BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom zou Jacobs moeten opstappen.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 27 januari 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Wat lost dat op ??
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Niets of alles. Vind het allemaal geouwehoer.
MMM
 MMM - donderdag 27 januari 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Jacobs is een idioot die ALLES fout heeft gedaan, als je dat al niet snapt...
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Omdat Jacobs de financiele directeur is die deze puinhoop heeft laten ontstaan. In elk bedrijf had hij kunnen wieberen. Het lost niet zoveel op, misschien heeft hij van zijn fouten geleerd en maakt hij ze nooit meer, maar het zou wel logisch zijn om iemand af te rekenen op zijn fouten. Hij heeft grotere fouten op zijn conto staan, dan de afgelopen 5 trainers en 2 TD's. Rechtevenredigheid in het beleid zou bij Feyenoord ook wel eens aardig zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door Els --
qwerto
 qwerto - donderdag 27 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Jongens denk nou na !
we willen woutertje bos erbij hebben .....
Financieel directeur
Minister van financien

ik zie hem al Jacobs eruit Bos er in
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 27 januari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
omdat hij,zoals ik al jaren roep(samen met michel beukers/jan d swart )lang genoeg een van de rotte appelen in de organisatie is!
DAAROM.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 27 januari 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Het is best knap om als club zijnde schulden te maken,als je elftal net de uefa-cup heeft gewonnen.
en dat mogen deze mensen zich aanrekenen.
el-loco
 el-loco - donderdag 27 januari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
willen je dan zeggen dat beenhakker zoveel heeft bereikt? hij heeft gvd alleen geld gekost en eist nu nog geld ook! Ik zeg dat je dit bestuur de kans moet geven! Heel de zooi saneren en dan bouwen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:13 schreef kansenbenutter het volgende:
Het is best knap om als club zijnde schulden te maken,als je elftal net de uefa-cup heeft gewonnen.
en dat mogen deze mensen zich aanrekenen.
Huh?
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:16 schreef el-loco het volgende:
willen je dan zeggen dat beenhakker zoveel heeft bereikt? hij heeft gvd alleen geld gekost en eist nu nog geld ook! Ik zeg dat je dit bestuur de kans moet geven! Heel de zooi saneren en dan bouwen.
Dit bestuur: Jacobs, Gudde, Koevermans..... do the math.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Het is een beetje mosterd na de maaltijd om Jacobs nu nog eruit te flikkeren. Hij heeft ontegenzeggelijke fouten gemaakt, maar om hem nu nog te ontslaan zonder directe aanleiding vind ik ook weer een zwaktebod.

Ik hem geen idee hoe goed hij nu functioneert, maar als de RvC van mening is dat Jacobs zijn taken nu naar behoren uitvoert dan zie ik geen reden om hem op dit moment de laan uit te sturen.

Dat moment was na de grote schoonmaak bij/na het vertrek van Verbeek voorbij.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 27 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Rob Jacobs is toch allang weg?? ;)

http://www.fr4ever.nl/index.php?p=feyelfotjar80
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 27 januari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:07 schreef qwerto het volgende:
Jongens denk nou na !
we willen woutertje bos erbij hebben .....
Financieel directeur
Minister van financien

ik zie hem al Jacobs eruit Bos er in
Weet jij de financiele cijfers die Bos op zijn ministerie heeft achtergelaten, dan mag die van mij ook wegblijven, denk dat Jacobs een kleinere schuld heeft veroorzaakt.
qwerto
 qwerto - donderdag 27 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:27 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Weet jij de financiele cijfers die Bos op zijn ministerie heeft achtergelaten, dan mag die van mij ook wegblijven, denk dat Jacobs een kleinere schuld heeft veroorzaakt.
Pvv er ?

Ja want bos kan natuurlijk in z'n uppie de hele werled crisis stoppen uhhhu ?!
Joh iedere Minister van financien had het exact hetzelfde achtergelaten geloof me
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Het is wel eigenaardig dat ze na het 2e gesprek met de supporters nog 24 uur bedenktijd vroegen......
el-loco
 el-loco - donderdag 27 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Do the math? Koevermans zit er nog niet lang. Weet jij hoeveel schuld feyenoord uit de tijd van van de herik heeft? Feyenoord heeft gewoon blufpoker gespeeld door makaay,hofland,de cler,tomasson, en in mindere maten van Bronckhorst en dat soort gasten met te hoge salarissen aan te schaffen, dat poker hebben ze verloren. Bovendien is Feyenoord de afgelopen 10 jaar niet echt een ster gebleken in het goed onderhandelen bij transfers. Feyenoord heeft alleen op kuyt en kalou en drenthe wat verdient. Daartegen staan dure aankopen die via de achterdeur weg zijn gegaan of teenklachten of ander blessureleed hebben. Het pntbreekt de laatste jaren aan mensen die de grote Rotterdamse bedrijven kunnen binnenhalen als sponsor. Dit heeft ook een reden omdat de naam van het legioen niet altijd en overal top is geweest. Als je kijkt wat 020 en psv aan sponsorinkomsten krijgen in vergelijking met Feyenoord dan moet je concluderen dat de commerciële mensen hun werk jarenlang niet goed hebben gedaan. Koevermans zit er te kort om hem dit aan te rekenen in mijn ogen!
Vnny
 Vnny - donderdag 27 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:30 schreef Els het volgende:
Het is wel eigenaardig dat ze na het 2e gesprek met de supporters nog 24 uur bedenktijd vroegen......
misschien toch verdeeldheid binnen het bestuur?
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
als je dat niet snapt jezus zeg
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 27 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:29 schreef qwerto het volgende:

[..]

Pvv er ?

Ja want bos kan natuurlijk in z'n uppie de hele werled crisis stoppen uhhhu ?!
Joh iedere Minister van financien had het exact hetzelfde achtergelaten geloof me
Geloof er niets van en by the way geen PVVér
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 januari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:30 schreef el-loco het volgende:
Do the math? Koevermans zit er nog niet lang. Weet jij hoeveel schuld feyenoord uit de tijd van van de herik heeft? Feyenoord heeft gewoon blufpoker gespeeld door makaay,hofland,de cler,tomasson, en in mindere maten van Bronckhorst en dat soort gasten met te hoge salarissen aan te schaffen, dat poker hebben ze verloren. Bovendien is Feyenoord de afgelopen 10 jaar niet echt een ster gebleken in het goed onderhandelen bij transfers. Feyenoord heeft alleen op kuyt en kalou en drenthe wat verdient. Daartegen staan dure aankopen die via de achterdeur weg zijn gegaan of teenklachten of ander blessureleed hebben. Het pntbreekt de laatste jaren aan mensen die de grote Rotterdamse bedrijven kunnen binnenhalen als sponsor. Dit heeft ook een reden omdat de naam van het legioen niet altijd en overal top is geweest. Als je kijkt wat 020 en psv aan sponsorinkomsten krijgen in vergelijking met Feyenoord dan moet je concluderen dat de commerciële mensen hun werk jarenlang niet goed hebben gedaan. Koevermans zit er te kort om hem dit aan te rekenen in mijn ogen!
goed dat je dit nog even aanhaalt. Sommigen zijn wel erg makkelijk om Koevermans direct bij Jacobs en Gudde te scharen, terwijl Koevermans er pas net zit. We moeten mensen ook de tijd geven.
qwerto
 qwerto - donderdag 27 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:34 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Geloof er niets van en by the way geen PVVér
dat pvver was ook maar een grapjeee
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:30 schreef el-loco het volgende:
Do the math? Koevermans zit er nog niet lang. Weet jij hoeveel schuld feyenoord uit de tijd van van de herik heeft? Feyenoord heeft gewoon blufpoker gespeeld door makaay,hofland,de cler,tomasson, en in mindere maten van Bronckhorst en dat soort gasten met te hoge salarissen aan te schaffen, dat poker hebben ze verloren. Bovendien is Feyenoord de afgelopen 10 jaar niet echt een ster gebleken in het goed onderhandelen bij transfers. Feyenoord heeft alleen op kuyt en kalou en drenthe wat verdient. Daartegen staan dure aankopen die via de achterdeur weg zijn gegaan of teenklachten of ander blessureleed hebben. Het pntbreekt de laatste jaren aan mensen die de grote Rotterdamse bedrijven kunnen binnenhalen als sponsor. Dit heeft ook een reden omdat de naam van het legioen niet altijd en overal top is geweest. Als je kijkt wat 020 en psv aan sponsorinkomsten krijgen in vergelijking met Feyenoord dan moet je concluderen dat de commerciële mensen hun werk jarenlang niet goed hebben gedaan. Koevermans zit er te kort om hem dit aan te rekenen in mijn ogen!
Koevermans: kan jij iets opnoemen wat deze man heeft binnengehaald voor ons?
Jacobs: fianancieel directeur in de tijd dat de schuld volledig ontspoorde. Heeft uiteindelijk een onervaren man als Peter Bosz de kop gekost. Feyenoord heeft gegokt en verloren, eens. Gokken had ook een gecalculeerd risico kunnen zijn, als je de miljoenensalarissen voor 1 jaar had afgesproken, met een eenzijdige optie om te verlengen. Dus dure krachten ,met wie je, zoals al eerder geconcludeerd 'gokt', geen meerjarig miljoenencontract aanbieden. Want als de 'gok' verkeerd uitpakt, dan zit je dus in de ellende die we nu hebben.
Gudde: belangrijkste opdracht stadion binnenhalen, dus ben benieuwd. En eindverantwoordelijke voor alle prestaties van de afgelopen jaren.
el-loco
 el-loco - donderdag 27 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Ja je moet mensen ook de tijd geven, maar ook niet te lang. Als je te lang wacht speel je straks jupiler. En ik hou niet van jupiler! Liever heineken of hertog jan!
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

goed dat je dit nog even aanhaalt. Sommigen zijn wel erg makkelijk om Koevermans direct bij Jacobs en Gudde te scharen, terwijl Koevermans er pas net zit. We moeten mensen ook de tijd geven.
Inwerktijd van een jaar is ook op dit niveau wel een beetje aan de lange kant.....
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
jacobs roep ik al maanden begonnen met de misere financieel gezien!
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Ik denk dat je al maanden gelijk hebt.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 27 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Huh?
er wordt al jaren op een onbegrijpelijke manier zaken gedaan bij feyenoord.
als je spelers als v.persie,kuyt,kalou`s,guzman,castellen,emmerton,ono,bosvelt enz.hebt mag ik toch verw8en dat mn cluppie financieel niets te klagen heeft.
de laatste jaren volg ik het allemaal niet meer zo.
dus ben ik het zicht verloren in de tijd dat ze klaagden dat er geen geld was
maar er een vermogen aan ene buys werd uitgegeven,terwijl ene zuiverloon voor een paar centen wegging.
een jaar ervoor van utrecht de verkeerde back hadden gekocht(tiendalli ipv braafheid)
so,3 gelijkwaardige rbacks en op links ene basto/leonard ofzo.

geen mens met een normaal zakelijk verstand zou zo handelen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:55 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

er wordt al jaren op een onbegrijpelijke manier zaken gedaan bij feyenoord.
als je spelers als v.persie,kuyt,kalou`s,guzman,castellen,emmerton,ono,bosvelt enz.hebt mag ik toch verw8en dat mn cluppie financieel niets te klagen heeft.
de laatste jaren volg ik het allemaal niet meer zo.
dus ben ik het zicht verloren in de tijd dat ze klaagden dat er geen geld was
maar er een vermogen aan ene buys werd uitgegeven,terwijl ene zuiverloon voor een paar centen wegging.
een jaar ervoor van utrecht de verkeerde back hadden gekocht(tiendalli ipv braafheid)
so,3 gelijkwaardige rbacks en op links ene basto/leonard ofzo.

geen mens met een normaal zakelijk verstand zou zo handelen.
Met je eens, maar daar kun je niet alleen de huidige bestuurders op afrekenen. Zeker ook hun voorgangers.
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met je eens, maar daar kun je niet alleen de huidige bestuurders op afrekenen. Zeker ook hun voorgangers.
helemaal me eens!
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met je eens, maar daar kun je niet alleen de huidige bestuurders op afrekenen. Zeker ook hun voorgangers.
Jacobs zit er al 6 jaar en is de geestelijk vader van de talentpools. Dat alleen is al reden voor ontslag.
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
maar die voorgangers laten zitten nee toch als ik een auto koop voor 10.000 en drie maanden erna weg doe voor 5000 verklaard iedereen me voor gek ! als een speler koopt voor 5 miljoen en 1 jaar later laat gaan voor 500.000 ben je een goede zaken man ????
nee dus bijna elke aankoop vertrekt met verlies of wordt verhuurd om alsnog met verlies verkocht te worden dat kan bij 2 op de 10 voorkomen maar niet bij 8 van de 10
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:02 schreef Els het volgende:

[..]

Jacobs zit er al 6 jaar en is de geestelijk vader van de talentpools. Dat alleen is al reden voor ontslag.
idd
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:02 schreef Els het volgende:

[..]

Jacobs zit er al 6 jaar en is de geestelijk vader van de talentpools. Dat alleen is al reden voor ontslag.
Geloof het allemaal wel.
Ik beoordeel het bestuur op de sanering cq gezond maken van een club. Daar is de laatste jaren een stap in gezet. En als er al betrouwbare vervangers klaar zouden staan, mogen ze zó weg.
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geloof het allemaal wel.
Ik beoordeel het bestuur op de sanering cq gezond maken van een club. Daar is de laatste jaren een stap in gezet. En als er al betrouwbare vervangers klaar zouden staan, mogen ze zó weg.
Dat vind ik voor een voetbalclub een wel zeer eenzijdige opdracht. Maar Gudde cs doen precies wat jij belangrijk vindt, helaas zorgt dat wel voor een hoop ellende op het veld. Je kunt een fabriek natuurlijk uit de rode cijfers halen, door alle machines te verkopen. Maar of je het jaar doorop dan nog bestaat?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:15 schreef Els het volgende:

[..]

Dat vind ik voor een voetbalclub een wel zeer eenzijdige opdracht. Maar Gudde cs doen precies wat jij belangrijk vindt, helaas zorgt dat wel voor een hoop ellende op het veld. Je kunt een fabriek natuurlijk uit de rode cijfers halen, door alle machines te verkopen. Maar of je het jaar doorop dan nog bestaat?
Nou dat valt wel mee, vind ik. Te dure machines (spelers) zijn verwijderd, en een 4tal belangrijke, waardevolle spelers zijn langdurig geblesseerd (geweest).
We moeten niet vergeten dat de club -ik meen- uiterlijk in 2012 naar zwarte cijfers moet terugkeren, op straffe van puntenmindering of andere sancties.
In wezen is er niets veranderd, als je het los van de Beenhakker-toestand beziet.

Dit seizoen is al vroegtijdig op financieel en sportief gebied als zwaarste seizoen aangemerkt. Dat blijkt ook wel.
Je kunt niet anders dan berusten in de tegenvallers die daar bij horen. Kwalitatief is het ondermaats voor de naam Feyenoord, maar in de praktijk zit er weinig meer in.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 27 januari 2011 - 23:46   quote  deeplink  
ik dacht dat Jacobs er pas veel korter zat. Als ie er inderdaad al 6 jaar zit moet die inderdaad wegwezen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je als financieel directeur er nog zit terwijl er op financieel gebied het ene lijk na het ander uit de kast moest worden gehaald. Dat vind ik onbestaanbaar.
Els, weet je dat zeker: 6 jaar ? Dus toen deze rotzooi ontstond !?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Klopt, Jacobs is najaar 2005 aangesteld.
Red
 Red - vrijdag 28 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee, vind ik. Te dure machines (spelers) zijn verwijderd, en een 4tal belangrijke, waardevolle spelers zijn langdurig geblesseerd (geweest).
We moeten niet vergeten dat de club -ik meen- uiterlijk in 2012 naar zwarte cijfers moet terugkeren, op straffe van puntenmindering of andere sancties.
In wezen is er niets veranderd, als je het los van de Beenhakker-toestand beziet.

Dit seizoen is al vroegtijdig op financieel en sportief gebied als zwaarste seizoen aangemerkt. Dat blijkt ook wel.
Je kunt niet anders dan berusten in de tegenvallers die daar bij horen. Kwalitatief is het ondermaats voor de naam Feyenoord, maar in de praktijk zit er weinig meer in.
Het je gelijk in, alleen verliezen we nu ook nog eens teveel op het veld. Juist daar moet het nu gebeuren en laten ze het afweten. Al dit gezeik is door Beenhakker ontstaan, vanaf dag 1.

Nieuw bestuur kost een hoop geld en zorgt voor nog meer verwarring. Er ligt nu toch een 5 jaren-plan klaar? Met een nieuw bestuur zal dat ook niet veel worden.

Geduld is helaas nog steeds het belangrijkste, laat dit huidige bestuur nog even zitten tot in 2012 de cijfers bekend worden gemaakt. Als die dan tegen vallen dan mogen ze van mij de boel in puin slaan daar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 06:55   quote  deeplink  
Wat verliezen we dan op t veld?
El Ahmadi die al een paar seizoenen nooit gebracht heeft wat je voor 5miljoen verwacht?
Een middenveld wat niet samen kan voetballen?
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
die Jacobs moet dan inderdaad eigenlijk ook al lang oprotten. Wat een slapzak zeg dat onder zijn financieel bewind deze teringzooi is ontstaan. Dat heb ik me nooit gerealiseerd. Onbegrijpelijk dat ie dat allemaal heeft overleefd.
Maar goed, laten we ons eerst maar eens op het voetbal concentreren. Op het veld moet het gebeuren. Rust in de tent hebben we nodig nu.
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:00 schreef Els het volgende:
Omdat Jacobs de financiele directeur is die deze puinhoop heeft laten ontstaan. In elk bedrijf had hij kunnen wieberen. Het lost niet zoveel op, misschien heeft hij van zijn fouten geleerd en maakt hij ze nooit meer, maar het zou wel logisch zijn om iemand af te rekenen op zijn fouten. Hij heeft grotere fouten op zijn conto staan, dan de afgelopen 5 trainers en 2 TD's. Rechtevenredigheid in het beleid zou bij Feyenoord ook wel eens aardig zijn.
duidelijk verhaal en onbegrijpelijk dat hij er uberhaupt nog zit...
Als je financieel directeur bent ben je volgens mij EINDverantwoordelijk voor de Financieen
Feyenoord en Financieen lijkt me een duidelijk verhaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Wolfmen --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom zou Jacobs moeten opstappen.









0.0058269