Feyenoord werkt niet mee. Vind je het gek!!! Been moet met Willen praten, Jacobs MOET weg,
Dit is nu je reinste ONRUST zaaien! En die laffe internetsites vreten dit! De stemming jegens het bestuur wordt opnieuw opgerakeld!
Ik walg hiervan.
Sommigen willen geen rust rond de club...
Helemaal mee eens Henk.
Wat hier gebeurt slaat nergens op.
Prima als er gesprekken zijn tussen bestuur en supporters maar dan om duidelijk te maken wat er bij "ons" leeft.
Dit soort eisen kun en mag je als supporter niet stellen. Zorgt alleen voor onrust.
Wat bepaald overigens welke supporters anderen kunnen vertegenwoordigen (m.u.v. de supportersvereniging uiteraard)? Wie vertegenwoordigt mij? Weet niet eens welke supporters er met de directie hebben gesproken.
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:14 schreef vakkieQkeleku het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Henk.
Wat hier gebeurt slaat nergens op.
Prima als er gesprekken zijn tussen bestuur en supporters maar dan om duidelijk te maken wat er bij "ons" leeft.
Dit soort eisen kun en mag je als supporter niet stellen. Zorgt alleen voor onrust.
Wat bepaald overigens welke supporters anderen kunnen vertegenwoordigen (m.u.v. de supportersvereniging uiteraard)? Wie vertegenwoordigt mij? Weet niet eens welke supporters er met de directie hebben gesproken.
Maar waarom besluit Feyenoord dan om met ze te gaan praten. Dan worden ze door Gudde cs toch als een belangrijke delegatie gezien, als mensen die iets kunnen bewerkstelligen, die iets voor hen kunnen betekenen.
En als je dan zaterdagnacht met die 'afvaardiging' van de supporters gaat praten, waarom zeg je dan meteen niet, dat het (personeels)beleid niet door hen bepaald wordt, maar door de directie zelf. En dat het dus geen zin heeft om met dergelijke eisen te komen. Waarom suggereer je dat er hoe dan ook deze week wordt ingegrepen? Waarom kom je er later deze week op terug, als je al direct had moeten weten, dat je de eisen nooit zou inwilligen, waarom 24 uur bedenktijd? Als je je blijkbaar zo geintimideerd voelt door deze jongens, waarom ga je er dan mee in gesprek?
Weer schuift de directie van Feyenoord de beslissing voor zich uit, en weer zien we dat de situatie rondom Feyenoord escaleert.
Vrij naar Confucius: De wijze leert van andermans fouten, de verstandige leert van zijn eigen fouten, de domme leert niets, hij weet reeds alles.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:34 schreef Els het volgende:

[..]

Maar waarom besluit Feyenoord dan om met ze te gaan praten. Dan worden ze door Gudde cs toch als een belangrijke delegatie gezien, als mensen die iets kunnen bewerkstelligen, die iets voor hen kunnen betekenen.
En als je dan zaterdagnacht met die 'afvaardiging' van de supporters gaat praten, waarom zeg je dan meteen niet, dat het (personeels)beleid niet door hen bepaald wordt, maar door de directie zelf. En dat het dus geen zin heeft om met dergelijke eisen te komen. Waarom suggereer je dat er hoe dan ook deze week wordt ingegrepen? Waarom kom je er later deze week op terug, als je al direct had moeten weten, dat je de eisen nooit zou inwilligen, waarom 24 uur bedenktijd? Als je je blijkbaar zo geintimideerd voelt door deze jongens, waarom ga je er dan mee in gesprek?
Weer schuift de directie van Feyenoord de beslissing voor zich uit, en weer zien we dat de situatie rondom Feyenoord escaleert.
Vrij naar Confucius: De wijze leert van andermans fouten, de verstandige leert van zijn eigen fouten, de domme leert niets, hij weet reeds alles.
a) de eisen van deze supporters werden een dag na het nachtelijk overleg naar directie gestuurd. Kan dus zijn dat de eisen toen pas helder geformuleerd waren.
b) logisch om een week later af te spreken. Eerst dagen bezinning om dan rustig en verstandig over de eisen te debatteren.
c) Waar herleid jij de intimidatie die je suggereert?

d) UITEINDELIJK. het is volstrekt onduidelijk WIE de situatie rondom Feyenoord escaleert.

Tenslotte nog een zinsnede uit de perspublicatie van deze supporters:
"Hedenavond is door Feyenoord te kennen gegeven dat de belangrijkste punten niet worden ingewilligd. Alle inspanningen en constructieve gesprekken ten spijt, negeert Feyenoord de wensen en signalen van de supporters."

hoe DURVEN ze het over NEGEREN te hebben. Er zijn gesprekken geweest. Feyenoord zal de eisen met argumentaties hebben afgewezen.
Ik word hier goed ziek van.
Ik wacht op een reactie van directie.

O ja, ben geen Gudde-aanhanger, maar zij die dat willen blijven zien: Veel geluk ermee, he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door FR-Henk --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 28 januari 2011 - 09:45   quote  deeplink  
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!
Ik schijt op dit bestuur!!!!
Jorien werd in een zelfde situatie per direct weg gestuurd!!!!
Anders moeten we inderdaad maar eens een actie beginnen dat we wel naar de Kuip komen maar niet naar binnen gaan!!!
Ze blijven verdomme de oogkleppen ophouden!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 09:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!
Ik schijt op dit bestuur!!!!
Jorien werd in een zelfde situatie per direct weg gestuurd!!!!
Anders moeten we inderdaad maar eens een actie beginnen dat we wel naar de Kuip komen maar niet naar binnen gaan!!!
Ze blijven verdomme de oogkleppen ophouden!!!
Dat is voor het huidige bestuur de ideale situatie, die zien het liefste dat iederéén eeb seizoenskaart neemt en vervolgens niet komt.
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 09:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

a) de eisen van deze supporters werden een dag na het nachtelijk overleg naar directie gestuurd. Kan dus zijn dat de eisen toen pas helder geformuleerd waren.
b) logisch om een week later af te spreken. Eerst dagen bezinning om dan rustig en verstandig over de eisen te debatteren.
c) Waar herleid jij de intimidatie die je suggereert?

d) UITEINDELIJK. het is volstrekt onduidelijk WIE de situatie rondom Feyenoord escaleert.

Tenslotte nog een zinsnede uit de perspublicatie van deze supporters:
"Hedenavond is door Feyenoord te kennen gegeven dat de belangrijkste punten niet worden ingewilligd. Alle inspanningen en constructieve gesprekken ten spijt, negeert Feyenoord de wensen en signalen van de supporters."

hoe DURVEN ze het over NEGEREN te hebben. Er zijn gesprekken geweest. Feyenoord zal de eisen met argumentaties hebben afgewezen.
Ik word hier goed ziek van.
Ik wacht op een reactie van directie.

O ja, ben geen Gudde-aanhanger, maar zij die dat willen blijven zien: Veel geluk ermee, he.
A: Kan, maar ze kunnen ook helder geformuleerd zijn geweest. Ik was er niet bij? Jij wel? 1 ding weet ik wel over deze zogenaamde harde kern supporters, er zit over het algemeen geen woord chinees bij, dus de suggestie die jij doet, dat de eisen pas duidelijk waren toen ze op papier stonden, geloof ik niet zo.
B: Als mij de toezegging wordt gedaan, dat we na een week verder praten, dan trek ik ook de conclusie dat ik als serieuze gesprekspartner wordt gezien, en dat er dus serieus over mijn eisen wordt nagedacht. Ik zou zelf nooit over mijn personeel met een externe partij debatteren, ik zou dat die derde partij ook direct duidelijk maken. Jij en ik denken duidelijk anders over dit soort situaties. Ik ben van mening dat de directie over dienstverbanden gaat, en dat jij het prima vindt om er met supporters over te debatteren, verbaast me, maar ieder zijn opvatting.
C: Je geintimideerd voelen door een groep oververhitte supporters is de enige verklaring die ik kan vinden voor dergelijk ondeskundig gedrag. Ik vind het niet goed, maar ik zou het menselijk vinden. Jij schiet te ver door in je verdediging van de directie. Niet alles wat ik typ is een aanval. Ik verbaas me wel weer over het automatisme waarmee je dat doet. Het zit wel diep, he.
D: De situatie rondom Feyenoord is door de slechte resultaten explosief, bij elke club is het onrustig als de sportieve resultaten tegenvallen. Gudde cs zouden de-escalerend op moeten treden, maar in plaats daarvan laten ze menig situatie, door verkeerde inschattingen die voornamelijk op emotioneel gebied liggen, ontploffen. For the record: hier val ik wel de directie aan.

Uiteraard durven ze het over negeren te hebben, deze jongens zijn emotioneel betrokken bij Feyenoord, en kunnen de situatie dus niet zakelijk bekijken. Dat is eigenlijk net zoiets als tegen een stel dat tot echtscheiding besluit zegggen: hoe durf je verdrietig te zijn.
Ik zie deze situatie eigenlijk wel heel zakelijk: de supportersgeledingen zijn nuttig geweest om de boel rustig te houden, ze hebben nu in de ogen van de directie hun hand overspeeld en zijn met eisen gekomen. Je bent dus nooit gesprkspartner geweest maar instrument. No hard feelings, deal with it.

Jij bent geen Gudde aanhanger? Ach, als het eruit ziet als een kip, als het klinkt als een kip en als het doet als een kip, dan is het een kip.
dege
 dege - vrijdag 28 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
waar feyenoord meer aan heeft is dater rust om het 1e elftal komt, zodat zij weer aan voeballen toekomen. Gaan zij weer winnen krijg je vanzelf een heel andere situatie binnen feyenoord.
Financieel mag ik toch hopen dat de hoge heren met een plan bezig zijn om feyenoord weer op de rails te krijgen, ben geen feyenoord supporter, maar zou het eeuwig zonde vinden als zo'n club kapot zou gaan, daar is de club te groot voor.
Wens jullie als supporters en feyenoord veel succes in de moeilijke tijden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
@JanDirkStouten
Jan Dirk Stouten

Vanmiddag zal Pim Blokland in FC Rijnmond reageren op de laatste ontwikkelingen bij #Feyenoord.
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 20:05 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp de eisen, maar ik begrijp ook het 'nee' van de directie.
en daarom blijven we in een patssteling,iedereen heeft begrip voor alles en iedereen....
Kan me 200% vinden in de brief,staat geen woord Spaans bij...
Je kan niet zeggen dat het bestuur niet de kans heeft of heeft gehad wat dan wel te doen...

Het blijft bij: we komen week met IETS naar buiten...........

Er straat de komende maand WAT te gebeure.........

We zijn op zoek naar een bepaald type speler MAAR......
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:32 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

en daarom blijven we in een patssteling,iedereen heeft begrip voor alles en iedereen....
Kan me 200% vinden in de brief,staat geen woord Spaans bij...
Je kan niet zeggen dat het bestuur niet de kans heeft of heeft gehad wat dan wel te doen...

Het blijft bij: we komen week met IETS naar buiten...........

Er straat de komende maand WAT te gebeure.........

We zijn op zoek naar een bepaald type speler MAAR......
Ik snap je punt nog niet, wat wil je ons vertellen?
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Mischien heb je over het zinnentje"kan me 200% vinden in de brief staat geen woord spaans bij " gemist?!

Of de brief nog niet gelezen
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:38 schreef Wolfmen het volgende:
Mischien heb je over het zinnentje"kan me 200% vinden in de brief staat geen woord spaans bij " gemist?!

Of de brief nog niet gelezen
dat zag ik, dus jij bent het met de brief eens en dat wil je ons vertellen

oke, bedankt
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:44 schreef Rovert het volgende:

[..]

dat zag ik, dus jij bent het met de brief eens en dat wil je ons vertellen

oke, bedankt
Alste...

Ja dacht kom het is een forum laat ik s gek doen en vertellen wat ik daar van vind
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:46 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Alste...

Ja dacht kom het is een forum laat ik s gek doen en vertellen wat ik daar van vind
En nu een duidelijkere onderbouwing van je mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Rovert --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

En nu een duidelijkere onderbouwing van je mening
Jij hebt ook altijd wat te zeiken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:13 schreef Els het volgende:

[..]

A: Kan, maar ze kunnen ook helder geformuleerd zijn geweest. Ik was er niet bij? Jij wel? 1 ding weet ik wel over deze zogenaamde harde kern supporters, er zit over het algemeen geen woord chinees bij, dus de suggestie die jij doet, dat de eisen pas duidelijk waren toen ze op papier stonden, geloof ik niet zo.
B: Als mij de toezegging wordt gedaan, dat we na een week verder praten, dan trek ik ook de conclusie dat ik als serieuze gesprekspartner wordt gezien, en dat er dus serieus over mijn eisen wordt nagedacht. Ik zou zelf nooit over mijn personeel met een externe partij debatteren, ik zou dat die derde partij ook direct duidelijk maken. Jij en ik denken duidelijk anders over dit soort situaties. Ik ben van mening dat de directie over dienstverbanden gaat, en dat jij het prima vindt om er met supporters over te debatteren, verbaast me, maar ieder zijn opvatting.
C: Je geintimideerd voelen door een groep oververhitte supporters is de enige verklaring die ik kan vinden voor dergelijk ondeskundig gedrag. Ik vind het niet goed, maar ik zou het menselijk vinden. Jij schiet te ver door in je verdediging van de directie. Niet alles wat ik typ is een aanval. Ik verbaas me wel weer over het automatisme waarmee je dat doet. Het zit wel diep, he.
D: De situatie rondom Feyenoord is door de slechte resultaten explosief, bij elke club is het onrustig als de sportieve resultaten tegenvallen. Gudde cs zouden de-escalerend op moeten treden, maar in plaats daarvan laten ze menig situatie, door verkeerde inschattingen die voornamelijk op emotioneel gebied liggen, ontploffen. For the record: hier val ik wel de directie aan.

Uiteraard durven ze het over negeren te hebben, deze jongens zijn emotioneel betrokken bij Feyenoord, en kunnen de situatie dus niet zakelijk bekijken. Dat is eigenlijk net zoiets als tegen een stel dat tot echtscheiding besluit zegggen: hoe durf je verdrietig te zijn.
Ik zie deze situatie eigenlijk wel heel zakelijk: de supportersgeledingen zijn nuttig geweest om de boel rustig te houden, ze hebben nu in de ogen van de directie hun hand overspeeld en zijn met eisen gekomen. Je bent dus nooit gesprkspartner geweest maar instrument. No hard feelings, deal with it.

Jij bent geen Gudde aanhanger? Ach, als het eruit ziet als een kip, als het klinkt als een kip en als het doet als een kip, dan is het een kip.
Natuurlijk weer reactie op jou:
Over A: Is geen oordeel over te geven. 1 van beide invalshoeken mogelijk.
B: 'debatteren' is in dit verband geen gelukkige term mijnerzijds. Idd vind ik dat er over dienstverbanden NIET gediscussieerd kan worden.
C: Tsja, die intimidatie zie ik niet.
D: het is moeilijk een situatie te de-escaleren als er eisen worden neergelegd waar deze supporters zich als een blok ferm in willen houden. Daarenboven: noch jij, noch ik weten in welke sfeer deze gesprekken zijn verlopen. Onbuigzaamheid óf onwrikbaarheid of tóch hooghartigheid (en van wie)?

Ik schiet niet in de aanval bij jou hoor. En het zit niet diep. Oud truukje.
Ik laat simpelweg mijn visie weten.
Gudde aanhanger? Nee, maar jij wílt het niet anders zien, ondanks dat ik dat meermalen uitgelegd heb.
Tsja, en dan houdt het verder op, he. Dan kan ik schrijven als Brugman(....), het vooroordeel jegens mij is bij jou ogenschijnlijk hardnekkiger.
En verder ben ik dol op een broodje kroket.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 23:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dit is toch in elkaar gezet door een amateur? Overal in het Maasgebouw zitten Juristen maar deze meneer die rechtstreeks van Vak S is geplukt denkt het allemaal beter te weten. Beenhakker per direct wegsturen, oké is gebeurd, maar is er toen nagedacht over de afkoopsom? Jacobs, afkoopsom? Geld. Opvolger? Geld. En hoe kun je nou als eis stellen dat Mario met Willem moet praten, het is geen hond! De selectie aanspreken op het slechte gedrag richting supporters, word als eis gesteld. Lachwekkend. Wat een onzin, blij dat ze er mee gekapt zijn.
eens
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, en dan houdt het verder op, he. Dan kan ik schrijven als Brugman(....),
Wie is die brugman nou weer?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Einde gesprekken tussen Supporters en Club / Geen voldoening eisen









0.0071699