BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RELLEN maakt de club kapot!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - donderdag 27 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Wat er ook gebeurd binnen onze club de laatste maanden hebben we een enorme uitstraling vooral de uitvaart van coen
is echt over de wereld gegaan elke andere club hadden de fans het af laten weten

Nu zijn er even geen gesprekken meer maar rellen moeten er niet komen want dan gaat de club kapot en dat wil niemand!

we komen er altijd uit we waren de laatste club die een grote prijs won en de eerste en tussentijds hebben we de hcs periode meegemaakt en ook daar zijn we uitgekomen

we hebben alleen zetje nodig maar komen er weer uit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 januari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
+1
Red
 Red - donderdag 27 januari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Juist Co!
MMM
 MMM - donderdag 27 januari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Valt niet meer tegen te houden, denk ik..
Red
 Red - donderdag 27 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Geef me eens 1 goeie reden om te rellen dan?
Wat lost dat op?
Gudde gaat echt niet weg hoor, hooguit die Jacobs. Wie weet verklaard Gudde zich solidair...lol
Spelers voelen zich dan (nog meer) bedreigd, prestaties blijven uit.
Pers en de snor hebben wat ze willen zien, weken zal het er over gaan.
De naam Feyenoord loopt dan nog meer schade op.
De declaraties voor de geleden schade word op Feyenoord verhaald, weer geld weggooien.

Need i say more?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Lijkt me duidelijk.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - donderdag 27 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
DAS WAAR! MAAR EEN BEETJE DRUK OP DE KETEL ZOU NIET VERKEERD ZIJN..ALS ER NIKS GEBEURT VERANDERD ER NIKS
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 06:52   quote  deeplink  
Gewoon de druk op Jacobs zetten. Hoe dan ook.
Al is hij niet de kwade genius achter de aankopen, die zijn al weg.
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:15 schreef kale co het volgende:
Wat er ook gebeurd binnen onze club de laatste maanden hebben we een enorme uitstraling vooral de uitvaart van coen
is echt over de wereld gegaan elke andere club hadden de fans het af laten weten

Nu zijn er even geen gesprekken meer maar rellen moeten er niet komen want dan gaat de club kapot en dat wil niemand!

we komen er altijd uit we waren de laatste club die een grote prijs won en de eerste en tussentijds hebben we de hcs periode meegemaakt en ook daar zijn we uitgekomen

we hebben alleen zetje nodig maar komen er weer uit
Eens maar ben wel een voorstander van (ludieke) acties om die Jacobs eruit te krijgen
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 07:50   quote  deeplink  
Obiku: anti rellen!!! pro love en het dialoog!!!
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:50 schreef obiku010 het volgende:
Obiku: anti rellen!!! pro love en het dialoog!!!
Misschien Onno doodknuffelen, massale groepshug?
Milo
 Milo - vrijdag 28 januari 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 - 22:34 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
DAS WAAR! MAAR EEN BEETJE DRUK OP DE KETEL ZOU NIET VERKEERD ZIJN..ALS ER NIKS GEBEURT VERANDERD ER NIKS
Volkomen mee eens! vol de druk erop zetten!
peer 2
 peer 2 - vrijdag 28 januari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:51 schreef Vnny het volgende:

[..]

Misschien Onno doodknuffelen, massale groepshug?
Tof, scheelt ook ruime afkoopsom!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 28 januari 2011 - 09:41   quote  deeplink  
ben niet voor rellen maar dit huidige bestuur maakt de club ook kapot!!
De gesprekken zijn gestopt dus is het onvermijdelijk.
Overigens is nu wel gebleken dat ze zo niet naar ons willen luisteren.
Dan krijg je snel de uitspraaak "als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks"
Nogmaals zie ik dit persoonlijk als laatste redmiddel en ik vind ook dat we langzamerhand wel bij het laatste redmiddel zijn aangekomen!!!
plannetje
 plannetje - vrijdag 28 januari 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:51 schreef Vnny het volgende:

[..]

Misschien Onno doodknuffelen, massale groepshug?
Shinji???
joop zuid
 joop zuid - vrijdag 28 januari 2011 - 09:52   quote  deeplink  
gudde en jacobs koevermans kunnen gewoon op rotten een schande voor de club
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 09:51 schreef plannetje het volgende:

[..]

Shinji???
Nee dat is een HELD!!
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Als het hele stadion vol hangt week in week uit met Rot op Jacobs en het ook 90 minuten lang gezongen wordt gaat hij echt wel weg
Milo
 Milo - vrijdag 28 januari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:02 schreef Vnny het volgende:
Als het hele stadion vol hangt week in week uit met Rot op Jacobs en het ook 90 minuten lang gezongen wordt gaat hij echt wel weg
mee eens, alleen je hebt altijd van die fatsoenrakkers ertussen zitten die hun mond houden!

fluiten, witte zakdoekjes en schreeuwen dat ze op moeten rotten! maar dan krijg je weer het gezeik dat dat jodengedrag is!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
en er is wat kapot gemaakt in de loop der tijd (schorsing europees voetbal, wedstrijd zonder publiek,boete voor vuurwerk,supporters verbod) dus een klein beetje van de problemen mogen we ook naar ons zelf wijzen.Of niet ???????
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:12 schreef piet de paler het volgende:
en er is wat kapot gemaakt in de loop der tijd (schorsing europees voetbal, wedstrijd zonder publiek,boete voor vuurwerk,supporters verbod) dus een klein beetje van de problemen mogen we ook naar ons zelf wijzen.Of niet ???????
Ik denk dat het bestuur de afgelopen jaren meer geld heeft gekost met dat wanbeleid
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
denk je ,weet je wat het feyenoord allemaal gekost heeft al die jaren,en nog niet eens de imago schade meegerekend
Milo
 Milo - vrijdag 28 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:
denk je ,weet je wat het feyenoord allemaal gekost heeft al die jaren,en nog niet eens de imago schade meegerekend
imagoschade? nee nee dat hebben zij zelf gedaan door het wanbeleid!
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:
denk je ,weet je wat het feyenoord allemaal gekost heeft al die jaren,en nog niet eens de imago schade meegerekend
ik denk het niet alleen, ik weet het wel zeker. Miljoenen zijn er weggepleurd door wanbeleid.
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:18 schreef Milo het volgende:

[..]

imagoschade? nee nee dat hebben zij zelf gedaan door het wanbeleid!
precies, de slechte financiele situatie en de slechte prestaties komen niet door de suporters!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:
denk je ,weet je wat het feyenoord allemaal gekost heeft al die jaren,en nog niet eens de imago schade meegerekend
Imago slimago denk eerder dat we door dit bestuur het lachertje van Europa zijn geworden, onze talenten lopen hier voor weinig de deur uit en heb je een overbodige speler kan je die altijd wel aan ons kwijt. Engelse clubs zorgen nog steeds voor grotere problemen dan Feyenoord.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Wat gaan we doen?
Met ze alle voor het Maasgebouw schreeuwen dat ze moeten werken, dat we een wanbeleid hebben? dat ze de club in de steek laten zoals beenhakker e.d. ?
JA LATEN WE DAT DOEN!

ps. ik ben er helemaal klaar mee.
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:50 schreef obiku010 het volgende:
Obiku: anti rellen!!! pro love en het dialoog!!!
Obiku, kun jij Feyenoord ajb behoeden voor rellen? Daar wordt het echt niet beter, maar eerder nog veel slechter van!
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Imago slimago denk eerder dat we door dit bestuur het lachertje van Europa zijn geworden, onze talenten lopen hier voor weinig de deur uit en heb je een overbodige speler kan je die altijd wel aan ons kwijt. Engelse clubs zorgen nog steeds voor grotere problemen dan Feyenoord.
Weet niet of het aan `engelse `clubs ligt?!
Zouden bvb Twente,Psv,020 en Groningen er ook last van moeten hebben toch?!

Of bedoel ej de financiele sh*t waar de engelse clubs inzitten die vele malen groter zijn..

Neem het de Engelse clubs/fans sowieso niet kwalijk,eerder de regelgeving van de Fifa/Uefa en de Amerikaanse cowboys,Arabische oliesjeiks en Russische zakenlui
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:57 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Weet niet of het aan `engelse `clubs ligt?!
Zouden bvb Twente,Psv,020 en Groningen er ook last van moeten hebben toch?!

Of bedoel ej de financiele sh*t waar de engelse clubs inzitten die vele malen groter zijn..

Neem het de Engelse clubs/fans sowieso niet kwalijk,eerder de regelgeving van de Fifa/Uefa en de Amerikaanse cowboys,Arabische oliesjeiks en Russische zakenlui
ik neem aan dat hij doelt op de talenten die bij ons worden weggeplukt voordat ze 18 zijn, omdat wij nu eenmaal de beste jeugdopleiding hebben zijn wij hier het meest de dupe van
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Ik bedoel dat de imago schade door de supporters wordt overtrokken, Engelse clubs zouden nergens meer welkom zijn als daar echt naar gekeken wordt.
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Ik denk dat rellen op dit moment het laatste is waar we ons druk over moeten maken...
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:02 schreef hotjumper het volgende:
Ik bedoel dat de imago schade door de supporters wordt overtrokken, Engelse clubs zouden nergens meer welkom zijn als daar echt naar gekeken wordt.
okey jah klopt idd,sterk punt
fr83dekuip
 fr83dekuip - vrijdag 28 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
ik ben meer voor het uitjouwen van jacobs, met geweld en schade aan derden schieten we totaal niks op, ben ook boos, verdrietig en het bier gaat 3x zo snel, maar we komen er wel uit, had verwacht dat dit een kutjaar zou worden NOU DAT IS HET OOK Feyenoord wat gaan we doen vandaag kan ik niet meer horen,
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
ik ben voor massaal aan de dope. dat is het beste. ik stel voor om allemaal 4 joints per dag te roken. 8uur 1uur 6uur en 9uur. en ieder uur een halve liter baron pils. (dit merk om te saneren, weed is best prijzig) dan weet ik zeker dat ieders lever eh... leven, weer een stuk leuker word. nogmaals.. ik ben pro weed en alco. heb er het volste vertrouwen in dat we er komen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 28 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Ben ik ook voor maar dat houd me ook al niet meer rustig!!
el-loco
 el-loco - vrijdag 28 januari 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Laten we vooral rustig blijven want we hebben castaignos waarschijnlijk verkocht voor 2,7 misshien 2,8 miljoen en we krijgen Lasse Nilson. Ze denken echt dat we rijp zijn voor de jostiband hé. En ik van mijn zuurverdiende centjes investeren in feyenoord. 17 jaar een seizoenskaart. En ik zie ze steeds verder weg glijden. En op dezelfde dag lees ik dat een andere club die ik niet bij naam noem 27 miljoen euro vangt voor één speler. DAT IS GODVERDOMME BIJNA HEEL DE SCHULD VAN FEYENOORD!
Terminator
 Terminator - vrijdag 28 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:56 schreef el-loco het volgende:
Laten we vooral rustig blijven want we hebben castaignos waarschijnlijk verkocht voor 2,7 misshien 2,8 miljoen en we krijgen Lasse Nilson. Ze denken echt dat we rijp zijn voor de jostiband hé. En ik van mijn zuurverdiende centjes investeren in feyenoord. 17 jaar een seizoenskaart. En ik zie ze steeds verder weg glijden. En op dezelfde dag lees ik dat een andere club die ik niet bij naam noem 27 miljoen euro vangt voor één speler. DAT IS GODVERDOMME BIJNA HEEL DE SCHULD VAN FEYENOORD!
hehehehehe tjah het is de gek die het er voor betalen wil maar die neuzenspelletjes hebben weer geholpen tot nu toe!kijk hun gaan nu speler kopen maaar daar kunnen ze ook flink voor payen want hun krijgen omdat iedereen dit weet ook niemand meer voor een habbekrats!en tjah het buitenland is nu eenmaal ajaksgezind maar goed de meerderheid in nederland denkt daar gelukkig anders over....
el-loco
 el-loco - vrijdag 28 januari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Bah kutzooi
Terminator
 Terminator - vrijdag 28 januari 2011 - 21:02   quote  deeplink  
ik zit me trouwens weleens af te vragen dat als het zo slecht ging met ajakssss of de media ook zo laconiek had gedaan en lacherig!de verkeerde club staat onderaan!god is niet met ons (als die bestaat)
el-loco
 el-loco - vrijdag 28 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
is een goed nummer van slayer god hates uss all!
Terminator
 Terminator - vrijdag 28 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:07 schreef el-loco het volgende:
is een goed nummer van slayer god hates uss all!
hmm effe downloaden haha
el-loco
 el-loco - vrijdag 28 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Als je nu niets doet gaat de club ook kapot.
Martijn
 Martijn - vrijdag 28 januari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Lijkt mij het beste dat minimaal 2 directieleden opstappen. Over Koef heb ik totaal geen inzicht in wat die wel of niet doet. Ze hebben er allemaal schuld aan dat het zo slecht ging/ gaat. Alleen het opstappen van Jacobs lost niks op. Gudde is een slecht bestuurder, geen directeur waardig.
Terminator
 Terminator - vrijdag 28 januari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:18 schreef Martijn het volgende:
Lijkt mij het beste dat minimaal 2 directieleden opstappen. Over Koef heb ik totaal geen inzicht in wat die wel of niet doet. Ze hebben er allemaal schuld aan dat het zo slecht ging/ gaat. Alleen het opstappen van Jacobs lost niks op. Gudde is een slecht bestuurder, geen directeur waardig.
ze moeten allemaal opstappen en de supporters laten voetballen!dan scoren we in ieder geval meer!!!
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:56 schreef el-loco het volgende:
Laten we vooral rustig blijven want we hebben castaignos waarschijnlijk verkocht voor 2,7 misshien 2,8 miljoen en we krijgen Lasse Nilson. Ze denken echt dat we rijp zijn voor de jostiband hé. En ik van mijn zuurverdiende centjes investeren in feyenoord. 17 jaar een seizoenskaart. En ik zie ze steeds verder weg glijden. En op dezelfde dag lees ik dat een andere club die ik niet bij naam noem 27 miljoen euro vangt voor één speler. DAT IS GODVERDOMME BIJNA HEEL DE SCHULD VAN FEYENOORD!
Het is de schuld van Feyenoord dat Liverpool 25 miljoen betaalt voor Suarez??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RELLEN maakt de club kapot!









0.0122811