BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario praat Feyenoord de eerste divisie in?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 04:18   quote  deeplink  
Mario Been kleineerde zijn eigen spelers. Het resultaat: een ploeg zonder enig vertrouwen. En hoe vind je dat weer terug?

Lees even mee. Vijf willekeurige citaten uit de afgelopen weken:

- Deze jongens zijn te naïef, te speels, te frivool.

- Ik heb nu wel een érg jonge groep.

- Ik zeg je eerlijk: als ik in de spelersbus stap, vraag ik me altijd af wie voor ons de doelpunten gaat maken.

- We hebben meer kwaliteit nodig om tot acceptabel voetbal te komen.

- Ajax is gewoon veel beter.

Bovenstaande uitspraken zijn allemaal afkomstig van Feyenoord-coach Mario Been. Ze zijn niet moeilijk te vinden: hij roept het hele seizoen al vergelijkbare dingen. Fijn, zon leider. In ieder interview trapt hij het toch al zo broze zelfvertrouwen van zijn spelers nog een stukje verder de grond in. Te jong, te naïef, te slecht. Vind je het eigenlijk gek dat die jochies van Feyenoord geen knikker raken?

Illusie

Been doet zijn uitspraken om zichzelf en zijn spelers te beschermen, maar hij bereikt er het omgekeerde mee: de coach en de spelers liggen onder vuur. Been had beter moeten weten; er is vrijwel geen coach ter wereld te vinden die succes behaalt door zijn spelers kleiner te maken dan ze zijn. Wel door ze juist groter te maken. Kijk naar José Mourinho. De Portugese succescoach hemelt zijn spelers op. In zijn tijd bij Internazionale bombardeerde hij Wesley Sneij-der met smsjes waarin hij hem de beste spelverdeler van de wereld noemde. Daardoor was Sneijder een jaar lang twee koppen groter dan hij in werkelijkheid is.

Nu Mourinho coach van Real Madrid is, zegt hij doodleuk dat Cristiano Ronaldo beter is dan Messi. En dat Real de tiki-taka-machine uit Barcelona van de titel kan houden. Dat is misschien een illusie, maar topsport bestaat bij de gratie van illusie.

Als de coach niet heilig gelooft in zijn spelers, wie dan wel? Zoals de beste basketbalcoach ter wereld Phil Jackson (11-voudig NBA-kampioen met de Bulls en de Lakers) zegt: Het belangrijkste van coaching is dat je vertrouwen geeft en uitstraalt. De spelers, en zeker de leiders, moeten geloven dat ze kunnen uitvoeren wat je met zn allen wilt bereiken.

Tegenwind

Maar bij de spelers van Feyenoord is het geloof in eigen kunnen inmiddels gedaald tot ver beneden het vriespunt. Door de oneindige reeks nederlagen, en door het gebrek aan vertrouwen van de coach. Been husselt de opstelling iedere week door elkaar en kleineert zijn eigen spelers voor en na iedere wedstrijd. Erg leuk hoor, zon grap over een sprintende Jhon van Beukering (Hij had tegenwind), maar daar gaat hij geen meter harder van rennen.

Joop Alberda, de volleybalcoach die de Nederlandse ploeg in 1996 naar een gouden olympische plak coachte, kijkt met verbazing naar de manier waarop de technische staf van Feyenoord omgaat met de spelersgroep: De leiding moet er niet op blijven hameren dat het zon jonge ploeg is. Ze focussen zich nu op wat ze níet goed kunnen. Daar zit geen sporter op te wachten. Daar gaan die jongens van Feyenoord alleen maar nóg slechter door voetballen. De zwakke punten moeten worden blootgelegd door de tegenstander, niet door de eigen coach.

Maar hoe moet het dan wel? Alberda: Bij Feyenoord zouden ze zich moeten concentreren op de dingen die ze wél goed kunnen. Als ik merkte dat er weinig vertrouwen bij mijn spelers was, dan liet ik ze tijdens trainingen oefenvormen doen die ze goed beheersten en leuk vonden. Terug naar de basis.

Dat lijkt op wat Frank de Boer deed toen hij begon als trainer van Ajax. Hij voerde een speelstijl in waarmee de spelers in de jeugd zijn opgeleid. Gewoon foebelle, noemde hij het. Je taak uitvoeren en meer niet. Phil Jackson schreef er een boek (Sacred Hoops) over. Volgens Jackson is het geheim dat sporters niet moeten nadenken over randzaken. Contractonderhandelingen, ruzies, een vijandig publiek: het is allemaal onnodige bagage. Spelers moeten vrij zijn in hun hoofd; hun bewegingen komen voort uit ingeslepen bewegingen en instinct. Jackson liet zijn team zelfs mediteren in de basketbalzaal om tot die mentale staat te komen.

Feel good-muziekje

Maar de kans dat Mario Been zijn spelers laat mediteren is nihil. Been doet, zoals zoveel voetbaltrainers, sowieso niet aan mentale begeleiding. Iemand nog een ander idee om het zelfvertrouwen op te krikken? Alberda: Ik liet videootjes met hoogtepunten maken van spelers met weinig zelfvertrouwen. Geslaagde acties, mooie punten om te laten zien dat ze het wél kunnen. Feel good-muziekje eronder. Op die manier kun je spelers programmeren naar succes. Bij een voetbalclub als Feyenoord lijkt me zoiets geen probleem. Het beeldmateriaal is er, en het is niet moeilijk te achterhalen wat de favoriete muziek van de spelers is.

Zondag speelt Feyenoord tegen kampioenskandidaat FC Twente. In Enschede. Als Feyenoord ook maar een heel klein kansje wil maken op een goed resultaat, dan zit er maar één ding op: de hele busreis dvdtjes kijken. En dan maar hopen dat Georginio Wijnaldum twee koppen gegroeid is als de bus in Enschede stopt.

GROEI GEORGINO GROEI

dagblad de Pers..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 04:20   quote  deeplink  
Dus in de training leuke dingen doen,mediteren
en dvdtjes uit het verleden kijken..
En oja elke dag een vinger in je reet?

Zou het werken ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Leon FR1908 --
de.fan
 de.fan - vrijdag 28 januari 2011 - 05:50   quote  deeplink  
Mario is geen people manager helaas! Hij lult alleen zijn lul uit zijn broek ipv er iets aan doen dat spelers en elftal beter gaan presteren. En inderdaad als een coach meer positieve zelfvertrouwen uitstraal zal dat ook over zijn spelers uitstralen. Vooral Been heeft een mental coaching nodig. Hij zou eens een tijdje Hiddink als zijn rechterhand moet hebben ipv 'loser' vlemmings
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 januari 2011 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 04:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dus in de training leuke dingen doen,mediteren
en dvdtjes uit het verleden kijken..
En oja elke dag een vinger in je reet?

Zou het werken ?
haha Leon ga es slapen! De praatjes naar buiten zijn niet zo interessant, het enige wat Been naar de buitenwacht moet doen is zijn spelers uit de wind houden (ook door meer krediet te kweken). Intern praat Mario echt niet zo kleinerend. Hebben toevallig meerdere spelers nog gezegd van de week. De Vrij, Wijnaldum en El Ahmadi vertelden allemaal nog dat Been ze nog goed kon raken en motiveren.

Wat je Been wel kwalijk kan nemen is dat hij zijn spelers af en toe publiekelijk afvalt. Kritiek houd je intern.

Mourinho is mede zo'n goede coach omdat hij ten eerste zijn spelers kan raken (dmv bijvoorbeeld ophemelen wat terecht wordt gemeld in dit stukje), maar vooral ook omdat hij zijn spelers voortreffelijk uit de wind houd. Hij zegt zelfs tegen zijn spelers: "jullie moeten het op het veld doen, ik zorg voor de rest". Daarom is er altijd controverse rondom hem maar nooit rondom zijn spelers. Voor de rest is hij natuurlijk ook tacticus etc, maar dat is nu niet relevant.

De oorzaak van het niet presteren ligt daarom niet zozeer bij het kleinerend denken van Been tov zijn spelers maar het te weinig hebben van stabiele spelers in het eerste, die constante prestaties kunnen neerzetten. Ik heb het al vaker gezegd en ik een ander topic heb ik het nog uitgebreid beargumenteerd, maar als Feyenoord een paar blessure terugheeft en 2 gerichte aankopen kan doen, dan zijn we weer titelkandidaat. Net als Willem en trouwens ook Mario al tijden zeggen.

Ik neem hier even als voorbeeld 2 Twente spelers en de terugkeer van Tomasson en Cisse.
Mulder
Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler
Theo Janssen-Fer-Wijnaldum
Ruiz-Tomasson-Cisse

Dit team kan kampioen worden. In elke linie 1 of meerdere spelers die constant zijn, waaraan minder goden en talenten zich kunnen optrekken. Daarom zullen een Fer of een Wijnaldum op dit moment bijvoorbeeld bij FC Twente makkelijk meekunnen. Maar ze zijn nog niet zover dat ze al een seizoenlang een 7 kunnen halen elke wedstrijd. Maar stel ze in een team op waarin het geraamte bestaat uit spelers die wel constant zijn dan blinken ze uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 06:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha Leon ga es slapen! De praatjes naar buiten zijn niet zo interessant, het enige wat Been naar de buitenwacht moet doen is zijn spelers uit de wind houden (ook door meer krediet te kweken). Intern praat Mario echt niet zo kleinerend. Hebben toevallig meerdere spelers nog gezegd van de week. De Vrij, Wijnaldum en El Ahmadi vertelden allemaal nog dat Been ze nog goed kon raken en motiveren.

Wat je Been wel kwalijk kan nemen is dat hij zijn spelers af en toe publiekelijk afvalt. Kritiek houd je intern.

Mourinho is mede zo'n goede coach omdat hij ten eerste zijn spelers kan raken (dmv bijvoorbeeld ophemelen wat terecht wordt gemeld in dit stukje), maar vooral ook omdat hij zijn spelers voortreffelijk uit de wind houd. Hij zegt zelfs tegen zijn spelers: "jullie moeten het op het veld doen, ik zorg voor de rest". Daarom is er altijd controverse rondom hem maar nooit rondom zijn spelers. Voor de rest is hij natuurlijk ook tacticus etc, maar dat is nu niet relevant.

De oorzaak van het niet presteren ligt daarom niet zozeer bij het kleinerend denken van Been tov zijn spelers maar het te weinig hebben van stabiele spelers in het eerste, die constante prestaties kunnen neerzetten. Ik heb het al vaker gezegd en ik een ander topic heb ik het nog uitgebreid beargumenteerd, maar als Feyenoord een paar blessure terugheeft en 2 gerichte aankopen kan doen, dan zijn we weer titelkandidaat. Net als Willem en trouwens ook Mario al tijden zeggen.

Ik neem hier even als voorbeeld 2 Twente spelers en de terugkeer van Tomasson en Cisse.
Mulder
Swerts-Vlaar-De Vrij-De Cler
Theo Janssen-Fer-Wijnaldum
Ruiz-Tomasson-Cisse

Dit team kan kampioen worden. In elke linie 1 of meerdere spelers die constant zijn, waaraan minder goden en talenten zich kunnen optrekken. Daarom zullen een Fer of een Wijnaldum op dit moment bijvoorbeeld bij FC Twente makkelijk meekunnen. Maar ze zijn nog niet zover dat ze al een seizoenlang een 7 kunnen halen elke wedstrijd. Maar stel ze in een team op waarin het geraamte bestaat uit spelers die wel constant zijn dan blinken ze uit.
Echt een hele goeie uitleg kerel!!!!
Ik ga maar eens een tukkie doen idd :O
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 08:35   quote  deeplink  
Mario moet eerst eens nadenken voordat hij uitspraken doet. Van Gaal maakte zich compleet belachelijk toen hij zo'n slecht seizoen draaide, maar bleef zijn spelers ophemelen en bleef zeggen dat hij ze fantastisch vond spelen. Zie wat er het jaar daarna gebeurde... Mario moet niet leuk gevonden willen worden in de media, hij moet zijn team coachen en de rest is bijzaak.
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:35 schreef Pietje1 het volgende:
Mario moet eerst eens nadenken voordat hij uitspraken doet. Van Gaal maakte zich compleet belachelijk toen hij zo'n slecht seizoen draaide, maar bleef zijn spelers ophemelen en bleef zeggen dat hij ze fantastisch vond spelen. Zie wat er het jaar daarna gebeurde... Mario moet niet leuk gevonden willen worden in de media, hij moet zijn team coachen en de rest is bijzaak.
Mario moet nog veel leren, net als zijn selectie. En leren onder een vergrootglas is moeilijk, en pijnlijk. Daarom moet er een ervaren man naast Mario, eentje die hem uit de wind houdt, maar waar Mario ook voldoende vertrouwen in heeft. Willem en hij hebben beide een fascinatie voor Happel, misschien kan vanuit dat punt een constructieve relatie opgebouwd worden.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Mario moet gewoon gaan roken, deed happel ook!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 09:52 schreef hotjumper het volgende:
Mario moet gewoon gaan roken, deed happel ook!
kein geloel.... rauchen...
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:38 schreef Els het volgende:

[..]

Mario moet nog veel leren, net als zijn selectie. En leren onder een vergrootglas is moeilijk, en pijnlijk. Daarom moet er een ervaren man naast Mario, eentje die hem uit de wind houdt, maar waar Mario ook voldoende vertrouwen in heeft. Willem en hij hebben beide een fascinatie voor Happel, misschien kan vanuit dat punt een constructieve relatie opgebouwd worden.
eens!
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Toch zit er een kern van waarheid in wat Leon zegt, Mario moet dit soort dingen niet zeggen, een groep met weinig zelfvertrouwen afbranden heeft geen enkel nut.
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Het gebrek aan zelfvertrouwen binnen de selectie van Feyenoord is te danken aan de uitspraken van de eigen technische staf, zo denkt Joop Alberda. Volgens de voormalig volleybalcoach is het beter om positief te zijn tegen je eigen spelers.

"De leiding moet er niet op blijven hameren dat het zon jonge ploeg is", zegt Alberda, die als coach in 1996 een gouden plak won op de Olympische Spelen, tegenover DePers. "Ze focussen zich nu op wat ze níet goed kunnen. Daar zit geen sporter op te wachten. Daar gaan die jongens van Feyenoord alleen maar nóg slechter door voetballen. De zwakke punten moeten worden blootgelegd door de tegenstander, niet door de eigen coach."

"Bij Feyenoord zouden ze zich moeten concentreren op de dingen die ze wél goed kunnen", vervolgt Alberda zijn verhaal. "Als ik merkte dat er weinig vertrouwen bij mijn spelers was, dan liet ik ze tijdens trainingen oefenvormen doen die ze goed beheersten en leuk vonden. Terug naar de basis."

In zijn tijd als coach liet Alberda ook filmpjes maken die goed waren voor het zelfvertrouwen. "Ik liet videootjes met hoogtepunten maken van spelers met weinig zelfvertrouwen. Geslaagde acties, mooie punten, om te laten zien dat ze het wél kunnen. Feel good-muziekje eronder. Op die manier kun je spelers programmeren naar succes. Bij een voetbalclub als Feyenoord lijkt me zoiets geen probleem. Het beeldmateriaal is er, en het is niet moeilijk te achterhalen wat de favoriete muziek van de spelers is."
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Voetbal begint echt een wijvensport te worden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door hotjumper --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
de Beuk en Wimpie jansen er in als trainer of TD
wat ik al eerder riep spelen vanuit een sterke verdediging.en snelle flankspelers
die zijn er Schaken en Simon.dus de verdediging versterken met een ervaren rot.
dan zie ik het wel zitten dat we toch nog het linkerrijtje gaan halen.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:38 schreef Els het volgende:

[..]

Mario moet nog veel leren, net als zijn selectie. En leren onder een vergrootglas is moeilijk, en pijnlijk. Daarom moet er een ervaren man naast Mario, eentje die hem uit de wind houdt, maar waar Mario ook voldoende vertrouwen in heeft. Willem en hij hebben beide een fascinatie voor Happel, misschien kan vanuit dat punt een constructieve relatie opgebouwd worden.
Daar heb je volkomen gelijk in, maar laat Mario zich de mond snoeren door een ervaren kracht? Willem is sowieso geen persprater, die wil dat niet. Deed hij bij Utrecht ook niet.Ik weet neti of Willem Mario op het juiste pad kan brengen. Van mij mag Willem komen hoor, als mentor voor de groep ofzo, maar het gaat om de uitspraken van Mario naar de pers toe vooral.
kekum
 kekum - vrijdag 28 januari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
HOTJUMPER,Ik wil niet zeuren hoor maar ik kijk elke zaterdag bij mijn dochter naar wijvenvoetbal, is leuker als bij Feyenoord op dit moment hoor, verschil in kwaliteit is in elk geval een stuk minder geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door kekum --
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:16 schreef kekum het volgende:
HOTJUMPER,Ik wil niet zeuren hoor maar ik kijk elke zaterdag bij mijn dochter naar wijvenvoetbal, is leuker als bij Feyenoord op dit moment hoor, verschil in kwaliteit is in elk geval een stuk minder geworden.
je zeurt
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:29 schreef Rovert het volgende:

[..]

je zeurt
Nou en niet zo zuinig ook
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Been = kekum???
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:39 schreef FR-Henk het volgende:
Been = kekum???
Wel weer derby Sparta-Feyenoord, maar...... mario is wel een echte feyenoorder
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:50 schreef realistisch het volgende:

[..]

Wel weer derby Sparta-Feyenoord, maar...... mario is wel een echte feyenoorder
Verander jij je naam maar in Pessimistisch. Ik zie nu een aantal topics jouw naam voorbij komen... negatiever dan dat komen ze niet vaak voor...
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:51 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Verander jij je naam maar in Pessimistisch. Ik zie nu een aantal topics jouw naam voorbij komen... negatiever dan dat komen ze niet vaak voor...
ja pietje er is ook veel reden om positief te zijn, je hebt helemaal gelijk, Feyenoord is te mooi om naar de kloten te gaan, ik kom al 25 jaar in de kuip maar ben bang dat ik geen zin heb om volgend jaar op vrijdagavond naar feyenoord-almere city te gaan
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:51 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Verander jij je naam maar in Pessimistisch. Ik zie nu een aantal topics jouw naam voorbij komen... negatiever dan dat komen ze niet vaak voor...
Jawel hoor ... 3 letters
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:57 schreef realistisch het volgende:

[..]

ja pietje er is ook veel reden om positief te zijn, je hebt helemaal gelijk, Feyenoord is te mooi om naar de kloten te gaan, ik kom al 25 jaar in de kuip maar ben bang dat ik geen zin heb om volgend jaar op vrijdagavond naar feyenoord-almere city te gaan
Blijf dan lekker weg, we weten nou wel dat het kut gaat. Het heeft ook lekker veel zin om elk detail van Feyenoord maar af te kraken. Daar wordt het echt beter van.

Weet je wat? Wwe pleuren iedereen er uit. Het hele maasgebouw leeg; de hele technische staf er uit en elke speler een pistool tegen zijn kop en als hij niet wil bijtekenen schieten we hem dood. Dan zetten we overal de schreeuwende supporters neer (zoals jij) die alles maar kut vinden en kijken we of we het dan beter doen. Wat denk je? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 17:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Blijf dan lekker weg, we weten nou wel dat het kut gaat. Het heeft ook lekker veel zin om elk detail van Feyenoord maar af te kraken. Daar wordt het echt beter van.

Weet je wat? Wwe pleuren iedereen er uit. Het hele maasgebouw leeg; de hele technische staf er uit en elke speler een pistool tegen zijn kop en als hij niet wil bijtekenen schieten we hem dood. Dan zetten we overal de schreeuwende supporters neer (zoals jij) die alles maar kut vinden en kijken we of we het dan beter doen. Wat denk je? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
nee ik kom nog steeds in de kuip, maar ik hoop alleen dat als castaignos verkocht wordt dat er inderdaad een nieuwe spits bij komt, anders komt nacompetitie wel heel dichtbij
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 17:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Weet je wat? Wwe pleuren iedereen er uit. Het hele maasgebouw leeg; de hele technische staf er uit en elke speler een pistool tegen zijn kop en als hij niet wil bijtekenen schieten we hem dood. Dan zetten we overal de schreeuwende supporters neer (zoals jij) die alles maar kut vinden en kijken we of we het dan beter doen. Wat denk je? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Hahahaha!
Allemaal weg, spelers, trainer en bestuur! Anarchie in het Maasgebouw.
En daarna gaat Feyenoord meteen beter voetballen.
Plop, weg zeepbel...
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahahaha!
Allemaal weg, spelers, trainer en bestuur! Anarchie in het Maasgebouw.
En daarna gaat Feyenoord meteen beter voetballen.
Plop, weg zeepbel...
ja piet wil iedereen eruit flikkeren, ik alleen mario en jacobs, hij is nog negatiever haha
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:58 schreef hotjumper het volgende:
Voetbal begint echt een wijvensport te worden....
Yes, Hotjumper is om: méér vrouwen in de Kuip.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:00 schreef Els het volgende:

[..]

Yes, Hotjumper is om: méér vrouwen in de Kuip.
nee joh, jumper is niet om
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

nee joh, jumper is niet om
Ik voelde zelfs al een beetje welkom.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:07 schreef Els het volgende:

[..]

Ik voelde zelfs al een beetje welkom.
Jij bent altijd en overal welkom
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Jij bent altijd en overal welkom
Tx, maar moet dankzij Jumper altijd zwaar vermomd de Kuip in. Den k dat ik over 2 weken als Gudde op T ga zitten.
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:26 schreef Els het volgende:

[..]

Tx, maar moet dankzij Jumper altijd zwaar vermomd de Kuip in. Den k dat ik over 2 weken als Gudde op T ga zitten.
zal ik nie doen, maak je vast geen vrienden mee...
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:27 schreef craven het volgende:

[..]

zal ik nie doen, maak je vast geen vrienden mee...
Maakt niks uit, die heb ik nu ook niet. Alleen lotgenoten.
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:29 schreef Els het volgende:

[..]

Maakt niks uit, die heb ik nu ook niet. Alleen lotgenoten.
maar dat zijn er een hoop, als Gudde heb je er nie veel
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:30 schreef craven het volgende:

[..]

maar dat zijn er een hoop, als Gudde heb je er nie veel
Ik ga het heroverwegen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:29 schreef Els het volgende:

[..]

Maakt niks uit, die heb ik nu ook niet. Alleen lotgenoten.
Ik zwaai me suf anders
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:32 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ga het heroverwegen.
Gudde zijn is ook nie alles :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario praat Feyenoord de eerste divisie in?









0.0071051