BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we geholpen met de rust bewaren ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
zijn we geholpen met de rust bewaren ?of moet de bom barsten
kortom wat is er nu beter.
Als we alles zo laten wordt het dan beter en krijgt Been ze weer aan het voetballen /
Of zou er bij een escalatie de spelers schrikken en meer inzet gaan krijgen ????
Op dit moment twijfel ik wat ik nu moet vinden over deze situatie.
Hoe denken de supporters hier over
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 27 januari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Vlam in de pan op het veld!!
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Ik denk dat er in elk geval rondom de selectie rust moet blijven.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 27 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Ja dat ze op tijd en rustig kunnen slapen..... en zeker voor Fer! anders kan deze jongen niet meer rustig in pc winkelen..
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
ze willen allemaal 1 ding de macht grijpen of hebben maar doen ze ook wat voor de club
ben overtuigd van pim blokland, maar jacobs heeft mee gewerkt aan deze malaise is niet gek he dat we die weg willen hebben
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Ook in alle rust kan er gesproken worden met directie inzake verdere gang van zaken, t.b.v. meer transparantie.
Zal wel aan mij liggen, maar kan de FSV daar niet wat steviger rol in vervullen?
De club is teveel negatief in het nieuws geweest ondertussen.
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:45 schreef kale co het volgende:
ze willen allemaal 1 ding de macht grijpen of hebben maar doen ze ook wat voor de club
ben overtuigd van pim blokland, maar jacobs heeft mee gewerkt aan deze malaise is niet gek he dat we die weg willen hebben
Kale co, ik heb bij alle machthebbers bij Feyenoord, formeel en informeel, zeer grote bedenkingen. Ik vind ze incapabel, laf, ondoordacht, stiekem, pocherig, machtswellustig, traag, risico-avers en onbetrouwbaar. En sommige zelfs all of the above. Maar we kunnen niet aan de gang blijven met pek en veren klaar te zetten. De RvC moet er mi uit, Gudde, Jacobs en Koevermans ook. Ik heb grote bedenkingen bij Blokland. Maar als ze allemaal weg zijn, wat dan?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:50 schreef Els het volgende:

[..]

Kale co, ik heb bij alle machthebbers bij Feyenoord, formeel en informeel, zeer grote bedenkingen. Ik vind ze incapabel, laf, ondoordacht, stiekem, pocherig, machtswellustig, traag, risico-avers en onbetrouwbaar. En sommige zelfs all of the above. Maar we kunnen niet aan de gang blijven met pek en veren klaar te zetten. De RvC moet er mi uit, Gudde, Jacobs en Koevermans ook. Ik heb grote bedenkingen bij Blokland. Maar als ze allemaal weg zijn, wat dan?
inderdaad wat dan.Je ziet aan deze antwoorden dat wij er zelf niet uitkomen.ik weet het niet Ik vrees voor escalatie een zondag
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:03 schreef piet de paler het volgende:

[..]

inderdaad wat dan.Je ziet aan deze antwoorden dat wij er zelf niet uitkomen.ik weet het niet Ik vrees voor escalatie een zondag
Dat denk ik ook. En dan zal Gudde het jammer vinden dat hij Beenhakker al zo vroeg geslachtofferd heeft. Ben benieuwd wie er na Leo in de pikorde komt.
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
nou niet allemaal maar ik zelf ben heel erg tegen jacobs ! gudde probeert het wel maar mist de kennis in mij ogen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 januari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
en je weet is de nood het hoogst dan is wimpie jansen nabij.Bouwen vanuit een hechte verdediging,en een minimaal aantal directie leden (blokland als comm manager)
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
kijk met rellen schiet je niks op !! daar blijf ik bij dan maken we de club echt kapot!
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
misschien wel echte feyenoorders aan het bewind met idd blokland en er zijn er best die in willen stappen
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:06 schreef kale co het volgende:
nou niet allemaal maar ik zelf ben heel erg tegen jacobs ! gudde probeert het wel maar mist de kennis in mij ogen
Gudde mist kennis, charisma en daadkracht, Jacobs heeft te grote fouten gemaakt. Maar beiden zitten op cruciale posities. Zomaar op non-actief zetten, berokkent Feyenoord heel veel schade. Dus zou je tot een acceptabel vergelijk moeten komen, Gudde krijgt de portefeuille 'Nieuw stadion' en Jacobs werkt z'n opvolger in. Maar de RvC zal deze 2 nooit laten vallen, ze hebben nog nooit zoveel te zeggen gehad.
sevillana
 sevillana - donderdag 27 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:07 schreef piet de paler het volgende:
en je weet is de nood het hoogst dan is wimpie jansen nabij.Bouwen vanuit een hechte verdediging,en een minimaal aantal directie leden (blokland als comm manager)
zou er niet eens zo verbaasd over zijn
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Blokland...Ik weet het niet.
Els
 Els - donderdag 27 januari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:09 schreef kale co het volgende:
misschien wel echte feyenoorders aan het bewind met idd blokland en er zijn er best die in willen stappen
Heb inmiddels ook wel wat twijfels over Blokland opgebouwd. Was jij bij de gesprekken, kale?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Blokland komt me iets te vaak voor in gesprekjes met deze of gene.
Red
 Red - vrijdag 28 januari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Kom op, als mensen hier nou ook nog het vertrouwen in Blokland gaan verliezen gaat het echt de foute kant op hoor, damn!
Die Blokland snapt zelf ook wel als hij misbruik maakt van Feyenoord op wat voor manier dan ook, of als hij Feyenoord in nog grotere problemen brengt er vast wel iemand is die hem ergens in de Maas dumpt.

We moeten nou niet al te para gaan worden met ze alle....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Okee, you're right, maar wel waakzaam blijven.
Red
 Red - vrijdag 28 januari 2011 - 01:02   quote  deeplink  
Dat zeker Henk ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 21:50 schreef Els het volgende:

[..]

Kale co, ik heb bij alle machthebbers bij Feyenoord, formeel en informeel, zeer grote bedenkingen. Ik vind ze incapabel, laf, ondoordacht, stiekem, pocherig, machtswellustig, traag, risico-avers en onbetrouwbaar. En sommige zelfs all of the above. Maar we kunnen niet aan de gang blijven met pek en veren klaar te zetten. De RvC moet er mi uit, Gudde, Jacobs en Koevermans ook. Ik heb grote bedenkingen bij Blokland. Maar als ze allemaal weg zijn, wat dan?
Ik weet dat je alleen naar je eigen club moet kijken, maar kijk eens naar de bestuurders van andere clubs, volgens mij zit daar t zelfde type mens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 januari 2011 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik weet dat je alleen naar je eigen club moet kijken, maar kijk eens naar de bestuurders van andere clubs, volgens mij zit daar t zelfde type mens.
Precies. Het probleem bij het bestuur is niet zozeer dat ze allemaal incapabel zijn, maar dat er een duidelijk beleid miste en de juiste sleuterpersonen die dat beleid konden uitvoeren. Wat Feyenoord - mijns inziens - nodig heeft is 1 roerganger. een visionair als AD, zoals bijvoorbeeld een FC Twente en Heerenveen die hebben, en een bekwame ervaren TD. daarin kan je makkelijk een stel fantasieloze bestuurders inpakken als Jacobs (en ik reken voor het gemak Koevermans daar ook maar toe, al is dat eigenlijk unfair, omdat ie er pas net zit), die gewoon hun werk doen, het beleid volgen en niets anders. zul je zien dat het goed werkt.

De TD moet het voetballende gedeelte bewaken. en de AD moet ervoor zorgen dat er consistent beleid wordt gevoerd. die 2 zullen vaak met elkaar sparren, daarom is het van groot belang (zeker bij een club als Feyenoord) dat ze allebei de nodige ervaring in de voetballerij hebben. Zodat je geen TD hebt die denkt dat ie het wiel uitgevonden heeft (Bosz) en geen AD die fantasieloos is en beginnersfouten maakt (Gudde).

Gudde mag van mij voorlopig blijven, maar moet op termijn vervangen worden door die visionair. Wie o wie weet er iemand?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door T-FeYeN00rD --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we geholpen met de rust bewaren ?









0.0063390