|
|
C. Eriksen
|
|
|
Edwin van der Sar stopt aan het einde van het seizoen, dus de geruchtenstroom barst weer los. Natuurlijk wordt één Nederlandse naam weer zeer vaak genoemd: Maarten Stekelenburg. VoetbalInternational had een interview met techniektrainer René Meulensteen van Manchester United. De Nederlander vertelde dat Stekelenburg uiteraard op het lijstje staat van de Engelse topclub.
Hij prijkt bovenaan het lijstje. Daar wordt natuurlijk onderling over gesproken. Ferguson heeft het daar met Edwin over gehad, dat lijkt me niet zo raar. Naast de doelman van het Nederlands elftal staat er ook een Duitser hoog op het Engelse lijstje; Manuel Neuer. De doelman van Schalke staat ook al langer in de belangstelling van Manchester United.
Bron: VI |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Ik gun het stekelenburg van harte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik niet, snap ook niet waarom we spelers dat moeten gunnen, krijgt goed betaald door Ajax, heeft alles aan Ajax te danken, en ik zie bepaalde spelers liever gewoon niet vertrekken, clubliefde is je hele carriere blijven... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:25 schreef remco k het volgende:Ik niet, snap ook niet waarom we spelers dat moeten gunnen, krijgt goed betaald door Ajax, heeft alles aan Ajax te danken, en ik zie bepaalde spelers liever gewoon niet vertrekken, clubliefde is je hele carriere blijven... Ja maar remco, als jij een keeper bent met talent en je kunt hogerop, naar een topclub in Europa, en je gaat veel meer verdienen, dan denk je daar niet eens over na om te blijven. Dat had jij ook gedaan, als je in zijn schoenen stond. Maarja ik kan zowieso in de ajax geschiedenis geen speler die zijn hele carriere bij ajax 1 heeft gevoetbald, dan denk ik aan gewoon 15 jaar ofzo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Danny Blind 13 jaar, Swart 17 jaar |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Danny is geen 100% ajacied... ex Spartaan ;)
Hij is het wel geworden.
Mr. Ajax is Sjakie Swart... de enige volgens mij die geboren is in de Meer en zal sterven in de Arena |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:36 schreef Ride het volgende:[..] Danny is geen 100% ajacied... ex Spartaan ;) Hij is het wel geworden. Mr. Ajax is Sjakie Swart... de enige volgens mij die geboren is in de Meer en zal sterven in de Arena Dat weet ik, maar na 13 jaar kun je wel zeggen dat je clubliefde bezit.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Oh dat ontken ik niet, sterker nog... hij is er nog steeds en zal tot aan zijn dood bij Ajax blijven.
Danny Blind.. ere wie ere toekomt.
Maar ging mij op spelers die geboren zijn bij Ajax en weer sterven (als speler ;) )
Urby begon op zijn 8e en ging op zijn 24e weg... is toch 16 jaar Ajacied. :P |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Danny geen ajacied, vind ik. Swart ja poeh............... heeft die egt alleen bij ajax gevoetbald dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:40 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Danny geen ajacied, vind ik. Swart ja poeh............... heeft die egt alleen bij ajax gevoetbald dan? Danny geen Ajacied????
Vanaf nu ben je DOOD voor mij, je bent geen Ajacied, je weet niet eens wat het is. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
wat is nu clubliefde? als speler niet bij trainer aanslaat mag hij ook vertrekken. dus als speler positie verbetering kan krijgen gaat hij ook weg. dat heeft niks met clubliefde te maken. natuurlijk hoop ik ook dat bepaalde spelers niet vertrekken. maar als ze dan toch gaan wens ik ze veel succes. dat is nu eenmaal zo en heeft niks met clubliefde temaken. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote: Geloof niet dat er veel transfers waren in de tijd van Sjaak Swart. Wel appels met appels vergelijken. Het is eerder uitzondering dan regel dat een speler 13 jaar voor dezelfde club speelt (althans een goede speler), dus laten we realistisch zijn.
Realiseer je wel dat wanneer een bedrijf jou 4x je huidige salaris wil geven dat de liefde voor je baas snel afneemt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 09:03 schreef Per4manc het volgende:[..] Geloof niet dat er veel transfers waren in de tijd van Sjaak Swart. Wel appels met appels vergelijken. Het is eerder uitzondering dan regel dat een speler 13 jaar voor dezelfde club speelt (althans een goede speler), dus laten we realistisch zijn. Realiseer je wel dat wanneer een bedrijf jou 4x je huidige salaris wil geven dat de liefde voor je baas snel afneemt. Er werd gezegd dat iemand geen spelers kon bededenken die rond de 15 jaar bij Ajax hebben gespeeld.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:25 schreef remco k het volgende:Ik niet, snap ook niet waarom we spelers dat moeten gunnen, krijgt goed betaald door Ajax, heeft alles aan Ajax te danken, en ik zie bepaalde spelers liever gewoon niet vertrekken, clubliefde is je hele carriere blijven... klopt niks gunnen gewoon blijven...simpel |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:40 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Danny geen ajacied, vind ik. Swart ja poeh............... heeft die egt alleen bij ajax gevoetbald dan? danny geen ajacied,rot toch op man. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:57 schreef bully het volgende:wat is nu clubliefde? als speler niet bij trainer aanslaat mag hij ook vertrekken. dus als speler positie verbetering kan krijgen gaat hij ook weg. dat heeft niks met clubliefde te maken. natuurlijk hoop ik ook dat bepaalde spelers niet vertrekken. maar als ze dan toch gaan wens ik ze veel succes. dat is nu eenmaal zo en heeft niks met clubliefde temaken. clubliefde bestaat niet meer alleen dat klotegeld is belangrijk. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:49 schreef remco k het volgende:[..] Danny geen Ajacied???? Vanaf nu ben je DOOD voor mij, je bent geen Ajacied, je weet niet eens wat het is. hartstikke dood...hehe |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Steek gaat helaas de stap maken en Ajax krijgt 10 miljoen bijgeschreven na dit seizoen. Als je het mij vraagt is dit al lang rond. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
er is nog niks rond anders hadden ze het al kunnen melden op ajax.nl. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eigenlijk staat het voor mij wel aardig vast, dat er een aantal spelers zullen vertrekken na dit seizoen, Steek, Vertongen, Suarez, Greg. Ik denk echt dat wij deze gasten niet kunnen behouden.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:58 schreef remco k het volgende:Eigenlijk staat het voor mij wel aardig vast, dat er een aantal spelers zullen vertrekken na dit seizoen, Steek, Vertongen, Suarez, Greg. Ik denk echt dat wij deze gasten niet kunnen behouden.. nee joh salarisen in het buitenland liggen stukken hoger,en ja weer dat geld bah... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:14 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee joh salarisen in het buitenland liggen stukken hoger,en ja weer dat geld bah... Jij denkr dus dat we deze spelers inderdaad gaan kwijtraken.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja een deel zeker... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat zeg jezelf toch ook, of lees ik het nu verkeerd. Helaas kan men hier in NL niet meedoen aan die enorme salarissen in het buitenland, misschien is het ook wel goed te noemen, als de clubs hier daar ook in meegingen zouden ook zij enorme schulden hebben zoals de buitenlandse topclubs. Maarten Stekelenburg is volgens mij de meest logische vervanger voor Van de Sar bij Man Utd, het zijn haast identieke keepers en het is Steek zeker wel gegund. Op de opmerking van iemand hier dat Danny Blind geen ajacied is, sorry hoor, maar ga je eens achter je oren wassen. Danny Blind ademt AJAX, ook al speelde hij in het verleden voor Sparta, hij is een oer-AJACIED!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:25 schreef dege het volgende:[..] dat zeg jezelf toch ook, of lees ik het nu verkeerd. Helaas kan men hier in NL niet meedoen aan die enorme salarissen in het buitenland, misschien is het ook wel goed te noemen, als de clubs hier daar ook in meegingen zouden ook zij enorme schulden hebben zoals de buitenlandse topclubs. Maarten Stekelenburg is volgens mij de meest logische vervanger voor Van de Sar bij Man Utd, het zijn haast identieke keepers en het is Steek zeker wel gegund. Op de opmerking van iemand hier dat Danny Blind geen ajacied is, sorry hoor, maar ga je eens achter je oren wassen. Danny Blind ademt AJAX, ook al speelde hij in het verleden voor Sparta, hij is een oer-AJACIED!!! Ja dat zeg ik zeker, maar ik snapte niet helemaal of hij het nu wel of niet dacht.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Danny blind heeft om precies te zijn 233 wedstrijden in Rotterdam gespeeld. En is daar begonnen, geboren en getogen.... Dus ja als je het hebt over een 100% ajacied, vind ik onzin, als je iets minder als de helft van je carriere in Rotterdam speel. En heeft ongeveer 340 wedstrijden voor ajax gespeeld. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
waarom mag ik jou niet......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
13 jaar Ajax, in het eerste, dan ben je gewoon 1000000000000% ajacied.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: 9 jaar gevoetbald in Rotterdam. Dat is bijna de helft, van je carriere. Ik ken genoeg spelers die ongeveer de helft van hun carriere bij ajax voetballen, die ook geen ajacied genoemd worden. Maar okey |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei, jij bent geen Ajacied. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: En waarom, ben ik dan geen ajacied? Omdat ik misschien geen 13 jaar bij ajax heb gevoetbald? jonge, volgens mij kan jij egt alleen maar negatief reageren, je moet altijd wel een tegenspraak hebben. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
C.E. je lijkt wel zo'n zuigende rotterdammer. Je zat zeker nog in de........ van je moeder. Je was er in ieder geval niet bij destijds. Danny is een ras ajacied, net als Litmanen en Pettersson die ook niet in Amsterdam begonnen zijn met ballen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik geloof ook zeker dat dit al lang rond is allemaal. En wat het gunnen betreft: tuurlijk heeft ie veel aan Ajax te danken, maar ik kan me voorstellen dat je na een paar seizoenen Vijverberg, Goffert en Polman stadion wel wekelijks een potje wil spelen op Stamford Bridge of White Heart Lane. Om maar te zwijgen van een jaarlijks gegarandeerd doordeweeks treffen in Nou Camp of Bernabeu. En dan daar nog enigszins kans maken ook. Alle begrip voor. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:04 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Danny blind heeft om precies te zijn 233 wedstrijden in Rotterdam gespeeld. En is daar begonnen, geboren en getogen.... Dus ja als je het hebt over een 100% ajacied, vind ik onzin, als je iets minder als de helft van je carriere in Rotterdam speel. En heeft ongeveer 340 wedstrijden voor ajax gespeeld. ach man rot toch op, blind is geboren in zeeland en is 100 procent ajacied...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Blind
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies burned herrie....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:55 schreef C. Eriksen het volgende:[..] En waarom, ben ik dan geen ajacied? Omdat ik misschien geen 13 jaar bij ajax heb gevoetbald? jonge, volgens mij kan jij egt alleen maar negatief reageren, je moet altijd wel een tegenspraak hebben. Vind jou gewoon geen Ajacied, anders zou je wel met wat meer respect spreken over iemand die vanaf 1986 al bij Ajax werkt, met 1 tussenstop.... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] Vind jou gewoon geen Ajacied, anders zou je wel met wat meer respect spreken over iemand die vanaf 1986 al bij Ajax werkt, met 1 tussenstop.... Fout hij begint bij Sparta, en eindigt bij ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee SUKKEL, hij is ook nog TD geweest bij Sparta, dat bedoel ik, denk nou AUB niet dat ik niet weet dat hij eerst bij Sparta heeft gespeeld, daarom zeg ik ook VANAF 1986...!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen