|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik lees net op voetbalzone dat,
Cvitanich alweer kan vertrekken naar Boca Juniors of avellaneda en dat beide clubs ongeveer 4 tot 8 miljoen hebben te spenderen voor de aanvaller van ajax.
Valencia zou in de zomer aankloppen bij ajax voor Maarten Stekelenburg, en zouden maarliefst 7,5 miljoen willen uitgeven. En zien hem als een ideale opvolger van Miguel Ángel Moya, naar Sevilla.
Barcelona is niet de enigste club die in de race is voor een handtekening van ajax rechtsback, Gregory van der Wiel. Ze zouden ongeveer 15 miljoen over hebben. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
ik lees net liverpool wijst bod van 40miljoen af voor torres ze willen 60miljoen. hahhahahahaha en suarez voor een schijntej willen halen----no wayy |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ik lees net dat wel al zo'n topic hebben |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:03 schreef roagma het volgende:ik lees net liverpool wijst bod van 40miljoen af voor torres ze willen 60miljoen. hahhahahahaha en suarez voor een schijntej willen halen----no wayy Bij Liverpool is Fernando Torres de Luis Suarez van Ajax. Dus ik denk, dan maar Torres bij Liverpool weg voor 50 miljoen, en dan Suarez weg bij ajax voor 30 miljoen, dat is wel een redelijke vergelijking. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 07:14 schreef C. Eriksen het volgende:Ik lees net op voetbalzone dat, Cvitanich alweer kan vertrekken naar Boca Juniors of avellaneda en dat beide clubs ongeveer 4 tot 8 miljoen hebben te spenderen voor de aanvaller van ajax. Valencia zou in de zomer aankloppen bij ajax voor Maarten Stekelenburg, en zouden maarliefst 7,5 miljoen willen uitgeven. En zien hem als een ideale opvolger van Miguel Ángel Moya, naar Sevilla. Barcelona is niet de enigste club die in de race is voor een handtekening van ajax rechtsback, Gregory van der Wiel. Ze zouden ongeveer 15 miljoen over hebben. vooral doen(ik heb gelezen boca en zou 4 miljoen zijn) en die benodigde linksback snel halen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 08:03 schreef roagma het volgende:ik lees net liverpool wijst bod van 40miljoen af voor torres ze willen 60miljoen. hahhahahahaha en suarez voor een schijntej willen halen----no wayy dat dacht ik dus ook, liverpool stelt zicht hetzelfde op ten opzichte van Chelsea als Ajax doet ten opzichte van Liverpool. Hoop dat Ajax voet bij stuk houd en mocht het allemaal niet doorgaan we wel nog steeds een gemotiveerde Suarez hebben. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
het lijken wel joden whahahahahaha.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Gesprekken over Suarez gaan gewoon verder,
Ajax en Liverpool waren gisteravond laat nog altijd in gesprek over de transfer van aanvaller Luis Suarez. De directies van beide topclubs hadden nog geen overeenkomst bereikt. De voor speler, technische staf en fans zenuwslopende onderhandelingen worden zo goed als zeker vandaag voortgezet.
Volgens De Telegraaf wil Ajax geen 30 miljoen euro, maar 25 miljoen ontvangen voor de aanvaller. Het kamp Suarez zou vinden dat Ajax genoegen moet nemen met 20 miljoen euro.
De zaakwaarnemer van de speler, de Spanjaard Pere Guardiola, houdt Luis Suarez per uur op de hoogte van de ontwikkelingen. Om vier uur 's middags begonnen de onderhandelingen en die duurden tot vlak voor de wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Jezus dat gezeur!! Nu zijn er twee! Reageer dan niet. Geldt ook voor jou remco. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit topic wordt toch wel gesloten door Boudewijn, omdat er al een topic over gaat.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Zowieso is die andere topic inmiddels lekker onoverzichtelijk geworden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En als mijn post jou niet bevalt, geld hetzelfde voor jou, reageer dan niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En met jou gezeik, gaat deze dezelfde kant op. GODSE MOOI.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Omdat jouw posts ooit wel het reageren waard waren. Automatisme kennelijk. Maar je hebt gelijk, ik ben net zo erg als ik op die non-posts reageer |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
En met jou gezeik niet dan? Jij kan alleen maar negatief doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Valt wel mee hoor, ben heel positief ingesteld, zeker wat Ajax betreft.
heb alleen van bepaalde forumbezoekers een niet al te hoge pet op, C. Eriksen is er daar 1 van, en opent topics om het openen zonder even verder te kijken dan zijn neus lang is... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Maar dat is precies wat ik bedoel. Jij denkt dat ik jou aanval maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik jou altijd een van de volwassenste heb gevonden met overdachte posts en vOoral ook geduld met mensen die het allemaal kennelijk wat minder snappen. Maar de laatste tijd ga jij ook erg vaak het negatieve in. Vink jammer, had nl. Wel een hoge pet op van jou. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:16 schreef Benno het volgende:Maar dat is precies wat ik bedoel. Jij denkt dat ik jou aanval maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik jou altijd een van de volwassenste heb gevonden met overdachte posts en vOoral ook geduld met mensen die het allemaal kennelijk wat minder snappen. Maar de laatste tijd ga jij ook erg vaak het negatieve in. Vink jammer, had nl. Wel een hoge pet op van jou. benno negeer hem dan gewoon reageer niet op zijn reactie's....simpel |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
You are right! Laten we het over voetbal hebben.( of mooie vrouwen, als er geen nieuws is);-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:26 schreef Benno het volgende:You are right! Laten we het over voetbal hebben.( of mooie vrouwen, als er geen nieuws is);-) benno kijk heb een pb gestuurd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:16 schreef Benno het volgende:Maar dat is precies wat ik bedoel. Jij denkt dat ik jou aanval maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik jou altijd een van de volwassenste heb gevonden met overdachte posts en vOoral ook geduld met mensen die het allemaal kennelijk wat minder snappen. Maar de laatste tijd ga jij ook erg vaak het negatieve in. Vink jammer, had nl. Wel een hoge pet op van jou. Ik val je ook niet aan hoor. Misschien is mijn geduld wat op met sommige mensen, ik zal er eens op letten.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
korte lontjes, lange tenen. Zenuwachtig mannen? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha zou dat het zijn? Allemaal suarez zn schuld;-p |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja man die transfergeructen,en daar valt suarez zeeeer zeker onder...hehe |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Misschien moeten we hem aanbieden bij een engelse middenmoter als liverpool ofzo, zijn we van dat gedoe af whahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:01 schreef Benno het volgende:Misschien moeten we hem aanbieden bij een engelse middenmoter als liverpool ofzo, zijn we van dat gedoe af whahaha nee hij is geen middenmoter waardig hij moet naar een topclub,als hij geduld heeft komen de clubs komende zomer automatisch wel.... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Tijd dat de beentjes weer gaan spreken |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:04 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee hij is geen middenmoter waardig hij moet naar een topclub,als hij geduld heeft komen de clubs komende zomer automatisch wel.... Hoop dat hij dat zelf ook beseft! In de zomer komen er veel grotere clubs |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
verbrande harry