BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc vandaag verkocht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
gladdeharry
 gladdeharry - vrijdag 28 januari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Er is net een delegatie van Feyenoord aangekomen in Milaan om de overgang van Luc naar Inter af te ronden.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
dus hij is dan nog niet verkocht. dus weer speculeren. wacht dan op zekerheid. we krijgen al zo weinig
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:08 schreef gladdeharry het volgende:
Er is net een delegatie van Feyenoord aangekomen in Milaan om de overgang van Luc naar Inter af te ronden.
bron? "feyenoord-rotterdam"?
gladdeharry
 gladdeharry - vrijdag 28 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Bron is Martijn Krabbendam van VI
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:11 schreef gladdeharry het volgende:
Bron is Martijn Krabbendam van VI
heb je een linkje?
Royaal
 Royaal - vrijdag 28 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:11 schreef gladdeharry het volgende:
Bron is Martijn Krabbendam van VI
Klopt.
http://twitter.com/#!/Mkrabby
gladdeharry
 gladdeharry - vrijdag 28 januari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Betreft Twitterbericht van Martijn en het staat inmiddels ook op Feyenoord.netwerk.to
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:16 schreef gladdeharry het volgende:
Betreft Twitterbericht van Martijn en het staat inmiddels ook op Feyenoord.netwerk.to
ok top! thnx
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Lees dat Onno Jacobs mee is, misschien kan hij daar blijven
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Het schijnt toch ook dat niet Luc maar Onno Jacobs verkocht wordt? Kost ons maar een appel en een ei...
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Het schijnt toch ook dat niet Luc maar Onno Jacobs verkocht wordt? Kost ons maar een appel en een ei...
ik denk dat als er geld bij moet er genoeg supporters zijn die meebetalen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Ik heb nog wel een appeltje, heb jij een ei? Dan is dat ook weer geregeld...
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik heb nog wel een appeltje, heb jij een ei? Dan is dat ook weer geregeld...
Als het moet een hele doos!
henk055
 henk055 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
VI Verslaggever en Feyenoord watcher Martijn Krabbendam meldt zojuist op zijn twitter dat een Feyenoord-delegatie met Onno Jacobs en Joris van Benthem net is geland op Linate Airport Milaan. Luc Castaignos lijkt nog een paar uur verwijderd van een transfer naar Internazionale.

(Bron: fr-fanatic.com)

http://www.fr-fanatic.com/2011/01/28/28630/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door henk055 --
henk055
 henk055 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:30 schreef Vnny het volgende:

[..]

Als het moet een hele doos!
ik heb nog wel een appelboom en een paar kippen
is dat ook goed ?
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
mooi, strik eromheen en opzoute
tijd voor ervaring

niet lullig bedoeld, maar dit is een goed voorbeel om die talenten waar het op dit moment er toch niet uitkomt, om te verkopen en iemand terug te halen met ervaring

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door el1986 --
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 28 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Is een goede zaak als ie vandaag verkocht gaat worden, wel de hoofdprijs voor deze speler tussen de 3 a 4 miljoen....
en met de opbrengst voor el ahmadi erbij kan je toch weer wat gaan doen op de spelersmarkt neem ik aan. En dan nog misschien Fer erbij!
Alleen vraag ik me af wat te doen met impulsaankoop jhon van B. ? deze speler is dadelijk alweer overbodig..
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:52 schreef El Jardinero het volgende:
Is een goede zaak als ie vandaag verkocht gaat worden, wel de hoofdprijs voor deze speler tussen de 3 a 4 miljoen....
en met de opbrengst voor el ahmadi erbij kan je toch weer wat gaan doen op de spelersmarkt neem ik aan. En dan nog misschien Fer erbij!
Alleen vraag ik me af wat te doen met impulsaankoop jhon van B. ? deze speler is dadelijk alweer overbodig..
meer dan 2,7 zullen ze niet geven denk ik, wat wel op kan lopen door het jaar/door de jaren heen, tot 3 miljoen(incl bonussen) geloof ik.
maar ben het wel met je eens
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 28 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Mooi bedrag voor een aflopend contract, optie is juridisch immers niet te houden. Niemand treft hier blaam want jonge gasten mogen nou eenmaal geen langere verbintenis tekenen. Over half jaar zou Luc gratis de deur kunnen uitlopen. Hulde voor het bestuur!! Sportief jammer, zakelijk sterk!!
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:57 schreef Trouwe hond het volgende:
Mooi bedrag voor een aflopend contract, optie is juridisch immers niet te houden. Niemand treft hier blaam want jonge gasten mogen nou eenmaal geen langere verbintenis tekenen. Over half jaar zou Luc gratis de deur kunnen uitlopen. Hulde voor het bestuur!! Sportief jammer, zakelijk sterk!!
eens :)
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 28 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Maar dan nog heb je 3 dagen om een andere speler vast te leggen... en met het uitduel met twente in het vooruitzicht zal het niet makkelijk zijn een ervaren spits aan te trekken! die zit toch niet te wachten om op een werkende vulkaan te gaan spelen....
Royaal
 Royaal - vrijdag 28 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:00 schreef El Jardinero het volgende:
Maar dan nog heb je 3 dagen om een andere speler vast te leggen... en met het uitduel met twente in het vooruitzicht zal het niet makkelijk zijn een ervaren spits aan te trekken! die zit toch niet te wachten om op een werkende vulkaan te gaan spelen....
just call me!
geert1908
 geert1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
zondag dus "de beuk" weer in de basis
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:52 schreef El Jardinero het volgende:
Is een goede zaak als ie vandaag verkocht gaat worden, wel de hoofdprijs voor deze speler tussen de 3 a 4 miljoen....
en met de opbrengst voor el ahmadi erbij kan je toch weer wat gaan doen op de spelersmarkt neem ik aan. En dan nog misschien Fer erbij!
Alleen vraag ik me af wat te doen met impulsaankoop jhon van B. ? deze speler is dadelijk alweer overbodig..
Hoofdprijs? Absoluut niet. Ze hebben geblunderd met die optie in dat jeugdcontract, maar 2 tot 4 miljoen vind ik te weinig, tenzij Feyenoord een aanzienlijk deel van een eventueel toekomstig transferbedrag krijgt. Hij zal vast nog wel een keertje verkassen. Anders vind ik het te weinig, maar goed misschien dat ze eieren voor hun geld kiezen met het oog op dat misschien ongeldige contract... Dan moet er alleen nog een appel bij (die had ik dus nog wel over) en we zijn van Jacobs af haha...
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 28 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoofdprijs? Absoluut niet. Ze hebben geblunderd met die optie in dat jeugdcontract, maar 2 tot 4 miljoen vind ik te weinig, tenzij Feyenoord een aanzienlijk deel van een eventueel toekomstig transferbedrag krijgt. Hij zal vast nog wel een keertje verkassen. Anders vind ik het te weinig, maar goed misschien dat ze eieren voor hun geld kiezen met het oog op dat misschien ongeldige contract... Dan moet er alleen nog een appel bij (die had ik dus nog wel over) en we zijn van Jacobs af haha...
Er is niet geblunderd want langer mag nou eenmaal niet, wat is de blunder dan?
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:14 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Er is niet geblunderd want langer mag nou eenmaal niet, wat is de blunder dan?
nou ze waren er zelf van overtuigd dat ze wel een geldige optie hadden om éénzijdig het contract te verlengen, is toch een behoorlijke blunder of niet? Als ze dit hadden geweten hadden ze zijn contract in september al kunnen verlengen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Luc ik zie het niet in je zitten (ik hoop dat ik ongelijk heb) dus ik volg het niet zo.Ik volg eigenlijk alleen wat er komen gaat in de spits
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
De blunder is dat je een jeugdspeler een contract mag geven van drie jaar (inclusief eventuele opties). Dit had men moeten weten. Nu is zijn contract van drie jaar voorbij en Feyenoord licht de optie... Het contract is eigenlijk nietig omdat dit dus niet mag, oftewel men heeft geblunderd, want in principe loopt hij gratis de deur uit, ware het niet dat hij wel degelijk drie jaar voor Feyenoord heeft gespeeld. Wat ik trouwens niet netjes vind van 'Kamp Castaignos' is dat ze nu hij om zich heen kijkt en de drie jaar voorbij is, ineens zien dat dit niet mag. Dat hadden ze direct moeten aangeven, dus ik vraag me af wie er gelijk zou krijgen.
Hoe dan ook, aan de ene kant moeten we dus blij zijn dat we nog een goede prijs vangen (in dat geval kun je het dus een hoofdprijs noemen), maar aan de andere kant drukt dit de prijs en dan is dit dus een dure blunder... tenzij men dit scenario heeft ingecalculeerd en men de gok heeft genomen, want langer dan die drie jaar konden ze hem toch niet vastleggen...
peer 2
 peer 2 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
De blunder is dat je een jeugdspeler een contract mag geven van drie jaar (inclusief eventuele opties). Dit had men moeten weten. Nu is zijn contract van drie jaar voorbij en Feyenoord licht de optie... Het contract is eigenlijk nietig omdat dit dus niet mag, oftewel men heeft geblunderd, want in principe loopt hij gratis de deur uit, ware het niet dat hij wel degelijk drie jaar voor Feyenoord heeft gespeeld. Wat ik trouwens niet netjes vind van 'Kamp Castaignos' is dat ze nu hij om zich heen kijkt en de drie jaar voorbij is, ineens zien dat dit niet mag. Dat hadden ze direct moeten aangeven, dus ik vraag me af wie er gelijk zou krijgen.
Hoe dan ook, aan de ene kant moeten we dus blij zijn dat we nog een goede prijs vangen (in dat geval kun je het dus een hoofdprijs noemen), maar aan de andere kant drukt dit de prijs en dan is dit dus een dure blunder... tenzij men dit scenario heeft ingecalculeerd en men de gok heeft genomen, want langer dan die drie jaar konden ze hem toch niet vastleggen...
Zijn nu eenmaal de belachelijke regels van de KNVB.
Bestuur treft hier geen blaam.

Is natuurlijk wel teleurstellend. Regels moeten op de schop.
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Nu nog wat geld beuren, want anders loopt 'ie komende zomer gratis De Kuip uit. Zo simpel is het: hij weigert een nieuw contract te tekenen, hoe spijtig ook. Jammer, wegwezen, uithuilen en opnieuw beginnen! Laten ze maar proberen die verdediger in de deal te betrekken, daar heeft Feyenoord veel meer aan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:36 schreef peer 2 het volgende:

[..]

Zijn nu eenmaal de belachelijke regels van de KNVB.
Bestuur treft hier geen blaam.

Is natuurlijk wel teleurstellend. Regels moeten op de schop.
Het bestuur treft wel blaam, want ze kennen de regels toch? Dit horen ze te weten. Het is gewoon een stukje arbeidsrecht...
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het bestuur treft wel blaam, want ze kennen de regels toch? Dit horen ze te weten. Het is gewoon een stukje arbeidsrecht...
precies en worden er vorstelijk voor betaald om dat te weten
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Daag Luc, bedankt en tot ziens!
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
En toch vindt ik het jammer....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Ja maar het is niet anders
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
ik weet het, maar baal ervan. Ik weet zeker dat met de juiste aanvoer dit een doelpunten machine kan worden..
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Inter schijnt vandaag ook aanvaller pazzini aan te trekken, lijkt me dat luc dan helemaal niet aan spelen toekomt, misschien toch verhuur???
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 28 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:46 schreef craven het volgende:
Inter schijnt vandaag ook aanvaller pazzini aan te trekken, lijkt me dat luc dan helemaal niet aan spelen toekomt, misschien toch verhuur???
hee wacht is, als we nou is gewoon hem verkopen aan milan, en dan huren we hem, dan hebben we alsnog winst en hij speelt toch nog ?!
Marsco
 Marsco - vrijdag 28 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het bestuur treft wel blaam, want ze kennen de regels toch? Dit horen ze te weten. Het is gewoon een stukje arbeidsrecht...
En wat is dan precies de blunder? Want wie zegt dat het bestuur hier niet van wist? Ik bedoel, wat niet weet wat niet deert he? Als ze naar de regels hadden gehandeld, had Luc Castaignos nu ook een aflopend contract gehad hebben en als zodanig nu verkocht worden aan Inter.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Is ie al verkocht?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:57 schreef Marsco het volgende:

[..]

En wat is dan precies de blunder? Want wie zegt dat het bestuur hier niet van wist? Ik bedoel, wat niet weet wat niet deert he? Als ze naar de regels hadden gehandeld, had Luc Castaignos nu ook een aflopend contract gehad hebben en als zodanig nu verkocht worden aan Inter.
Ik zal mezelf even citeren (zie hierboven ergens): "dan is dit dus een dure blunder... tenzij men dit scenario heeft ingecalculeerd en men de gok heeft genomen, want langer dan die drie jaar konden ze hem toch niet vastleggen...". Oftewel, als ze de regels niet goed geinterpreteerd hebben, is het een blunder van jewelste!
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 28 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Als Jacobs er heen gaat wat Luc waarschijnlijk voor 500.000 verkocht en gaan de reiskosten die hij gemaakt heeft er nog af. Uiteraard regelt die wel een goede fles Italiaanse wijn en een doos sigaren, voor zichzelf.

Weg met die vent
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Is ie nu al verkocht?
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:23 schreef Crisismanager het volgende:

Weg met die vent
waarom ook alweer?
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:04 schreef hotjumper het volgende:
Daag Luc, bedankt en tot ziens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Liverpool gaat naar 020 om tandje te kopen en
bij Feyenoord gaan ze zelf naar Milaan om Luc weg te brengen???
zoek de verschillen????
Of nemen ze wat mee terug behalve 1 quattro statione?
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Liverpool gaat naar 020 om tandje te kopen en
bij Feyenoord gaan ze zelf naar Milaan om Luc weg te brengen???
zoek de verschillen????
Of nemen ze wat mee terug behalve 1 quattro statione?
goed punt, gaat ook om andere bedragen jammer genoeg
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 28 januari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:36 schreef peer 2 het volgende:

[..]

Zijn nu eenmaal de belachelijke regels van de KNVB.
Bestuur treft hier geen blaam.

Is natuurlijk wel teleurstellend. Regels moeten op de schop.
zijn niet alleen de regels van de KNVB, maar ook Fifa
en hoort ook bij de "normale" wereld.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

goed punt, gaat ook om andere bedragen jammer genoeg
Idd erg jammer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
PS Rovert erg zonde van de WIJ EISEN topic,ik had er ook nog wel een paar!!..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc vandaag verkocht









0.0109930